30.6.2024 | Svátek má Šárka


Diskuse k článku

K debatě o bodech

Ostudné tance ODS kolem revize silničního zákona vzbudily rozporuplné reakce. Jsou lidé, kterým by "malá domů" vyhovovala. Je to takové pěkné malé české - chceme diktaturu, ale sametovou, stejně jako demokracii chceme sametovou a revoluci sametovou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Vlali 20.9.2006 10:59

Re: Re: Re: Re: Takže, jsetli to správně chápu,

No nejhorší na tom by bylo, že Pablbek v tom slavném povolebním projevu měl pravdu o modrém únoru.

Mareš 20.9.2006 10:58

Paroubek se už nevrátí ke korytu a dobře to ví.

Miloš mu ho ukopne před držkou. Protože ať je Zeman jakýkoli, idiot to není a ještě mu zbyl nějaký smysl pro odpovědnost k této zemi.

Lea 20.9.2006 10:56

nejdříve vyznamenán,poté odvolán?

nebylo by lépe,kdyby tyhle kroky konala vláda až po vyslovení důvěry?

šimon klein 20.9.2006 10:53

Re: Re: Re: Re: Kajane - již nějaký čas mě udivují

když na tomhle zkreslování budete existenčně závislej ??? - holt - snaží se....

Douša Josef 20.9.2006 10:51

NoName

.... Co mne ale vadí, že mu diskutující nadávají proto, že očekává od lídra své strany, že se bude chovat podle zásad a pravidel...

Nikdo Kajanovi "nenadává", já s Kajanem diskutuji a v této věci mám rozdílný názor. V jednání s protivníkem typu Paroubka a SOUČASNÉ ČSSD má běloskvoucí lídr nulovou naději. Topolánek má MOŽNÁ milenku (a kdo z nich ji nemá - nakonec je to jen obvinění, jako Paroubka z Pedofilie - zatím bez důkazů). Jeho podnikání se vyšetřuje, na rozdíl od kousků Klimkovičové s Rathem, Krause, Doležela a dalších šibalů, již usilovně tři roky. Samozřejmě když bude průšvih, tak jde od válu. Doležel byl prý dokonce zastaven a u Krause dojde k promlčení(stále nedošlapomoc z Ghany), Unipetrol si naprosto nikdo z vlády ani nepamatuje. A co ještě Topolánkovi vyčítáte? Že nepodá demisi?Nemohu se hádat,protože to jsem neslyšel a jak znám způsob obviňování, možná je to zase vytržené! Ale nehádám se, to jsem neslyšel!

Mareš 20.9.2006 10:51

Re: Re: Re: Kajane - již nějaký čas mě udivují

:-)R^ Jistě. Ale Čumilové tady budou raději stále kolem dokola žvanit o Topolánkovi...

Lea 20.9.2006 10:48

Re: Re: Re: Takže, jsetli to správně chápu,

pokud vláda nepodá demisi při hlasování 100:100  a  nedodrží kroky Ústavy,staví se do role  uzurpátora moci. Svým jednáním by do budoucnosti nastolila pravidla nehodná  následování. Takové jednání by se zrovna tak,jako změna volebního zákona, mohlo v budoucnosti obrátit  proti  ODS samé.

dulcibelka 20.9.2006 10:48

Re: Re: Re: Takže, jsetli to správně chápu,

Ale jo, zásady a morálka...Ale že  k hlásání svého znechucení nad (většinou) vedoucích činovníků ODS využívá NP a ne nějakou schůzi, je mi přinejmenším nepříjemné.

No co bychom si mysleli o člověku, který by tady byl obecně znám jako dlouholetý (a oddaný) člen socdem, ale který by tady denně brečel a syčel nad Paroubkem, Škromachem atd. atd.? Asi bychom mu řekli, ať od těch zločinců vypadne nebo přestane otravovat.

