1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Jizva po komunistech

My všichni, kteří jsme prožili část života v komunismu, máme nějakou jizvu. Všichni jsme byli nějak poraněni nuceným pobytem v pokřivené společnosti oddělené od jiných ostnatým drátem. Své větší či menší šrámy si ale ze čtyřicetileté komunistické diktatury odnesla i naše města a mnohé jejich rány jsou viditelné dodnes.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
ne dr.Poklop 30.4.2008 11:09

Re: jardo,

Nový.vy okecáte i vlastní smrt!

jarda 30.4.2008 11:10

Re: jardo,

no - protože kdyby je tehdy postavil, tak potom by mohli později komunisti postavit ten správný obchvat a průjezdy Prahou !!! - takhle museli dodělávat to, co kapitalisti zanedbali !!! ... vidíte, jak ten kapitalismus nefunguje? :-)))

Ivan Nový 30.4.2008 11:14

jardo,

kdyby ji postavil, tak by se po ní jezdilo dodnes, komunisti by nepostavili vůbec nic. Příkladem může být Zlín a cesty kolem.

jarda 30.4.2008 11:22

Re: jardo,

Zlín? .. tak o tom mi můžete klidně vyprávět ... jsem od Zlína a ve Zlíně jsem byl deset let přímo v dopravním podniku ... poslední jízda po nějaké "Baťově" cestě byla tak někdy v roce 1970 :-))  ... blbé, co? ... zkuste nějakou jinou lež :-))

Ivan Nový 30.4.2008 11:24

jardo,

jen na ten baťův beton dali asfaltový povrch. No a teprve po 40 letech.

jarda 30.4.2008 11:26

Re: jardo,

lžete jako Rudé krávo - jste komunista !!!

Ivan Nový 30.4.2008 11:35

jardo,

ne jen se mi tím chválil jeden zlínský domorodec, když jsme po té cestě je-li, někdy kolem roku 1976 a divili jmsme se odkud se tam ta hezká cesta vzala :-))))

M. Zima 30.4.2008 10:52

Ale dámy a pánové,

ne, že by ODS tunelům nerozuměla, ale tenhle tunel podepsal Bém, kreatura, která za obdivu Pražanů potvrzuje každý den, že pro žití ze substance a bez schopnosti jakéhokoli koncepčního myšlení, nemusí být v Praze člověk oficiálním komunistou. Ono u toho memorandového tyátru půjde spíš o menší tunely, pár kamarádů bude dělat studie, projektovat a kasírovat, jako u té knihovny. BTW: V tom rohu Prahy chtěl Bém s pár anglofonními podnikateli budícími indiferentní dojem postavit závodní dráhu pro auta, až mu hoši řeknou, co potřebují, bude se opakovat knihovní fraška.

Adolf 30.4.2008 10:51

A přesto.....

......stará zlodějská komunistická a primitivní parta to organizuje a nechává se od bolševiků platit a mladá trdla se pohybují na chatech, vytvářejí pro ně loga a jdou v čele s transparenty...... Měli by se někdy těch poťouchlejch soudruhů dědků zeptat, co dělali a čím se živili před r. 89...... Neplatí pro haranty  zavilých komoušů,v této době spíše známých pod nickem ODS, nakažených doma při večeři s bývalým otcem,tajemníkem OV KSČ. Ti se ptát snad ani nemusí.....

Ivan Nový 30.4.2008 10:59

Adolfe,

no synové se spíše snaží vymanit z vlivu otce :-)))) Viz Kafka :-))))

jarda 30.4.2008 11:11

Ivane - oportunisto!

raději si převlečte ten správný kabát - ať zase něco nezaspíte :-)))

Ivan Nový 30.4.2008 11:16

jardo,

já ale kabáty nepřevlékám, jen mám pro ty lidi pochopení, jsou méně nebezpeční, než lidi postižení bludem kolektivismu.

jarda 30.4.2008 11:24

Re: jardo,

zase lžete !!! - převlíkal jste se a převlíkáte se pořád - jinak byste nemohl mít pro takový póvl porozumění :-((

DizzyDent 30.4.2008 10:45

"ale moje řešení by bylo vybudování dvou okruhů, vnějšího, vnitřního a několika radiál menší kapacity než magistrála"

Okruhy a radialy mohou byt a jsou, ale jake by bylo vhodnejsi reseni pro Nuselsky most = metro + silnici napojenou na Hlavni nadrazi -> prujezd Prahou?

www racek 30.4.2008 10:49

Re: "ale moje řešení by bylo vybudování dvou okruhů, vnějšího, vnitřního a několika radiál menší kapacity než magistrála"

no, asi žádné jiné. ono to totiž existuje i jinde, akorát je to doplněno obchvaty které provoz v centru odlehčují. tehdejší řešení s něčím takovým počítalo, ale hlavně, počítalo asi s provozem na úrovni 10 - 20 % dnešní skutečnosti. no a ty obchvaty? nějak na ně nezbylo a dodělávají se pomalu až dnes. mezitím provoz zase zesílil ...

