30.6.2024 | Svátek má Šárka


Diskuse k článku

Ještě k 25. výročí ODS

Výročí je událost neudálost, umělý konstrukt bez praktického významu. Výročí ODS je pozoruhodné tím, kolik lidí pokládalo za potřebné se na Občanskou demokratickou stranu vymočit, jako to udělali ti udatní vyznavači ušlechtilého sportu zvaného kopaná s římskou žebračkou.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Novák 23.4.2016 22:30

Re: Pro starého dobrého Láňu,

Ehm...:-) To já vím. Ale:

Autor: J. Mráz 496 Datum: 23.4.2016 14:48

Jak se to vlastně časuje - špatné, špatnější, nejšpatnější?

M. Mařák 23.4.2016 22:20

Re: Pro starého dobrého Láňu,

Asi se mýlíte, špatný, špatnější a nejšpatnější podle mne není o časování, ehm.

P. Novák 23.4.2016 22:14

Re: Pro starého dobrého Láňu,

Nerad bych se mýlil, ale latiník Láníček se , myslím, ptal, jak se to časuje.

P. Novák 23.4.2016 22:12

Re: Tak on to je socialismus,

Latinsky si hovořte se svým geniálním rozvětveným příbuzenstvem a s jeho známými a známými známých, trumbero. Nevím, proč nazýváte geniem locí osobu, když:

https://cs.wikipedia.org/wiki/Genius_loci

M. Mařák 23.4.2016 22:02

Pro starého dobrého Láňu,

líbila se mně reakce pana Vandase na Vaši otázku o tom, jak se stupňuje špatný. Jestli je to špatný, špatnější, nejšpatnější.

Pan Vandas Vám vysvětlil, že je to špatný, horší, komunismus...

Dobrý hák, ne? To přece musíte jako místní komoušský "šašek" uznat, ne? Ehm.

J. Mráz 23.4.2016 21:59

Re: Tak on to je socialismus,

A už rok vám na vaše kváky z vysoka eeeééé. A hlavně zůstávejte v klidu, génie loci, bych si tipnul, že to budu vědět o něco déle než vy. Zkusíme pohovořit latinsky?

J. Mráz 23.4.2016 21:50

Chytrých hlav se tady dnes

sešlo docela dost. Aspoň podle řečí. Mám jednu technickou. Takovému druhu kapitalismu se říká jak, když nějakou velkou banku nebo automobilku přivedou jejich soukromí kormidelníci na buben, načež vláda si podniky na nějaký čas "půjčí" pod svá ochranná křídla, oddluží je z veřejných peněz daňových poplatníků a znovu předá do péče řádných hospodářů, kteří si za svou "kvalitní práci" ještě vyplatí milionové odměny? Takovým kapitalistou bych dokázal být i já. To bude zřejmě nějaký socialistický druh kapitalismu. Ale tak je to spravne, tak to ma byť. Zisky jsou přísně privátní a do těch ať se nám nikdo nese+e, o dluhy se s vámi bratrsky podělíme.

K. Němec 23.4.2016 21:36

Re: Klaus nejdříve hodil občany do žumpy a oni si libovali

"S takovým materiálem" "ani Klaus"

Kdybyste nepsal takové kraviny, taky bych je nepsal.

P. Novák 23.4.2016 21:35

Re: Tak on to je socialismus,

Je to marný, je to marný, je to....marný. :-)))

M. Prokop 23.4.2016 21:31

Re: Co se týče důchodu,

Jo, na státní důchod také nespoléhám.

P. Novák 23.4.2016 21:31

Re: Tak on to je socialismus,

A už vám rok doporučuju, abyste si zjistil, co je genius loci, latiníku. Proboha, proč se pořád tak odkopáváte?

R. Tesařík 23.4.2016 21:30

Re: Tak on to je socialismus,

jasně, že má pravdu. To se k vám ještě nedostalo.. Nic si z toho nedělejte.

M. Prokop 23.4.2016 21:30

Re: Tak on to je socialismus,

To nebyly banky, kdo rozhodl, že i nezaměstnaný černouš musí dostat hypotéku ...

Takže ano, Něco nefunguje, něco se pose+e, mají v tom pracky socialisti.

S. Lazárek 23.4.2016 21:19

Re: Tak on to je socialismus,

Zváštní je moýná jen to milej Láňo, co za píčoviny se vám honí hlavou a s jakou nutkavou velkou potřebou je sem pořád dokola perete, jinak asi nic.

J. Mráz 23.4.2016 21:15

Re: Tak on to je socialismus,

Opravdu zvláštní, protože furt tady trávím baj voko třetinu času co vy. I když vy to tady, na rozdíl ode mě, kvalitativně moc obohacujete.