Hostýn 20.9.2006 10:47

Jízda podle předpisů

Pořád zdůrazňuji, že se mi líbí přístup českého národa. Ten prostě debilní předpisy dodržovat nebude, i kdyby na rohlíky nebylo. Nebudu jezdit pomalu podle předpisu tam, kde je dle mého soudu omezení debilní. Vím, že pokud je před zatáčkou omezení na 60 km/hod já se tam v této rychlosti vybourám, tak mi nikdo nic nedá. Ať mi tedy nikdo nic nebere, pokud tam projedu bez nehody, i když rychle. Zodpovědnost stejně vždy a všude ponesu za své skutky a chování já sám. Tak prosím, nechť se do mne žádný státní úředník nesere...

terra 20.9.2006 10:46

Re: Re: I když některá ustanovení zákona

Vcelku souhlasím, že se označení zneužívá. Ale doporučoval bych trochu obezřetnosti. Můj dobrý známý, na první pohled svižný, dobře oblečený třicátník s manželkou a dítky, trpí chorobou, která není patrná, nicméně mu nedovoluje ujít např. delší vzdálenost s těžkou nákupní kabelou nebo s dítkem v náručí. Je tedy vlastníkem příslušného povolení a v nutných případech ho využívá. S tímhle vědomím se raději na "podezřelé invalidy" netvářím zle, mohl by to být pěkný trapas..

šimon klein 20.9.2006 10:43

Re: Re: Kajane - již nějaký čas mě udivují

my na ty přitlumené premiery máme ale smůlu: špidla, gross, paroubek......

Puk 20.9.2006 10:43

Re: Re: Re: Celou dobu tvrdím, že celý bodový systém je na h o v n o,

Takže shrnuto: nápad je to dobrý, ale celkově je to blbý ;-)

terra 20.9.2006 10:37

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Honzo, chování vzorného člena ODS je něco úplně jného,

Kajane, obvykle s Vámi nediskutuji, protože buď a) souhlasím a není co dodat, nebo b)nesouhlasím, ale zcela respektuji vaše právo na odlišný názor, c)nechápu , a pak se do věci nepletu. Ale teď mi to nedá - slyšel jste někdy, vy při vašem nepochybném vzdělání, co je to medvědí služba? Tak tím se právě zabýváte. IMHO provokace víc než co jiného (včetně komentářů z Hayeka) musí mít přesnou míru... Krásný den.

Jarda C. 20.9.2006 10:34

Re: Schválně jestli jim policie taky strhne nějaký body :-))

Nechci se mýlit, ale tahle stávka je v gesci ČSSD, tj. Paroubka s Tvrdíkem a Štěchem. Policie ČR  tedy bude udělovat pokuty a body v závislosti na tom, jestli na vnitru stále ještě rozhoduje Gross s Přibylem prostřednictvím Bublana.

Jinak je to úsměvná akce - v tomto smyslu by mohl stávkovat kdekdo, jestliže si zákazník vybere levnějšího dodavatele:-).

Vocílka 20.9.2006 10:32

Re: Re: Re: Takže, jsetli to správně chápu,

Ale přece není stovka jako stovka! A pokud nepodá Topolánek demisi tak co bude?

NoName 20.9.2006 10:27

Re: Re: Takže, jsetli to správně chápu,

Kajan je Kajan, nikdy nebyl jiný. Jeho postoje (i k Topolánkovi) jsou dlouhodobě známé. Co mne ale vadí, že mu diskutující nadávají proto, že očekává od lídra své strany, že se bude chovat podle zásad a pravidel, kterých nedodržování tato strana vyčítala ČSSD a díky čemu vyhrála volby. Velmi správně cítí, že pošlapání techto pravidel nestojí za pár měsíců vlády navíc a že  to  ODS dolouhodobě poškodí.

Bzuk 20.9.2006 10:27

Re: Re: Re: Re: Re: Takže, jsetli to správně chápu,

ještě se k tomu vrátím, zajímavé téma, ale začíná mi porada ...

janagi 20.9.2006 10:26

Re: Re: Důsledně při opravách Astone

Tak když už teda chcete rejt v češtině: CO je registrováno? 4 miliony. Bez ohledu na rod počítaných předmětů, protože počítané věci (auta) jsou formálně podřízeny slovnímu spojení 4 miliony (jakožto přívlastek neshodný: 4 miliony ČEHO - automobilů), a tudíž je nemožné, aby jako člen na jiné úrovni větné struktury ovlivňovaly shodu s přísudkem.

