21.5.2024 | Svátek má Monika


Diskuse k článku

Jen špatné

Čtu na webu četky, že v červenci stoupl přebytek rozpočtu na skoro 76 miliard korun. Od vzniku republiky nebyl v půli roku přebytek tak velký. To vždycky schytám, když napíšu – občas, že mi Sobotkova vláda připadá nejlepší, jakou jsme měli. Dostanu baštonádu zase, protože si to nadále myslím.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Vobr 2.8.2016 17:45

Re: BRATŘE TAJNÝ OPATE

Zkontroloval jsi vysílačku na Císařském ostrově ??? Na toho Zeolita není spoleh ́ .... tuhle na mě vyřvával nešifrovaně Vobře,Vobře !!!

R. John 2.8.2016 18:01

Nazdááár...

... vysílačka s příjímačkou jsou v kelu, Jarda se v ní vrtal šroubovákem, prej není dobře slyšet Moskva. Takže se jede klasicky na papíře přes mrtvé schránky, popřípadě přes Vožungra diplomatickou poštou . Za loupáček ti děkuji, sním si ho večer za altánem... půlku dám možná tý mladý z pavilonu X, jak má utkvělou představu, že je Roza Luxemburková... tak jsem jí nakukal, že jsem Marx... takže třeba jí ani kousnout nebudu muset potom dát... :-)

J. Vobr 2.8.2016 18:04

Re: Nazdááár...

Týýýý vole, na tebe ani Šlachta nemá !!!

_________________________________________________

:-)))

R. John 2.8.2016 18:15

Vysmek jsem se mu na poslední chvíli...

... jen tak tak jsem tenkrát z vlády v noci frnknul... do dveří jsem strčil picmocha a ten šel do klepet... :-)

M. Moravcová 2.8.2016 17:22

Pryč se šikanou dlouhých

Děti do 150 centimetrů vstup zdarma? Diskriminace vysokých, šikana dlouhánů. Netrpme to!

http://nazory.aktualne.cz/komentare/deti-do-150-centimetru-vstup-zdarma-diskriminace-vysokych/r~84ada61a58a911e68d00002590604f2e/

L. Novák 2.8.2016 17:31

Re: Pryč se šikanou dlouhých

Ale za diskriminaci homosexuálů se bijete statečně! Tohle určitě zvládnete taky... :-P

M. Moravcová 2.8.2016 18:11

Re: Pryč se šikanou dlouhých

já? To jste střelil vedle.

M. Moravcová 2.8.2016 18:13

Re: Pryč se šikanou dlouhých

homosexuálové jsou diskriminováni? V čem? Že se nemohou ženit? Kdo jim v tom brání? Že nemohou mít děti? Kdo jim v tom brání? Nechápu vás.

F. Doušek 2.8.2016 17:55

Re: Pryč se šikanou dlouhých

Pryč se šikanou malých! Podměreční musí být upoutáni v autosedačkách, a to dehonestuje jejich ego.

M. Moravcová 2.8.2016 18:11

Re: Pryč se šikanou dlouhých

:-)

V. Novák 2.8.2016 18:15

Re: Pryč se šikanou dlouhých

A v autobuse nesmějí sedět na sedačce vpravo vepředu!

R. Brzák 2.8.2016 17:16

zachytil jsem zde názor, že je dobře, že muslimští imámové

odmítli pohřbít vraha toho fr. kněze.

Je to právě naopak. Máme-li své oponenty (muslimy) přežít, musíme se opřít o naše přednosti. A jednou z nich je i vědomí, že bůh je jen jeden. Ten, který nás vede k odpouštění, neb sám odpouští nám. Je to odraz jeho lásky - a jako v zrcadle je nám příkladem lásky k bližnímu svému. Ta "láska", abych předešel omylu, je přijetí, žádná vášeň, nebo nedejbože odevzdání! Protože je pro člověka nejvýhodnější žít ve spolupráci s dalšími lidmi. K tomu vede cesta přijetí druhého s jeho nedostatky, abychom spolu mohli vzájemně výhodně směňovat své "zboží", spíše než spolu bojovat. Ale nikoliv odevzdání, které vede jen k zneužití jednoho druhým. Proto také Ježíš řekl "miluj bližního svého JAKO SEBE SAMÉHO", z čehož jednoznačně plyne, že člověk nejprve musí umět milovat sám sebe (svůj život), aby věděl, co to znamená milovat druhého. Protikladem k lásce je strach.

A tak je namístě, abychom vraha našeho kněze poručili našemu bohu. Alláh (i když svého boha muslimové omezují jakkoliv) a Bůh je jedno. Ale pro muslimy to tak není - ať tedy vědí, že pokud se dopustí vůči nám činů z nenávisti (to je strachu), my se tím nenecháme vykolejit z naší jistoty - a jejich mrtvoly, které z nich my v takovém případě s veškerou láskou k životu uděláme, budou pohřbeni jako křesťané, odevzdáni k posouzení křesťanskému Bohu - a tak se dostanou nanejvýš do našeho ráje, který (bohužel) je "panenprostý"...

Z. Čábelka 2.8.2016 17:23

Re: zachytil jsem zde názor, že je dobře, že muslimští imámové

Opravdu si myslíte, že by Váš výklad vůbec vzali na vědomí a dali mu tu úctu, kterou předpokládáte? Není mnoho důkazů, že ji opět budou vykládat jako jen naši další slabost a duchovní podřadnost?

