29.5.2024 | Svátek má Maxmilián, Maxim


Diskuse k článku

Jako v thrilleru

Bohužel to reálnou vraždou začalo, v únoru někdo na Slovensku zastřelil novináře Jána Kuciaka a jeho snoubenku Martinu Kušnírovou. Čtvrteční ranní razie přinesla, jak se zdá, výsledky. Pod záštitou vrtulníku shora, přepadové komando ve čtyři ráno, osm lidí zůstalo v klepetech, mezi nimi by snad měl být i ten, kdo tiskl spoušť.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Boublíková 28.9.2018 19:59

Re: V Jankově na Benešovsku se vraždilo.

Spíš bych to zevšeobecnila na všechny bolševiky :-)

Máte to zmatlané podobně jako se členy IRA.

I. Kellner 28.9.2018 19:57

Re: Ta mešita v Kolíně

Krásná stavba. Za tou zdí bude dobré kulometné hnízdo, v suterénu muničák a nahoře střílna.

Pochvala architektům.

M. Martinovská 28.9.2018 19:57

Re: Československo bylo ve skutečnosti jakýmsi čtyřstátím v té

ne, to jsem neměla psát. Kdo něco radostně slaví, ať je mu přáno. Ale stát, který se rozdělil na dva kusy.. no aby to nebylo jako "naše slavné prohry".

R. Brzák 28.9.2018 19:56

Re: Ta placená klaka, co tu píše pod jménem Netzer,

To si pletete - Goebels, sice zrůda - ale byl to praktik šíření propagandy, nikoliv specialista na mučení...

M. Martinovská 28.9.2018 19:53

Re: V Jankově na Benešovsku se vraždilo.

Byli mezi nimi i atentátníci, nebo lidé, používající násilí, jak už to u bolševiků bývá, a už tehdy samozřejmě byli zas na druhé straně lidé, kteří tuhle vlastnost zevšeobecnili na všechny židy.

M. Martinovská 28.9.2018 19:50

Re: Československo bylo ve skutečnosti jakýmsi čtyřstátím v té

Nějaký dárek k té oslavě?

V. Kotas 28.9.2018 19:50

Re: Československo bylo ve skutečnosti

Nebejt čtyřstátí, tak nemáš dnes co slavit.

P. Boublíková 28.9.2018 19:50

Re: V Jankově na Benešovsku se vraždilo.

Potenciál - potenciální, potencionál - potencionální. Jestli znáte nějaký potencionál, můžete psát potencionální.

Ti židé-bolševici vraždili skrze svůj bolševismus lidi na ulici, nebo co tím chcete říct?

M. Martinovská 28.9.2018 19:50

Re: Ta mešita v Kolíně

Kostely, které taky slouží k náboženským účelům, zároveň slouží k podpoře turistiky a zvýšení prodeje párků v okolí, což nepíšu vůbec ironicky, ale jako příkald čirého dobra původně nazamýšleného.

R. Brzák 28.9.2018 19:50

Re: Ta mešita v Kolíně

Ba právě že slouží - je škoda, že neslouží jen náboženství - namísto toho, aby sloužila jako příprava na boj za slávu Alláhovu (slova proroka Mohameda).

Jinak, samozřejmě slouží i k mírovým účelům - muslimská komunita mešitami žije.

P. Vandas 28.9.2018 19:48

Re: Československo bylo ve skutečnosti jakýmsi čtyřstátím v té

Přemýšlím Karle, co bych ti tak mohl poradit. :-):-):-)

M. Martinovská 28.9.2018 19:48

Re: Ta placená klaka, co tu píše pod jménem Netzer,

prosímvás, tady je Goebelsova škola používající nejhorší praktiky totalitních režimů, čili mučení, trhání zdravých zubů a pod, a vy jste v klidu? Počkejte, až Vám paní Netzer vytrhne zdravý zub, co budete říkat pak.

