4.5.2024 | Svátek má Květoslav


Diskuse k článku

Jedna výhoda

Jednoznačně přituhuje. Když čtu putinovský webový server AENews a sleduju, jak tam buší do pussyriotismu, dalajlamismu a antizemanismu, když čtu server Klausova nejbližšího spolupracovníka Hájka Protiproud, cítím, jak mráz z Kremlu zase sahá na paty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Franke 10.12.2014 14:45

Komu ta škoda vzniká?

Nám dementům nebo státu? Já když hledám brýle, nezbude posléze, než abych si pak koupil nové. Škoda vznikla jenom mně. ;-))

I. Tellner 10.12.2014 14:44

Re: Prý Čechů s demencí přibývá, ročně prý stojí 39mld. :-):-)

Demence je čtvrté positivum......Dzp.

M. Moravcová 10.12.2014 14:44

Re: Prý Čechů s demencí přibývá, ročně prý stojí 39mld. :-):-)

ano, je to tady vidět. Hodně záleží natom, kdo to posuzuje. :-))

O. Kadlec 10.12.2014 14:44

Re: Protiproud

Děkuji za radu.

To byste ale to zrno musela poznat. Vy jste náhodou zemědělec, ale většina lidí dneska ani neví, co to pleva je. A s propagandou jsou na tom stejně. Jak tedy mohou oddělovat? Z Ukrajiny žádné věrohodné zprávy nechodí. Nemají skrze koho. To je třeba vědět a zdržet se papouškování něčího propagandy.

Jediné, čemu věnuji pozornost, jsou fakta. Kromě nich jsou pro mne důležité NAŠE zájmy. Těm je třeba porozumět.

J. Franke 10.12.2014 14:43

Aha...

V každé lži je kousek pravdy? Kdo Vás učil logiku?

Každý výrok je buď pravdivý nebo nepravdivý. Jinak to nejde. Už i Aristoteles to věděl.

S. Netzer 10.12.2014 14:41

Re: Protiproud

V Česku existují pracovní lágry?!   

8-o

P. Vandas 10.12.2014 14:41

Re: ad. pan Tellner - "jen se ptám...

Ne. :-):-):-)

P. Vandas 10.12.2014 14:40

Prý Čechů s demencí přibývá, ročně prý stojí 39mld. :-):-)

To mohu potvrdit. Je to vidět i na Psu. .... Kajane? Zpráva pro tebe. :-):-):-)

E. Heusinger 10.12.2014 14:38

Re: RUŠTÍ PROPAGANDISTÉ,TÁHNĚTE !!!

A že si ausgerechnet zasedli na Psa. Vždyť to mohla být vzorová diskuze kde rezonuje JPN.

M. Varadinková 10.12.2014 14:38

Re: ad. pan Tellner - "jen se ptám...

Takže USA nejsou Vaši bližní? Nemáte potřebu se tím, co napsal pan Brzák (a s čím souhlasíte) řídit i ve vztahu k nim?

I. Tellner 10.12.2014 14:36

Re: Majdan a Pražská povstání 45 a 89

..já si nás nějak ozbrojený odpor představit nedovedu. Což samozřejmě nemůžeme vědět ani jeden, "co by bylo kdyby bylo".

Ten Majdan měl nějaký průběh, a v konečné fázi ho považuju za zbytečně brutální ze strany protestujících. Toho byl plný internet, kdo chtěl, viděl, kdo nechtěl, neviděl.

Pak teprv přišla střelba do demonstrujících, sto mrtvých - jenže to vyšetřování nějak nikam nevede, a všechno to opravdu nějak smrdí...

M. Varadinková 10.12.2014 14:35

Re: Protiproud

Nikoliv přehrabováním lží, ale oddělováním zrna od plev.

Vždy je dobré mít informace o stejné věci z více stran, protože to nikdy nebývají čisté lži, v každé je kousek pravdy a jen porovnáním pohledů z více stran ji můžete rozpoznat.

Když úplně vystoupíte, tak víte prd a neměl byste tudíž otravovat ani tady. Můžete být poustevníkem a meditovat si jen tak pro sebe třeba o nesmrtelnosti chrousta.

P. Vandas 10.12.2014 14:31

Re: ad. pan Tellner - "jen se ptám...

Nepotřebuji se s USA vypořádávat. :-):-)

P. Vandas 10.12.2014 14:28

Re: Stále znova a znova kladu tu stejnou

Dobrá. V Srpnu 68. jsem se dvěma kamarády, bylo nám 15-16 let  byli na lesní brigádě v lesích Orlíka, když jsme poslouchali v tranzistoráku zprávu, že nás obsazují Rusové, tak jsme s vážnou tváří "vytvořili" partizánský oddíl. Šli jsme pěšky 25 km domů a zpoza trámu jsme u vyndali trofejní pistoli Parabelum po Němcích, co měl schovánu můj Tata. Postavili jsme v les bunkr a když jsem se večer nevrátil domů, tak předvídavý Tata tušil, kolik uhodilo. Sáhl za trám, pistole nikde, tak z bratra vyrazil, kde jsem. Došel do lesa, sebral nám pistoli a všechny nás zfackoval. Mne nejvíce. A bylo po partizánském hnutí. :-):-):-)

M. Varadinková 10.12.2014 14:27

Re: ad. pan Tellner - "jen se ptám...

