2.7.2024 | Svátek má Patricie


Diskuse k článku

Kapitulace ODS v senátu znamená další posun blíž Kremlu

Kremelská politika zaměřená na zpětné ovládnutí někdejších kolonií zaznamenala další dílčí úspěch: zdeptaná ODS kapitulovala a místo aby senát normálně hlasoval, protože je to ústavou definované a volbami stvrzené zákonodárné těleso, připustila, aby se hlasování o radaru podložilo na dobu, až nezvolení senátoři za ODS odejdou. Maličkost, ale potěší, mohou si teď v Kremlu říkal tamní stratégové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jaroušek 30.10.2008 15:17

Re: Stratégové ...

V tom případě bude čestnější požádat o vystoupení ČR z EU a vrátit vyčerpané rozvojové fondy. A následně se jít za fujarou Velkého Klause pást na krkonošské končiare .....;-D

Ladislav N 30.10.2008 15:23

Re: Jaroušek komoušek (v převleku: Gavroche, Fidrmuc, Adamovská, Lister... dnes Jaroušek IP: 194.213.55.xxx)

Jaroušku, troubo, to jsou naše peníze, které EU získala od našich daňových poplatníků, víš?

Xaver 82.117 30.10.2008 15:29

Nashle v Rusku, trumbero L.N.

;-)

libero 30.10.2008 15:27

Re: Stratégové ...

Jesli by nestačilo, kdyby se EU držela volného pohybu osob, práce a kapitálu místo vymýšlení ústav, smluv, cen SMS a bourání cukrovarů. Sice by bylo hodně nezaměstnaných úředníků buzerujících darmožroutů, ale Klaus by neměl o čem housti.

Stanley 30.10.2008 15:32

Re: Stratégové ...

R^

Jaroušek 30.10.2008 15:41

Re: Stratégové ...

Podle této strategie by USA nevznikly dosud, vy trumbero! A cílem Evropy není EHS, ale Spojené státy evropské! V>-V

Xaver 82.117 30.10.2008 15:28

Haha, do Krkonoš...

Spíš do stepi....

libero 30.10.2008 15:24

Re: Stratégové ...

V tom roce 1948 pro nás nemohli nic udělat ani kdyby bývali chtěli. Volební výsledky příliš připomínaly ty dnešní. Uvidímee, jak to bude s následky, zda také budou připomínat tehdejší dobu nebo jen to Maďarsko.

Xaver 82.117 30.10.2008 15:32

Jo, připomínají...

Ale víte, proč? Nesvádějte realitu na socany, i ODS má svůj podíl...nebo ne? Naneštěstí jsme v roce 48 nebyli ani v EU, ani v NATO, ani tu amíci nechtěli stavět radar. Odmítli jsme tehdy Marshallův plán...tak dnes odmítneme radar?

Stanley 30.10.2008 15:44

Re: Stratégové ...

No , myslím, že ještě horší to bylo v r. 1946, kdy  dojmy z II. svět. války byly ještě velmi živé a silné . V r. 1948 jsme to projeli hlavně sami, i když jakási pomoc ze strany Západu by byla na místě!? Ona by však asi , jak dnes říkají historické anály, spíše přišla od Stalina pro  jeho gubernátora Gottwalda !  Stačila už přítomnost Zorina v Praze !

JJ 30.10.2008 15:27

Re: Stratégové ...

Rusove to sleduji, staci se podivat na pocet zamestnancu velvyslanectvi. Tech je vic, nez v predsednictvu CSSd.

Jaroušek 30.10.2008 15:14

Astonku, dneska už to je 1:1 - jednou nesouhlas (Senát), jednou souhlas (Klaus a předsednictví EU)

1) Slušnost (u ODS nevídaná a proto u dr. Sobotky ceněná - ejhle, to by byl předseda ODS!) je ceněná a pro demokracii důležitější více než účelový pragmatismus a oportunismus. Jestliže platí pro krajské hejtmany a rady pravidlo, že po zvolení nových zastupitelstev nesmějí podnikat žádné nevratné a jiné významné kroky, které by nepřiměřeně zavazovaly zastupitelstva nová - tuhle je citoval i odcházející Bendl - pak by totéž mělo platit pro Senát, jehož třetina se vyměnila.

2) Prezident ohrožuje zdárný průběh a vůbec fakt, zda budeme moci vůbec EU předsedat (co se zítra doví Mirek od velkého Nicolase v Paříži - jde tam kartáčovat nebo sám na kartáč?) Proto je třeba Klause nějak zpacifikovat (vyměnit v listopadu i ten druhý kyčelní klub, poopravit znovu pokleslá víčka, vyoperovat tu mrkev z annu, aby se při chůzi přestal kroutit jako "panna") a Mirkovi držet palce, aby ve zdraví přežil prosincový XX. sjezd ODS a nebyl odhalen jako Stalin Chruščovem ...;-)

libero 30.10.2008 15:33

Re: Astonku, dneska už to je 1:1 - jednou nesouhlas (Senát), jednou souhlas (Klaus a předsednictví EU)

Jaroušku, vy si pojem slušnost raději do huby ani klábosnice neberte, to je chucpe.

