30.6.2024 | Svátek má Šárka


Diskuse k článku

Jak je to s těmi radary?

Od okamžiku, kdy se přešlo od válčení kamenem a klackem k vyšším stupňům výzbroje, začaly tahanice o dodavatele a s nimi nastoupila korupce. Nicméně i tyto nejasnosti by měly mít nějakou úroveň. Zdá se však, že se kolem radarů pro naši armádu děje cosi, co obvyklou míru převyšuje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Mařák 9.6.2018 23:37

Has-been

...

I. Kellner 9.6.2018 21:58

Lazarkinův slovník

Černošský kosmonaut - Astronaut afro-amerického původu.

Vyčkejme dalších perel.

S. Lazárek 9.6.2018 22:06

Býval jsi lepší soupeř Anakine

tohle je fakt slabingr.

J. Anděl 9.6.2018 22:06

Re: Lazarkinův slovník

U astronauta zaujme zejména otázka, proč je nutné zmiňovat původ. U násilníků to dává smysl, je třeba směřovat odplatu. Ale tady?

I. Kellner 9.6.2018 22:25

Re: Lazarkinův slovník

To jste se dotkl zapeklité otázky.

Právě u těch násilníků nebývá (přinejmenším v prvních zprávách) zmiňován původ, ale státní příslušnost. Toho číšníka přeci skopalo 7 Holanďánů, že. Z Čečence je natošup "občan Ruské federace. Původ je oznamován, až když se to provalí na zlořečených sociálních sítích.

U kladných výsledků snažení - kolik je astronautů, absolventů fakult nebo vyššších důstojníků US Army - je vždy hrdě sledován a oznamován původ. Kolik afroameričanů, kolik latinoameričanů...ale zas (jak dokládá např, p. Ulč) je to nemístné u šikmookoameričanů (ani termín to nemá).

Je to prostě složité, člověk se musí řídit korektností, opatrným úsudkem a samocenzurou. Žádný problém, nám, co jsme zažili minulý režim, to jde docela dobře, a mladým to na školách do hlaviček pod tlakem nasypou.. -)

M. Mařák 9.6.2018 22:52

Tak trochu propagandisticky mlžíte jako obvykle

Bylo to sedm Holanďanů, nicméně jejich fotografie byla v masmédiích od samého začátku a podobně...

M. Mařák 9.6.2018 23:34

Re: Tak trochu propagandisticky mlžíte jako obvykle

I s těmi mini kraťasy s dírami, ze kterých jim skoro lezlo péro, ehm...

M. Prokop 10.6.2018 0:18

Re: Lazarkinův slovník

Jo, s tímhle bych dost souhlasil. Původ bývá většinou zastírán, zmíněn jen tehdy, kdy je pozitivní konotace.

M. Mařák 10.6.2018 0:43

Re: Lazarkinův slovník

Ty jsi nesledoval zprávy a mlžíš jako X-elner putinovec? To foto tam bylo okamžitě...

I. Kellner 10.6.2018 0:56

Re: Lazarkinův slovník

Hovno. Honili se Izraelci. Trubko.

M. Mařák 10.6.2018 1:00

Re: Lazarkinův slovník

Foto bylo takřka okamžitě on line, lháři.

M. Mařák 10.6.2018 1:03

Turci...

Ze začátku to byli Turci a nikoliv Izraelci. Alzheimer, či cílená propaganda?

I. Kellner 10.6.2018 1:21

Re: Turci...

Iránci, Izraelci, pak Turci, prostě ty sluníčkářské kecy. Bruselní ližprdelko.

M. Mařák 10.6.2018 1:29

Re: Turci...

Turci, lháři. Hned jsem to Turkům v práci nametl do palice...

M. Mařák 10.6.2018 1:31

Re: Turci...

Pak jsem se jim omluvil.

J. Anděl 10.6.2018 8:20

Re: Lazarkinův slovník

S násilníky jsem žertoval, jestli to lze... Protože tam to dává smysl vzhledem k mnou uvedenému možnému použití té informace.

Máte pravdu s tím použitím, i když váš spor o holanďanech s panem Mařákem nerozseknu, tohle nevím..

M. Prokop 10.6.2018 0:19

Re: Lazarkinův slovník

Pozitivní diskriminace.

I. Kellner 9.6.2018 21:16

Dnešní bouřky z pohledu ISS..

