1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Kapitulace ODS v senátu znamená další posun blíž Kremlu

Kremelská politika zaměřená na zpětné ovládnutí někdejších kolonií zaznamenala další dílčí úspěch: zdeptaná ODS kapitulovala a místo aby senát normálně hlasoval, protože je to ústavou definované a volbami stvrzené zákonodárné těleso, připustila, aby se hlasování o radaru podložilo na dobu, až nezvolení senátoři za ODS odejdou. Maličkost, ale potěší, mohou si teď v Kremlu říkal tamní stratégové.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Xaver 82.117 30.10.2008 16:28

Teda Pavlo, toho Alzheimera vám fakt nepřeju...

A myslím to upřímě...;-) Hádanka: Dejme tomu, že jsem napsal: Jistě vám nic neuniklo. Co je nic? ;-)

MOD 30.10.2008 15:57

nikoliv

Nikoliv jen Neviditelný pes, ale již i Neviditelným blbcem se jeví autor článku.

Ludmila 30.10.2008 16:02

Re: nikoliv

V roce 2006 se stát zadlužil ještě výrazněji – a sice o více než

111 miliard korun.;-€

JJ 30.10.2008 16:11

Re: nikoliv

Vysledek spoluprace socanu s komunisty pred volbami.

XXL 30.10.2008 16:10

Re: nikoliv

Astone, již několkrát seprojevil na těchto stránká Tvůj omezený mozek. U6 bys toho měl pomali nechat, než tě někdo trumfne.

libero 30.10.2008 15:56

Trochu odspoda, ale aby nebyly moc velké iluze:

"Autor: Jaroušek IP: 194.213.55.xxx Datum: 30.10.2008 15:41Podle této strategie by USA nevznikly dosud, vy trumbero! A cílem Evropy není EHS, ale Spojené státy evropské!"

Trumbero Jaroušku dějepisu neznalý, USA se k federaci dostaly přes pěknou občanskou válku. A to měly jednu celostátní stranu už před tou válkou dlouho, druhou těsně před a stejně to nepomohlo.

Spojené státy evropské nebudou fungovat dokud jejich vláda nebude mít oporu v celoevropských politických stranách. Dokud ty nevzniknou, nebude ani žádná vláda EU, protože každý činitel je volen lokálně a snaží se zavděčit svým voličům. Veškeré dění v EU to zatím potvrzuje, reakce na poslední problémy velmi názorně. Posílení tohoto stavu lisabonskou prekabátěnou ústavou může stav jen zhoršit. Takže zatím jsme nedosáhli ještě ani stavu USA před občanskou válkou. Naštěstí se ten spolek spíš rozpadne než aby se utužil tou občanskou válkou.

Jacques the Devil's Advocate 30.10.2008 15:59

Re: Trochu odspoda, ale aby nebyly moc velké iluze:

Tva asumpce ze historie Evropy musi nasledovat historii USA je mylna jako ostatne naprosta vetsina tvych ostatnich asumpci.

Jaroušek 30.10.2008 16:16

Re: Trochu odspoda, ale aby nebyly moc velké iluze:

Pan-evropské politické strany (socialisti, liberálové) už vznikly a časem se jejich domácí předstzavitelé změní v pouhé organizační složky.

P.S. A občanská válka (Severu proti Jihu) vznikla v USA až po vytvoření USA, vy trumbero. Nemyslíte-li ovšem  "občanskou" boj kolonií za nezávislost na Anglii ....;-P

libero 30.10.2008 16:25

Re: Trochu odspoda, ale aby nebyly moc velké iluze:

Ne trumbero Jaroušku, tu nemyslím. Stačí číst. Než se z USA stal skutečný federální stát, měli už celostátní strany, celostátní volby (to jsou trumbero ti volitelé, které mají dodnes) a stejně to skončilo občanskou válkou.

Evropa dosud nemá ani celoevropské strany ani celoevropské volby. Ve srovnání s USA je tedy někde v období těsně po té osvobozovací válce. Možná ani tam ne, oni měli celkem rychle srozumitelnou ústavu, tu zde ještě nikdo nenavrhl.

Jaroušek 30.10.2008 15:53

ODS v krajích tlačí ČSSD do koalic s komunisty!

Byť se prohlašuje za demokratickou stranu, odmítá ODS podporovat menšinovou vládu ČSSD (a tak jí umožnit jako vítězi voleb vládnout - první Topolánkův požadavek na Paroubka v roce 2006, pamatujete?) a tlačí jí do podpory či přímé spolupráce s komunisty!

V domění, že se ČSSD společným vládnutím s komunisty znemožní. Tím si ale ODS plete provaz, na kterém bude do pár let oběšena!

Uvidí-li lidé, že komunisti v radách krajů nejsou žádnou pohromou a že žádná totalita jim nehrozí - bude oranžovo-rudá záplava do Poslanecké sněmovny v r. 2010 akceptabl nejen pro cizinu, ale dokonce i pro většinu českého obyvatelstvo. KSČM přestane být tím strašákem, do kteréžto role ho 20 let tlačil Klaus a rozumější lidé v ODS! Antikomunismus blbů udělá z KSČM důvěryhodnou stranu! ;-P

Ladislav N 30.10.2008 15:58

Re: Jaroušek komoušek (v převleku: Gavroche, Fidrmuc, Adamovská, Lister... dnes Jaroušek IP: 194.213.55.xxx)

Když odmítá ODS podporovat v krajích menšinové rozhodování ČSSD, tak je "nedemokratická"? Jaroušku, kam ty na ty svoje rudé  pindy chodíš? 8-o ;-D

libero 30.10.2008 15:59

Re: Jaroušek komoušek (v převleku: Gavroche, Fidrmuc, Adamovská, Lister... dnes Jaroušek IP: 194.213.55.xxx)

Do ulice Politických vězňů, kam jinam .........

