26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Katastrofální školství

Výrok ministra školství Dobeše o nemožnosti zavést povinnou zkoušku z cizího jazyka jistě vyvolá nejedno pohoršené och a ach. Dobeš je samozřejmě ten poslední, kdo by za to mohl, on je jen nositel špatné zprávy. Navíc, špatné zprávy, která je všeobecně známá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Varadinková 1.9.2011 16:30

Re: Tak podobně to začíná

Chudák Klaus, chudák Bátora...

Vždyť Vy ty lži přece taky rád přiživujete, pane Vandasi, jako každý správný pravdoláskař. Třeba "nácek Bátora" je lež podobného typu. Nebo jak jste onehdá temně naznačoval, že Klaus může být  agentem KGB - to byla od Vás lež horšího kalibru, než článek  toho Bartoše o Havlovi, který jste včera nazval špínou. Protože to, s kým Vás jako zaměstnance někdo posadí do  jedné místnosti, si zpravidla nemůžete vybírat, ale členstvi v Římském klubu s těmi fašisty, co píšou ty knihy, ze kterých Bartoš citoval, to si Havel přece vybral sám.

L. Brabencová 1.9.2011 16:32

Re: Tak podobně to začíná

Tak,tak.

P. Vandas 1.9.2011 16:33

Re: Tak podobně to začíná

 Nešlo by to trochu méně konfrontačně, paní Varadinková? Válka ještě není, tak proč tak zhurta? Tož usoudil jsem, že Vás v sobotu přivítám. Nemýlím se?

L. Brabencová 1.9.2011 16:38

Re: Tak podobně to začíná

Nevím,jestli jste včera četl reakce na mě, byly dost konfrontační. Raději jsem odešla.

P. Vandas 1.9.2011 16:47

Re: Tak podobně to začíná

 Ale trochu jsem je četl. Nenechte se rozhodit, trochu mytí hlavy jsme podstoupili všichni, já určitě právem. Někdy však i já se řídím heslem, kdo uteče vyhraje.

L. Brabencová 1.9.2011 16:55

Re: Tak podobně to začíná

Nerada se hádám, raději odcházím.

J. Kombercová 1.9.2011 17:16

Re: Tak podobně to začíná

Tak to si musíte rozmyslet, co píšete. Pokud jste byla chameleon, bylo to v pohodě. Když už jste si vybrala barvu,tak si za ní stůjte a nebrečte.

M. Varadinková 1.9.2011 18:17

Re: Tak podobně to začíná

Před pár dny jsem viděla TV dokument o afrických včelách, co se postupně od jihu rozlézají po celém americkém kontinentu. Jsou strašně agresivní a útočné, a funguje to tak, že kromě žihadla Vás zároveň označkují nějakým feromonem, takže po prvním žihadle už ostatní včely vědí, na koho mají útočit, a zpravidla zaútočí v takovém množství, že svou oběť (klidně i člověka) zabijí.

No a ta vaše smečka se chová podobně jako ty včely. Sice ta hlavní včela (Jílek) má ban, ale o to víc se tady snažíte vy ostatní, když se tu sejdete všichni proti jednomu.

J. Kombercová 1.9.2011 18:43

Re: Tak podobně to začíná

To o těch včelách vím již několik let... paní Varadinková, je zvláštní , že vy, osoba s rozhledem a nadhledem, vidíte jenom to, co vidět chcete. Já vidím, že jsme tu rozděleni přibližně na dvě skupiny, lidé starší, s názorem po letech zkušeností pevným, jen každá skupina vidí ten náš svět jinýma očima a myslím, že je dobře, že si za svým stojíme, když už si myslíme, že "to" tak má být. Tahle diskuze je diskuzí zajímavou právě proto, že se střetávají různé názory a ne že by všichni kývali v jednom rytmu. A nenechte se svést do smeček, jsme lidé a máme širší obzory než šelmy... k poslednímu odstavci bych mohla kontrovat, že když vy se tu všichni sejdete... atd. .:))

M. Varadinková 1.9.2011 18:56

Re: Tak podobně to začíná

No většinou to tady funguje stylem "všichni na Kajana". Když jsem tady já (ba dokonce kolikrát, i když  nejsem:-))))), tak zase "všichni na Varadinkovou". No a když přiznala barvu i mírumilovná paní Brabencová, zafungovalo neomylně "všichni na Brabencovou". Taky tu často bývá "všichni na Sedláčka". Ale "všichni na Kombercovou", to jsem zatím nezaregistrovala. A i když se nás někdy vyjímečně sešlo víc najednou na rozesírače Jílka, byli  vždy po ruce jeho vydatní podporovači a přicmrndávačky.

J. Kombercová 1.9.2011 19:02

Re: Tak podobně to začíná

Také jsem byla terčem, všechno nevidíte, jen že my se nedáme, nejsme másla a kdo máslo je, nesmí chodit na takovéto diskuze, buď je pevný v kramflecích a ustojí si své nebo není a pak spláče nad výdělkem. :)) A mmch. pana Jílka je škoda. Podporovači a přicmrndávačky patrně, soudím podle sebe, s jeho názory souhlasilo, s tím nic nenaděláme.

