7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

Kdo je ten veřejný zájem

Politolog Jiří Pehe v Novinkách přemýšlel o úniku informací kolem změny názoru státního zástupce Jaroslava Šarocha. Argumentační konstrukce komentáře Jiřího Pehe je logická. Má bezpochyby pravdu, že tento únik mění situaci, že je to vlom do případu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Ilsner 8.9.2019 19:35

Re: Zločinoidů je více a více nebo čísla kúpil zločinec ? Dzp.

jsi nějak rozčilený koukám.... levicový elemente

J. Vobr 8.9.2019 19:34

JANYŠKA NA VČELIČKU !!!

Primář Vobr,v.r.

P. Vandas 8.9.2019 19:32

Re: FATA MORGÁNA SOCIÁLNÍ SPRAVEDLNOSTI.

Jestli tedy já jsem předchůdce marxistů, tak ty jseš s jistotou marxův následník. Blbe. :-):-):-)

K. Janyška 8.9.2019 19:31

Zločinoidů je více a více nebo čísla kúpil zločinec ? Dzp.

https://echo24.cz/a/SiBaZ/komuniste-by-se-historicky-nedostali-do-snemovny-ano-posililo-lidrem-opozice-jsou-piratiZločinoudů je čím dále tím váce nebo

V. Mokrý 8.9.2019 19:27

Re: Teď říkal v televizi Adolf Hitler

A co pro tebe ?

K. Janyška 8.9.2019 19:24

Re: FATA MORGÁNA SOCIÁLNÍ SPRAVEDLNOSTI.

Rudočerná socialistická potvoro ? Hodnoty lidského světa generuje kulturní evoluce, tedy důsůledky z obchodu, ne hloupá náboženství sepsána hloupýmái lidmi... Dzp.

M. Němec 8.9.2019 19:23

Janyška

Dumm, daß er brummt.

K. Janyška 8.9.2019 19:21

Re: Nejsem "pohlova," pokud jsem myšlen

A na čí straně ? Dzp.

K. Janyška 8.9.2019 19:21

Re: Teď říkal v televizi Adolf Hitler

Všichni stárneme, a vy stašně rychle blbnete. Byl jsem v Osvětimi dvakrát a to mě dostalo a vyléčilo ze srand jistého druhu... Dzp.

K. Janyška 8.9.2019 19:19

Re: FATA MORGÁNA SOCIÁLNÍ SPRAVEDLNOSTI.

O tom vůbec nelze pochybovat. Náboženství jsou předchůdci marxismu... Dzp.

M. Němec 8.9.2019 19:12

Re: Teď říkal v televizi Adolf Hitler

Stárneš.

Bejval si větší větší machr, Karlíku.

M. Němec 8.9.2019 19:09

Re: Teď říkal v televizi Adolf Hitler

r Genosse, tavárišč, soudruh.

Soudruhu.

M. Němec 8.9.2019 19:07

Nejsem "pohlova," pokud jsem myšlen

Jistě bych se starým Tesaříkem a možná předkem I.Kellnera do boje v roce 38 rád šel.

S modroknížkáři a dnes "hrdiny okamžiku" asi ne.

M. Mařák 8.9.2019 19:07

Re: FATA MORGÁNA SOCIÁLNÍ SPRAVEDLNOSTI.

Křesťané jsou udržovatelé hodnot odkudsi ze Středního východu a jako velcí altruisté jsou samozřejmě nalevo.

M. Mařák 8.9.2019 19:05

Re: Teď říkal v televizi Adolf Hitler

No jistě, to vykládejte Vaší babičce...

;-)

Paní Netzer se tady nemůže dostat, na lidovky to před pár dny šlo, ale kdo ví, jak tomu je teď, když probíhají ty změny v registraci.

M. Němec 8.9.2019 19:02

Re: Teď říkal v televizi Adolf Hitler

Pane Kotasi, co je to vlastně pro vás "legrace "?

Bohdalka s Dvořákem ?

Monty Pythons ?

Štercl nebo Pierre Richard ?

Vaše babička s dědečkem ?

I. Kellner 8.9.2019 19:01

Škoda, že Pohlová do toho boje v 38 nešla

mohl dnes být od ní pokoj.. -)

P. Pavel 8.9.2019 18:58

Re: Teď říkal v televizi Adolf Hitler

Já, ho nepřekládám, proč bych také měl ? Ani, do ruštiny, jazyky okupantů nemám v oblibě.

M. Ilsner 8.9.2019 18:58

Re: FATA MORGÁNA SOCIÁLNÍ SPRAVEDLNOSTI.

Kadle, ty troubo příživnická. Jestli zařazuješ křesťany mezi socialisty, pak bys byl křesťan jak noha. Křesťané jsou naopak konzervativci a udržovatelé tradičních hodnot euroatlantické civilizace. To bys ovšem musel o těch hodnotách něco vědět, mamlasi.

