1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Jsou i dobré zprávy

Na žebříčku vnímání korupce sestavovaném Transparency International jsme za rok postoupili z 53. na 37. místo. Právo o tom přináší článek s poznámkou, že jsme se tím stali skokanem roku. To je bezpochyby potěšující zpráva.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Anděl 28.1.2016 13:08

Re: ad Váš příspěvek o panu Konvičkovi níže...

Nejsem moc aktivním odpůrcem a nemám ho hluboce načteného, obecně ho moc neřeším. Nicméně něco málo, co jsem četl, a to je v podstatě výtka i k samotnému názvu hnutí IVČRN, je prostě zjednodušování v tématice islámu. Důvody mám jednak osobní, protože nějaké muslimy znám (někteří z nich jsou Češi) a nechci, aby je někdo vyhostil, zavřel nebo zabil, jednak čistě intelektuální, a to bychom mohli rozebírat hodně dlouho (jsou různé směry, dokonce různý postoj k šarii a dalším jevům, s islámem spojovaným, rozdíly mezi jednotlivci, rozdíly podle vzdělání a kontaktu s jinými vzdělanými lidmi atd. atd.)

U řady konkrétních jevů (obecně popravování ideových nepřátel, náboženská netolerance, středověké trestání hříchů a tak podobně a různě) se s nimi shodnu, že je též nechci, ale z mého pohledu je velice primitivní to paušalizovat na islám obecně. A to podle mě IVČRN dělá (nakolik specificky pan Konvička, na to mě zajímá příliš málo na to, abych to rozlišil).

Já nicméně nejsem fanouškem žádného takového hnutí. IVČRN nebo Duha (namátkou) - obě stvořily subjektivně ušlechtilé pohnutky, obě zjednodušují a obě jsou schopna v zájmu "dobra" nakonec i škodit. Nebo dokonce ještě šíře, protože výše uvedené lze vztáhnout i na všechny organizace a hnutí, tedy i církve a tedy i islám. Proto tedy s IVČRN nesouhlasím, ale ani se nestanu muslimem.

Ale četl jsem někdy před časem, že pan Konvička snad původně založil nějaké hnutí, které je odnoží nějakého skandinávského..??? nevzpomínám si. Tam by možná i nějaký ten náznak náckovství byl, ale jak píšu, nic o tom nevím a ani mě to nezajímá.

J. Kombercová 28.1.2016 13:08

Re: Ransdorfovi pozůstalí se vzdali dědictví

Taky jsem už před časem, kdy se provalily ty jeho exekuce, zaznamenala,že prý je gembler. A nebo neúspěšný investor.

M. Adamski 28.1.2016 13:08

Re: Chování Židů je barometrem stavu Evropy

To ano, skákala do řeči o něco méně, než obvykle. Ale "linii" držela.

J. Vobr 28.1.2016 13:07

Mr.KLOUDA

Bývaly tu časy, kdy jsme si e-maily klidně sdělovali. S některými to lze udělat i dnes ... třeba s p.arch.Vandasem jsme se přes e-mail domlouvali ohledně účasti na vítání amerických vojáků v Praze !!!

NENÍ VÍTÁNÍ, JAKO VÍTÁNÍ !!!

P. Lepew 28.1.2016 13:05

Re: ad Váš příspěvek o panu Konvičkovi níže...

Je zvláštní o tom nebudiž pochyb.

:)

Autorský poplatek panu Vobrovi uhradím až mi zašle číslo účtu, číslo karty a její PIN.

J. Novotny 28.1.2016 13:05

Korupce v severských zemích není nízká kvůli buzeraci,

ale protože ji občané neakceptují a tak je pro provozovatele korupce velká šance, že se to provalí a už si neškrtne.

U nás se naopak najde spousta vykuků, kteří budou tvrdit, že korupce je tak nějak přirozená, nedá se s ní nic moc dělat a vlastně ani nemá smysl s ní něco dělat, natož pomáhat s jejím odhalením.

P. Klouda 28.1.2016 13:04

Re: Chování Židů je barometrem stavu Evropy

8)) ~ já už právě díky lidem "odsud ́" taky, tkž často ty moderátory poslouchám víc než jejich hosty... 8)

P. Lepew 28.1.2016 13:03

Re: Ransdorfovi pozůstalí se vzdali dědictví

ANo. Přesně tak to bylo míněno. Byl prý vášnivým hráčem..