Xaver 82.117 30.10.2008 16:02

Antikomunismus blbů udělá z KSČM důvěryhodnou stranu!

Bohužel, s touhle větou souhlasím...vy ne?

libero 30.10.2008 16:08

Re: Antikomunismus blbů udělá z KSČM důvěryhodnou stranu!

Klidně také, jen pochybuji že se shodneme na indentitě těch blbů. Většina antikomunistů IMHO blby není.

Pokud bychom v té větě zaměnili strany: Antinacismus blbů udělá z NSDAP důvěryhodnou stranu, budete souhlasit?

Xaver 82.117 30.10.2008 16:09

Bohužel, ano...

U nás to takhle funguje... Stačí si občas zajet na severozápad...

libero 30.10.2008 16:11

Re: Bohužel, ano...

Obávám se, že to tak jednoduché není. Bylo by krásné kdyby ano. Pak by stačilo eliminovat blby, také jednoduché řešení, že? Ze všech stran, jen z jedné .......

Xaver 82.117 30.10.2008 16:17

Jednoduché to není a nebude nikdy v žádném případě...

Od hradu dolů. Občas se prostě MUSÍ...;-)

libero 30.10.2008 15:58

Re: ODS v krajích tlačí ČSSD do koalic s komunisty!

Kdepak Goebbelsíčku, Paroubek se do spolupráce s komunisty žene sám. Nepamatujete jeho premiérování, kdy měl koalici, sra| na ní a hlasoval s komunisty? Kdo ho "tlačil" tehdy?

JJ 30.10.2008 15:58

Re: ODS v krajích tlačí ČSSD do koalic s komunisty!

Socani by pak opticky meli podporu ODS, ale fakticky by vladli s podporou komunistu. Paroubek to predvedl dokonale, kdyz valcoval snemovnu diky komunistum.

libero 30.10.2008 16:01

Re: ODS v krajích tlačí ČSSD do koalic s komunisty!

Ano, proto možná nějaká koalice ČSSD ODS bude, ale tam kde se znají a vědí že se nepodrážejí ala Paroubek.

Jaroušek 30.10.2008 16:11

Re: optická podpora

Optická podpora .- co to je? Jde jenom o to, že demokratická strana umožní jiné demokratické straně, aby ustavila svoji vládu a pak ji nechá vládnout tak, že si pro každý návrh bude hledat podporu napříč politickým spektrem. Tedy jakoby Melčák-Pohanka vyslovili v r. 2007 vládě podporu, ale nic jí nepodepisovali a nijak se s ní nesvazovali a nechali ji vládnout a vyjednávat podporu pro své kroky jak jen umí - když už tedy byli tak státotvorní a republika půl roku bez vlády s důvěrou se jim nelíbila. Ale to je pro Vás asi moc na bednu, co?

libero 30.10.2008 16:19

Re: optická podpora

Však vám nic nebrání tu vládu ustanovit, i Melčáky a Pohanky, Wolfy a Snítilé hledat. Jenže to je na vaši propagandistickou bednu moc. Za tu podporu se totiž platí. A tovy nechcete, vy ji chcete za vyhrožování komunisty. NASRATH !

Pavla B. 30.10.2008 16:11

Re: ODS v krajích tlačí ČSSD do koalic s komunisty!

Jaroušku, ještě asi tak předevčírem jste tady kvákal, že se ODS trapně vnucuje... Trochu konzistence, prosím.

Irena 30.10.2008 16:19

Jaroušku,

ona již visí, v průvanu a za zadek!Má štěstí, že jí z jedné strany podpírá Bursík a z druhé Čunek.Jinak by to dávno nevydržely kalhoty a padla by na hubu!

NoName 30.10.2008 15:48

V každém případě,

maďarská opozice (FIDESZ) je něco  jako kombinace Haider - Sládek, k tomu nějaký agrárník Csurka (kopie Sloty). V Maďarsku socialisté zavedli školné, poplatky v nemocnici, cílené dětské přídavky (proti tomu všemu bojoval a bojuje údajně pravicový FIDESZ-faktem asi je, že pro většinu novinářů je postačující, když se někdo jako pravice deklaruje). K tomu je šéf socialistů jeden z nejúspěšnějších maďarských podnikatelů. Takže volal v Maďarsku po pravici je docela komické, žádná větší pravice než socialisté nejsou ...

Xaver 82.117 30.10.2008 15:51

Jo, NoName, ideologické brýle činí z nělterých liberoidů slepce...

Je realita nezajímá, je zajímá ideologie. Asi se jí živí...

Xaver 82.117 30.10.2008 15:55

Re: Jo, NoName, ideologické brýle činí z něKterých liberoidů slepce...

sorry...

Ladislav N 30.10.2008 15:53

Re: V každém případě...

šílené dluhy mají, dokonce berou "třináctý důchod" (všichni, bez ohledu na příslušnost k partaji), a všech podobných prebend se teď budou muset vzdát.... To bude křiku a kvikotu! ;-P

Žít za své a platit nadělané dluhy!!

NoName 30.10.2008 15:53

Re: V každém případě...

Spartáááá ... Spartááá ....

sukcesivní eroze 30.10.2008 15:55

Re: V každém případě...

Banik!