Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Jde o společný fond
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
K. Janyška 21.1.2015 10:42Re: Kolikrát budu říkat, že EU není jen pitomostí, ale Musíte se zeptat jeho. Ale je nutno říci, že jiné cesty nebylo a není. Ta špatnost, tedy zločinná EU, s námi smýká a nejsme schopni se jí zbavit, neboť jsme uvnitř území, které obsadila. Musí se změnit nebo rozpadnout... Dzp. |
I. Tellner 21.1.2015 10:05K NEUVĚŘENÍ : hlas reality zadul...O nablýskané bídě http://zpravy.aktualne.cz/zahranici/ukrajinska-armada-balancuje-na-hrane-kolapsu/r~0179f4bc9fe411e486b9002590604f2e/ |
J. Kombercová 21.1.2015 10:11Re: K NEUVĚŘENÍ : hlas reality zadul...O nablýskané bídě A přitom má asi jen ty zbraně, co si vyrabovali separáči z jejích arzenálů, jak je toto možné? |
I. Tellner 21.1.2015 10:17Re: K NEUVĚŘENÍ : hlas reality zadul...O nablýskané bídě ..a pak, že se zázraky nedějí .. -) |
V. Novák 21.1.2015 10:20Re: K NEUVĚŘENÍ : hlas reality zadul...O nablýskané bídě Ne ty mají vaši "separáči". |
V. Novák 21.1.2015 10:11Re: K NEUVĚŘENÍ : hlas reality zadul...O nablýskané bídě No, zatím žádný velký obrat - až to přizná Karas v ČT - TO bude teprve BOMBA! Jenže to se načekáme, než do ČT pronikne realita! |
J. Jílek 21.1.2015 10:21Re: K NEUVĚŘENÍ : hlas reality zadul...O nablýskané bídě myslíte toto? "Moskva by na to okamžitě odpověděla stejným krokem a už by se nemusela na nic vymlouvat či maskovat". |
J. Václavíková 21.1.2015 10:29Re: K NEUVĚŘENÍ : hlas reality zadul...O nablýskané bídě Nechte ho. On pořád marně čeká, kdy z médií uslyší tu Jedinou Povolenou Pravdu, na niž je zvyklý z Hlasu Ruska. :-) |
V. Novák 21.1.2015 10:33Re: K NEUVĚŘENÍ : hlas reality zadul...O nablýskané bídě Pravila Vzorná Strážkyně Jediného Přípustného Názoru! |
J. Boleslav 21.1.2015 10:22Re: K NEUVĚŘENÍ : hlas reality zadul...O nablýskané bídě Bodejť by nebalancovala, když jí civilizovaný svět pomáhá téměř výhradně hubou místo vojáky a zbraněmi. |
I. Tellner 21.1.2015 10:23Re: K NEUVĚŘENÍ : hlas reality zadul...O nablýskané bídě To ano, ale ten článek i odpovídá na otázku, proč tomu tak je. |
V. Novák 21.1.2015 10:34Re: K NEUVĚŘENÍ : hlas reality zadul...O nablýskané bídě To byste od Boleslava chtěl moc - číst článek, který takhle hrubě odporuje JPN! Už titulek je přesmíru... |
P. Rajman 21.1.2015 9:53Železnice je nejefektivnější až tam, kde vhodně doplňuje auta a lodě až tam, kde vhodně doplňují železnici. Na špici jou letadla, ale tam je celé Česko (až na Ostravu) pouhým unijním bodem. |
J. Boleslav 21.1.2015 9:58Re: Železnice je nejefektivnější Význam nákladní železniční dopravy u nás šel do kytek v momentě, kdy se začali kácet bolševičtí fabričtí mamuti ala ČKD. A taky má odjakživa smůlu v tom, že na rozdíl od aut všude nedojede. S tím nikdo nic moc nenadělá. |
P. Rajman 21.1.2015 10:07Re: Železnice je nejefektivnější To je plakání nad rozlitým mlékem. Význam byl upozaděn hlavně díky rapidnímu nástupu automobilismu, který se tu díky integraci se západem mohl začít rozvíjet naplno. Železnice na hlavních tratích brzy chtla opět dech, ale začal upadat lokální provoz. Ten velmi pomalu opět ožívá tak, jak jednotlivé regiony posilují. |
J. Tolman 21.1.2015 10:03Re: Železnice je nejefektivnější Nevýhodou železnice je, že zvýhodňuje pouze osady poblíž její trasy. Ostatní sídliště jsou znevýhodněna, atrofují a zanikají. Prudký rozvoj ekonomiky USA v 70. letech minulého století je dnes spojován s tehdy do provozu uvedenou dálniční sítí Inerstate Highway, která propojila rovnoměrně celou zemi. Nicméně následný téměř zánik americké železnice ukázal, že i železnice je užitečná a tak probíhá její resuscitace. |