M. Prokop 28.1.2016 13:03

Re: Chování Židů je barometrem stavu Evropy

Včera to ještě jakž takž šlo, ale já už jsem na ně podezřívavý.

R. Brzák 28.1.2016 13:02

Re: KDO NESOUHLASÍ S VILÉMEM

abyste v tom neměl ani zamák zavádějící informace, tak si Vás dovolím poopravit -

pan Vaňura napsal - "jsme ve válce a ve válce zrádci patří ke zdi"

nikoliv odpůrce - to bych musel stát u zdi pořád, vlastně jsem odpůrcem i sám sobě, občas...

M. Prokop 28.1.2016 13:02

Re: Ransdorfovi pozůstalí se vzdali dědictví

Tak to IMHO bylo míněno, že tahal.

P. Lepew 28.1.2016 13:01

Re: ad Váš příspěvek o panu Konvičkovi níže...

Chodil s Romkou (no možná není úplně přesné chodil), je raveař a o žádných excesech v této skutečně multikulturní a multirasové komunitě jsem neslyšel.

Je proti Islámu - ano, ale přijde mi že se snaží argumentovat logicky a daty.

P. Klouda 28.1.2016 13:01

Re: Chování Židů je barometrem stavu Evropy

Asi mám "hroší" kůži, ale ta Tvarůžková mi včera moc děsně nepřipadala...?... On byl jistě diplomatický, ale ona se k němu chovala s respektem ~ dle mého vnímání.

M. Prokop 28.1.2016 13:00

Re: Nejen pro pána Vandase

Jen občas to zde "osvítí" nějaký sluníčkářský blb či blbka, přesvědčený o své morální převaze stylem zapáleného komunisty, že pane Mertle?

J. Kombercová 28.1.2016 12:59

Re: Nejen pro pána Vandase

Z Bataclanu už utéct nestačili, milé sluničko sedmitečné.

P. Klouda 28.1.2016 12:59

Re: VILÉM VYŽADUJE TOTÁLNÍ ODDANOST

On se dokáže dostat k něčí ímejlové adrese? To je tedy borec!.. 8) ....... Ale vybavuji si, jak jí veřejně oznámil, že si jimaže z mobilu. Jako by to byl nějaký trest. Nu, je to tu někdy hodně smutné.

M. Prokop 28.1.2016 12:58

Re: Chování Židů je barometrem stavu Evropy

Viděl jsem, dobré.

Zato ty moderatizátorky ČT ( :-P ), to je fakt "úroda" (nejen ta jedna).

V. Novák 28.1.2016 12:58

Re: Ransdorfovi pozůstalí se vzdali dědictví

Kdyby to byla pravda, byl by těžce za vodou a nemusela by ho pohřbívat rodná strana na vlastní náklady.

Jo, kdyby za tu páku tahal...

J. Kombercová 28.1.2016 12:57

Re: Muslimská komunita se neintegruje.

Jo,jsme jiní. Pak by to ovšem chtělo udělat stát ve státě (žádné no-go zóny), jeden stát náš, jeden jejich.

Viděla jsem video, bylo hezky obrázkové, bílé figurky (domorodci), černé figurky (připrchlíci), škatulata hejbejte se... v závěru (a to ještě nebyl konec) byl ten obrázek opravdu černo-bílý, žádný mišmaš... a hádejte, kdo byl tou menšinou?

R. Brzák 28.1.2016 12:57

Re: Nejen pro pána Vandase

O tom nepochybujte - teď se sice směju, ale v té situaci bych pajdal pryč, co by to šlo...

R. Brzák 28.1.2016 12:56

Re: Nejen pro pána Vandase

Je to sranda jak prase.

Je to ale i takové to opakované "vtipné" volání - ! Hoří !

J. Vobr 28.1.2016 12:56

VILÉM VYŽADUJE TOTÁLNÍ ODDANOST

... při opakovaném vyjádření vlastního názoru posílá e-maily s výstrahou !!!

Můžeme vám o tom s pí.Kombercovou vyprávět !!!

_______________________________________________

A JSEM HITLER !!!

M. Prokop 28.1.2016 12:56

Re: ad Váš příspěvek o panu Konvičkovi níže...

Mám trochu strach z binárně uvažujících lidí.

