29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Diskuse k článku

Ještě o tom mučení

Médii teď bouří aféra s mučením osob podezřelých z terorismu. Západní společnost se buší do prsou a podřezává si větev, na které sedí. Je v existenciálním ohrožení a brání se tím, že se zavírá do svěrací kazajky. Na pořadu dne je mučení osob podezřelých z terorismu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Veselý 15.12.2014 19:48

Re: Je to tady nějaký divný....

Omlouvám se...myslel jsem ale špatně

J. Václavíková 15.12.2014 19:33

Re: Je to tady nějaký divný....

Ne. Tentokrát Brno.

M. Varadinková 15.12.2014 18:40

Kdyby si Západ hleděl svého

a nevnucoval své hodnoty ostatním, tedy kdybychom nerozvrtali Irák, Libyi, Sýrii..., tak by dnes neexistoval Islámský stát a do Evropy by se netlačily statisíce a milióny islámských uprchlíků.

Kdyby si Západ hleděl svého a nerozvrtával Ukrajinu, tak bychom dnes neměli sankce a studenou válku s Ruskem.

Všichni současní západní politici se chovají jak debilové a vnitřní problémy svých zemí řeší vytvářením vnějších nepřátel.

Místo toho, abychom své hodnoty chránili tady doma, snažíme se je násilně vnucovat tam, kde o ně nestojí.

S. Lazárek 15.12.2014 18:45

Re: Kdyby si Západ hleděl svého

Platilo to i tehdy, když jsme my utíkali přes ostnatý drát k nim?

J. Václavíková 15.12.2014 18:47

Re: Kdyby si Západ hleděl svého

Ona neutíkala, tak to nemůže vědět. Byla disidentka, přece :-)

M. Prokop 15.12.2014 18:48

Re: Kdyby si Západ hleděl svého

Nebyla, teď je. Přece. :-P

S. Lazárek 15.12.2014 18:52

Re: Kdyby si Západ hleděl svého

Tenkrát to nešlo, přece.

M. Prokop 15.12.2014 18:54

Re: Kdyby si Západ hleděl svého

Tenkrát to nebylo nebezpečné, kdežto teď je, přece!

S. Lazárek 15.12.2014 18:58

Re: Kdyby si Západ hleděl svého

Tehdy by to nedovolil soudruh Čuba, přece....:-)

M. Varadinková 15.12.2014 19:34

Re: Kdyby si Západ hleděl svého

Prokop, Václavíková, Lazárek. Hledali se, až se našli. Blahopřeju k duchaplné a prudce inteligentní společnosti, pane Prokope.

S. Lazárek 15.12.2014 19:38

Re: Kdyby si Západ hleděl svého

Je zajímavé, že dosti různí lidé dojdou ve Vašem případě k celkem totožným závěrům.

M. Varadinková 15.12.2014 19:47

Re: Kdyby si Západ hleděl svého

Zatím jste ovšem žádný závěr nevyplodil.

M. Varadinková 15.12.2014 19:39

Re: Kdyby si Západ hleděl svého

Ještě si přiberte "myslitele" Slaninu a bude to přímo dokonalé. Chybí už jen šaškující Rys, ten už má asi po směně.

M. Prokop 15.12.2014 18:47

Re: Kdyby si Západ hleděl svého

Opustíš-li mne, nezahynu ..... - kdo ví, zda Ptáčník nebyl nějaký příbuzný od Varadinkové. :-P

J. Veselý 15.12.2014 18:58

Re: Kdyby si Západ hleděl svého

Nejsem si jist Ptáčníkem... Nebyl to Pluhař....?

J. Veselý 15.12.2014 18:48

Re: Kdyby si Západ hleděl svého

Jau :-))

M. Varadinková 15.12.2014 19:02

Re: Kdyby si Západ hleděl svého

Ne. Tehdy naopak své "hodnoty" vnucovaly dalším a dalším zemím prakticky stejným způsobem (válkou, násilnými převraty) komunistické země v čele se Sovětským svazem. K "exportu svých hodnot" do dalších zemí využívali komunisté nespokojenosti (většinou oprávněné) obyvatel s tamními vládami a vojensky podporovali tamní povstalce, případně po převratu tamní jimi nastolený režim.

Dnes jejich metody převzali američtí neocons.