M. Varadinková 1.9.2011 16:58

Re: Tak podobně to začíná

Protože chci, abyste se chytil za nos! Protože furt nejsem schopna pochopit, že člověk jako Vy, který když mluví o normálních věcech, o své práci, rodině, tak je sympatický, vtipný, přátelský, s rozumnými názory - ale jakmile jde o pravdolásková dogmata či o boj proti "klausovcům",  stává se z Vás lhář, pokrytec a ranař pod pás. Vy jste totiž takovýJekyll a Hyde.

V sobotu mně nepřivítáte, ale není to z averze k Vám (tedy k té Vaší normální polovině osobnosti), mám už totiž jiný program a Dobříš je pro mne hodně z ruky. Ale až ten mlýn bude stát, tak bych se určitě na něho někdy chtěla podívat.

A ještě dodám k tomu předchozímu, že zatímco za komoušů jste obvykle nemohl vůbec tušit, kdo z Vašich kolegů, kamarádů, sousedů je agentem StB či nedejbože KGB, protože oni se s tím určitě nikde nechlubili, tak Havel si před vstupem do toho Římského klubu mohl zjistit, jaké názory píšou do svých knih ti lidé, se kterými v tom klubu je. A v tomto smyslu ten Bartošův článek nebyl ani zdaleka takovou špínou, jako to špinění Klause, že je ruským agentem, které navíc tady padá na úrodnou půdu různých umanutých Hofmanů, Tolmanů, Václavíkových a dalších klausofobů, kteří opakovaně prokazují neschopnost rozlišit realitu od svých nenávistných  fantasmagorií.

P. Vandas 1.9.2011 17:03

Re: Tak podobně to začíná

 Však já bych Vás též rád poznal a jako Vy určitě z té hezké stránky. Možná, že máte oravdu, že mé poznámky jsou jedovaté a založené na spikleneckých bludech. Vězte, že však i Vy používáte totéž, co u mne kritizujete.

M. Varadinková 1.9.2011 17:26

Re: Tak podobně to začíná

Já se ale vždy snažím vycházet z reality a ne z bludů. Ten Římský klub, i ten Bilderberg, i to členství v nich, ty knihy, ta videa s vystoupeními těch lidí ....  to je přece realita a žádný blud. Naopak kecy o tom, že Klaus je agentem Rusů, jsou ničím nedoložené paranoidní bludy.

J. Kanioková 1.9.2011 16:44

Ano, souhlasím, chudáci oba..

s Klausem problém nemám, protože už za ty roky vím, jak se umí slovně pohybovat v porcelánu, a že prakticky pro všechna "obvinění" pak nenajdu objektivní podklad. 

Bátora, byť jej neznám, vím jen to z tisku, s jeho autoživotopisem trochu problém mám, a jako kamaráda bych si jej nejspíš nevybrala, nevím. Ale ta šílená neuvěřitelná štvanice mě dohnala k tomu, že se ho budu zastávat. Protože to je absolutní hnus a začíná mi to připomínat v RP tištěné dopisy kolektivů podporujících a málem oslavujících popravu Horákové  a podobné zhůvěřilosti. To už dávno přestává být nevinné. Někdy už z toho začíná znovu jít mráz po zádech.

P. Vandas 1.9.2011 16:54

Re: Ano, souhlasím, chudáci oba..

 To už Bátoru věšejí? Já myslel, že byl povýšen.

M. Varadinková 1.9.2011 17:09

Re: Ano, souhlasím, chudáci oba..

Já to vidím podobně. Taklové to přepjaté národovectví a katolictví není vůbec můj šálek čaje, ale když vidím tu štvanici na Bátoru, tak se ho prostě musím zastat. Tak jako jsem se zastávala Čunka, v dobách čunkiády (a to lidovce spíš nesnáším než snáším) a jako jsme se zastávala a zastávám Bárty v probíhající bártiádě (a přitom ty veverky považuju za paka stejně jako kníže), tak jako jsem se zastívala Klause v dobách Sarajeva a vlastně dosud, protože hon na něj probíhá permanentně. Ale Klaus je jediný z nich, se kterým souzním i ideově, u těch zbývajících mám vždy nějaké výhrady.

O. Uživatel 1.9.2011 17:16

Uživatel požádal o vymazání
J. Kanioková 1.9.2011 18:34

Proč? s paní Varadinkovou to vnímám naprosto stejně.. a určitě nejsme samy,

spousta lidí, kteří  v počátku té šaškárny byli k Bátorovi dost negativně nastavených, jsou už v této době zcela na jeho straně. Protože ty argumenty proti němu jsou pořád tytéž a pořád nepodložené nějakým skutečným B. faulem..

