3.6.2024 | Svátek má Tamara


Diskuse k článku

Kdo nejde s námi

Zatímco kde kdo vytýká Jiřímu Paroubkovi diktátorské manýry, jeho protinožec Mirek Topolánek je před kritikou stíněn. "Odmítli jsme vládu s Jiřím Paroubkem, ty malé skupinky nebo jednotlivci, kteří hledají záminky, proč tu vládu nepodporovat, jsou ti, kteří stojí ve frontě spíše podpory vlády s Jiřím Paroubkem," takto komentoval Topolánek kritiku těch jeho spolustraníků, kterým se nelíbí, že penězovody v ministerstvu financí a hlavně v ministerstvu pro místní rozvoj mají obsluhovat lidovci.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Dana 28.12.2006 12:10

Re: Na pamatování mám poradce, nějakej Němec....

Poradce na pamatování? A co vám radí? 8-o Já mám na pamatování blok nebo otluk.. :-)

Xaver X.X. 28.12.2006 12:25

Jo, poradce mám, ale co mi radí, to kolikrát ani nevím... :-)

Dana 28.12.2006 12:28

Re: Jo, poradce mám, ale co mi radí, to kolikrát ani nevím... :-)

..nepamatujete si! ;-D;-D;-D

brouk 28.12.2006 12:04

Re: ...místo česneku volím Neuburg, místo Sudoku cikárko... :-)

;-) Tak to bude mozna ta chyba!

Ale kdyz vydrzite, tak ke stari se vam "namlzi" co srdce a hrdlo raci! ;-)

Xaver X.X. 28.12.2006 12:06

No právě proto to cikárko, namlžím si sám... :-)

;-D

tich@dohoda 28.12.2006 11:49

% slusnych je v lidske populaci zastoupeno naprosto stejne

bez ohledu na fakt, ze dotycny je soudruh slechtic, s. obcan, s. clen partaje, s. clen hasicskeho sboru, ci soudruh zahradkar. Cleny NSDAP ci KSC konce ani ti "nejpoctivejsi z poctivych", tedy soudruzi verici ruznych cirkevnich denominaci nejsou zadnou vyjimkou, tedy cca 90 % z nich jsou pekni pacholci, neb jsou to predevsim lide. Vychazim z prosteho osobniho poznani, jak se lide chovali za komunistu, coz jsem pocitil na vlastni kuzi, nasledne vychazim z historickych faktu jak se nasi spoluobcane chovali za nacisticke okupace a take z toho jak se chovaji dnes. Smirte se s tim vazeni, ze z 10 lidi co potkate na ulici vas 9 z nich podrazi bez mrknuti oka, mineno ovsem v momentech kdy se lame chleba, ne na podnikvem vecirku po sedmem Fernetu.

:-) 28.12.2006 12:45

Re: % slusnych je v lidske populaci zastoupeno naprosto stejne

R^ souhlas R^

brouk 28.12.2006 11:47

Jo pratele, bylo by proti Psi prirozenosti

kdyby zde byl Schwanzenberg nedejboze chvalen,ze? Tak je lepe udelat z nej skoro zdegenerovaneho rakouskeho knizete, kterymu  jde stejne jen o majetek a "vysavani" ceskeho narodaa vec je vyrizena! ;-)

Jo Kavan to byla jinaci trida, to byl jeden z nas!;-)

.......Tady je takova mlha ze pekar zabloudil s rohliky, a snidame skoro o pul hodiny pozdeji! Skandal!

Xaver X.X. 28.12.2006 11:55

A proč nesnídáte lanýže?

Právě mi je přivezli na Ruzyň, ale Husák to tam nějak zdržuje...;-)

brouk 28.12.2006 11:58

Re: A proč nesnídáte lanýže?

Pri vsi ucte.....snidat lanyze muze snad jen barbar,nebo "podnikatel"! ;-)

Xaver X.X. 28.12.2006 12:03

...my barbarští podnikatelé to máme prostě rádi... ;-)

;-P

Šedovous 28.12.2006 11:43

Taky pěkný : odkud se řídí Temelín ?

Já furt doufám že z velína, jinak bych měl jisté obavy...

