18.5.2024 | Svátek má Nataša


Diskuse k článku

Kdo plivá na elitu

Lisabonská smlouva je výsledek snah „evropských politických elit“, říká Václav Klaus a po něm i Přemysl Sobotka. To je jistě pravda. Mezinárodní smlouvy jsou výsledek práce politiků a jakmile jde o smlouvy vrcholné důležitosti, musí to být politici špičkoví, tedy elitní. Potud je to konstatování v pořádku. Co je však úžasné a šokující, že prezident republiky a předseda senátu to myslí jako urážku, jako pejorativní označení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
clay 16.6.2008 19:43

Re: teda tolik řevu ohledně aut....jako by to nebylo jedno.

...aby si to někdo blbě nevysvětlil, když vyhrajou oranjes. Hlavně aby tak měl poražený modrej dres...;-D

clay 16.6.2008 19:46

Re: teda tolik řevu ohledně aut....jako by to nebylo jedno.

ale máte pravdu, začalo to připomínat spory woknousářů s linuxákama ;-D...akorát že já jsem pro Bahňáka;-)

nobody 16.6.2008 19:57

Re: Re: teda tolik řevu ohledně aut....jako by to nebylo jedno.

Jen jestli nejste ve skutečnosti bahňák perzonlich ;-D

Rudolf 16.6.2008 19:19

Elita

"Lisabonská smlouva je výsledek snah „evropských politických elit“, říká Václav Klaus a po něm i Přemysl Sobotka". Tito panove vi o cem mluvi. "Politicka elita" a elita lidstva neni totez. Ba prave naopak. Jsou to protiklady. Elitu lidstva najdeme ve vyzkumnych ustavech, vysokych skolach ve vedeni provozu a tak dale. Politici jsou naproti tomu ksindl. Ukazte mi elitniho politika ktery neni lump. A tak kdo kyda hnuj na politiky budiz blahoslaven.

Kajan 16.6.2008 19:23

Re: Elita

Ano, z politiků se stávají čím dále tím častěji profesionální zločinci !!! Dzp.

Jiří K. 16.6.2008 19:28

Re: Re: Elita

Ano, zejména z Klause, Topolánka, Julínka, Vondry, Čunka a jim podobných!!;-P

Rudolf 16.6.2008 19:36

Re: Re: Re: Elita

Ja bych se podival taky za hranice.  Tam totiz pusobi jejich vzory.

Pan Josef Kreas 16.6.2008 19:15

"Minimálně se ty kategorie dost prolínají" - "pojmu SUV vybavím "

Vase znalost automobilu je indikativni vasi znalosti politiky. SUV je SUV a MPV je MPV. To jestli se momentalne vyrobci vas snazi oyebat tim ze navlekaji jedno do havu druheho a vice versa s tim nema co delat.

Ergo klafivko, opravdove SUV je napriklas Land Rover nebo Toyota Land Cruiser a opravdove MPV receny Plymouth Voyager nebo Mazda MPV (mozna nejlepsi MPV vsech dob).

Mimochodem ja si taky pri pojmu pravicova, konzervativni, liberalni (continentalnu vyznam) strana vybavim neco uplne jineho nez ODS ale je fakt ze "kategorie se prolinaji" (sic) a dnes si postkomunisticka socanoidni strana jako ODS muze byt povazovana za "pravicovou" (sic) stejne jako komunisticky bankovni urednicek Klaus ktery proslul svymi pravicovymi zvasty a socanskou levicovou politikou muze byt povazovan za spasu "liberalismu" v tomto fantasmagoficky pomatenem svete.

