26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

„Jinde‟ už není to, co bývalo

Ivan Bartoš použil argument, že „jinde to tak mají‟. Což je bezpochyby pravda. Mají to například v USA, kde spory kolem voleb politicky rozvrátily zemi do té míry, že se hovoří o studené občanské válce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Fridrich 12.12.2023 7:28

Vážit si skvělých osobností není čecháčství. Čecháček jsi ty.

A. Renjascu 12.12.2023 7:35

Vážit si skvělých osobností? I kdybych připustil (a zapomněl na jeho speciální restituci, tunel Becherovky, dotace na rybníky...), že občan Schwarzenberg takovou osobností byl, tak takové divadlo po smrti těžko ocení. Vážit si je třeba živých a ne mrtvých. Ale pokud máte pocit, že vám to divadlo prospělo, tak vám budiž přáno...

D. Mach 12.12.2023 7:38

Majetek jim sebrali speciálním zákonem, tak jim ho vrátili speciálním zákonem. Ale moc bych se divil, kdyby zrovna vám osobnost knížete Schwarzenberga nevadila.

A. Renjascu 12.12.2023 7:48

Politicky mi až tolik nevadil a rozhodně patřil k tomu nejlepšímu co TOP 09 měla, ale jeho kauzy mi samozřejmě vadily. Jinak i když nebyl pravičák, tak aspoň zastával do určité míry konzervativní názory a to jsem kvitoval. Na tom pohřebním divadle to ovšem nic nemění.

J. Fridrich 12.12.2023 10:01

Píšeš - "I kdybych připustil (a zapomněl na jeho speciální restituci, tunel Becherovky, dotace na rybníky...)" -

A to, že jim tvoji komunisti UKRADLI VŠECHEN JEJICH MAJETEK, získaný generacemi jeho předků za celá staletí - a že toho v naší zemi vybudovali - to nevíš, že, rudochu... A bylo jim to málo, ještě je ti tvoji komunisti z jejich země vyhnali. A víš, jak si dobře v té cizině všichni z jejich rodu skvěle vedli ? A víš jak si vedla naše šlechta po navrácení jim ukradeného majetku, který se za těch 40 roků jejich "hospodaření a péče" rozpadal na ruiny ? Víš, že ve velmi vysokém věku tyto krásné stavby opravili a obnovili ? To nevíš, že blbe renjascu...

O. Vorálek 12.12.2023 7:27

Chrěl bycg ho vidět pinglovat.

J. Basler 12.12.2023 6:51

Tohle asi není ten hlavní problém tohoto státu, jen se z toho dělá groteska,,, Jsou skutečně podstatnější věci, které se ale vůbec neřeší. Velá tahle vláda a lexislativa by se měla probrat a rychle. Viz. okolní státy V4

P. Kotyza 12.12.2023 6:44

Je to jasné. Hoši, co spolu chodí, potřebují mít možnost demokraticky falšovat volební výsledky.

I. Pávek 12.12.2023 6:47

:-)

J. Novak 12.12.2023 7:20

Jo.

J. Novak 12.12.2023 7:20

Jo.

I. Pávek 12.12.2023 6:43

Sklárna v Květné po 230 létech končí výrobu. Drahé energie. Mařena chce vypustit rybník. Směrnice a direktiva EU odradí rybáře. Kdy to tady skončí? Ale - HLASUJ FURT R^ ;-D

Z. Linda 12.12.2023 7:02

Jen tak dál!! Čím líp, tím hůř!;-D

L. Frydryšek 12.12.2023 6:32

"Jinde" toho Bartošu a Rakušane mají více jiného.

M. Moravcová 12.12.2023 6:29

Ano, souhlas. Za pár let bude volit AI AI a Bartoš bude točit mlýnek a kroutit hlavou. Nic jiného mu AI nepovolí.

A s tím "jinde to tak mají" - asi doma mlátí manželku, protože jinde je to normální a svět se s nimi kamarádí.

P. Hák 12.12.2023 6:25

Vy snad nevěříte tomu, že pod dohledem ministerstva vnitra vedeného panem Rakušanem budou takové volby vzorem férovosti a objektivity? Vy dezoláti!