Šedovous 28.12.2006 11:39

Xaver tady nadhodil, že by se mělo zkoumat chování předků pana Knížete designovaného na post ministra zahraničí

za doby husitské. Trofnu si hádat, nic moc, v Bavorsku zřejmě zlovolně bránili rodný hrad proti nějaké spanilé husitské jízdě. Fuj panu knížeti takhle nám mařit historický úkol českého lidu a národa.

Komunistickou epizodu jsme už mohli mít 5 století za sebou a ne si to vyžírat až ve 20 století.

Švancberk, Švancberk ty si to od......rat

xaver X.X. 28.12.2006 11:41

Jo, prozkoumat chování, ale jen do Lipan...

On takovej Jirka z Poděbrad byl tehdá na straně "zrádné" panské jednoty....

PRASI DENT 28.12.2006 11:50

Re: Jo, prozkoumat chování, ale jen do Lipan...

 Honza Žižka původním povoláním Lapka....Spanilé husitské jízdy - loupeživé přepady....Holt ty loupeže máme nějak, dnes už nastudované.....

Šedovous 28.12.2006 11:56

Re: Re: Jo, prozkoumat chování, ale jen do Lipan...

Zatímco páni Z Růže co mu schmátli rodnou tvrz byli......ééééé takoví Kožení středověku !?

Xaver X.X. 28.12.2006 12:00

No právě...ale to víš, byla to taková doba, no...

Ani na tužky na tlustou čáru za minulostí nebylo...;-)

AndyO 28.12.2006 12:10

Re: Re: Re: Jo, prozkoumat chování, ale jen do Lipan...

to je tak, když někdo moc četl Jiráska a už mu nezbyl čas na seriozní historickou literaturu.

AndyO 28.12.2006 11:56

Re: Xaver tady nadhodil, že by se mělo zkoumat chování předků pana Knížete designovaného na post ministra zahraničí

bojovali proti husitům v době, kdy rodu vládl Erkinger ze Seinsheimu. Vzhledem k mému pramalému nadšení z husitů a jejich počínání mohu říci, že to je další plus pro tento rod. Ale chápu, že ti, kteří se identifikovali s hordou vrahounských lapků, vypalujících kláštery a drancujících města se mohou cítit ještě po šesti stech letech jako nepřátelé toho starého německého rodu.  Mně spíš zajímá, jak se rod projevoval ve století dvacátém a v tomto ohledu by si z nich mohl takřka každý Novák, Dvořák a Vomáčka vzít příklad.

A co se týče století devatenáctého, nebýt starého Karla Filipa I., tak možná dneska, Šedovousi, žereš žáby a děláš nějakému francouzskému sedlákovi na Vysočině pacholka.

demokrat 28.12.2006 11:36

Zelení jsou infiltrováni "pravdou a láskou"

Bursík, Schwanzerberg, Uhl, Štětina...a další zástupci Havlova společenství "pravdy  a lásky" infiltrovali stranu zelených, zneužili její značky a toto vše jsou důsledky. Tento spolek se dere k moci všemi způsoby a bude zajímavé, kam se vrtnou po zelených. Škoda jen, že Topolánek chce moc být premiérem a mít i novou manželku a ostatní je mu tak skoro fuk.

grr 28.12.2006 11:39

Re: Zelení jsou infiltrováni "pravdou a láskou"

Jen dodávám, že je opravdu škoda, že to společenství pravdy a lásky už napsalo tolik kapitol do té svojí dlouhé kroniky nenávisti...:-))).

strejda 28.12.2006 11:19

Astonovi

Astone, budou předčasné volby. ODS + Zelení + KDu bude mít 105 poslanců. Bez těch dvou přívěšků nedá ODS ani ránu. Budou strašit koalicí s ČSSD. Bude se budoucí vláda lišit od nynější navrhované? Zabalí to matka Kuchtová? Bude ta sranda stát za miliardu?

xaver X.X. 28.12.2006 11:22

Ano, předčasné volby jsou řešení,

nicméně mě trochu zaráží, s jakou uhlířskou vírou k ní mnozí hledí jako k jedinému možnému spasení. protože předjímat výsledek předčasných voleb může být velmi ošidné, najmě po tom, co vítězové předvedli a předvádějí.

