27.4.2024 | Svátek má Jaroslav


Diskuse k článku

Kauza EET zůstala otevřená

Schválení další vlny EET se nedalo čekat a však taky zůstalo při parlamentní debatě. Zejména Piráti a ODS šijí do EET ze všech kalibrů (elektronická evidence rakví ukládaných do hrobu? ano, i to podléhá EET), ovšem ANO a sociální demokracie na EET lpí a samozřejmě je podporuje i komunistická strana, pro kterou je celá ta vrstva živnostníků a řemeslníků jedna pakáž.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Forejt 12.5.2019 12:04

to by se měl ministr kultury asi bát

když petici proti němu podepsali takové osobnosti, jako je např. trochu potrefený režisér Krobot, hérečka Issová a další ....(sic).

H. Omar 12.5.2019 12:05

Re: to by se měl ministr kultury asi bát

Kdyby podepsal Forejt tak to je jiná váha.:)))

J. Franke 12.5.2019 12:46

Re: to by se měl ministr kultury asi bát

Pokud je podle vás ministr estetiky SRKS trochu potrefený, tak to jsem na tom stejně. Známe se od dětství a troufám si tvrdit, že jsme oba potrefení až až. Jak jste na tom Vy?

P. Forejt 12.5.2019 12:01

Británie = brexit

jejich česká veřejnoprávní a další euromrdky se nám snaží namluvit, že si to lidé v Anglii s brexitem rozmyslí, a že byli předtím podvedeni a že celý problém způsobila Tereza May, která jej vlastně ani nechtěla .....a najednou jsou tady (tam) eurovolby, které téměř s jistotou vyhraje hlavní euroskeptik Farage ??!! ....no toto.

H. Omar 12.5.2019 12:07

Re: Británie = brexit

Tak ono to bylo tak nějak napůl že...:))) Třeba ti Skotové spíš proti a tak.... Tak Garage už to má v kapse, škoda že se dostane do té zlé EU místo aby řídil a nesl odpovědnost za odchod z EU...

R. Neveselý 12.5.2019 11:51

Kadle, to je nadělení ....

ty jsi byl členem Svazarmu, tím pádem rudočerným nevzdělaným křupanem. Řádíš tady jako smrdutá krysí bachyně, máš pěnu u huby a nevíš kudy kam, zmatený a neinformovaný ťulpasi.

K. Janyška 12.5.2019 11:57

Re: Kadle, to je nadělení ....

Kostelní myši Ilsner ? Jsem pyšný na to, že jsem byl v ČSTV a AMK. Jsem celoživotní sportovec. Tedy fotbalista, běžec, motorista atd. Ne jako vy, smrdutá kostelní myš a tlusté nemehlo... Dzp.

R. Neveselý 12.5.2019 12:05

Re: Kadle, to je nadělení ....

Tys mě snad viděl, komunistická zrůdičko? Vytahuješ se tady každý den od rána do 22,00 a přitom jsi vzteky bez sebe, protože tušíš, že jsi nevzdělaný. Proto tě také Topol poslal do prdele i s tvou vymyšlenou kompozitivní teorií.

To, že jsi pyšný na členství v socialistických organizacích, tě jen diskvalifikuje, vesnický smrdutý oposume.

K. Janyška 12.5.2019 12:37

Re: Kadle, to je nadělení ....

Ano, máte pravdu, jste hloupí všichni stejně s tituly i bez, rudočerná kostelní myši Ilsner, včetně Topolánka. Je prázdný a falešný, jak říkal VK... Duzp.

I. Břízová 12.5.2019 11:49

Tak co?

Koukali jste na Primu? Neviděla jsem celou debatu, ale jsme opravdu docela příjemně překvapena

J. Franke 12.5.2019 11:59

Re: Tak co?

Vařím a poslouchám Oscara Petersona. V neděli na sebe politiku nepouštím, ostatně i jindy téměř ne. Ale když to někoho baví, nic proti!

E. Derat 12.5.2019 12:06

Re: Tak co?

Mám to podobně, sice nevařím, ale sleduji slečnu Marplovou a při reklamách se mrknu na NP. A tak hezky čekám na oběd, který vaří manželka, dnes vepřové výpečky, zelí, cibule a nový brambor.

I. Břízová 12.5.2019 12:09

Re: Tak co?

Já mám pracovní neděli, jaky poslední dobou vždy. A tak chvilkama kouknu na primu a chvilkama na ČT24, protože stejně nemám čas vidět to celé.

J. Kombercová 12.5.2019 12:13

Re: Tak co?

