23.6.2024 | Svátek má Zdeňka


Diskuse k článku

Jsou i dobré zprávy

Na žebříčku vnímání korupce sestavovaném Transparency International jsme za rok postoupili z 53. na 37. místo. Právo o tom přináší článek s poznámkou, že jsme se tím stali skokanem roku. To je bezpochyby potěšující zpráva.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Kombercová 28.1.2016 13:08

Re: Ransdorfovi pozůstalí se vzdali dědictví

Taky jsem už před časem, kdy se provalily ty jeho exekuce, zaznamenala,že prý je gembler. A nebo neúspěšný investor.

P. Lepew 28.1.2016 13:12

Re: Ransdorfovi pozůstalí se vzdali dědictví

Gambleři často investují do svého koníčku neúspěšně :). Konečně jinak by to odvětví nebylo ani zdaleka tak ziskové.

Investováním se předlužit - musel byinvestovat vypůjčené peníze a to jsem IMHO zase u gamblerství..

P. Lepew 28.1.2016 12:22

Re: Ransdorfovi pozůstalí se vzdali dědictví

U předlužených se to tak dělá. A tady je to úplně jasné.

Ještě že mu soudruzi zaplatí pohřeb, sociální pohřeb na náklady obce by přece jen byl pro europoslance nedůstojný.

R. Brzák 28.1.2016 12:25

ad Váš příspěvek o panu Konvičkovi níže...

Já pana Konvičku nijak nesleduji a ani nijak nehodnotím.Z podobných důvodů, jako Vy - když jej neznám osobně, neberu moc vážně zprostředkované informace z médií. Co jsem jen tak náhodně zaslechl přímo z jeho úst (když už mu přestala milá redaktorka skákat do řeči), tak mi neznělo nijak náckovsky. Ale jsem postižen - neb jsem profesně pracoval s mnoha, kdo se skutečně inspirovaly nacismem a byly rasisticky předpojatí, či jen prostě dost nezralí na to, aby hledali vysvětlení svých frustrací u jiných.

P. Lepew 28.1.2016 12:28

Re: ad Váš příspěvek o panu Konvičkovi níže...

Vidím to stejně, ale čekal jsem že se ozvou jeho kritici a přinesou nějaké reálnější důkazy jeho náckovství. Uvidíme. Přece jen není pan Konvička středobodem mého světa a mohu se mýlit.

R. Veselý 28.1.2016 12:34

Re: ad Váš příspěvek o panu Konvičkovi níže...

Nemýlíte se. Pan Konvička je slušný člověk, nácka z něho dělají desperáti ne nepodobní Vilémovi.

J. Nový 28.1.2016 12:35

Re: ad Váš příspěvek o panu Konvičkovi níže...

:-)))))) pro nácky nácek dobrý dost

J. Anděl 28.1.2016 12:44

Re: ad Váš příspěvek o panu Konvičkovi níže...

Nebyl jsem u zdroje té debaty, ale nemůžu si pomoct - snad není moc podstatné to, jestli je nebo není nácek (a co přesně nácek znamená, nacionální socialista, ctitel německého nacismu, soudobý národovec?), ale spíš jaké je to jeho hnutí, jaké zprávy zveřejňoval a/nebo zveřejňuje na svém webu, jak moc jsou ověřené a pravdivé, co říká, píše, podporuje a svým jménem zašťiťuje a tak.

Může to být klidně slušný člověk, jak píše pan Veselý, a přesto mohu nesouhlasit se vším, co tvrdí. Nevidím v tom v principu rozpor.

P. Lepew 28.1.2016 12:48

Re: ad Váš příspěvek o panu Konvičkovi níže...

Ano, v tom si rozumíme.

Ale já nevím ani o těch lživých zprávách, ani o nějakém podivném obsahu jeho hnutí. Byl jsem na jejich stránkách jednou a nic podezřelého jsem tam neviděl. Znám kauzu maskokostní moučka, ale to je internetová diskuse X let zpět (alespoň myslím), nicc dalšího jsem nezaznamenal.