Nejde o to, jaké hodnoty se vnucují, jestli někomu připadají dobré nebo špatné. Ďábel je totiž skryt už v tom vnucování samotném.

S. Lazárek 15.12.2014 19:06

Re: Kdyby si Západ hleděl svého

Tak se nevnucujte a bude po problému.

M. Varadinková 15.12.2014 19:19

Re: Kdyby si Západ hleděl svého

Na nic inteligentnějšího se nezmůžete?

No že se ptám.

S. Lazárek 15.12.2014 19:21

Re: Kdyby si Západ hleděl svého

Tak se příště neptejte, když to víte. Přece.

M. Varadinková 15.12.2014 19:31

Re: Kdyby si Západ hleděl svého

Vnucujete se Vy, a ještě hloupě. Nechápu, proč je vás zde tolik hloupých, kteří musí za každou cenu reagovat a něco napsat (obvykle se zmohou jen na osobní útok), i když nemají v hlavě vůbec žádnou myšlenku.

S. Lazárek 15.12.2014 19:34

Re: Kdyby si Západ hleděl svého

Tak si kupte žen šen v lékárně a žvejkejte ho, třeba na to pak přijdete. Přece.

K. Janyška 15.12.2014 19:39

Re: Kdyby si Západ hleděl svého

Ano, jsou hloupí... Dzp.

M. Prokop 15.12.2014 18:46

Re: Kdyby si Západ hleděl svého

A to to všechno začalo tím, že Československo podporovalo Izrael, aby rozvrtal blízký východ, Rusko (tehdy SSSR) podporovalo Egypt a Sýri aby se to mydlilo co nejdéle a Rusko (tehdy SSSR) rozvrtalo Afghanistán.

E. Heusinger 15.12.2014 18:51

Očekávané reakce

Nic k tématu a současnosti, ale mnoho jak se "bojovalo na Pijávě".

M. Prokop 15.12.2014 18:54

Re: Očekávané reakce

No vidíte, mohl jste jít příkladem a hovno, hovno .....

K. Janyška 15.12.2014 18:58

Re: Kdyby si Západ hleděl svého

MV, nesouhlasím s vámi v těch antropoformistických, univerzalistických a nekompromisních vyjádřeních. Západ není jednotně jednající a myslící osobou a samotní obyvatelé tzv. západu jsou nestejného politického a náboženského přesvědčení. Je to válka civilizovaných více a málo. Odjakživa tomu tak bylo a mnohdy necivilizovaní barbaři také vyhráli a vrhli lidský svět ve vývoji zpět. Kdo nevidí, co se ve světě nyní děje, je asi slepý. Musíme se držet na straně civilizovaných a jejich síly. Sami jimi jsme. I kdybychom stokrát s kroky a postupy některých jejich představitelů nesouhlasili, našim úkolem je je změnit nebo vyměnit. Ne bojovat se samotnou vlastní příslušností k nim a nakonec proti civilizaci samotné... Dzp.

K. Drobková 15.12.2014 19:05

Re: Kdyby si Západ hleděl svého

No vidíte, že to jde i bez SŘLI a kompostovky a nechá se s vámi dokonce souhlasit.

M. Varadinková 15.12.2014 19:10

Re: Kdyby si Západ hleděl svého

Jste v rozporu se sebou samým. Říkáte, že "Západ není jednotně jednající a myslící osobou" a ve stejnou chvíli žádáte, že se máme chovat tak, jako by takovou osobou byl (a my byli součástí té osoby).

Já nebojuji se samotnou vlastní příslušností. Kam jinam bych asi tak měla příslušet? To ale neznamená, že přestanu Západ (tedy jeho lídry, chcete-li) kritizovat, když vidím, že se chová hloupě (tedy vedou to hloupě ti jeho lídři, zejména USA).

K. Janyška 15.12.2014 19:24

Re: Kdyby si Západ hleděl svého

MV, nikoliv. Hovořím o civilizovaných více a ty netvoří žádný kolektiv do doby, než jsou ohroženi. A nedá se nic dělat. Civilizace se po povrchu Země rozlévá nestejnou rychlostí a já, pozemský červ se svojí rodinou se odmítáme nechat podřezat, jak ovce od necivilizovaných buranů. To je raději předběhnu a podříznu, jako první... Dzp.