Jsou registrovány 4 miliony -- aut, flašek od coly, listů javoru nebo čehokoli jiného.

cekon 20.9.2006 10:24

Re: Schválně jestli jim policie taky strhne nějaký body :-))

Tak už to bývá, jedni práci ztratili a druzí ji získali ne?

NoName 20.9.2006 10:22

Re: Re: Re: Re: Takže, jsetli to správně chápu,

Já nechci v této chvíli řešit, jak by se zachoval Paroubek. Já čekám od člověka, kterému jsem dal hlas, že v případě neúspěchu v hlasování o důvěře podá demisi tak, jak předpokládá Ústava. Jsem si vědomý, co by znamenal případný návrat JÁJIŘÍHO, přesto si myslím, že toto riziko musí (musíme) podstoupit. Nevěřím na to, že ve jménu "dobra" stojí za to pošlapat Ústavu.

jirka původní 20.9.2006 10:19

Re: Re: Re: Takže, jsetli to správně chápu,

ano některé věci jsou minimálně trapné, ne li na čin, který je ohodnocen 3 000kč pokuty.

Bzuk 20.9.2006 10:18

Re: Re: Re: Takže, jsetli to správně chápu,

ale žít ideály je naprosto správné, jen by to mělo zřejmě být v určité rovnováze s vnímáním reality. Vy se domníváte, že by Paroubek v téže situaci tu demisy podal? Řval by, že by to udělal rád, ale že má na prvním místě zájem lidu, pro který bude pracovat až do úmoru a že to nemůže předat někomu, kdo by zemi spálil. Kajana jsem se pokusil hodnotit obecně, ne z těchto dvou hledisek, nic proti němu nemám, je vidět že i zastánci stejné strany mohou mít rozdílné názory a že možná nejsme takové stádo modrolebek, jak se nás tu trapně až zoufale snaží definovat čumilové, žakové a jarouškové ....

dulcibelka 20.9.2006 10:17

Re: Takže, jsetli to správně chápu,

Proč hned idiot? Ale v poslední době trošku omezený je - na dva výkřiky, pravidelně se střídající: 1.Topolánek je nemožný, 2. Hayek a kompozitivní teorie spasí svět.

Dnes to trochu vylepšil tím platem...

Kantor 20.9.2006 10:17

Re: Re: Re: Takže, jsetli to správně chápu,

To je tím, že máte dobrou paměť a nevidíte dvojitě.

jirka původní 20.9.2006 10:14

Re: Takže, jsetli to správně chápu,

v tomto s Kajanem souhlasím, myslím si že by měl vést stranu ( jakoukoliv, na které mi záleží) člověk morálně nezpochybnitelný , ale asi jsem idealista. Ostatně tak mne nazval sám Kajan velký ;-)

NoName 20.9.2006 10:13

Re: Re: Takže, jsetli to správně chápu,

Tak to asi žiju ideály taky, protože si myslím, že posledni Topolánkovy úvahy o tom, že by snad nepodal demisi  po hlasování 100:100 jsou nepřijatelné. A to nemluvím  o ministrech ,kteří zapomenou na to, že mají byt v Praze, když jsme nějaký ten rok předtím počítal Grossovi i to, kolik jogurtů sní děcka na snídani a jak mu ta splátka nemůže vyjít ...

Bzuk 20.9.2006 10:10

Re: Re: Takže, jsetli to správně chápu,

a podle čumila jsou idioti všichni, takže to má nulovou hodnotu ...

Bzuk 20.9.2006 10:09

Re: Takže, jsetli to správně chápu,

Kajan rozhodně není idiot a zřejmě to tu říkají jen fanatičtí levičáci. Jen je možná trochu odtržený od reality a žije příliš ideály, to se já domnívám. To nijak nesouvisí s jeho inteligencí ....

Psí vrah Čumil 20.9.2006 10:08

Re: Takže, jsetli to správně chápu,

Dnes to výjimečně chápete zcela přesně.;-D