10.5.2024 | Svátek má Blažena


Diskuse k článku

Jak rozhodne britský parlament

Evropská rada – jednání se neúčastnil prezident, ale premiér Andrej Babiš – podpořila dohodu o odchodu Británie z Evropské unie. Za evropskou stranu bude ještě třeba, aby ji akceptoval Evropský parlament a Evropská komise. No a samozřejmě i britský parlament.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Prokop 18.10.2019 22:47

Proč překrucovat? Stačí citovat.

I. Kellner 18.10.2019 21:01

Všemi.

Kromě vaší bublinky.

P. Jirkovský 18.10.2019 21:07

Všemi x-ellnery? To jistě, ale to už je výše zmíněno, včetně rozšíření.

I. Kellner 18.10.2019 21:20

..i bookmakeři věří Drahšovi!

(-c-)

P. Jirkovský 18.10.2019 21:23

To jsem nepochopil, ale to nevadí, stává se mně to často.

I. Kellner 18.10.2019 21:25

Z toho si nic nedělejte. Lepší už to nebude.

P. Jirkovský 18.10.2019 21:30

Jasně. Na rozdíl od vás, kterej to máte ideologicky vyfestovaný. Taky dobrý.

M. Kolář 18.10.2019 21:22

Asi tak .... ;-D

P. Boleloucký 18.10.2019 21:37

Nejvíc pohrobků bylo na pohřbu Chramostové !:-P

J. Venc 18.10.2019 20:52

Veřejností? Polovina "veřejnosti" ani netuší, že nějaký Halík existuje, anebo tuší, nicméně je jim u (_!_)

Nenechte se vysmát.

Druhá polovina "veřejnosti" tak nějak rozpůlená. Takže nepoškodí, nebojte.

:-)

M. Prokop 18.10.2019 20:58

Pokud něco česko-německé vztahy poškodí, bude to Energiewende zdražováním elektřiny i pro nás, kteří tolik zeleně neblbneme, případně nějaká pitomost kolem připrchlíků, jako kvoty a podobné hovadnosti. Jinak vztahy celkem fungují, i přes občasnou přezíravost ze strany německé a závistivost ze strany české.

J. Václavíková 18.10.2019 21:00

Kritik bez servítků. Často někomu šlápne na kuří oko. Tím víc, že to má vyargumentováno. Na rozdíl od těch, co mu nemůžou přijít na jméno.

I. Kellner 18.10.2019 21:02

Udělejte z něj prezidentského kandidáta... já se rád směju.. -)

J. Václavíková 18.10.2019 21:06

To je vaše umanutost. Ne moje, ne Halíkova.

M. Prokop 18.10.2019 21:22

Vyargumentováno asi jako vy, tedy málo, místy až vůbec. Často prostě krystalická nenávist.

V. Klepetko 18.10.2019 21:23

Nemyslím si, že by byl někomu lhostejný, a dnes již velmi málo lidí netuší o jeho existenci, a to je pro něj zlé, vzbuzuje obrovskou kontroverzi.

Ten "had" byl celkem reprezentativní. Ale paní Boublíková ani pan Prokop se nedají přiřadit ani k tomu "hadu" , ani do žádné jiné škatulky, a přesto je jim ten Halíkův apel nesouzvučný! Myslím, že dobrému vztahu k našim sousedům jeho veřejná vystoupení v současnosti už nemůžou nijak přispět, bohužel naopak, vzbuzuje jen samé kontroverze a rozbroje. Tu medaili měl dostat už dávno, tehdy to mělo smysl a zvuk!

M. Prokop 18.10.2019 21:28

Na dobrý vztah k sousedům bude Halíkův vliv v podstatě nulový. Těch pár lidí, kteří se jím nechají ovlivnit, obvykle žádné problémy s Němci nemá. A ti, kdo mají, zase nedbají na Halíka, ať plácne cokoliv.

V. Klepetko 18.10.2019 21:32

Tak nevím. Dnes si můj německý soused Rainer stěžoval, že mu toho Halíka přehodila prodavačka u nás v Lidlu :-). Nekecám, zní to neuvěřitelně, ale je to pravda. Kdybych to od něj neslyšel, tak se do této diskuze vůbec nezapojím;-D

V. Klepetko 18.10.2019 21:38

"přehodila". Je to hezká holka a na Rainera se vždy usmívá, známe se tu mezi sebou na okraji města skoro všichni starousedlíci ...

V. Klepetko 18.10.2019 21:40

"předhodila".. To "d" je umanuté jak ten Halík... ;-D

M. Prokop 18.10.2019 21:48

Tak to jen zvyšuje mé mínění o pokladních v Lidlu. Na celkové dění asi nebude vliv příliš velký. A jsme tím zase u té tolerantnosti. Někteří lidé prostě mají jiné názory a je to normální. Pokud vyloženě neblbnou stylem "Gottwaldovi pohrobci, hlupáci a zavilí stalinisté", dá se s nimi i pokecat, i když, ta pokladní na to nebude mít čas.

V. Klepetko 18.10.2019 21:57

Jen mimo pracovní dobu :-). Třeba si jen s Rainerem chtěla trochu zaflirtovat...

To škatulkování je hloupé, máš pravdu! Intolerance, to je věc kterou mají pan Jirkovský i pan Halík společnou, myslím.

P. Jirkovský 18.10.2019 22:01

Chcete po mě, abych toleroval vaše nechutný lži? Třeba jo, co za to, obchodníku se zbraněmi?

V. Klepetko 18.10.2019 22:07

Nemusíte. Je to Vaše volba.. Ale právě o tom píšu - ani ten Halík se nevyznačuje tolerancí k tomu, či se mu zřejmě jeví jako "lži", ale co by mohlo být jen jiným názorem.

Nebo i idským omylem.

Nejste mu nepodobný, pokud jde o veřejné výstupy v diskuzi! K čemu ten manichejský černo - bílý maximalismus?

P. Jirkovský 18.10.2019 22:07

Nojo, no. Hlavně že vy jste plnej nadhledu a neblbnete. Vono při tý vaší povrchnosti se asi dá vyjít se skoro každým. Ehm.

M. Prokop 18.10.2019 22:53

Taky se mi to občas nepodaří. Ale dneska v tom lítáte vy.

M. Prokop 18.10.2019 22:54

A na tu "povrchnost", vy jste nějaký arbitr? :-P

P. Boleloucký 18.10.2019 21:25

Ono takových podobných kandidátů se moc nenajde. Možná Herman, nebo bývalý předseda lidovců. Na Bartoška nsem málem zapomněl.:-P

J. Václavíková 18.10.2019 20:51

Ten jeho ostrý názor vyjádřil myslím jako reakci na státní pohřeb v katedrále.

Popravdě, taky moc nechápu tu potřebu zařídit pohřeb s katolickým obřadem sloužený vrchním katolickým potentátem v největší katolické katedrále v případě někoho, kdo se od víry distancoval.

J. Venc 18.10.2019 20:57

Souhlasím.

Ohledně toho pohřbu - pěna dní. Ovšem občas až halucinogenní zážitek, číst zde diskuse ohledně toho pohřbu.

:-)