Topolánek by Klausovi snadněji odolával kdyby mu socani nepodráželi nohy s tím co sami propagovali (DRáth poplatky) nebo začali (jednání o radaru).

Ivan Nový 30.10.2008 15:13

Podpoří ČSSD ztratégy z Kremlu?

Uvidíme.

Mirek 30.10.2008 15:02

Kapitulace ODS v senátu znamená další posun blíž Kremlu

Ach Astone, jde to s Tebou z kopce, Ty kecáš a kecáš

Karel 30.10.2008 15:14

Re: Kapitulace ODS v senátu znamená další posun blíž Kremlu

Co se týče radaru, tak má bohužel Aston pravdu. Lze očekávat, že ho ČSSD potopí. Za což ji čeká pochvala od Ruska.

Jaroušek 30.10.2008 15:15

Re: Kapitulace ODS v senátu znamená další posun blíž Kremlu

Uspořádejte referendum a budete mít hlasy ČSSD v suchu, příteli! :-P

Karel 30.10.2008 15:18

Re: Kapitulace ODS v senátu znamená další posun blíž Kremlu

Já vím, že většina národa radar nechce. A s komunismem byla taky většina národa spokojená. Vím, že jsem v té menšině, ale to neznamená, že mi nevadí směřování k Rusku.

Jaroušek 30.10.2008 15:22

Re: Kapitulace ODS v senátu znamená další posun blíž Kremlu

Jako Slované máme pro Rusy slabost a jsou holt Evropě už blíže než ti Američani. A my jsme především Evropani, i když by mnozí z nás rádi udělali Havajce či Mikronésany z Marshallových ostrovů, že? Pane Zahradníku, Jákle a podobná přiblblá rocková pakáži ...?

jamescook 30.10.2008 14:48

Kapitulace ODS to není

Je to taktický ústup do předem připravených pozic.

Každý takovýto krok, který pomůže schválení smluv o radaru má smysl.

sukcesivní eroze 30.10.2008 14:58

Re: Kapitulace ODS to není

A to jste mi ale udělal opravdu radost, s tím ústupem do předem připravených pozic. :-)

PavelS 30.10.2008 15:05

Re: Kapitulace ODS to není

Neříkal to o těch pozicích Hitler tak dlouho, až měl Rusy v Berlíně?

sukcesivní eroze 30.10.2008 15:14

Re: Kapitulace ODS to není

No právě...:-)

Bretislav Albert 30.10.2008 14:38

Jeji jmeno by se melo psat jinak

On to vlastne Aston svym zpusobem naznacil, ale je treba to rici na plne pecky. Poslankyne Zubova se kdysi vdala za Rusa ci Ukrajince Zubova. Podle zvyklosti by se tedy melo jeji jmeno psat Zubovova a nikoliv Zubova. Zubovova jasne ukazuje smerem na východ, do kraju kde je mama azbuka. Kdezto nasi mili novinari setri kazdou literou a tak ji pojmenovali Zubova a to je prece jen vic ceske. Zub nebo Zubov? A tata Azbuk doma pravil: Net radaru!

www racek 30.10.2008 14:41

Re: Jeji jmeno by se melo psat jinak

no, kdbychom se podívali do minulosti, oni takoví staří topolánkové, klausové, bendl má za ženu potomka kapitána nálepky ... fakt ti to vadí jen u tý zubový?

ale jo, chápu, ono se to nedaří zglajšaltovat ... i prohra se musí umět přijmout, borče :-D

libero 30.10.2008 14:46

Re: Jeji jmeno by se melo psat jinak

Racku, rodiče si člověk nevybírá, kolikrát se podle jejich názoru ani neřídí.

Manžela (manželku) ano a žije s ním povětšině tak dlouho, dokud se shodnou.

Já netvrdím, že Zubová blbne podle manžela, dokonce ani neznám jeho stanovisko v té věci.

Leč jistá taková možnost zde je. Stála by za optání, prskat je zbytečné.

sukcesivní eroze 30.10.2008 14:48

Re: Jeji jmeno by se melo psat jinak

Tak snad abyste se optal, než abyste si tady cintal pentli...;-D

libero 30.10.2008 15:22

Re: Jeji jmeno by se melo psat jinak

Zkuste se řídit dle vlastních rad ku prospěchu svému i obecnému.

sukcesivní eroze 30.10.2008 15:25

No, na rozdíl od vás tady nepíšu a souhalsně nekomentuji blbosti o Zubové...

;-D

www racek 30.10.2008 15:43

Re: Jeji jmeno by se melo psat jinak

já s tebou ale souhlasím, libero. já jen reagoval na to, když to ten boreček vytáhl. nikdo není dokonalý. a zubová je docela pěkná ženská, jak mohu soudit podle toho slavnýho aktu.