;-D;-D;-D

clay 16.6.2008 19:21

Re: "Minimálně se ty kategorie dost prolínají" - "pojmu SUV vybavím "

na začátku bylo tvé tvrzení, že obecně do SUV se nic nevejde, což je evidetní kravina

Pan Josef Kreas 16.6.2008 19:25

Re: Re: "Minimálně se ty kategorie dost prolínají" - "pojmu SUV vybavím "

Bez ohledu na to ze to je obecne pravda, tak na zacatku bylo tvrzeni ze do MPV se vejde mnohem vic nez do SUV a ze SUV je naprosto nevhodne na silnicni jezdeni a mestske uz vubec ne zatimco MPV (zvlaste ty mensi) jsou pro mesto relativne OK (napriklad takovy Ford S-Max je v podstate stejne velky jako normalni auto a ruznych jinych MPV vsemoznych velikosti je cela rada.

Na to abys mel SUV se stejnym vnitrnim prostorem jako MPV musis mit neuveritelnou kravu. Prestan se hadat - proste je to tak. Autum zjevne nerozumis.

clay 16.6.2008 19:30

Re: Re: Re: "Minimálně se ty kategorie dost prolínají" - "pojmu SUV vybavím "

to jsou ta tvá buď a nebo a nic mezitím. Buď LS nebo nic. Výrobci řeší vše mezi tvými zmatenými představami o jednoúčelových autech jen do terénu nebo jen na silnice.

clay 16.6.2008 19:34

Re: Re: Re: Re: "Minimálně se ty kategorie dost prolínají" - "pojmu SUV vybavím "

je to stejné jako u lyží. Výrobci dodávají lyže ja čistě do terénu, tak čistě na sjezdovky. A pak hromadu lyží mezi tím. Někomu vyhovuje lyže 20%terén+80%sjezdovka, jinému 40%terén+60%sjezdovka, dalšímu 60%terén+40%sjezdovka atd. Podobně je to s auty.

clay 16.6.2008 19:37

Re: Re: Re: Re: Re: "Minimálně se ty kategorie dost prolínají" - "pojmu SUV vybavím "

no a aby to nebylo tak jednoduché, tak se to pak člení na lyže pro krátký oblouk a lyže pro dlouhý oblouk a pro fun. Podobné další požadavky jsou i u aut.

nobody 16.6.2008 19:41

Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Minimálně se ty kategorie dost prolínají" - "pojmu SUV vybavím "

A to je všecko nepodstatnej balast, protože důležitý je jestli je to hadrovka pro začátečníka na loučku za hotelem, nebo slušně tuhá a přitom zatlumená lyže na razantní jízdu s kopce. Ovšem i těm prvnim se dneska řiká "slalomka", protože jinak by si ji snobskej začátečník nekoupil .. ;-D

clay 16.6.2008 19:52

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Minimálně se ty kategorie dost prolínají" - "pojmu SUV vybavím "

no to je rádobychytré.....

nobody 16.6.2008 19:55

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Minimálně se ty kategorie dost prolínají" - "pojmu SUV vybavím "

Ale kdepak, to jsou léta dřiny ;-D

Pan Josef Kreas 16.6.2008 19:34

Re: Re: Re: Re: "Minimálně se ty kategorie dost prolínají" - "pojmu SUV vybavím "

Ale vyrobci mohou resit co chteji ale tyhle dva koncepty jsou do znacne miry neslucitelne. Funckni SUV musi mit relativne kratky rozvor aby se dostalo pres prekazky v terenu zatimco MPV (7-seater) musi mit dlouhy rozvor aby se tam vse veslo a aby auto bylo prijemne na cestovani po dalnici.

To ze se vyrobci snazi delat prodavat ruzne hybridy je sice pravda a je to hezke a nema to s meritem veci co delat.

Divim se ze tak rudimentarni veci clovek tveho formatu ktery dokonce vi co visi na zdi nekde v nemeckem muzeu nechape... ;-D;-D;-D

clay 16.6.2008 19:41

Re: Re: Re: Re: Re: "Minimálně se ty kategorie dost prolínají" - "pojmu SUV vybavím "

musí být slučitelné, když člověk hledá kompromis a nechce jednoúčelový vůz pro každou příležitost. Tvé požadavky jsou umělé a zajímají velmi úzkou skupinu lidí. Zrovna minulý týden si v jednom dokumentu na den vyměnili auta lesník a realitní makléř. Oba měli auto z kategorie SUV (tuším LandRover a BMW, ale nejsem si jist). Oba byli z výměny nešťastný. Každýmu bylo auto na nic.

nobody 16.6.2008 19:44

Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Minimálně se ty kategorie dost prolínají" - "pojmu SUV vybavím "

.. z čehož ovšem plyne, že celá ta slavná kategorie SUV je pouhej marketingovej granfalon bez reálnýho obsahu :-/

Petr 16.6.2008 19:09

Astone, jsi blb jak z maštale.

