26.4.2024 | Svátek má Oto


Diskuse k článku

Je po bitvě

Bitva o ministra zdravotnictví skončila, Klaus vzkázal, že Davida Ratha bude ministrem jmenovat poté, co se Rath vzdal myšlenky, že může nadále sedět na dvou židlích. Byla to velice dobrá a věřme že užitečná lekce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Béda 3.11.2005 15:49

Ivane Nový,

ochota je a jde to k lepšímu. Zdá se, že přínosem je i to jednostupňové řazení reakcí, protože to samo o sobě by mělo diskutující donutit k oslovení toho, na koho je reagováno.
JJ 3.11.2005 15:49

Re: Omyl, volební kampaň ODS se musí zaměřit na nezaměstnané.

Lide take chteji vedet, ze kdyz onemocni, tak dostanou patricnou peci. Ze nebudou muset prodavat dum, na to aby meli na operaci clena rodiny. Duchodci cheji, aby dostali zdravotni peci a dustojny duchod.
 
Celkem jednoduche veci, ale ODS nema potrebu k takto zasadnim otazkam zaujmout zasadni stanovisko.
jonáš 3.11.2005 15:49

Kdepak pomluva

tenhle slovní základ už tady nějakej čas funguje čistě jako slovní vycpávka (vole vole) bez významového obsahu.
zdeněk 3.11.2005 15:48

Podoba diskuse

Navrhuji pro přehlednou diskusi zavést možnost "vše v jedné stránce" a "více stránek" jako na vebu D-Fnes. Myslím že by to byl kompromis mezi tím aby se to dalo číst a současnou programátorskou módou.
 
Mohli by jste to rovnou celé zavést jak to je na D-Fnes. je jen na přispívajících jestli vláknou použijí nebo ne.
 
Možnost seřadit podle času bez ohledu na vlákno je jen takové zbožné přání.
JJ 3.11.2005 15:46

Re: Re: Volebni kampan ODS

 
Jo, byla to doba, kdy mel kazdy plnou hubu utahovani opasku, jen kdyz mel utahovat nekdo jiny. k soucasnemu vedeno ODS jsem se jiz vyjadril nize. Nechapu, jak muze mit ODS po Grossove afere a vsem co predvadi Paroubek volicske preference pod 50%.
Ivan Nový 3.11.2005 15:44

Čumile,

co vám přinese další vítězství socialistů? Otázka je položena bez postranních konotací. Z čeho se tak radujete?
jonáš 3.11.2005 15:43

Stránkování

samozřejmě výrazně snižuje u delších diskuzí trafiku, takže nejspíš zůstane zachováno. A jak vypadá Aktuálně obsahově celkem slušně, diskuze tam maj stejně děsný jak na běžných novinách.
Fery 3.11.2005 15:42

Re: Ano už je všechno ve starých kolejích, není nad psí jistoty.

Cože...? Závistivé?  No to je ale nehorázná pomluva!
Ivan Nový 3.11.2005 15:41

Proč ne,

zdá se, že ochota ke změnám tu je. Což je příjemné překvapení.
Šedovous 3.11.2005 15:39

Ano už je všechno ve starých kolejích, není nad psí jistoty.

Dnes jsem nasbíral: 1 kretén, 1 závistivé socialistické hovado.
Miluji tradice.
Šedovous 3.11.2005 15:37

Zdravíte mne do práce, pacienti ještě jsou a ještě čekám na servis,

Turbinicarpus, hm, já zas až tak velkej kaktusář nejsem, spiše sukulenty jako takové, Lithops, Conophyta, prostě kosmatcovité z Jižní Afriky.
Ale chci si časem udělat radost a asi zkusím miniatury Mamilárií....
Ivan Nový 3.11.2005 15:35

Rath versus lid

26% ku 74%
Béda 3.11.2005 15:34

Ivan Nový Včera jsem ještě navrhoval,

že by bylo možno při reakcích automaticky dodat při reakci autora příspěvku, na který je reagováno /to by asi znamenalo přidat jedno pole/ před automaticky dodávaný nadpis příspěvku/. Tedy v tomto konrétním případě tak, jak to píši já u reakce na Vás. Tím by se zhodnotilo vzestupné řazení příspěvků bez vláken, které ovšem nyní neexistuje. 
whocares 3.11.2005 15:28

Re: Re: Factum: ČSSD dotáhla ODS

ODS si žádnou kůži nedělila. A je hezké, že z toho sockomunistického úspěchu máte radost !! Blahopřeji !!
Čumil 3.11.2005 15:28

Re: Volebni kampan ODS

No to je, JJ, dost pozdě. Už samotné nejasnosti okolo jednotného zdanění (15-19 a více procent) a lidé, kteří tuto stranu reprezentují vlastně od "balíčkových" časů, jsou dostatečně nedůvěryhodní. No, uvidíme. :-))
Ivan Nový 3.11.2005 15:25

brouku,

dnes to děláte z vděku pro pana Wagnera a paní Ruščákovou, Pagi, za takových 14 dní pro sebe :-)))
Petr 1 3.11.2005 15:24

Re: No Mysch si zaslouží lepší osud, nějaký jahody ...