R. Sedláček 1.9.2011 16:42

Re: Tak podobně to začíná

Lidé se naopak nechají opít rohlíkem velmi ochotně. Jak pěkně se léta točí nevyřčená věta o špinavých penězích.

J. Kanioková 1.9.2011 16:49

Ano, je to fakt neuvěřitelné, co jsme za národ,

lži, překrucování. Ovšem že to dělají žurnalisté, tak to je neskutečně podlé. Sama jsem už do Lidovek psala protest proti překrucování 3x a nic, ani slovo. Jednou do iDnes, a stejná reakce..

Hnus.. Žurnalistický stav začíná být státem ve státě..

R. Sedláček 1.9.2011 17:03

Re: Ano, je to fakt neuvěřitelné, co jsme za národ,

K tomu snad jen tolik:

Novinářská etika

F. Doušek 1.9.2011 16:10

Re: Tak podobně to začíná

Problém je, že zprávu s tímto titulkem uvádí většina mediíí - novinky.cz, idnes.cz atd.

Kdo je původcem se asi nedozvíme, ale v textu je pak něco jiného.

L. Brabencová 1.9.2011 16:13

Re: Tak podobně to začíná

Prodej se zvýší a další není důležité.

F. Doušek 1.9.2011 16:22

Re: Tak podobně to začíná

Faktem je, že VK dal rozhovor Právu, takže se domnívám, že titulek vznikl tam.

Jeho mínus, má se od bývalého deníku ÚV distancovat.

M. Varadinková 1.9.2011 17:48

Re: Tak podobně to začíná

Ale to není titulek k rozhovoru, ale k reakci Řeků na něj.

F. Šimek 1.9.2011 16:13

Re: Tak podobně to začíná

nevím, zda to profesor řekl, nebo neřekl. Vím bezpečně, že do Lidovek nikdy nepíše. Zásadně jen píše do toho, jak legračně říkáte bulváru "Blesku" a někdy i bulváru Aha. Čert by se v tom vyznal.....zda jsou to falešná slovíčka nevím! Bartošová a Hanychová taky píšou do Blesku.....

F. Vízek 1.9.2011 16:14

Klaus a řecké ouzo...

Klaus: "Dominantní je odpovědnost těch jednotlivých zemí. Že se schovávají za zástěnu Evropské unie a trošku to svádějí na ni, to se mi strašlivě nelíbí. Že ti řečtí politikové neumějí říct, ne že nás nutí Evropská unie, abychom přijali opatření a změny, ale že bychom to měli udělat sami, i kdyby nám to z Bruselu nedoporučovali.

Samozřejmě že vrabci si štěbetali na střeše, že Řecko dělá schválnosti se statistikami. Nicméně všichni ze všech sil lákali Řecko do eurozóny a výsledek je, jaký je. V tomto smyslu neviním Řeky.

Každá země by mohla sama volit, zda bude žít na půl plynu, čtvrt plynu nebo na plný plyn svých možností. Sama by mohla říct: my budeme víc hodin sedět ve stínu pod cypřiši a popíjet si ouzo, anebo víc pracovat.

Jestliže se Řecko rozhodne, že bude více hodin věnovat ouzu nebo cypřišům, tak je to naprosto v pořádku. Nicméně nemůže vstoupit do měnové unie s Německem."

M. Varadinková 1.9.2011 16:14

Re: Tak podobně to začíná

Klaus řekl doslova toto:

Dominantní je odpovědnost těch jednotlivých zemí. Že se schovávají za zástěnu Evropské unie a trošku to svádějí na ni, to se mi strašlivě nelíbí. Že ti řečtí politikové neumějí říct, ne že nás nutí Evropská unie, abychom přijali opatření a změny, ale že bychom to měli udělat sami, i kdyby nám to z Bruselu nedoporučovali. Samozřejmě že vrabci si štěbetali na střeše, že Řecko dělá schválnosti se statistikami. Nicméně všichni ze všech sil lákali Řecko do eurozóny a výsledek je, jaký je. V tomto smyslu neviním Řeky. Každá země by mohla sama volit, zda bude žít na půl plynu, čtvrt plynu nebo na plný plyn svých možností. Sama by mohla říct: my budeme víc hodin sedět ve stínu pod cypřiši a popíjet si ouzo, anebo víc pracovat. Jestliže se Řecko rozhodne, že bude více hodin věnovat ouzu nebo cypřišům, tak je to naprosto v pořádku. Nicméně nemůže vstoupit do měnové unie s Německem.

Je to přece vůči Řecku neutrální až obhajující výrok.

Ten řecký hulvát si nevidí do huby a měl by se Klausovi omluvit za to, jak sprostě ho napadl.

S. Lazárek 1.9.2011 16:16

Re: Tak podobně to začíná

A co tedy toho Řeka tak rozlítilo, co Klaus vlastně řekl? Ptám se, fakt nevím, ale na něco ti hoši přece snad reagovali.