26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Jako brouci pod kamenem

Je těžké si představit, že spolek jménem Věci veřejné přežije tu šílenou hanbu, která se odehrává před očima veřejnosti. Prezident Klaus označil soud za ničivý prvek proti politickému systému v České republice. Lze spekulovat, do jaké míry stojí za prezidentovými slovy jeho sympatie vůči Vítovi Bártovi, nicméně jsou přesná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
K. Drobková 8.3.2012 18:38

Re: "Pravičák" - "levičák"

Ano, celej den nadávat na socialisty, nenechat na nich niťku suchou a  večer jim vyhrávat na předvolebním mítinku, lákat jim voliče, plácat je po ramenou a vykřikovat jak jsou dobří ...... nezdá se Vám to trošku ujetý ?

L. Brabencová 8.3.2012 18:37

Re: "Pravičák" - "levičák"

Tak to už ty muzikanty chápu. :-)

P. Hlosta 8.3.2012 18:34

Re: Oranžovomodří brouci pod kamenem.

Je-li vám známo, že ABL firma má výhradní práva na strážní službu ČEZu a že tak vydělává v milionech bez konkurence. On Vít Bárta není takový dobroděj, za kterého se vydává a vydával. Je skutečným vlastníkem politické strany. Je jen otázka, zda se mají politické strany ještě ke všemu marasmu také privatizovat a to s oficiálním souhlasem našeho práva.

P. Vandas 8.3.2012 18:32

Re: "Pravičák" - "levičák"

Správný muzikant má zahrát na pohřbu i svému nepříteli.

J. Václavíková 8.3.2012 18:30

Re: "Pravičák" - "levičák"

Notabene když má celý svět rozdělený jen na černé a bílé.

M. Berka 8.3.2012 18:29

Vládnou psychopati. A změna musí být hlubší, než volby

Vřele doporučuji si přečíst pana doktora...

http://aktualne.centrum.cz/blogy-a-nazory/komentare/clanek.phtml?id=735998&online

L. Brabencová 8.3.2012 18:29

Re: "Pravičák" - "levičák"

profese a hudebník na volné noze nemůžeme porovnávat.

J. Václavíková 8.3.2012 18:29

Re: Oranžovomodří brouci pod kamenem.

A na tu Karkulku přijde řada kdy? Ty báchorky se tak krásně poslouchají!

P. Vandas 8.3.2012 18:28

Re: "Pravičák" - "levičák"

Též jsem podobného mínění, avšak nevím co si mám myslet o těch, kteří otevřeně hlásají návrat k někdejší socialistické diktatuře.

J. Kombercová 8.3.2012 18:28

Re: "Pravičák" - "levičák"

Je to živnost jako každá jiná... jen taková maličkost, že zrovna při lákání voličů, tam by se mi trošku eklovalo vyhrávat těm, co přímo nesnáším. Ale - můj názor.

P. Vandas 8.3.2012 18:26

Re: Pokud se Mach začne objevovat v průzkumech

Pokud pan prezident,kvůli Machovi skutečně vrátí Adenaerovi tu cenu a Chilanům pero, tak Mach vystřelí v preferencích do oblačných výšin.

P. Hlosta 8.3.2012 18:25

Re: "Pravičák" - "levičák"

:-) pěkné

P. Hlosta 8.3.2012 18:24

Re: Pokud se Mach začne objevovat v průzkumech

Macha si vždy rád přečtu. Mnohé z jejich strany se mi ale jeví jako příliš tvrdé. Je to pro mně příliš názorově napravo.

Nemylme se ale zlodějnami, které s vlastní politikou nic nemají společné, jedině že ji škodí. Názorové spektrum se dělí na pravou a levou stranu i střed. Čím víc napravo či nalevo, tím blíž k diktatuře, nebo spíše k názorovému přijímání potřeby diktatury a v tom je největší riziko.

P. Spáčil 8.3.2012 18:24

Re: Pokud se Mach začne objevovat v průzkumech

Jo, přeji jim ve volbách krásných  4,5 %

P. Boublíková 8.3.2012 18:19

Re: "Pravičák" - "levičák"

Mně hlavně udivuje, že by muzikant pravicových názorů neměl hrát za peníze socialistům. Pro instalatéry, kominíky nebo lékaře platí něco podobného taky?