V. Mokrý 8.9.2019 18:56

Re: Teď říkal v televizi Adolf Hitler

1*

P. Pavel 8.9.2019 18:56

Re: Teď říkal v televizi Adolf Hitler

Jo, byl jsem třikrát vybanován, zřejmě nějakým horlivým eurohurvínkem, ale nijak jsem se s tím netajil, naopak jsem použil podobné jméno. Tak to chodí, na LN jsem zaznamenal v článku o brexitu jistou S.Nefzer s ikonkou jezevčíka v mundůru jeptišky. No, na Psa se jí zřejmě ještě nechce.

M. Němec 8.9.2019 18:55

Re: Teď říkal v televizi Adolf Hitler

Jak překládáte slovo "soukmenovec" do němčiny ?

K. Janyška 8.9.2019 18:55

Re: Teď říkal v televizi Adolf Hitler

No, na to u mně nemáte, dutá makovice, ani s MM v zádech... Dzp.

K. Janyška 8.9.2019 18:53

Re: Teď říkal v televizi Adolf Hitler

V některých věcech ne, vy vole... Dzp.

M. Němec 8.9.2019 18:51

Re: Teď říkal v televizi Adolf Hitler

Já mu to přeju.

Pane Mařáku, vám to vysvětlovat nemusim, ale kdybych tady alespoň jednoho dyškutéra přinutil k tomu, aby se zamyslel sám nad sebou a zejména nad tím, co vlastně píše, budu spokojen.

Názor nebo prdyvodydoprovody po mastném obědě.

P. Pavel 8.9.2019 18:50

Re: Teď říkal v televizi Adolf Hitler

Jo, je tomu tak, pocházel z Německa, tedy Němec a soukmenovec v pozdější době, tak cca od roku 1934.

K. Janyška 8.9.2019 18:49

Re: FATA MORGÁNA SOCIÁLNÍ SPRAVEDLNOSTI.

Protože však nelze určit princip, podle kterého by se postupovalo, je to jen fata morgána, za kterou si ženou hloupí lidé, tedy socialisté všemožných druhů. Nemají ani tušení, že lidský svět řídí je a nás a ne oni a my, lidé, jeho. Nevědí, že jejich mysli jsou složeny z pravidel jediné možnosti jejich přežití a existence lidstva, spontánního řádu lidského světa. A ten se nikoho z lidí na nic neptá a sebereguluje, sebepořádává se a sebezachovává.

Je doslova špičkovou trapností, že Církev svatá, pod vlivem inspirace socialismem na přelomu 19. a 20. století a strachem před útěkem svých oveček od ní, přijala tuhle pitomost, která nemá obdoby, v roce 1931 a poté potvrdila v roce 1937, do své doktríny. Dopustila se pro mne, věřícího v Boha 50 na 50, superhříhu, když pohrdá Božím dílem. Kdyby to tak Bůh chtěl, udělal by to tak.

Důkaz zařazení křesťanů mezi socialisty se nabízí v případě největším a nejviditelnějším. Každý vidí, že socialistickou, tedy příkaznickou, EU drží nad vodou společně právě rudí a černí socialisté, kterých dobroserství, tedy neomarxismus, nezná mezí... Dzp.

K. Janyška 8.9.2019 18:49

FATA MORGÁNA SOCIÁLNÍ SPRAVEDLNOSTI.

Co je to spravedlnost ? Je to jen a jen rovnost všech občanů před soudem, právem a zákony země bez ohledu na cokoliv, je vlastností jen a jen lidského chování a nezná přívlastků.

Co je to však tzv. spravedlnost sociální ?

Je to největší nespravedlnost lidstva na sobě samém a nesmysl, který nemá svojí rozšířeností obdoby. Spočívá totiž v naivní představě, že každý má právo na stejný díl všeho dobrodiní světa, jako ostatní, ať už je sám velký nebo malý, líný nebo pracovitý, hezký nebo škaredý, chytrý nebo hloupý, nadaný nebo bez nadání. Prý má právo i na stejné počasí a prostředí, kde žije i na nové krásné a stejné auto a hodnou a krásnou manželku a ideálního muže. Všichni mají právo na stejné platy a parádní vedoucí. Prostě mají prý právo na všechno úplně stejně, zejména co se materiálních a jiných výhod týká.

Sociální spravedlnost je tedy morálním středobodem socialimu, tedy přesvědčení, že lidský svět lze zorganizovat lidmi ve jménu dobra.

Nic takového však nelze za žádných okolností dosáhnout a to z jednoduchého důvodu. To by totiž okolnosti, za kterých člověk "vzniká" a kde žije a roste a pracuje nebo taky ne, musely být absolutně stejné. Musel by mít shodně chytré a materiálně zajištěné rodiče se stejnými zájmy. Všechno by prostě muselo být stejné, včetně genetického založení lidí. To je ideální model sociální spravedlnosti.

M. Mařák 8.9.2019 18:47

Re: Teď říkal v televizi Adolf Hitler

Vzhledem k tomu, že se tady během okamžiku ve stejném textu najednou mění z E. na Eugena, jak jsem jednou večer zaznamenal, je to velmi pravděpodobně jméno redakční.

M. Němec 8.9.2019 18:47

Re: Teď říkal v televizi Adolf Hitler

uniformu Wehramchtu.

Karliku, ty si poděs a nerozumíš legraci.