Prima má Partii, na rozdíl od OOVM, postavenu jinak. Moderátor(ka) udržuje směr diskuse, ale neskáče přítomným pozvaným do řeči (chca, chcouc, chce) uplatnit svoje myšlenky či zadaný úkol. Potom mají přítomní možnost dokončovat své myšlenky a divák se dozví nakonec víc, než u Moravce (a sám si přebere, co a jak). Můj názor, přít se nebudu.

I. Břízová 12.5.2019 12:19

Re: Tak co?

Souhlasím s vámi

V. Kotas 12.5.2019 12:44

Re: Tak co?

A bylo na co koukat a co poslouchat ?

P. Zinga 12.5.2019 12:56

Re: Tak co?

Skutečně to byl dnes poučný, ale i zábavný pořad. Ten šašek z rádia s nekonečnými frázemi o "skutečné "demokracii a pod. byl k pomilování... Jen tak dál, odhalujte svou ubohost, pražští lepšoidé!

J. Matuška 12.5.2019 13:24

Re: Tak co?

Radko Kubičko je komentátor, který jde proti prezidentu Zemanovi a premiérovi Babišovi, zastupuje lepšolidi. Jeho názory mu neberu, ani netoužím po jeho likvidaci/vyhození z ČRo. Všechno by bylo v pořádku, kdyby se v tomto médiu veřejné služby nacházeli ještě další komentátoři, kteří by zastupovali názory i většiny. Stejně OVM jsou podobně hrubým porušením KODEXU/ZÁKONA ČT. Tato situace trvá 20 let - pak prý že stromy nerostou do nebe! Bunga bunga!

Vedení ČT by se mohlo z PARTIE na PRIMĚ poučit. Jsem zvědavý na zpravodajskou televizi - CNN Prima News. /Jitka Obzinová odešla,,,/

J. Kombercová 12.5.2019 13:37

Re: Tak co?

Vám by vyhovovali, jak pozoruji, jen lidé stejného názoru, co máte vy. To je potom těžké.

J. Matuška 12.5.2019 14:06

Re: Tak co?

Paní Kombercová, "Jeho názory mu neberu, ani NETOUŽÍM PO JEHO LIKVIDACI/VYHOZENÍ Z ČRo . Všechno by bylo v pořádku, kdyby se v tomto médiu veřejné služby nacházeli ještě další komentátoři, kteří by zastupovali názory i většiny." Takže máme vyřízeného Radko Kubička.

Stejně OVM jsou podobně hrubým porušením KODEXU/ZÁKONA ČT. Na tom trvám a pro úplnost dodávám, že NETOUŽÍM PO JEHO LIKVIDACI/VYHOZENÍ Z ČT. Formát OVM odporuje normálnímu selskému rozumu. Není možné, aby fanatický ideologický fanda řídil nedělní debatu OVM 15 let!!! A zase, ať ho nevyhazují z ČT, ale jak by měly vypadat politické debaty na ČT1 si přečtěte: Čl. 6 Diskusní pořady a pluralita https://www.ceskatelevize.cz/vse-o-ct/kodex-ct/cl-6-diskusni-porady-a-pluralita/

Ano, nevycházet pouze z dojmů je náročné... Pro jistotu si laskavě povšimněte VELKÝCH PÍSMEN...

V. Kotas 12.5.2019 14:37

Re: Tak co?

Tak jest.

J. Matuška 12.5.2019 15:00

Re: Tak co?

Pane Kotasi, jsem někdy z reakcí diskutérů, kt. se mnou nesouhlasí, docela otrávený. Ne z toho, že mají jiné názory, ale že vědomě přehlížejí mé argumenty. Předpokládám, že např. paní Kombercová onen čl. 6 četla. Nedovedu si představit, že diskutuje o něčem, o čemž nemá ani páru. Co by asi říkala, kdyby Petr Žantovský 15 let vedl debatu s názvem OPŽ? Nevím, možná by začala držet protestní hladovku. Omlouvám se, ale musel jsem si trochu postěžovat...

J. Havelka 12.5.2019 11:43

Janyška - postrach advokátů

Už jich vyřídil 25 a teď jde po Benešový! Použije soukromé právo a tím ji převálcuje, páč Benešová uznává Magnu Chartu a to jsou jenom lidská práva!

K. Janyška 12.5.2019 11:49

Re: Janyška - postrach advokátů

Já jak já, ale vy, rudočerný, jste postrach vzdělanosti, tedy jen moji. Ostatní mají skoro stejný vzdělanostní deficit, jako vy. Nevědět co je to soukromé právo, tedy jediné právo pravé, a klidně se pouštět veřejně do veřejných diskuzí a ještě u toho machrovat je na úrovni pitomého sousedova psa... Dzp.

