28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

Jistoty a prosperita

Jedno se sociálním demokratům upřít nedá: nabízejí voličům to, co voliči chtějí. A oni se chtějí mít dobře (prosperita) a taky chtějí, aby to bylo na pořád. Že to možné není? Vždyť je to předvolební rétorika. Možnost nebo nemožnost realizace slibů, to je něco nepodstatného.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Šedovous 30.1.2006 16:43

Re: Re: Re: hmmm... a už (ne)mocný strejda ví,

Omyl, tetokrát jsem šel ke kapitalistům z Cafoura, českej přípravek v tubě nebyl, tak jsem vycenil 150 českejch za Bayera, co ho musím složitě dolovat z důmyslného balení.
To víš kolínko je kolínko, lez s tim do schodů a nadávej na den svého zrození....
Další dotaz......!?
Mysch 30.1.2006 16:30

no vidis,

a ja kdyz si chtel v pondeli koupit moji tydeni davku kozla, mela hypernova inventuru.
a vubec mne dopredu navarovali.
www racek 30.1.2006 16:45

Re: Re: hmmm... a už (ne)mocný strejda ví,

svůj diaprel MR koupím holt o 3 hodinky později. čímž budu působit jako stávkokaz.
mimochodem, připomíná mi to stávku autobazarů, jak autobazaristi táhli městem a naši politici se mohli z těch chudáků ověšených zlatými řetězi pominout, he he he. mám pocit, že taky byly brzké volby... konkrétně jak pithart, tak i ... nechce se mi jmenovat ...
Jiří K. 30.1.2006 17:32

To je docela přesný postřeh Racku.

Ta stávka proběhla někdy v květnu či červnu a ti chudáci na tom byli tak špatně, že když později vyšly statistiky o dovozu ojetin za 1. pololetí, tak se zjistilo, že i přes ty údajně likvidační nové předpisy bylo dosaženo rekordního počtu v dovozu ojetých vozů a stejně tak tomu bylo i na konci roku.
Není nad účinnou PR a přátelsky (rozuměj ke všemu, co může sloužit k pomlouvání vlády a ČSSD) nakloněná média.
Šedovous 30.1.2006 16:06

Tak jsem se pokoušel chvíli sledovat, JAK se tu TŘÍBÍ ty myšlenky,

Nejdříve vzestupně, potom sestupně (střed mi tím pádem unikl).
Když jsem se dočetl, že pravičáci se loučí s pozdravem "Jdu budovat ten socialismus....." a levičáci " Tak jdu budovat ten kapitalismus......"
Děti moje, děti moje.......
Zdraví mocný strejda Šedovous
 
Béda 30.1.2006 16:11

Re: Tak jsem se pokoušel chvíli sledovat, JAK se tu TŘÍBÍ ty myšlenky,

Moudrý Šedý vouse, já jako stranicky nepoznamenán, nyní bleděmodrovybledleoranžovozeleněpolitickobezpartajněpragmaticky orientován, dnes střídavě buduji kapitalizmus s lidskou tváří.
Šedovous 30.1.2006 16:19

Bédo, zkrať to,

seš prostě UV-IR politického rozkročení. Na UV, ta zdůrazňuje bílou, na to jdou motýlci, po IR , tepelné záření , na tu jsou pilné včelky a čmeláčci.
Máš něco proti motýlkům a medáčkům ?!
Blbý je že žádnej nejni modrej i u modrásků prý jde jen o fyzikální hru barev.
Béda 30.1.2006 16:27

Re: Bédo, zkrať to,

Šedovousi, zapomněl jste na to tlusté neseremeďturbo. Ti čmeláčci opylujou jen ty nejbohatší květinky, výkvěty národa.
Sch.zděšený 30.1.2006 17:13

Člověče, víš-li ty vůbec o čem mluvíš ?

Neseremed je vosa a neseremed turbo je sršeň ! A nepřej si někdy poznat praktický rozdíl !!!
Béda 30.1.2006 16:29

Re: Bédo, zkrať to,

Jinak, co se týče těch barev, tak už ze ZVS je mi notoricky známo, že smícháním všech barev vznikne ta maskovací zelená, fujtajblová.
brouk 30.1.2006 16:11

Re: Tak jsem se pokoušel chvíli sledovat, JAK se tu TŘÍBÍ ty myšlenky,

Nemas mit od ctyrech terapii?
Šedovous 30.1.2006 16:24

Re: Re: Tak jsem se pokoušel chvíli sledovat, JAK se tu TŘÍBÍ ty myšlenky,

SAFRA, a kde ?
Doufám , že mi držíš místo hned vedle sebe.
brouk 30.1.2006 16:28

Re: Re: Re: Tak jsem se pokoušel chvíli sledovat, JAK se tu TŘÍBÍ ty myšlenky,

Nas dovnitr nepousti! Ale neboj! Dneska mate hladit kocicku a pak ty ctverhrany kolicky do kulatejch direk, Vzdyt vis.
aquagenic 30.1.2006 16:03

A co si o tom myslí zvířátka?