M. Varadinková 8.3.2012 18:13

Re: Oranžovomodří brouci pod kamenem.

Puč Tluchoř-Kočí byl namířen  hlavně  proti Nečasovi a proti ODS. Pokud se na něm podílí někdo ODS, tak jen její pravdolásková (topolánkovsko-tluchořovská)  pátá kolona. Skutečný cíl je oslabit nejen veverky, ale hlavně oslabit a rozložit ODS a zbavit se Nečase, který pro pravdoláskaře není dost eurohujerský (viz např. Schwarzenberg v neděli u Moravce, jak okopával Nečase).

P. Hlosta 8.3.2012 18:13

"Pravičák" - "levičák"

Poslední dobou je jaksi módní nadávat do pravičáků. Jako by už dávno se nevědělo co to pravicové zaměření znamená. Jestli se kdo skrývá za pravicové ideály a zároveň je to zloděj, to ještě neznamená, že ideál pravicovosti je něco dehonestujícího.

Obdobné je to s levicovostí, kdy se kolektivistické snažení používá jako maska k ukrývání vlastního osobního prospěchu. Nadávat tak do levičáků je stejně hloupé, jak ono do pravičáků. Osobní odpovědný přístup k životu a sociální cítění zároveň se nevylučují, stejně jako kolektivní spolupráce nemusí nutně vylučovat osobní odpovědnost.

Socialismus není totéž co sociální stát. Kapitalismus je hospodářský systém, v zásadě dobrý a ověřený, kde soukromé vlastnictví nemusí nutně znamenat okrádání a vykořisťování. Stejně tak zestátněné, potažmo znárodněné vlastnictví nemusí a zpravidla ani neznamená nevykořisťování. Spíše naopak zotročuje pro anonymnost vlastnění.

Je tak otázka pro všechny fundamentalistické ideologistické zaslepence, komu a čemu to vlastně chtějí sloužit neustálými invektivami, až urážkami těch na pro ně opačné straně? Chtějí to vůbec vědět? Nebo je to pro ně pohodlnější pro vnímání vlastních potíží, případně omluvu pro jejich sobecké úmysly proti druhým? Mohou ale klidně věřit tomu, že krom jim podobným existuje silná část obyvatel, kteří nemají tak jednoduché myšlení diktované ideologickými manipulátory. A to je zároveň recept na obrat ve společnosti k lepšímu a to nejen ekonomicky.

V. Hajková 8.3.2012 18:09

Re: Takový hezký den

Tak  to   jsme  na  tom  stejně.   -:))))))

J. Ryba 8.3.2012 18:07

Re: stejně nakonec to partajbába a blondýny odhlasují

je obtížné shánět voliče pro SSO, když vyhrává na mítinku socialistů

M. Varadinková 8.3.2012 18:07

Pokud se Mach začne objevovat v průzkumech

mohl by časem dosáhnout na 5%ní hranici. Zejména, pokud Kalousek bude dál zvyšovat daně a EU si dál povede tak zoufale, jako doposud.

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/Dalsi-pruzkum-Ke-snemovne-se-blizi-Zeman-Bobosikova-i-Mach-225326

V. Vlach 8.3.2012 18:05

Re: Oranžovomodří brouci pod kamenem.

Tento cirkus politiků je cirkusem Samoty,jejich samoty,protože lidé jsou jinde a nepotřebují je.Snad to jednou v domově důchodců pochopí a přiznají si svůj ničemný zmar.Jestli ovšem nějaké domovy důchodců ještě budou.....

V. Vlach 8.3.2012 18:05

Oranžovomodří brouci pod kamenem.