J. Tolman 21.1.2015 10:03Re: Železnice je nejefektivnější Interstate |
P. Rajman 21.1.2015 10:12Re: Železnice je nejefektivnější Ano, má smysl, pokud se zařadí jako alternativa za automobilismus (nebo k). Za komančů tu kolektivní přeprava až nesmyslně předbíhla individuální a "poloindividuální" (autobusy) byly důkazem vyspělosti vesnice proti velkým aglomeracím (vlaky). Zkrátka bolševický kocourkov tak, jak si jej mnozí pamatují. |
J. Tolman 21.1.2015 10:25Re: Železnice je nejefektivnější Jednoznačný mysl má rychlostní meziměstská a příměstská železnice v metropolitních oblastech, která může dobře konkurovat letadlům. Tady ovšem je Česko v nevýhodě, protože počet přepravovaných osob tuto dopravu zaplatí jen obtížně. |
M. Starý 21.1.2015 10:13Re: Železnice je nejefektivnější Prosím nesrovnávejte Ameriku (USA) a "pidi"Česko. Navíc, proč u nás do průmyslových zón nejsou vedeny železniční vlečky? |
J. Tolman 21.1.2015 10:17Re: Železnice je nejefektivnější Jednou z uváděných nevýhod evropské ekonomiky, a to i evropských pidi států, je nízká mobilit pracovní síly. To železniční koridory opravdu nevyřeší. |
E. Heusinger 21.1.2015 10:19Re: Železnice je nejefektivnější Jednoduché. Kdyby patřily SŽDC byly by zpoplatněny. Pokud ve vlastnictví fabriky, představovalo by to pro výrobce další náklady. Silniční dopravní cestu má výrobce za branou fabriky zadarmo. |
O. Uživatel 21.1.2015 10:07Uživatel požádal o vymazání |
P. Rajman 21.1.2015 10:13Re: Železnice je nejefektivnější Já zapoměl. Avantgardní pan Rys se občas přepravuje potrubím. |
P. Rajman 21.1.2015 10:19Re: Železnice je nejefektivnější Tedy stručně, přeprava osob má vždy přednost před přepravou hmot. Ty pak musí logicky ustoupit vždy o stupeň níž (třeba i do potrubí) tak, jak se jednotlivé způsoby přepravy dostávají k svým kapacitním limitům podle výše posaných principů.. |
A. Zajícová 21.1.2015 9:46naprosto nerozumím vláčkům, lodím ani dálnicím tedy ne víc než průměrný uživatel s několika desítkami let praxe, ale různé koridory se staví pořád a vlaky vypadají a jezdí víceméně furt stejně...Čína se svou rozlohou,počtem obyvatel a jejich ekonomickou situací vlaky jistě využije do mrtě, ale zde, kde si i největší socka radši drží auto a nákladní doprava je stejně ovlivněna silnicemi víc než kolejemi? O tom kanále...psal před několika měsíci kamarád o http://byznys.lidovky.cz/zemanuv-tym-podporil-vystavbu-dopravni-infrastruktury-pen-/doprava.aspx?c=A141129_214606_ln-doprava_rof Kanál Olše - Vltava - Dunaj - Volha - Bajkal bude, i s souběžným vysokorychlostním širokorozchodným železničním koridorem "Hedvábná stezka II." do Tadžikistánu. A měl přesně pravdu |
E. Heusinger 21.1.2015 9:52Re: naprosto nerozumím vláčkům, lodím ani dálnicím Stát si přeje aby nákladní doprava se realizovala po silnici, tudíž se vše vozí po silnici. Příčinou jsou nesrovnatelné poplatky za použití dopravní cesty. Takže např. sklářské písky z Libuně do Teplic je levnější vozit nákladními auty než vlakem. Opotřebování silnic se do kalkulace nákladů silničních dopravců raději nepromítá. |
J. Jílek 21.1.2015 10:00Re: naprosto nerozumím vláčkům, lodím ani dálnicím a jak byste je zakalkuloval? Do zpoplatnění silnic? Vy si fakt myslíte, že převedením vašich písků na železnici nebudou náklady na silnice vynaloženy? |
V. Kain 21.1.2015 10:06Re: naprosto nerozumím vláčkům, lodím ani dálnicím Jistěže budou,ale ne v takové míře a kamiony mnohdy přetížené by nemusely najezdit po našich ubohých silnicích tisíce kilometrů. |
J. Jílek 21.1.2015 10:26Re: naprosto nerozumím vláčkům, lodím ani dálnicím kamiony budou jezdit vždycky dál, po železnici se i ve vyspělých zemích přepravuje jen zlomek |