Odpověď je tady: www.obrazovka.cz/volby/zvirata.wmv (3,4 MB)
...a pro pomalejší připojení: www.obrazovka.cz/volby/zvirata_s.wmv (1,3 MB)
NoName 30.1.2006 15:57

Doktore,

co to Rathovo lhaní a účetnictví ČLK ? I v Dánsku ministru zdravotnictví prokázali lež a ztratil účetnictví ? Považujete za správné podporovat lháře a defraudanta ?
huhu 30.1.2006 16:14

Re: Doktore,

nezaměstnanost je průvodním zjevem všech socdem vlád v Evropě - socani si tak vytvářejí své voliče - volí je dlouhodobě nezaměstnaní flákači i lidé, kteří chtějí pracovat nezaměstnanosti se bojí a potřebují pocit "jistoty" pro případ ztráty zaměstnání. Těm je třeba vysvětlovat, že nezaměstnanost je důsledkem politiky socanů. Kde socani nevládnou je nezaměstnanost poloviční.
NoName 30.1.2006 16:17

Re: Re: Doktore,

Doktor tu brouzdá, ale s odpovědí má problémy .... Když mu Rath slíbil bobáky navyše, nějaké to lhaní rád přehlédne
Pavel 2 30.1.2006 16:32

Re: Re: Doktore,

To ale mnoha lidem nevysvětlíte, ostatně po listopadu 1989 jsem si říkal co bude až si lidé uvědomí, že svoboda mimo klec znamená starat se o sebe, riziko být sežrán. Kdežto v té kleci sice nic moc, ale stálý přísun žrádla a bezpečí.  Tady je často špatná diskuze o tom zda je lépe "V kleci" nebo na svobodě . Na svobodě prý nám všechno rozkradli, vytunelovali prodali cizákům atd.
Ano svoboda s sebou nese i rizika nejen to hezké a příjemné. A svobodní lidé si musí také sami vytvořit přijatelná pravidla hry - tedy jistá omezení svobody. Svoboda nemusí být jen zákon džungle.
Ale v kleci žít nechci.
P.S.  s tím vytváření voličů máte naprostou pravdu- Socialisté nepotřebují a nechtějí lidi, kteří stojí samostatně na vlastních nohách ať už jako podnikatelé nebo pracovití a schopní zaměstnanci.
Jiří K. 30.1.2006 15:45

S tím poklesem nezaměstnanosti to není vůbec úsměvné, Astone.

Ono je to trochu jinak, než se nám v médiích stereotypně snažíte prezentovat.
 
Za těch 8 let bylo vytvořeno 280 tis. nových pracovních míst, že to však nevedlo ke snížení nezaměstnanosti je dáno z velké části i tím že ČSSD přebírala otěže po  pravicových vládách  za krizové situace ( deficit zahraničního obchodu, rozvrácený bankovní sektor, pokles výroby a HDP v době kdy okolní státy zažívaly konjunkturu) vzniklé po zpackané privatizaci a útěku ekonomů před právníky.
 
V důsledku toho byla velmi velká část firem ve špatné finanční situaci a navíc nebyla ještě dostatečně restrukturalizována - stále ještě v nich byly neefektivně (ve vztahu k reálnému objemu výroby) zaměstnány statisíce pracovníků (příklady namátkou - Zetor, Tatra, Let Kunovice, Aero, JIP Větřní) ... Mnohé z těchto firem dnes již mají nejhorší za sebou, výroba se stabilizovala nebo dokonce roste, ovšem při podstatně nižších stavech pracovníků v porovnání s rokem 1997.
Podobným vývojem co do zaměstnanosti prošel (hlavně po privatizaci) např. bankovní sektor - např. v Komerční bance byla redukce cca o 50 %!
 
Proto to tedy neudělali - respektive přes všechnu snahu nemohli udělat.
Co by se muselo stát, aby nezaměstnanost klesla?
No to je jednoduché, vyhnout se ve vyspělém světě nevyzkoušeným experimentům v režii již jednou neúspěšných experimentátorů a namísto toho postupně vylepšovat započatou cestu, která již dnes nese ovoce v podobě nevídaně zdravé obchodní bilance, cca 5% růstu HDP tentokrát (na rozdíl od let 94/95) na zdravém základě (růst investic), zdravého a efektivního bankovního sektoru, posilování koruny i burzovních indexů, masívního přílivu zajímavého (a to nikoliv rizikového horkého, jako za Klause) zahraničního kapitálu.  
  Důsledkem toho všeho je koneckonců již dnes i ten kýžený, byť zatím jenom mírný pokles nezaměstnanosti.
NoName 30.1.2006 15:49

Re: S tím poklesem nezaměstnanosti to není vůbec úsměvné, Astone.