P. Klouda 28.1.2016 12:54

Re: KDO NESOUHLASÍ S VILÉMEM

Ano. Teď mlčíte. To jste měl ale udělat namísto zveřejnění svého "slibu" »připomenu...«

I. Mertl 28.1.2016 12:53

Re: Nejen pro pána Vandase

A takhle splašeně se tady chováte všichni, milí měsíčníci!

R. Brzák 28.1.2016 12:53

Re: Už to dochází ? Ohrožují spontánní řád civlizovaných...Dzp.

Opatrný souhlas.

Obecně je podstatné, proč se člověk přizpůsobuje svému okolí. A je nedůležité, zda je to imigrant z jiného kulturního prostředí, nebo batole. Tím důvodem je tlak jeho okolí. Nebýt toho, tak všichni zůstaneme přisáti u mamčina prsu (ostatně, mnozí to podobně máme, ať už je tím prsem rodič, nebo stát). Takže čím méně ochrany, čím méně medvědí služby a danajských darů, tím pravděpodobnější přizpůsobení se jedince. Neb na něj dopadá existenční tlak, který jej donutí se překonávat.

Je skutečně problém, jestliže má jedinec možnost se před oním tlakem svého okolí nějak skrýt, vyhnout se mu. Například tak, že není sám - je součástí obrovské skupiny, která má společné zvyky, či dokonce stejnou indoktrinaci. Pak se přirozeně jeho první reakce na tlak společnosti budou vyvíjet směrem k semknutí s původní komunitou. I dítě nejprve, pod tlakem otce, hledá útěchu u matky - navazuje koalici, pokud mu to druhý rodič dovolí (například proto, že rodiče mají mezi sebou nevyřešené neshody).

Proto je potenciálně rizikové přijímat velkou skupinu lidí se stejnými znaky, odlišujícími je od většinové společnosti. A riziko je stupňováno, když tuto velkou skupinu v podstatě izolujeme ve velkých množstvích umísťovaných v nějakých táborech. Další rizikový faktor je odebrání základního existenčního tlaku tím, že se jedinec nemusí podílet svou prací na svém přežití - má stravu a střechu nad hlavou zajištěnu od anonymního dárce či státu. To představuje navíc i riziko vnější - nesouhlas většiny, kteří jsou prostřednictvím státu nuceni platit a s ním vzrůstající pocit ohrožení většinou, což vede k semknutí menšiny.

Pak je skutečně až několikátým rizikem potenciální indoktrinace nadřazující se ideologií. A tou islám, založený na strachu, je.

M. Adamski 28.1.2016 12:53

Chování Židů je barometrem stavu Evropy

poněvadž mají své historické zkušenosti. Mnoho by jich nezemřelo ve vyhlazovacích táborech, kdyby včas utekli z Evropy. Nyní je situace podobná, jsou pronásledováni nejen muslimskou komunitou v Evropě, ale i samotnou EU. Navíc, stav se naprosto jistě pro ně zhorší přívalem dalších miliónů muslimů, takže začínají vzhledem ke svým sebezáchovným instinktům z Evropy odcházet. Je to ostuda EU, Evropanů a hlavně samolibých "humanitárních pracovníků", kteří přívalovou vlnu podporují.

Včera byl v Inteview ČT24 skvělý Leo Pavlát, který velmi diplomaticky, ale jasně popsal stav, i když se ho sluníčková moderátorka Tvarůžková snažila vodit na svém provázku. Kdo neviděl, rozhovor je tady:

http://1url.cz/779q

P. Klouda 28.1.2016 12:52

Re: KDO NESOUHLASÍ S VILÉMEM

A navíc přilnavý jako ta »kapka přilnavá«, z níž podle Koránu Pán stvořil člověka... 8)

M. Prokop 28.1.2016 12:51

Re: ad Váš příspěvek o panu Konvičkovi níže...

Otázka je, nakolik pružně lidé užívají onen pojem "náckovství". Záběr se, od původního národního socialismu, dost rozšířil.

Pan Konvička na mne působí dojmem člověka nesnášenlivého národnostně a nábožensky.

P. Lepew 28.1.2016 12:49

Re: KDO NESOUHLASÍ S VILÉMEM

Pravý árijec je nesmiřitelný k nepřátelům říše.

Vidíte to..