Proto se ptám kdo proti němu (případně nim) něco má a co?

Nejsem Konvičkovec, jen prostě moc nerozumím tomu odsuzování a chtěl bych vědět proč.

J. Anděl 28.1.2016 13:08

Re: ad Váš příspěvek o panu Konvičkovi níže...

Nejsem moc aktivním odpůrcem a nemám ho hluboce načteného, obecně ho moc neřeším. Nicméně něco málo, co jsem četl, a to je v podstatě výtka i k samotnému názvu hnutí IVČRN, je prostě zjednodušování v tématice islámu. Důvody mám jednak osobní, protože nějaké muslimy znám (někteří z nich jsou Češi) a nechci, aby je někdo vyhostil, zavřel nebo zabil, jednak čistě intelektuální, a to bychom mohli rozebírat hodně dlouho (jsou různé směry, dokonce různý postoj k šarii a dalším jevům, s islámem spojovaným, rozdíly mezi jednotlivci, rozdíly podle vzdělání a kontaktu s jinými vzdělanými lidmi atd. atd.)

U řady konkrétních jevů (obecně popravování ideových nepřátel, náboženská netolerance, středověké trestání hříchů a tak podobně a různě) se s nimi shodnu, že je též nechci, ale z mého pohledu je velice primitivní to paušalizovat na islám obecně. A to podle mě IVČRN dělá (nakolik specificky pan Konvička, na to mě zajímá příliš málo na to, abych to rozlišil).

Já nicméně nejsem fanouškem žádného takového hnutí. IVČRN nebo Duha (namátkou) - obě stvořily subjektivně ušlechtilé pohnutky, obě zjednodušují a obě jsou schopna v zájmu "dobra" nakonec i škodit. Nebo dokonce ještě šíře, protože výše uvedené lze vztáhnout i na všechny organizace a hnutí, tedy i církve a tedy i islám. Proto tedy s IVČRN nesouhlasím, ale ani se nestanu muslimem.

Ale četl jsem někdy před časem, že pan Konvička snad původně založil nějaké hnutí, které je odnoží nějakého skandinávského..??? nevzpomínám si. Tam by možná i nějaký ten náznak náckovství byl, ale jak píšu, nic o tom nevím a ani mě to nezajímá.

P. Lepew 28.1.2016 13:28

Re: ad Váš příspěvek o panu Konvičkovi níže...

Šariu v ČR nechceme? Wahábismus v ČR nechceme?

Já Vám rozumím, ale název hnutí musí být i lidově srozumitelný. Nezaznamenal jsem, že by navrhoval nějaké vyhoštění, zavření, nebo zabití zde přítomných muslimů (to by bylo jasno a zároveň by to trestné bylo určitě).

Můj nejlepší kamarád (byl jsem mu za svědka) je muslim z východního Ruska :).

Problém ostrakizace Konvičky vidím hlavně v tom, že pokud nedáte i extrémnějším politikům možnost se vyjádřit a ztrapnit, tak se začne střed posouvat k nim, aby vyvážil propagandu z opačného směru-

J. Anděl 28.1.2016 13:46

Re: ad Váš příspěvek o panu Konvičkovi níže...

Zastáncem ostrakizace nejsem. Jsem pro, ať může říkat, co říká, psát, co píše, pokud tedy někde někdo, ideálně soud, neusoudí, že porušil zákon (opakuji, já to nevím, protože ho moc nesleduji). Ale určitě si nemyslím, že je nutné ho nějak umlčet, zabránit mu říkat a psát, co říká a píše. Tady možná se projevuje to, že nevím, jak vaše debata na motivy náckovosti pana Konvičky vznikla.

Nutnost lidové srozumitelnosti názvu hnutí je z hlediska mého odporu k hnutím nijak neomlouvá ;-) Pan Konvička má trochu smůlu, že přišel až po Hnutí za dobrou snídani, na základě jejichž videí jsem všechna hnutí navěky zavrhl jako otravnou a totalitní cestu do pekel :-).