I. Kellner 9.6.2018 21:17

Re: Dnešní bouřky z pohledu ISS..

https://pbs.twimg.com/media/DfRXzdIU0AANbWL.jpg

I. Mertl 9.6.2018 21:28

Re: Dnešní bouřky z pohledu ISS..

Smirno!

Da zdravstvujeť nerušimaja družba s narodami russkoj federacii, da zdravstvujeť tovarišč Vladimir Vladimirovič Putin.

Volno!

K. Berka 9.6.2018 21:33

Re: Dnešní bouřky z pohledu ISS..

Смирно!

Да здравствуеть нерушимая дружба с народами русской федерации, да здравствуеть товарищ Владимир Владимирович Путин.

S. Lazárek 9.6.2018 21:46

Re: Dnešní bouřky z pohledu ISS..

seš moula.

K. Berka 9.6.2018 22:20

Re: Dnešní bouřky z pohledu ISS..

Warum?

S. Lazárek 9.6.2018 22:27

Re: Dnešní bouřky z pohledu ISS..

Barum.

M. Prokop 10.6.2018 0:20

Re: Dnešní bouřky z pohledu ISS..

Třeba se domnívá, že "moula" dostatečně nevystihuje jeho pracovní činnost.

J. Fialová 9.6.2018 21:36

Re: Dnešní bouřky z pohledu ISS..

To Vám vzkázali ti dva američtí kosmonauti, kteří tam teď pobývají??

https://tv.idnes.cz/bajkonur-iss-sojuz-fg-sojuz-ms-08-raketa-d9k-/technika.aspx?idvideo=V180321_190508_technet_pest

I. Kellner 9.6.2018 21:45

Re: Dnešní bouřky z pohledu ISS..

no, snímek zaslal Richard Arnold, ale snaživého Mertla by možná v ruštině pozdravit mohl.. -)

S. Lazárek 9.6.2018 21:46

Re: Dnešní bouřky z pohledu ISS..

Paní JarkoF, Američani mají astronauty a ne kosmonauty, to byste při Vašich gooooglovacích a tapetovacích dovednostech měla vědět......:-)

M. Pivoda 9.6.2018 21:05

Zpráva ze dne 8. června 2018

Firma Google pomáhala americké armádě s ovládáním dronů, ale hodně zaměstnanců firmy Google proti tomu protestovalo. Proto tato firma omezila svou spolupráci s armádou.

Google says its algorithms will do no harm. The company has created a set of seven principles for its artificial intelligence researchers to live by—and they prohibit weapons technology.

An AI code of ethics: Google’s new guidelines prohibit it from helping develop autonomous weapons in future, but leave sufficient wiggle-room for it to benefit from lucrative defense deals. Google’s CEO, Sundar Pichai, announced the new code in a blog post yesterday. The principles state... Google’s AI should:

Benefit society, Avoid algorithmic bias, Respect privacy, Be tested for safety, Be accountable to the public, Maintain scientific rigor, Be made available to others in accordance with the same principles

Some background: The announcement comes in the wake of employee protest over the Department of Defense’s use of Google’s AI to improve the accuracy of drone strikes, among other things.

K. Janyška 9.6.2018 21:03

CO JE TO VZDĚLÁNÍ ?

Vzděláním je to, co se dostane do hlav dětí, studentů a ostatních lidí, z platných informací o světě, přičemž je úplně jedno odkud. Není nic tragičtějšího, než tzv. vzdělání informacemi irelevantními.

Z hlediska oborových znalostí a rozšiřovaných technických informací není problém tak velký. Všichni souhlasí s tím, že jedna a jedna jsou dvě a suma dalších takových a daleko složitějších vědomostí je přijímaná všemi jako samozřejmost a je to tak logické a v pořádku, pokud tedy nemluvíme o technice a strategii vyučování. Jsou to vědecky podložené a šířené poznatky a zkouší se z nich.

Avšak z hlediska předání informací vyššího řádu, tedy vědění o lidském světě a principech, na kterých vyrostl a stojí je situce tristní a právě obrácená, než by měla být.

Žákům, studentům a ostatním je vtloukáno do hlav, že lidský svět je organizací ovládanou lidmi a veškeré školní snažení je směrováno k tomu, aby do takového světa byli připraveni vstoupit a uměli se v něm pohybovat. Jenže takový svět neexistuje.