Šedovousi, možná Oreocereus trolii nebo nějaký Trichocereus. Již dříve z jednoho Vašeho komentáře jsem usoudil, že děláte do kaktusů. Já dělám rod Echinocereus a Turbinicarpus a trochu lepší sukulenty. Zdravím Vás, nevím kam.
Ivan Nový 3.11.2005 15:22

Omyl, volební kampaň ODS se musí zaměřit na nezaměstnané.

Socialisti jim práci nejsou schopni zajistit a být na podpoře chce jen málokdo. Seberou tím socialistům i středového voliče. Protože nezaměstnanosti a toho, že příjde o práci, se bojí každý. To je důvod, proč většina evropanů odmítá reformy, bojí se, že příjdou o práci.
brouk 3.11.2005 15:22

Re: No, ano máte pravdu,

Ono prispivat na web,  kterej se programuje za pochodu , take neni zadnej med.
Ivan Nový 3.11.2005 15:18

No, ano máte pravdu,

ale musíte uznat, že jsem je tak trochu podpíchl s tím aktuálně.cz. Jinak programovat web za pochodu a v časové tísni není žádný med.
Ivan Nový 3.11.2005 15:15

Čumile,

vaše připomínky jsem čekal, jsou logické, ústavní změny, ale nevyžadují koalici, úplně postačí dohoda o nich. Co myslíte, potopí socialisti komunisty? Teď mají šanci, která se už nebude opakovat. Rozhodně ne, když vyhrají příští volby, to budou skát tak, jak budou komunisté pískat. A komunisté budou tu lidulmí, jindy státotvorní ...
Béda 3.11.2005 15:15

Ivane Nový,

tvrdíte, že: " Nápad řadit podle prvního příspěvku vlákna je skvělý!". Takže si trochu protiřečíte, poněvadž když jsem to navrhoval já jako jeden z bodů možného vylepšení (řadit vzestupně dle hlavních příspěvků), tak jste to celé zavrhl. Nyní ovšem zase nejde řadit vzestupně bez vláken a tedy prohlédnout jen to, co za určitou dobu v diskusi přibylo. K tomu je potřeba projít celou diskusi, takže zobrazit celou diskusi na jedné stránce by už bylo jednodušší. Ovšem komu by se to chtělo pořád procházet. Ale buďme trpěliví, snahu k vylepšení je nutno ocenit.
Modrý pták 3.11.2005 15:09

ibn,

takže se to vyvíjí po správnosti - socialisti s komunisty 47,6 proti ódéesákům s lidovci 39,7. Až se tam promítnou pozitivní daňová opatření, která socialisté navrhli a následně navýšení sociálních dávek, které dnes navrhují, tak se to ještě vylepší. A to je teprve podzim. Osobně očekávám, že ty nejlepší kousky teprve přijdou.
JJ 3.11.2005 15:09

Volebni kampan ODS

 
se musi zamerit na stredoveho volice. Musi vymezit hranice, za ktere nepujde, musi zduraznovat, jake socialni jistoty budou pro ni pristi 4 roky nedoktnutelne. U nas je stredovy volic "risk awerse", a pokud ODS neco nespecifikuje, volic pocita s nejhorsi moznou variantou.
 
Podobne prohral volby Kerry, ktery se nedostatecne vyjadril k otazkam potratu a snatku homoseksualu - nabozensky zalozeni volici si to vysvetlili tak, ze chce podprit uplne uvolneni (i kdyz patrne nic takoveho nechtel udelat).
Čumil 3.11.2005 15:08

Re: No Mysch si zaslouží lepší osud, nějaký jahody ...

Není na to Saguáro v Mnichově moc mokro? To raději ten sekvojovec... :-))
kocour 3.11.2005 15:04

Re: Re: Hoří už Paříž

Jakže? Tady fakt někdo neví, kdo byla lady Jane Grey? Ach jo ...
Čumil 3.11.2005 15:04

Re: Ano, socialisti mohou jednou pro vždy vyšachovat komunisty.

Ale pane Nový...! :-)) Vždyť pan Topolánek jednoznačně prohlásil, že s ČSSD nikdy do koalice nepůjde. A jeho rozhodnutí tady včera také vehementně obhajoval pan Neff. On pan Topolánek sice často říká ledasco, ale přece jen bych jeho názorům a názorům pana Neffa s dovolením přikládal větší trvanlivost než pouhých 24 hodin. Nebo pan Topolánek už není superlídr strany? Už zase přání otcem myšlenky?
Šedovous 3.11.2005 15:04

Aha, takže podle stadia zralosti při sklizni

od zelenejch přes růžový, rudý až k hnědejm.....
Koukám ty by ses rozdal.
Šedovous 3.11.2005 15:02

Re: Factum: ČSSD dotáhla ODS

Hm když tu někteří na podzim psali, že si ODS dělí kůži medvěda, který ještě běhá po lese.....
Mám neblahé tušení že bude ještě hůř.
Šedovous 3.11.2005 14:59

No Mysch si zaslouží lepší osud, nějaký jahody ...

do země jím zúrodněné zasadit tisíciletou sekvoj, ovšem při Myschově pichlavosti by bylo lepší Saguáro (Carnegia gigantea).