P.S.: vím, že to byla kampaň opavie nebo jiné firmy na sušenky ;-)

P. Lepew 28.1.2016 14:02

Re: ad Váš příspěvek o panu Konvičkovi níže...

O začátek jste nepřišel. Jen jsem se ptal komu vadí Konvička a proč.

Víte, já na sobě pozoruji, že vím že Konvička je extremista a rasista aniž bych proto měl jakýkoliv reálný důvod. Tak jsem se chtěl zeptat jestli někdo takový důvod má, nebo jsme všichni do této pozice vmasírovaní.

Zatím nikdo neuvedl jediný odkaz, kde by Konvička (popř. někdo z jeho hnutí - vynechejme prosím pěšáky) něco takového uvedl.

Zatím to pro sebe uzavírám tak, že jsme prostě zmasírovaní.

J. Anděl 28.1.2016 14:22

Re: ad Váš příspěvek o panu Konvičkovi níže...

Rozumím.

Já si pamatuji, že jsem četl nějaké odkazy od ivčrn a nesouhlasil jsem. Viděl jsem Konvičku v televizi, resp. v záznamu na netu z nějakého televizního rozhovoru, kde mě nijak neoslovil a coby ztělesnění Satana trochu zklamal, neb mi na to nepřišel dost charismatický a démonický. Tehdy jsem to tu nějak komentoval, ale už nevím jak, tak se bojím to opakovat, že mě nějaký archivář nachytá na švestkách :-).

Mám pocit, že dnes už není mainstreamově tolik zajímavý, protože ho zcela zastínil pan Zeman.

M. Prokop 28.1.2016 12:51

Re: ad Váš příspěvek o panu Konvičkovi níže...

Otázka je, nakolik pružně lidé užívají onen pojem "náckovství". Záběr se, od původního národního socialismu, dost rozšířil.

Pan Konvička na mne působí dojmem člověka nesnášenlivého národnostně a nábožensky.

P. Lepew 28.1.2016 13:01

Re: ad Váš příspěvek o panu Konvičkovi níže...

Chodil s Romkou (no možná není úplně přesné chodil), je raveař a o žádných excesech v této skutečně multikulturní a multirasové komunitě jsem neslyšel.

Je proti Islámu - ano, ale přijde mi že se snaží argumentovat logicky a daty.

J. Fialová 28.1.2016 12:40

Re: ad Váš příspěvek o panu Konvičkovi níže...

Když nevím, tak gůglím - zaujalo mě od Konvičky níže uvedené, citace z jeho blogu na idnes. J. Fialová

"Do Česka přiletěli první zachránění iráčtí křesťané. Chce se skoro říci, Hosana, konečně pomáháme skutečně potřebným, lidem, proti nimž je doma vedená genocida, a ne - jako například šílení Němci, nebo ještě šílenější vítači z řad různých Hate-free a Zelených - těm, kdo tu genocidu páchají.

Ti lidé mohou být našimi nejlepšími spojenci. Ví, co je islám, ví, jakou lež na nás hrají naši mocní s "islámskými uprchlíky", opravdu jim nejde nadávat do "rasistů a xenofobů" a aby toho nebylo málo - VŠUDE, kde křesťanští imigranti z Blízkého východu žijí, mají pověst těch nejlepších sousedů.

Ti lidé jsou pravými dědici kultury oněch krajů, středomořské antické a raně křesťanské civilizace. Byli to jejich pra-předkové, kdo disputoval o syntéze Platona a Nového zákona už v dobách, kdy předkové nás, středo- a severoevropanů, lovili divoké kance holýma rukama (Bivoj!) a kradli lesním včelám med, alias strdí (praotec Čech!)."

M. Prokop 28.1.2016 12:56

Re: ad Váš příspěvek o panu Konvičkovi níže...

Mám trochu strach z binárně uvažujících lidí.

P. Lepew 28.1.2016 13:05

Re: ad Váš příspěvek o panu Konvičkovi níže...