vašek 28.12.2006 11:34

Re: Ano, předčasné volby jsou řešení,

Volby už byly a proto jediným správným řešením jsou politické dohody. Jsme snad všichni součástí jednoho státu, proto by se měla na vládě podílet strany zastupující rozhodující většina voličů. A to je jedině velká koalice.Zvláště proto, že potřebné reformy zase musí vyhovovat většině a nikoliv jen menšinové klice. Jinak je další volby zase spláchnou.Vyhodit Topolánka i s Paroubkem a začít jednat znovu.

xaver X.X. 28.12.2006 11:37

To je zajímavé, že tohle Topolánka nenapadlo.

Asi by si rád zapremiéroval co nejdýl...O to víc mě je nepříjemné, že Paroubek vládu bez své přítomnosti označil jako možnou. Nemám rád, když mnou neakceptovatelný politik mluví rozumě.

grr 28.12.2006 11:46

Re: To je zajímavé, že tohle Topolánka nenapadlo.

Vy mu to žerete i s navijákem. Pro uklidnění davů tam Paroub zkraje nastrčí trotla a pak ho vyheveruje jak Grosse blahé paměti a funkci si sezobne. Už přece všem novinářům mimo kameru tajemně slíbil, že mu opět záhy budou říkat "pane premiére". No tak to už radši toho troubu Čunka s havloidním knížetem, než návrat Kmotra s tím druhým estébákem.

Xaver X.X. 28.12.2006 11:53

Proč ne, pokud získají podporu v parlamentu...

To je klíčová otázka - podpora v parlemantu.

sówas 28.12.2006 10:58

ano..."politický cirkus"!

Je to hrůza! Mozek světa -republika Česká v niž prý kdysi žili "homo sapiensis" se zmítá v politikářských šarvátkách stráááno stranííííček.Svět to vše přehlíží s nadhledem a ironickými komentáři , co se v této České kotlině děje.No a vý konkretní přispíva -tele,to v podstatě potvrzujete.Mimochodem nic nového pod sluncem,jde to s námi dějinami Vršovci - Přemyslovci,mladočeši - staročeši až do dnešních dnů,nevyjímajíce 50ti letý komoušský ráj.I když toho Levina do Ruska podstrčili Germáni - tak nevím,ale bavím se.Ty kecy;-D(Y) zde beru jako zpestřující folklor a srandu.Tak dovádějte,skotačte.My si vás na Silvestra pustíme a bude pohoda.!!!!

Sch.glosátor 28.12.2006 10:52

Schwarzenberg není Zelený.

Jen je navržen Zelenými. Kritici včetně Václava Klause účelově předstírají nechápání nebo nejsou schopni pochopit, že kníže Schwarzenberg je šlechtic. Na tom nic nemění, že šlechtické tituly byly úředně zrušeny. Urozenost nelze zrušit. Ta prostě je. A s ní je zpravidla spojena i vysoká míra odpovědnosti jako princip, který většině Schwarzenbergových politických oponentů a kritiků je cizí. Podpásové výroky, padající na jeho hlavu by někdo, kdyby se to dotýkalo jeho samého, označil za zlá a nenávistná slovíčka. Schwarzenbergovi vytýkají jeho větší podíl majetku v cizině, že proto nebude zastávat zájmy České republiky. A kdyby větší podíl majetku měl v České republice ? Byl by označen za cizáka a přivandrovalého aby se zmocnil našeho národního bohatství a uvrhl nás do područí, nějaké by se jistě našlo. Ony holé zadnice, hladové politické krky a včerejší rezavosaková bíloponožková rádobynobilita nechápou, že existují zásady přetrvávající déle než do dnešního večera nebo nanejvýš do konce volebního období. Jistěže Schwarzenberg nemá patent na rozum a  lze s ním v lecčem nesouhlasit. Ale posouvat kritiku z věcné do takovéhle osobní roviny, je projevem upocené  nízkosti.

Ivan Nový 28.12.2006 10:56

Sch. glosátore,

jak to tedy je, přichází o kredit svou účastí ve vládě? Bezesporu. Proč to tedy dělá? Z jaké povinnosti ???