9.5.2024 | Svátek má Ctibor


Diskuse k článku

Kam po polské cestě

Zatímco se v Praze před sídlem vlády sešlo pár desítek demonstrantů a jeden obzvlášť nespokojený se nechal sebrat policií za asistence jistě že patnácti fotografů, Poláci to berou zhurta. Jen v oblasti gastra se dvacet tisíc podniků rozhodlo otevřít podniky. To může být spouštěč laviny a kdo ví, třeba se přenese i k nám.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Boublíková 31.1.2021 21:23

https://cs-cz.facebook.com/CT24.cz/posts/10154178152319009/

I takhle vypadají protiputinovci.

Je to však extrém, většina Rusů podporuje Putina :-)

S. Lazárek 31.1.2021 21:26

Nemám Facebook a je mi to celkem fuk, nějakej názor už po těch letech mám.

F. Doušek 31.1.2021 21:29

Chtěl bych vidět krymského tatara, který to tvrdí.

J. Anděl 31.1.2021 20:51

Jako třeba Klaus mladší nebo Landa?

Okej. A pán na Hradě je internacionalista?

J. Drobný 31.1.2021 20:52

Zadrželi i ji minulý týden a zase pustili. Dnes tam byla znovu. Komu není rady, tomu není pomoci.

J. Kejkrt 31.1.2021 21:11

To nemá cenu komentovat, tyhle jeho poťouchlé bláboly.

Bohužel mu to furt otiskujou, jako by to bylo něco humornýho nebo tak, ale doba, kdy jsme se dávali obveselovat zrůdama, je překonaná.

J. Václavíková 31.1.2021 21:28

R^;-D

J. Václavíková 31.1.2021 21:25

Nad nacionalisty se hnusem otřese. Teda, pokud mu nelezou do análu.

M. Pivoda 31.1.2021 20:14

Pravicový nebo levicový?

To je irelevantní otázka, prosím. Správná otázka je KONKURENCESCHOPNÝ? Podívejte se komu vlastně konkurujete, a podle toho jednejte.

Proč? Historii totiž vždy píší vítězové nikoliv poražení (bez ohledu na jejich ideologii).

M. Mařák 31.1.2021 20:18

Jsem toho názoru, že ty dva pojmy již v dnešní době takřka nic neznamenají.

J. Anděl 31.1.2021 20:20

Myslíte, že například mezi individualismem a kolektivismem není rozdíl? Že není rozdíl mezi tím, jestli se rozhodnete, že lidem vnutíte třeba svojí představu rozmlouvání s kameny, a nebo to necháte na nich, ať se každý zařídí, jak chce?

Co se týče toho, že jak levicová, tak pravicová politická strana bude vybírat nějaké daně a vyplácet nějaké sociální dávky, tak jo, z tohoto hlediska opravdu není žádný podstatný rozdíl.

M. Mařák 31.1.2021 20:26

Mezi individualismem a kolektivismem je samozřejmě rozdíl. Národovectví je jedna z forem kolektivismu a přesto se tato ideologie všeobecně považuje za pravicovou až ultrapravicovou. "Pravičáci" Trump, Klaus ml., Okamura, Le Pen a další jsou zastánci tvrdého etatického dirigismu, tedy státního ekonomického protekcionismu. I z dílny ODS vyšel zákon o registrovaném partnerství atd atd.

Ty dva pojmy jsou podle mne zcela zdiskreditované a nic neznamenají.

J. Anděl 31.1.2021 20:30

Ano, národovectví je jedna z forem kolektivismu a naprostá díra v marketingu stran jako Trikolóra. V tomto ohledu ovšem kolektivistická EU nemá co nabídnout k ochraně jednotlivce. Nic. Nada.

Nebo má něco konkrétního?

Možná jí křivdím a vidím jenom ty různé kolektivistické normy a kvóty a tak.

Jestli zdiskreditované chápete tak, že to lidi používají v jiném smyslu, než co to znamená, pak chápu a asi i souhlasím.

J. Anděl 31.1.2021 20:23

Možná to myslíte tak, že kolektivismus je už naprosto nezastavitelný, jde mu jen uhnout do vlastní ulity.