DizzyDent 30.4.2008 11:02

Re: Re: "ale moje řešení by bylo vybudování dvou okruhů, vnějšího, vnitřního a několika radiál menší kapacity než magistrála"

Ja vim ze jsou a videl jsem i mnohem horsi.

Kdyz se nad tim clovek tak zamysli, to reseni zas az tak spatne neni. nejvetsi problem je asi skutecne provoz, s tim ze by bylo hezke kdyby magistrala vedla od mista kde se Nuselsky most napojuje na Prahu 2 pod zemi az nekam ke Stvanici, ale tezko rict jestli to je vubec technicky mozne - dve trasy metra a kdovijaky jiny podzemni bordel.

Bzuk 30.4.2008 10:57

Re: "ale moje řešení by bylo vybudování dvou okruhů, vnějšího, vnitřního a několika radiál menší kapacity než magistrála"

to řešení na svou dobu a odhadovaný vývoj hustoty dopravy nebylo špatné. Jen se nemělo odříznout muzeum - tam to chtělo udělat citlivěji. Jen by ten trychtýř, který stejně pak vzniká na Štvanici, byl o něco dřív ...

DizzyDent 30.4.2008 11:05

Re: Re: "ale moje řešení by bylo vybudování dvou okruhů, vnějšího, vnitřního a několika radiál menší kapacity než magistrála"

To by ale byvali museli zbourat peknych par bloku ulic a premostit Hlavni nadrazi - pokud by teda mela byt zachovana kapacita.

Bzuk 30.4.2008 11:08

vedl bych to někde nad Déminkou, Škrétovkou

a zboural bych odborářské centrum a nyní i budovu Oracle ;-)

jarda 30.4.2008 11:14

Re: vedl bych to někde nad Déminkou, Škrétovkou

:-))) a co tak zbourat celou Prahu? :-))   ... já bych neprojektoval nic - trh to prostě vyřeší :-)))

kampelicka 30.4.2008 11:18

Re: Re: vedl bych to někde nad Déminkou, Škrétovkou

R^

Bzuk 30.4.2008 10:40

"za posledních 20 let se nic nepostavilo"

stavebnictví zažívá už léta takový boom, který je srovnatelný snad jen s dobou Karla IV. Kvalita je značně diskutabilní, ale o kvantitě hovoří statistika jasně. Výrobci stavebních materiálů nestíhají, ani dovozy to neřeší a nastává chronický nedostatek materiálu ale především pracovních sil - to celé je je pro tržní ekonomiku dost paradoxní a určitě neobvyklá situace.

Člověče nebyl jste 20 let zavřen v nějakém sklepě svým despotickým otcem? 8-o

DizzyDent 30.4.2008 10:43

Re: "za posledních 20 let se nic nepostavilo"

Slovo "nic" ma zrejme indikovat ze prakticky vsechny ty sr@cky ktere jsou staveny jsou jeste horsi nez to co zde napachali komuniste.

Zklidini hormon postkomunisticky socane.

kampelicka 30.4.2008 10:43

Re: "za posledních 20 let se nic nepostavilo"

Ekonomika jeste stale nekde pod komunisticky prumerem ? ;-)

Ivan Nový 30.4.2008 10:45

kampeličko,

ekonomika snad, ale lidé ne :-)))))

kampelicka 30.4.2008 10:47

Re: kampeličko,

Ja nevim . Uroven tohoto clanku . A pak se jeste nepostavil radarek .

Tino 30.4.2008 10:46

Re: "za posledních 20 let se nic nepostavilo"

 Stavební boom tak maximálně drancuje veřejné finance. Není ovšem jistě možné tvrdit, že se přeci jen něco nepovedlo. Ano výrobci stavebních materiálů nestíhají, pracovní síly se nijak nehrnou do špatně placené dřiny, kvalifikované síly odcházejí za prací do světa a tržní ekonomika spočívá na co největším utrhnutím si z koláče veřejných peněz.

 Kdože to byl ve sklepě dvacet let?!

Bzuk 30.4.2008 10:53

Re: Re: "za posledních 20 let se nic nepostavilo"

TO JSOU BLÁBOLY ...

york 30.4.2008 10:53

Re: "za posledních 20 let se nic nepostavilo"

Máte naprostou pravdu. Staví se jako o život. Ale například hustota zástavby na Pankráci je úděsná. Beton, sklo, auta. Pro život dost chmurná představa.

cca3 30.4.2008 11:00

Re: "za posledních 20 let se nic nepostavilo"

samozřejmě že se staví - babyboom je toho důkaz !!