P. Vandas 2.8.2016 17:23

Re: zachytil jsem zde názor, že je dobře, že muslimští imámové

Ano. To je vcelku promyšlený způsob trestu odrazujícího následníky. Pohřbít jej po katolicku, rakev vykropit svěcenou vodou a odevzdat jeho ostatky Hospodinovi. :-):-):-)

M. Berka 2.8.2016 17:24

Re: zachytil jsem zde názor, že je dobře, že muslimští imámové

Nesouhlasím. To, co hlásáte, platí pouze pro lidi,. pro dobytek platí jenom odpověď na krutost je 1000x větší krutost. Já rozhodně nemíním odpovídat na vraždy láskou a něhou. Jejich místo je v Alláhově pekle. Nikde jinde. A tam taky skončí.

O. Uživatel 2.8.2016 17:26

Uživatel požádal o vymazání
R. John 2.8.2016 17:36

A co ženský...

... na pannách netrvám.... v nebíčku jsou ?... tedy nemyslím nějaké megery, co budou zpívat nějaké nábožné písně, popřípadě velebit kikču se svazákem a Vožungrem , ale nějaké fajnové a vyvinutější... též karban a kulečník bych přivítal a něco na zakousnutí ... aby náhodou nebyla ta nebeská mana ovesnej šrot s jogurtem ...ale třeba pečínka a vídeňský řízek... Jestli máte nějaké spojení do nebe, nebrnknul byste tam ?.. Abych věděl, do čeho jít, nebo se toho vyvarovat...nakonec, život věčný mám jen jeden, tak bych ho nechtěl nějakým ukvapeným rozhodnutím na základě mylné a nedostatečné informace pro..srat. :-)

P. Adámek 2.8.2016 17:00

K Erdoganovi nechovám pražádné sympatie, ale

uzavíral kdokoliv z EU tu smlouvu s Tureckem s vidinou, že někdy těm Turkům ten bezvízový styk dáme? Jsem přesvědčen, že ne. Já se Erdoganovi nedivím, že křičí (i když podmínky samozřejmě nesplnil).

I. Břízová 2.8.2016 17:03

Re: K Erdoganovi nechovám pražádné sympatie, ale

Takže jeden slibuje jen tak, aby řeč nestála a druhý křičí i když neplní.

M. Prokop 2.8.2016 17:18

Re: K Erdoganovi nechovám pražádné sympatie, ale

Ono se celé to vyjednávání s Tureckem táhne už dlouho a IMHO nikdy nebyla přílišná vůle ty Turky skutečně přijmout. A na straně Turků zase přijmout pravidla, která, ač si o nich můžeme myslet ledacos, ve spolku rámcově platí.

I. Břízová 2.8.2016 17:24

Re: K Erdoganovi nechovám pražádné sympatie, ale

No právě. Řeči se vedou a voda teče. A nebo pivo teče. Od našich představitelů bych očekávala více.

M. Berka 2.8.2016 18:02

Re: K Erdoganovi nechovám pražádné sympatie, ale

"Našich" představitelů??? A to jsou kteří? Já tam žádného svého představitele nevidím... Jen sbírku lumpů.

I. Břízová 2.8.2016 18:09

Re: K Erdoganovi nechovám pražádné sympatie, ale

Tak ne našich. Ale představitelé to jsou. Nikdo je nezrušil.

Z. Čábelka 2.8.2016 16:59

Pohřeb faráře .....

Vyjádření biskupů k vraždě francouzského faráře: "Chceme připomenout, že nešlo o výjimečný čin osamělého šílence ale o čin, který jen dovršil stále narůstající počet útoků na křesťanské kostely, modlitebny a synagogy po celé Evropě,“

Snad to soudruha Zeleného příliš nepobouří a nebudu také označen za fuj xenofoba a šiřitele strachu a nenávisti...

J. Fialová 2.8.2016 17:17

Re: Pohřeb faráře .....

Je to sice v blesku, ale že by si v tomto dovolil nepravdu?

"Tamní katolická církev přitom předtím vůči islámu ukázala vstřícnou tvář, když darovala pozemek nedaleko od kostela muslimské komunitě, aby na místě mohla postavit mešitu. Muslimové získali pozemek už před více než 16 lety, mešita pak byla slavnostně otevřena v roce 2000."

http://www.blesk.cz/clanek/zpravy-svet/409946/islamiste-podrizli-knezi-hrdlo-pozemek-vedle-kostela-darovala-cirkev-na-mesitu.html

Z. Čábelka 2.8.2016 17:27

Re: Pohřeb faráře .....

To asi nějaký Halík :o/. Církve jsou nejednotné dnes jako i dříve.

Z. Čábelka 2.8.2016 17:31

Re: Pohřeb faráře .....

Časová linka ale je nejprve dar před šestnácti lety.

K. Zelený 2.8.2016 16:48

Fujtajbl to je ale hnus !!!

Návrh “pana” Berky mozek (atentátníků) vyškvařit na vepřovém sádle a maso nechat sežrat psům je nechutná zrůdnost ovšem ještě zrůdnější nechutnost je komentář P.Boublíkové, abychom to tolik neprožívali, neboť „.. slo by jen o zacházení s mrtvolami lidí...”

P. Vandas 2.8.2016 16:56

Re: Fujtajbl to je ale hnus !!!

I vrah má právo na pohřeb. Prznění mrtvol je zavrženíhodné i u nepřítele.

Z. Čábelka 2.8.2016 17:04

Re: Fujtajbl to je ale hnus !!!

Pane Vandasi, nezlobte se na mne ale já bych náboženským teroristům s velkým sebazapřením a milostí dopřál leda tak žeh a rozptyl na neznámém místě.