R. Brzák 28.9.2018 19:48

Re: V Jankově na Benešovsku se vraždilo.

Ne, to jsem nikdy neřekl. Mohu jen vyvozovat z neměnných základů jejich víry - kterou se vehementně ohánějí v nárocích na respektování - a se znalostí základů lidské psychiky a se znalostí případů, jakých jsou plné dějiny pronikání islámu v hlavách svých porobených nositelů odhadovat pravděpodobné jejich reakce na vše nové a Alláha popírající. Reakce proto, že jejich zlé skutky jsou jen reakcemi ve strachu - na kterém je výtvor psychopata Mohameda založen.

P. Hofman 28.9.2018 19:47

Ta mešita v Kolíně

se mi moc líbí. Jen škoda, že neslouží něčemu smysluplnějšímu, než je náboženství.

https://www.google.cz/search?q=moschee+k%C3%B6ln&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjyhcPRn97dAhWS2aQKHQbrCJEQ_AUICigB&biw=780&bih=363#imgrc=ila8xO4oGYHAOM:

V. Kotas 28.9.2018 19:47

Re: Národní státy jsou podstatou lidského světa

Jo, na starém dobrém kontinentě - Evropě.

J. Anděl 28.9.2018 19:45

Re: Národní státy jsou podstatou lidského světa, protože

Všechny národy nějak vznikly, nejsou tu odjakživa, tak nějak jakože od pánaboha.

Američané, nebo možná ještě lépe Australané, jsou toho zajímavým příkladem.

M. Martinovská 28.9.2018 19:45

Re: Národní státy jsou podstatou lidského světa, protože

a co Rakousko - Uhersko? udrželo se hezkých 300 let. Římská říše taky docela dlouho. Tam, kde byla, na ni nakonec kupodivu vzpomínali celkem relativně v dobrém.

J. Kombercová 28.9.2018 19:44

Re: Ta placená klaka, co tu píše pod jménem Netzer,

Ale děte.

M. Martinovská 28.9.2018 19:44

Re: Československo bylo ve skutečnosti jakýmsi čtyřstátím v té

Tak to máte hezkou oslavu se zbytky ohňostroje a občasným zvracením těch, kteří to přehnali.

K. Janyška 28.9.2018 19:42

Re: Národní státy jsou podstatou lidského světa, protože

Švýcary nebrat, žijí z kradeného... Dzp.

R. Brzák 28.9.2018 19:42

Re: V Jankově na Benešovsku se vraždilo.

To jste tedy udělal oslí můstek - Židé, kteří se přidali k bolševikům, byli v přímém rozporu se svou vírou - zatímco muslimové, ať už bojují s kýmkoliv, jakmile budou se držet vzoru proroka Mohameda (který vraždil, znásilňoval, zotročoval, podváděl, porušoval smlouvy, kradl a sám sebe označil za nejkrásnější vzor pro každého svého následovníka - a pokud ne, bude muslim ztrestán Alláhem), tak je v poho. Kdyby náhodou bylo zle nejhůře, stačí se odpálit mezi neveřícími - a v ráji se mu otevřou brány...

J. Anděl 28.9.2018 19:42

Re: Kardinála Duku skupinka lidí překřičela "ruskej hajzle"

Mezi všemi lidmi jsou pošuci.

K. Janyška 28.9.2018 19:41

Re: Národní státy jsou podstatou lidského světa, protože

To nejsou národy, které by o samostatnost usilovali... Dzp.

K. Janyška 28.9.2018 19:41

Československo bylo ve skutečnosti jakýmsi čtyřstátím v té

době a já slavím až 1.1.1993, což je založení skvělé České republiky Václavem Klausem. Národního státu Čechů. A máme to mít v Ústavě, jako Židé. Gerloch to už chystá... Dzp.

J. Anděl 28.9.2018 19:41

Re: Ta placená klaka, co tu píše pod jménem Netzer,

Taky jsem si u některých diskutérů kdysi myslel, že musejí být placení, že to přece není jinak možné :).