Je zvláštní o tom nebudiž pochyb.

:)

Autorský poplatek panu Vobrovi uhradím až mi zašle číslo účtu, číslo karty a její PIN.

L. Novák 28.1.2016 12:11

Muslimská komunita se neintegruje.

Muslimská komunita se neintegruje. Je naivní to po ní vůbec chtít, řekl exšéf britské rady pro rovnost.

http://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/393120-muslimska-komunita-se-neintegruje-je-naivni-to-po-ni-vubec-chtit-rekl-exsef-britske-rady-pro-rovnost.html

M. Prokop 28.1.2016 12:21

Re: Muslimská komunita se neintegruje.

Juž bylo níže. I s paradoxem onoho exšéfa rady pro rovnost.

P. Boublíková 28.1.2016 12:24

Re: Muslimská komunita se neintegruje.

To bude nejakej kremlobot.

J. Nový 28.1.2016 12:28

Re: Muslimská komunita se neintegruje.

ještě tak chápat, co tím mínil...

J. Nový 28.1.2016 12:29

Re: Muslimská komunita se neintegruje.

vy jste integrovaní?.... dost pochybuju...

J. Anděl 28.1.2016 12:39

Re: Muslimská komunita se neintegruje.

Tak záleží na tom, jestli chlastají, žerou prasata a mají rádi sex. Pokud jo, tak asi jsou.

(pro vysvětlení: šel tu před časem odkaz na otevřený dopis muslimům, který vysvětloval podstatu češství a zdůvodňoval tím, proč sem muslimové vlastně nemají chtít chodit)

P. Lepew 28.1.2016 12:43

Re: Muslimská komunita se neintegruje.

Vynechal jste psy a rovnost žen a mužů (včetně svobody a rovnoprávnosti žen). Punktlich.

J. Kombercová 28.1.2016 12:57

Re: Muslimská komunita se neintegruje.

Jo,jsme jiní. Pak by to ovšem chtělo udělat stát ve státě (žádné no-go zóny), jeden stát náš, jeden jejich.

Viděla jsem video, bylo hezky obrázkové, bílé figurky (domorodci), černé figurky (připrchlíci), škatulata hejbejte se... v závěru (a to ještě nebyl konec) byl ten obrázek opravdu černo-bílý, žádný mišmaš... a hádejte, kdo byl tou menšinou?

J. Anděl 28.1.2016 13:21

Re: Muslimská komunita se neintegruje.

Právě, že jsme jiní i mezi sebou. Já se v uvedeném článku, popisujícím typického Čecha, dokázal identifikovat jen s něčím. A vzhledem k úrovni ("žereme prasata" je doslovná citace) vlastně s ničím.

To video jsem neviděl, tak nevím, kdo jím co chtěl říct. Bylo propagační a mělo ukazovat pozitiva mísení národů, nebo bylo varovné a mělo ukazovat negativa mísení národů? Kdybyste měla odkaz, dejte mi ho prosím, rád se podívám :-).

P. Lepew 28.1.2016 13:52

Re: Muslimská komunita se neintegruje.

To video vidět vážně nechcete. Je to vážně pekelná rasistická propaganda.

Mé shrnutí

"Vždycky když je to v něakém místě moc bílé nakvótují tam barevné. Bílí před nimi utečou, jenže ONIpak zase nakvótují barevné do tohoto dalšího bílého sídliště".

J. Nový 28.1.2016 12:02

Tricku, čemu stále nerozumíte?

ASCS respektive [-ty- i -tý-] přísl. <l> 1. přesněji řečeno, vlastně 2. popřípadě, eventuálně

SSČ respektive [-ty- i -tý-] část. modál. <l> vlastně 1; popřípadě, eventuálně: jsme doma od pondělka, respektive od neděle večer

SSJČ respektive [-tý-] přísl. (z lat.) vlastně, popřípadě, lépe řečeno; (a) nebo, (a)nebo spíše: víc ti už nedám, r. nemohu dát; - k zločinu došlo v pět, r. až v šest hodin