F. Doušek 12.5.2019 11:42

Forejte, když tady porád amíkům vyčítáte

bombardování Plzně, vězte, že dům mojí tety zasáhla puma a zničila ho. Stál někde u dnešních Křižíkových sadů, na pomezí ulic Dřevěná - Pražská.

A představte si, ona ty američany vítala.

P. Forejt 12.5.2019 11:44

Re: Forejte, když tady porád amíkům vyčítáte

nic proti ničemu .....můj tatíček říkávali : každý je nějakým způsobem ujetý .... a asi to tak bude.

H. Omar 12.5.2019 12:03

Re: Forejte, když tady porád amíkům vyčítáte

Vy jste dost, že...

K. Janyška 12.5.2019 11:36

PROČ JE NATO NEJPOTŘEBNĚJŠÍ ORGANIZACÍ SVĚTA ?

Vývoj lidského světa táhne už tisíce let civilizace jednotlivců obchodem a jejich aktivitou vygenerovaný a neustále se rozšiřující od civilizovaných více k civilizovaným méně, spontánní řád lidského světa, takto jediná možnost přežití lidstva. Ten lidstvo zpětně řídí svými evolučně a neosobně vyvinutými pravidly. Nebylo-li by nekoordinované lidské aktivity, nebylo by ani dnešního lidského světa, tedy ani jeho spontánního řádu a možnosti lidstva vyvinout se až k dnešnímu stavu a k budoucnosti s dobrou nadějí.

Bohužel o této podstatě podstat miliardy lidí nemají ani tušení. Myslí si, a dokonce jsou k tomu vedeny irelevantně vzdělanými učiteli v hloupých vzdělávacích systémech světa, že lidský svět řídíme my, lidé. Kdyby to nebylo tak tragické, bylo by to velmi směšné.

Plně totiž podléháme spontánním silám vývoje, jen naše soukromé věci řídíme a zařizujeme sami v rámci pravidel, která jsou nám spontánním řádem dána a jsou obsahem našich myslí. Zejména jsme řízeni negativním, tedy zákazovým, soukromým právem, které nás řídí každého 24 hodin denně. Nedá se s tím hnout a je úplně jedno, zda to lidé vědí nebo ne.

Co však jedno není je, že existují popletové a naivní nadšenci, z nichž se touto nedostatečnoti rekrutují političtí násilníci a zločinci, tedy socialisté všemožných barev, včetně černých, kteří lidský svět v této jeho podstatě ohrožují a snaží se ji vyvrátit z kořenů. To je však nemožné a tak se musí civilizovaní těmto necivilizovaným a nevzdělaným hordám bránit. Je skutečně absurdní, že civilizovaní si myslí o lidském světě totéž, co civilizovaní málo a jen reagují na důsledky aktivity necivilizovaných, které jsou vždy pro ně nežádoucí.Ohrožují jim totiž jejich i majetky.

K. Janyška 12.5.2019 11:36

Re: PROČ JE NATO NEJPOTŘEBNĚJŠÍ ORGANIZACÍ SVĚTA ?

Právě pro obranu dosaženého, spíš však majetkového, než morálního, stupně civilizovaných, bylo založeno NATO. Jeho zakladatelé byli ve smyslu, o kterém píši, nezorientovaní totiž stejně, jako kdokoliv jiný. Je upravdu jedinou skutečně nutnou organizací světa a každý si jistě všiml, že stojí na negativním, tedy samostatnost svých členů respektujícím, principu. Na principu já pá-ty pán. Na tzv. negativní, pro jeho členy tedy zákazové, smlouvě.

Podporujme NATO, ač jeho vznik není založen na hlubokém vědění, je založen na hluboké potřebě ochránit civilizované a jejich majetky a samotný proces civilizace jednotlivců, mnohdy ještě divochů, obchodem. Nenechme se zmást řečmi o tom, že je násilnické, je obranné a nic jiného, než násilí k obraně toho, co civilizovní už dosáhli, mnohdy nezbývá.

Jde o život, ne o hraní si na vojáčky. Buďme pyšní na to, že mezi civilizovanou špičku světa patříme a ža patříme tak i mezi aktivní obránce civilize a civilizovaných... Dzp.

P. Forejt 12.5.2019 11:41

Re: PROČ JE NATO NEJPOTŘEBNĚJŠÍ ORGANIZACÍ SVĚTA ?

kam na ty pitomosti chodíte ??? Tady byla civilizace již před tisíci lety .....v Americe se před 250lety ještě proháněli Indiáni.

Tak koho chcete s nima strašit a poučovat, troubo ??