Ta elita je totiž prohnaná svoloč, která si s tebou vytírá hádej co. Stejně jako tzv. osobnosti (Uhl, Šiklová, Svěrák a další darebáci) tak tady je to Barroso, Chirac, Schroeder, Verheugen ... všichni mají na zřeteli blaho České republiky. Co nám to namlouváš, Astone, ty troubo?

karel.smíchov 16.6.2008 20:31

Re: Astone, jsi blb jak z maštale.

 Hele  soudruhu Petře podle mě má Aston  100% PRAVDU !!!!>->-

ook 16.6.2008 19:06

mozna ze by bylo lepsi pozadovat aby

se V tom aute dal provozovat SPORT. V tom pripade z toho Sypada smart, pazout 107 a ostatni miniatury, prestoze se na sedadlo spolujezdce basa vejde. Nicmene sex v nich normalne rostla dvojice provozovat nemuze.

www racek 16.6.2008 19:13

Re: mozna ze by bylo lepsi pozadovat aby

no, to by ses divil, co vše lze ... nedávno jsem jel od hranice a nějakej 107 nakládal cigánku ...:-D

nobody 16.6.2008 19:42

Re: Re: mozna ze by bylo lepsi pozadovat aby

Třeba to byl nějakej čundrák, co je zvyklej pod širákem ;-)

Petr H 16.6.2008 19:03

Hlavní rozdíl vidím v motoru,

SUV musí mít kurwa sílu,se čtyřválcem Caravanem neodtáhnu ani motorku.

Josef 16.6.2008 19:08

Re: Hlavní rozdíl vidím v motoru,

Pane boze, proc jsou ti Cechoamericane tak pitomi, ze se ani nedokazi trefit do diskuze ?!? Toto je diskuse o evropskych politickych elitach  !!!

clay 16.6.2008 19:23

Re: Re: Hlavní rozdíl vidím v motoru,

když spadne auto do Vltavy, vás taky prvně zajímá, zda to nebyl podnikatel?

Petr H 16.6.2008 19:00

No,sorry

asi to není podstatný,ale taky si při pojmu SUV vybavím Escalade nebo Explorera.I když beru,že se ty škatulky podle regionu přelévají.Ale hlavně je to jedno.

clay 16.6.2008 19:10

Re: No,sorry

dneska je to jedna společná kategorie a každý si vybere podle míry té vlastnosti, kterou preferuje. Sami výrobci už uvádějí kategorii SUV/MPV protože ty vlastnosti se prolínají a nikde neexistuje hranice, co je ještě SUV a co už je MPV. O tom rozhoduje až způsob využití.

A pokud někdo často jezdí s vícečlennou rodinou do hor, na rekreaci a tak, tak prostě využívá takový auto i v Praze. Má ho nechá stát? To prostě NESMÍ....znalí vědí proč. Takže ten údiv, že někdo zrovna s tímhle spadne do Vltavy je udivující...

Pan Josef Kreas 16.6.2008 19:19

Re: Re: No,sorry

Ale peachu hleeno. Tyhlety auta ktery se "prolinaj" jsou bud jedno nebo druhy obleceny do havu toho druhyho. Golf Cross je mimochodem auto naprosto na howno, respektive je to normalni Golf Plus nebo jak se to jmenuje ktery ma par extra plastu. neni to ani MPV ani SUV nybrz lehce nafoukly Gofl normal.

Vse je delano jen proto aby te neviditelny peenus volneho trhu mohl lepe oyebat.