A jak se s tím " nedovolit jim páchat skutky proti životu, zdraví, svobodě a lásce..." potom vypořádáte vůči např. USA, které v posledních dvaceti letech napadly x zemí a přivedly je do chaosu a rozvratu a učinily tak tamní život méně snesitelným, než tomu bylo za původních diktátorů?

Nebo snad za své milované bližní považujete jen Rusy?

I. Tellner 10.12.2014 14:25

Re: ad. pan Tellner - "jen se ptám...

..s tím polemizovat samozřejmě nemůžu. Ale to se bavíme o situaci, kdy už "lítají šrapnely". Než k tomu dojde, je možno udělat hodnš pro to, aby se tak nestalo, nebo naopak k tomu přispět. Zkrátka, nepřijde mi příliš chytré, nepřítele si do určité míry vyrobit, nechat přiemigrovat, či rozdráždit, a pak s ním slavně bojovat. V nejhorším případně slavně prohrát - v dnešním světě může konflikt dopadnout i lose-lose.

F. Dobrota 10.12.2014 14:24

BABKY PUTINOVKY...nová zbraň ruské propagandy

... nášlapné miny z rektorátu !!!

_____________________________________________________________

Tu-ááá.

:-)

:-)

J. Václavíková 10.12.2014 14:23

Re: Majdan a Pražská povstání 45 a 89

Vždyť já taky. Rozporuji Vaše tvrzení, že u nás šlo o něco v principu odlišného. Tvrdím, že rozdíl byl jen v tom, že Janukovyčův odpor byl delší a brutálnější, proto i na Majdunu se lidé ozbrojili. U nás by to v podobném případě asi vypadalo stejně. Tedy pokud bychom si nenadělali do kalhot.

K. Berka 10.12.2014 14:20

Re: Protiproud

http://www.topzine.cz/pussy-riot-by-dostaly-v-cechach-pravdepodobne-stejny-trest-jako-v-rusku

P. Vandas 10.12.2014 14:20

Re: ad. pan Tellner - "jen se ptám...

Souhlas. :-):-)

I. Tellner 10.12.2014 14:19

Re: Majdan a Pražská povstání 45 a 89

Ale já nepolemizuju s Vámi, ale se srovnáním na vrcholu vlákna.

J. Slanina 10.12.2014 14:18

Re: Protiproud

Jasně, milko. Budeme to dělat jako ty, že? Kolipak těch "protichůdných" zdrojů jsi za poslední 2 roky asi tak našla ty?

J. Václavíková 10.12.2014 14:18

Re: RUŠTÍ PROPAGANDISTÉ,TÁHNĚTE !!!

Nemůžou. Plní úkol.

O. Kadlec 10.12.2014 14:17

Re: Protiproud

To jsou média, madam. Ale ty podle Petrnouška lžou...nikdo se nedostane k pravdě přehrabováním lží. A když můj hlad po vědění neuspokojí schopný novinář, nemá cenu chodit k hlupákovi, jenom proto, že pěstuje možná opačnou propagandu. Je pak potřeba z těch médií úplně vystoupit.

P. Vandas 10.12.2014 14:17

Re: Stále znova a znova kladu tu stejnou

I mě by bylo ctí. Jsem vyřazen do zálohy, jako pouhý četař. Katedru VŠ jsem sice absolvoval, ale v papírech bylo červené razítko RMNO " Nezařazovat na důstojnickou funkci!" :-):-):-)

S. Netzer 10.12.2014 14:17

Re: Protiproud

:-))))

Od vás to sedí.

J. Václavíková 10.12.2014 14:17

Re: Majdan a Pražská povstání 45 a 89

Jak dlouho trval Majdan, než se (tváří v tvář násilí ze strany ozbrojených složek)ozbrojil? Jak dlouho trvala demonstrace proti komunismu u nás?

F. Dobrota 10.12.2014 14:15

RUŠTÍ PROPAGANDISTÉ,TÁHNĚTE !!!

Tu-ááá.

R. Brzák 10.12.2014 14:15

ad. pan Tellner - "jen se ptám...

...není li už těch nepřátel trochu moc"

Žádní nepřátelé nejsou, jsou jen naši bližní, avšak pod vlivem svého strachu jednající proti životu, zdraví, svobodě a lásce. A pokud je milujeme (jako sebe samé), máme vůči nim odpovědnost - a to ve smyslu nedovolit jim páchat skutky proti životu, zdraví, svobodě a lásce. Všimněte si, že nepíši - "proti pravdě", protože pravd je tolik, kolik je lidí.

J. Slanina 10.12.2014 14:15

Re: Protiproud

2 roky???? Soudruh byl bolševický soudce?