M. Mařák 31.1.2021 20:30

Dle mého názoru jsou všechny relevantní politické proudy a strany ve středu a liší se pouze nepatrně různou formou namixovaného pravo-levého, či levo-pravého centrismu.

V dnešní době se to podle mne neláme na ose pravice a levice, je to již zastaralé a o ničem nevypovídající dělení.

J. Anděl 31.1.2021 20:50

Nevidím to úplně tak, ale okej. Podle čeho tedy rozlišujete ty stejné politické strany, když všechny dělají v podstatě totéž?

M. Mařák 31.1.2021 21:14

Souhlasím v tomto s Marine Le Pen, v dnešní době je ta největší třecí plocha mezi globalisty (universalisty) a národovci.

M. Mařák 31.1.2021 21:25

Ona to nazývá patriotismem, ale já ji a jí podobné politiky vesměs považuji za národovce.

J. Anděl 31.1.2021 21:45

No. Kolektivisti proti kolektivistům.

Z mého pohledu žádná výhra ani jedním směrem.

Ale tak aspoň jsme si porozuměli.

J. Matuška 31.1.2021 20:55

Ad 20:18 Martine, podívej se na článek nejen o Navalnym na Aeronetu...

E. Novotny 31.1.2021 21:01

To jste vynikajiciho nazoru. R^

J. Drobný 31.1.2021 20:10

Konečně slovo chlapa:

Premiér Andrej Babiš (ANO) pro Právo v neděli popřel spekulace ČT, že by do dvou týdnů dnů měl po čtvrtroce z funkce odejít ministr zdravotnictví Jan Blatný (za ANO).

Jestli to ale nebude až po těch čtrnácti dnech už zpráva neříká!:-)

P. Spáčil 31.1.2021 20:13

Tak vemeno Moravec myslí, že když něco plácne v TV, tak se jeho vlhký sen změní ve skutečnost. :-)

D. Mach 31.1.2021 20:21

Hradní mumie má podle všeho stejně vlhké sny. Rozdíl je v tom, že mumii pak musí přebalovat.

M. Kolář 31.1.2021 20:00

Zeman obvinil ministra Petříčka z nekompetentnosti. Prý Navalnyj stojí pouze proti Putinovi (osobně) a nejde mu o změnu režimu.. To je ovšem od Zeman zcela nesmyslný výrok, neboť Navalnyj se opakovaně dostává s režimem do konfliktu jak kvůli režimem potlačovanému pasivnímu volebnímu právu v Rusku, tedy právu být volen, tak i ve věci nedodržování zákonnosti v činnosti státních trestních a jiných úřadů. A právě tyto Navalného důrazy v jeho opoziční činnosti evidentně směřují především proti samotnému režimu a "systému", nikoliv pouze proti Putinovi jako takovému.. Tedy nekompetentní je zde Zeman, nikoliv ministr zahraničí..

J. Drobný 31.1.2021 20:04

A už ten náš slovutný MZ vyhlásil proti Rusku sankce, jak sliboval!

Ale Jasánek (Kolář) to bude jistě vědět, šéfoval tam přece na ambasádě!

Navalný je stíhaný pro trestnou činnost, dělat z toho politikum může jenom takový zpozdilec jako Petříček nebo Jasánek!:-/

D. Mach 31.1.2021 20:23

U nás členové Charty 77 nebo Jazzové sekce byli také stíháni pro trestnou činnost. Jinak by asi neseděli. :-P

J. Drobný 31.1.2021 20:49

Že by také za majetkovou jako Navalný? To asi sotva, statečný ochránče zločinců.

J. Havelka 31.1.2021 19:52

Když zoufalec Drob - nýmand dostane naloženo, tak se jeho óú,óú, bude zase ozývat dlouho do noci a bude se chtít kamarádit, tak bacha...藍

J. Drobný 31.1.2021 19:55

Přání bylo otcem myšlenky Havel-ko troubelko? Pro tebe se hodí jeden trefný výraz "Ťulpas", neboli hlupák obecný, pro kterého je jedinou uznávanou autoritou z oblasti české historie Tomáš Krystlík!;-)