Je lehoučké si představit,že hanba Věcí Veřejných se nakonec stane Velkou hanbou Politiky jako takové.Zde však bezprecedentně zastoupené politickou skupinou z ODS(která to měla za úkol).Jakkoliv odsouzení tu padá výhradně na hlavy veverek,zdá se nabíledni,že "puč"(ano,to byl puč!)byl zosnován neohrozitelnou lobistickou skupinou,která ovládá směr ODS(popř.dalších elementů poschovávaných v bůhvíjakých seskupení pod různou stranickou nálepkou - establišment)Blbka Kočí či bezpáteřní červ Škárka jsou tím nejmarkantnějším a nejhmatatelnějším příkladem,že politika tohoto Systému je skutečně v koncích a je třeba zcela vážně uvažovat nad jeho změnou.Není možné si nevšimnout volání oranžových,kteří si na tomto cirkuse chtějí stůj co stůj ohřívat polívčičku,která je ale v jejich případě surově zkyslá a nežral by jí ani toulavý pes.Vždyť celá ta komedie slouží hlavně tomu,že se odvádí pozornost od skutečných a bolavých korupčních kauz za celých 20 let!!!Proti tomu je nynější komedie kolem veverek a naivní očerňování Víta Bárty střílení štětinkou do kola štěstí za korunu....Odklopil jsem kámen a tam houf broučků s krásně modrýma krovkama hezoučky kontrastujícíma s křiklavě mdlým oranžovým zbytkem tělíčka.Ani jsem nemusel listovat v atlase brouků - jsou to prskavci!Jsou dva druhy-prskavec větší a prskavec menší.Když se kámen odvalí ihned začnou střílet,či prskat,jak to kdo chápe.Krásná a výmluvná analogie.Nevím jestli Aston disponuje entomologickými znalostmi,spíše ho jenom přilákal smrad z výstřelů brouků prskavců,ale někdo by mu možná měl naznačit,že Označovatelé hanby jsou jejími výhradními tvůrci.Hrdinné přitakávání mediálnímu masírování, placené jistojistě apokryfními ekonomickými "zájmovými skupinami",je v tomto případě více než vlastní mnohým diskutérům na NP,ať jsou pro či proti a vcelku mizerné se zdá být i časté věštecké předjímání volebních výsledků,mající zde hodnotu vylemtané vody někým jiným.

J. Ryba 8.3.2012 18:03

Re: Skromný dotaz

to neznamená, že je pan Tesařík komunista, on je prostě jen prodejný.

Za kolik jste k mání, pane Tesaříku?

P. Hejl 8.3.2012 17:59

Re: Důvěřovat? Komu?!

Sou to vládní kurwy.

J. Ryba 8.3.2012 17:57

Re: Rybo.

to není na vás, ale na ctěném čtenáři, bych asi napsal, kdyby na tom záleželo, pana Vondráčku. Vy, z leknutí pravičáci, kteří radí státu, že by měl v době krize utrácet a v konjunktuře šetřit, mi nebudete nic vykládat

M. Trhlík 8.3.2012 17:56

Re: Zvláštní

Jestli koluje,nebo nekoluje,já jsem byl včera pro léky a ta paní tam skutečně byla.Mne zase nezajímají Vaše kecy.Nebo si myslíte,že,když někdo něco hodí na net,že se to nemůže opakovat? Ono totiž těch důchodců je podstatně víc.Zkuste se někdy postavit do lékarny,místo na schůzi homosexuálů./ to je stejné přirovnání,jako mne posíláte na schůzi ČSSD/.Já sám,doplácím každého čtvrt roku kolem 800,.korun.Ode mne ještě nikdo neslyšel,že naříkám,ale jsou tam také takoví,kterým to problémy dělá.Možná se tam také dostanete.Já nemám důvod si vymýšlet jako někdo.

P. Spáčil 8.3.2012 17:52

Re: Skromný dotaz

Až budou volby a jestli dobře zaplatí (:-)

J. Kombercová 8.3.2012 17:43

Re: stejně nakonec to partajbába a blondýny odhlasují

Tak sežeňte voliče, ať je vás alespoň přes pět procent... i když i to je málo, s bídou na prolezení do parlamentu a možná tak jako podržtaška někomu do koalice.

K. Drobková 8.3.2012 17:32

Re: Skromný dotaz

Tajtrdlíku, zabubnujte...ať je nějaká sranda. Takhle z vás lezou jenom samé voloviny. Kdy zas budete vyhrávat socanům ?

L. Brabencová 8.3.2012 17:27

Re: Volby se blíží i ve Francii a Sarkozy přitvrdil

Děkuji. To je možné.