M. Mařák 23.4.2016 21:14

Re: Co se týče důchodu,

Splácíme se ženou hypotéku na byt, brzy bude náš a nebudeme muset platit nájem. Až v sedmdesáti přestanu pracovat, snad to s tou příští důchodovou žebračenkou zvládneme i do té stovky...

:-)

J. Mráz 23.4.2016 21:13

Re: Tak on to je socialismus,

Tu poslední větu myslíte vážně, génie loci? Vy jste se vším hned hotovi. Něco nefunguje, něco se pose+e, mají v tom pracky socialisti. A co ti američtí bankovní gangsteři, kteří vyvolali krizi v roce 2007-2008, jak tam to bylo?

S. Lazárek 23.4.2016 21:09

Re: Tak on to je socialismus,

Je zajímavý Láňo, že naopak s těmahle svýma neuvěřitelnejma píčovinama, které tu krom věrného šotouše nikoho naprosto netankujou, jste se tu ochoten dobrovolně a bez mučení svěřovat den co den, pořád a furt, stále dokola. Zvláštní.

J. Mráz 23.4.2016 21:08

Re: Klaus nejdříve hodil občany do žumpy a oni si libovali

Jste mu nemohl pomoct aspoň vy nějakou dobře míněnou radou? Jistě jste už představu měl, co a jak by mohlo být.

P. Novák 23.4.2016 21:07

Re: Co se rozčilujete,

Jasný, Láníčku, asi jako Karel May o indiánech:-))), ale klidně dělejte dál tajemnýho, je to prča...

M. Prokop 23.4.2016 21:07

Re: Klaus nejdříve hodil občany do žumpy a oni si libovali

Snažil se.

Máte smůlu, ještě si ty poplyšákové roky pamatuji, takže je dost obtížné mi něco nakecat.

M. Prokop 23.4.2016 21:04

Re: Co se rozčilujete,

Jako černoch byste na tom byl taky dobře.

M. Prokop 23.4.2016 21:03

Re: Tak on to je socialismus,

To máte jednoduché, i když, pro vás to může být složité.

Pokud není méně státu a více osobního snažení a zodpovědnosti, tak to žádný liberalismus není.

Ale může se stát, v EU dost s oblibou, že si zelení socani začnou říkat (neo)liberálové a pak to sedí jak Jandák na hrnec.

Když je státu málo, utře hubu i globální kapitál.

P. Novák 23.4.2016 21:00

Re: Tak on to je socialismus,

Hele, a když takhle něco vošlehnete z příručky, pokoušíte se to taky pochopit? Já vím, blbá otázka. Za chápání vás nikdo neplatí, že jo? Eště tak šířit, to je vaše parketa. A jak bylo v USA?

J. Mráz 23.4.2016 20:59

Re: Co se rozčilujete,

To vám můžu vypálit kdykoliv od boku, o tomto mám naprosto jasnou představu - a už dlouho. Ale nasr+t, necítím nejmenší potřebu zrovna vám se s tímto svěřovat. V každém případě bych tam chtěl žít jen jako multimilionář, jinak ani náhodou.

Š. Hašek 23.4.2016 20:58

Re: S oslavou ještě počkejme...

"Já bych něco věděl" - udělejme to stylem "Německo 1933". Budete spokojen? Já nikoliv.

Nikdy jsem si totiž nemyslel, že by politické strany musely vonět. Ale je to všechno vlastně slovíčkaření.

P. Novák 23.4.2016 20:57

Re: Co se rozčilujete,

Jj, je v jednom kole. V kolovém tanci "Nikde vodky něnašol".

S. Lazárek 23.4.2016 20:53

Re: Co se rozčilujete,

Nemá čas, americkej imperialismus a vrazi z vólstrýtu ho zcela pohltili, kdepak nějaký trajdání po světě....:-)

J. Mráz 23.4.2016 20:50

Tak on to je socialismus,

co o tom píše pan Ráž? Já jsem to zase slyšel o neoliberalismu. Že ten na jednu stranu melduje o co nejméně státu, na druhou (spíš v opačném pořadí) tomu praktická politika neodpovídá. Tam kde se prosadil, nedochází k tomu, že by státním rozpočtem protékalo menší procento DPH. Ten globální kapitál potřebuje především takový stát, který si dokáže osedlat a který pracuje v jeho zájmu. Který mu umožní vstup do veřejného sektoru ve zdravotnictví, školství, důchodovém systému atd. Potřebují stát, který jim umožní "dobývat rentu".

P. Novák 23.4.2016 20:49

Re: Co se rozčilujete,

A propos, už přivezl Láníček maminu z rachoty, jak slíbil, že se pak ozve a svěří se Vám, kde to měl v USA nejradši? Já jsem teda napjatej jak strunka. Ale mamča maká asi někde hodně daleko, protože pro ni vyrazil předevčírem.