Ale jednodušší varianta je, že placení nejsou. A jak píšu - já, kdybych chtěl investovat do ovlivňování veřejného mínění, bych na diskuzi na NP penězi neplýtval.

A pak, řadu diskutérů zde znám osobně.

M. Martinovská 28.9.2018 19:39

Re: V Jankově na Benešovsku se vraždilo.

totiž zřejmě vy jim všem vidíte do ledví a ještě dál.

M. Martinovská 28.9.2018 19:38

Re: V Jankově na Benešovsku se vraždilo.

No a jasná příčinná souvislost muslim - uprchlík před vraždou taky podle mně existuje. Ve 30. letech existovala "naprosto jasná příčinná souvislost" Žid - bolševik. Skuečně se totiž v některých zemích, třeba v rusku, z důvodu antisemitismu roajalistů (a z důvodu, že snili o tom, že internacionaismus zruší důvod tisíciletého pronásledování) hodně z nich dalo k bolševikům. Znamenalo to, že se neměli přijímat židovští uprchlíci? Nebo měly státy rozlišovat, a některé přijmout? jak je někdo potencionální zločinec, tak je to pro mně podezřelý - myslím kvůli tomu slovu potenciální.

O. T. prosimvás, do života byste mi mohla poradit, jestli potenciální a potencionální je to samý? zatim si myslím, že ano, ale potencionální zní ještě o něco vědečtěji.

R. Brzák 28.9.2018 19:37

Re: Národní státy jsou podstatou lidského světa, protože

Tak například takoví Švýcaři - to jsou přeci Italové, Frantíci a Němci, ne? Nebo Američané - to je v podstatě směsice celosvětová - ne-li?

Zato Belgičané, to vůbec nejsou Vlámové a Valoni, drží při sobě jak beton...nebo takoví Španělé, ti nemají s nějakými hypotetickými Katalánci ale vůbec žádné problémy...

R. Brzák 28.9.2018 19:34

Re: V jihoněmeckém Ravensburgu

Ne. V lidské přirozenosti je čas od času podléhat svým strachům. A je fakt, že mnozí takoví pak dokáží o velikosti sebou vnímaného rizika přesvědčit i davy dalších... Ale v lidské přirozenosti je "být dobrým synem své matky" - kdo měl dostatek lásky v dětství, má velkou potřebu milovat a být milován. A k tomu potřebuje další lidi - sám sebe "pomilovat" mu nestačí. Proto Ježíš doporučuje - "JAKO SEBE SAMÉHO miluj i bližní své". Přičemž to sebe samého znamená pochopit, co je to láska - že není láskou to, když někoho miluji láskou opičí , když mu dělám medvědí službu, když mu dávám danajské dary. Ani to, když mu nedávám dostatečně tvrdě najevo, že jeho konání je pro mne nepřijatelné. Ani to, když mu dovoluji vynucovat si pro sebe zvláštní zacházení (jiné, než je u mne doma běžné)... Ani to, když o jeho činech raději nemluvím, aby se jeho bratří necítili nepříjemně....jenže je to právě ty nepříjemné pocity, ten tlak na přizpůsobení se, na změnu sebe z modelu jiné civilizace na model té civilizace, do které jsem přišel, je to, co mne dovede k asimilaci. A jen asimilovaný se stanu členem svého nového "kmene". A pak v něm budu moci najít štěstí - protože můj nový kmen, namísto strachu z Alláha, dává na přední místo svobodu a odpovědnost jedince. A to je cesta ke štěstí.

P. Vandas 28.9.2018 19:32

Re: Národní státy jsou podstatou lidského světa, protože

Tak tedy nefungují, když to říkáš. :-):-):-) Z latriny na větru ve Vrbně se to tak jeví, s tím nic nenadělám. :-):-):-)