Ještěže OF a ODS dostali zemi ve špičkové kondici ... Na kolik let ještě odhadujete to vymlouvání na ODS ?
Jiří K. 30.1.2006 17:02

Re: Re: S tím poklesem nezaměstnanosti to není vůbec úsměvné, Astone.

1. Nikde jsem nepsal, že to dostali ve špičkové kondici, o tom se vůbec diskuse nevede. Diskuse se ovšem vede o tom, že namísto účinné léčby po komunistech sděděných neduhů ODS pouze přehodila znaménka a tu kondici mnohde spíše dále podlomila.
 
Díky tomu jsme ztratili náskok, který jsme před ostatními postkomunistickými zeměmi měli.
Až teď se znovu mezi nimi dotahujeme na špici.
 
2. No, odhaduji na tolik let, než se podaří všechny rány způsobené modrými experimenty zacelit a hlavně zaplatit.
Jenom v bankách a zpackanou privatizací se prošustroval více než bilión kurun - tomu se říká opravdový výsledek - dokázali, že dokážou!!
NoName 30.1.2006 15:50

Re: S tím poklesem nezaměstnanosti to není vůbec úsměvné, Astone.

Jo, a zapoměl jste na maličkost ... Státní dluh ...
Jiří K. 30.1.2006 17:19

Re: Re: S tím poklesem nezaměstnanosti to není vůbec úsměvné, Astone.

Jistě, špičkový to falešný modrý trumf!
 
Již pan Pilip, coby financministr v Tošovského vládě prohlásil, že státní dluh není tehdy deklarovaných cca 180 mld. Kč ale ve skutečnosti je více než dvojnásobný (a to se tehdy kostlivci ze skříní teprve začínali vymetat - o mnohých se ještě nevědělo, nebo nebyla známa jejich hrůzná kvantifikace).
Ovšem ODS se ve svých lživých grafech nestydí holedbat těmi nerealistickými 180 miliardami.
 
Naše výše dluhu je (jak ve vyjádření v % HDP tak i v přepočtu na hlavu - zkuste si přepočítat třeba Itálii, Francii, Belgii, Maďarsko, Polsko ...) jedna z nejnižších v Evropě a vše je plně zvládnutelné - ostatně ČR již dva roky po sobě splnila obávané 3% maastrichtské kritérium (nejspíše jako jediná z nových členských zemí EU) a to např. za situace, že se oproti minulým rokům o hodně více investuje např. do infrastruktury - viz rozestavěné úseky dálnic a pod.
 
Takže neoblbujte a ani nestrašte, vážený pane NoName.
Šumavák 30.1.2006 15:55

ona dnes klesla nezaměstnanost proti včerejšku?

Není to jenom tím, že je dnes pondělí a lidi šli do práce??
kapitán 30.1.2006 15:57

Re: S tím poklesem nezaměstnanosti to není vůbec úsměvné, Astone.

Největším nepřítelem UPŘIMNÝCH snah socanů je ODS a R E A L I T A.
( 4 nepřátelé socialismu:
jaro - léto - podzim - zima)
cekon 30.1.2006 16:00

Re: S tím poklesem nezaměstnanosti to není vůbec úsměvné, Astone.

Co by se muselo stát, aby nezaměstnanost klesla? Totální prohra socanů a komunistů ve volbách. To by pomohlo.
JAB 30.1.2006 15:39

odborníky už jsme tu měli

Ludvík Svoboda a Jan Masaryk
NoName 30.1.2006 15:34

Jasně, doktore ...

Doba gründerského kapitalismu - pracovní doba 16 hodin denně (což o to, já jsem na to zvyklý), žádná dovolené, žádný důchod, žádné veřejné zdravotnictví. Epidemie cholery a tyfu. Chybí už jenom kapitalista z Wall Street. A musí mít cylindr ... Co to účetnictví ČLK a Rhatovo lhaní ? Vadí, nevadí ?
Evropan (original) 30.1.2006 15:36

Re: Jasně, doktore ...

Zamestnavani deti jste jeste zapomnel, moc nesnedi, moc se neptaji a kdyz je nenaucite cist tak se nebudou ani moc organizovat.
Béda 30.1.2006 15:38

Re: Jasně, doktore ...

NoName, nechci se nikoho dotknout, ale dá se pracovat i 25 hodin denně. Stačí vynechat svačiny a oběd. Vy neplatíte sociální a zdravotní?