J. Černý 12.12.2023 6:25

Oni mají 108 hlasů, oni mohou všechno.

J. Fridrich 12.12.2023 6:59

Všeho dočasu....

M. Mařák 12.12.2023 6:20

Abych se přiznal, je mně to celkem jedno, ale je docela sranda, jak z toho všechny alternativce vomejvaj, nebo co. Jinak pokud to projde, well, zjednoduší mně to volební proceduru a ušetřím jeden den dovolené.

Již se těším, jak budu v korespondenčním hlasování volit skvělého premiéra Fialu.

Oi!

J. Fridrich 12.12.2023 7:01

Ono těch cca 600 000 "dřímajících" voličů v zahraničí není tak málo....

L. Frydryšek 12.12.2023 7:03

Nó, blbej, blbého podpoří.;-D

Z. Linda 12.12.2023 7:04

R^ R^V Bylo by dobré napsat nějaký oslavný Vítězný pochod!! Hlavně hodně temných bubnů a píšťal.;-D

J. Fridrich 12.12.2023 6:10

Diskuze s Kolmanem :

Jaromír Fridrich - 11.12.2023 22:44 - Přesně tak. Na rusko se má brát ohled, ale ono ohled nikdy na nikoho nebralo - a nebere. Ani na nás v srpnu 1968. A na Maďarsko v roce 1956. A na Ukrajinu, která chce jít svou cestou v roce 2014 a 2022...

L. Kolman 11.12.2023 22:52 - Tak na Maďarsko a Česko v roce 1968 nebrali ohled ani Amíci, sféry vlivu SSSR a USA byly jasně vytyčeny. Také Sověti se nemontovali Amíkům do jejich aktivit v místech sféry jejich vlivu. Aspoň tak jsem to četl v článku v jedněch našich novinách. Autor článku o tom třeba něco věděl.

Fridrich - Dám ti příklad o chování Ameriky-USA ke svým partnerům v JEJICH sféře vlivu, soudruhu. V roce 1966, za vlády Charlese de Gaulle ve Francii, tato Francie VYSTOUPILA z NATO - a nejen to, ona vyhnala velitelství NATA z Paříže. A přepadli - obsadili Američani Francii ? Tak to je jeden z nespočtu příkladů, že Amerika se chová ke svým partnerům úplně jinak, než rusko. Chová se k nim jako k rovnocenným partnerům. Nás také neobsadili, když jsme jim odmítli postavit radar v Brdech. To nevíš ?...

P. Dvořák 12.12.2023 6:30

Čistě hypoteticky.

Kdyby v r. 1966 Francie byla ve Varšavské smlouvě a vystoupila by z ní, tak se dá předpokládat, že by ji Rusové obsadili? 8-o

J. Fridrich 12.12.2023 6:55

Čistě prakticky - ty sféry vlivu vyplývaly logicky ze situace po II. svět, válce.

L. Frydryšek 12.12.2023 7:09

Čistě prakticky, v Maďarsku v roce 1956, v Československu 1968, v Afganistánu, SSSR, potažmo sovětská armáda nebrala na napadené vůbec žádný ohled.

J. Fridrich 12.12.2023 7:20

Pořád vás neopravili, gramofonku.

L. Frydryšek 12.12.2023 7:53

Není co opravovat, tedy u mne!!U vás to je žádoucí a to dost podstatně, flašinetáři.

Od roku 1917, do roku 1946 to byla Rudá armáda, která příkladně jmenovaným velitelem agrese 17. září 1939 do Polska byl Semjon Konstantinovič Timošenko (UA).Od roku 1946 do roku 1991 sovětská armáda, která příkladně pod vedením Grigorie Pavlovského (UA)byla provedena invaze v roce 1968 do Československa. Vrchní velitel vojsk SSSR 1960-1967 byl A.A. Grečko (UA)............

L. Novák 12.12.2023 8:26

Jsi prostě hlupák, kterému není pomoci. :-P

L. Frydryšek 12.12.2023 8:30

Jestli s tím blijancem jsi mířil na mne, tak naznač důvod proč jsi te blijanec vsunul do diskuze, to by zajímalo "naše čtenáře".