14.6.2024 | Svátek má Roland


Diskuse k článku

Jak dopadnou evropské volby

S těmi volbami je potíž. Politické strany vnímají evropské volby jako součást národních voleb, takže kampaň je zaměřená spíš na vnitropolitické než evropské záležitosti. Když si pustíte rádio a uslyšíte předvolební agitaci, vypadá to jinak. Tam je evropské téma jasné. Ale taky je jasné, že tyhle lidi nikdo soudný volit nebude, a je tudíž zřejmé, že výsledky rozhodnou především ODS a ČSSD.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
GRUNTORÁD 2.6.2009 8:38

Re: ti mladi jyrkovi na zavist prdi

JEN ZDA JE TO PRAVDA, A PŮJDOU K VOLBÁM?V

NoName 2.6.2009 8:26

A nebylo by úplně nejlepší, Pavlo,

kdyby odpůrci ČSSD svolali svůje mítinky ? A vysvětlili lidem, co chtějí a proč ?

Pavla B. 2.6.2009 8:27

Re: A nebylo by úplně nejlepší, Pavlo,

Oni dělají něco podobného přes internet - Vlasta dávala o něco níž odkaz.

NoName 2.6.2009 8:28

Re: A nebylo by úplně nejlepší, Pavlo,

Jenomže ten ti pitomí důchodci nečtou. Ty musíte oslovit na tom náměstí.

Pavla B. 2.6.2009 8:32

Re: A nebylo by úplně nejlepší, Pavlo,

Ty je marné oslovovat, na ty je lepší se vybodnout. A nepitomé výjimky z řad důchodců není třeba oslovovat.

I-Worm 2.6.2009 8:34

Re: A nebylo by úplně nejlepší, Pavlo,

a ty mladé je třeba oslovovat?

Pavla B. 2.6.2009 8:36

Re: A nebylo by úplně nejlepší, Pavlo,

Ať si každý oslovuje, koho chce, ne? ČSSD se profilovala jako strana pro důchodce - její věc, ale ať se pak nediví, že není u ostatních sociálních skupin oblíbená.

dulcibelka 2.6.2009 8:32

Re: A nebylo by úplně nejlepší, Pavlo,

Jo, a dostane deštníkem:-/

clay 2.6.2009 8:33

Re: A nebylo by úplně nejlepší, Pavlo,

v devadesátých letech dělala třeba ods mítinky tak, že poslanci/kandidáti jezdili po kraji, lidi měli přepravené mikrofony a mohli mluvit, mohli se ptát....

Ivan Nový 2.6.2009 8:36

Re: A nebylo by úplně nejlepší, Pavlo,

R^ Přece není třeba přesvědčovat přesvědčené, ale ty co přesvědčit lze. ČSSD má jinou strategii, svým voličům dává pocit jistoty, tím, že jim slibuje, že s jejich odpůrci zatočí!

Ivan Nový 2.6.2009 8:30

Re: A nebylo by úplně nejlepší, Pavlo,

To se ale nedá, protože ČSSD svedla českou politiků na úroveň nejnižších lidských pudů.

NoName 2.6.2009 8:32

Re: A nebylo by úplně nejlepší, Pavlo,

Když je to o pudech, tak je to o pudech. Jedni hážou vajíčka, druzí fackují a vše je OK. Zkoumat v této situaci, zda těch vajec nebylo moc (jedno ,to bylo takové miluňké, ale desítky, to je už moc, ehm, ehm) a jestli dostal facku ten pravý (když házel ten vedle něho, né ON, tak jak mohl dostat facku) je tak trochu mimoidní záležitost.

clay 2.6.2009 8:36

Re: A nebylo by úplně nejlepší, Pavlo,

nějak podezřele se jich zastáváte, fyzicky napadáni byli lidé už jen proto, že měli jakési transparenty....vás ta "korektnost" jednou zahubíRv

NoName 2.6.2009 8:38

Re: A nebylo by úplně nejlepší, Pavlo,

Ano, to mi říkají všichni z okolí ;-D

clay 2.6.2009 8:41

Re: A nebylo by úplně nejlepší, Pavlo,

jen jestli si všímáte, že to říkaj i s těmi uvozovkami, abyste to nebral jako chválu....

Ivan Nový 2.6.2009 8:38

NoName,

na úrovni pudů funguje jen hrubá síla. ČSSD svým voličům dává pocit jistoty, že proti jejich odpůrcům použije hrubou sílu, proto ji taky volí.

JJ. 2.6.2009 8:32

Re: A nebylo by úplně nejlepší, Pavlo,

Oni to chteji vysvetlit Paroubkovi, ne lidem. ;-D;-D;-D

NoName 2.6.2009 8:35

Re: A nebylo by úplně nejlepší, Pavlo,

Ale to je v pořádku. Jenom je potřeba počítat s následky.    Když budu v kotli Baníku vysvětlovat, že Sparta je i tak nejlepší (a nejenom slovně, poliju baníkovce pivem-ale jenom malým, to je takové přiměřené), nebudu se divit, že z diskuse odejdu trochu požďuchaný. Není to fér, to víte, že ne, mohli jsme si navzájem situaci vyargumentovat historickými tabulkami...

clay 2.6.2009 8:39

Re: A nebylo by úplně nejlepší, Pavlo,

OF pořádalo HydeParky, kde mohl přijít kdo chtěl a říct co chtěl....přesně tohle socani nechtějí

pepa 2.6.2009 8:33

Re: A nebylo by úplně nejlepší, Pavlo,

NoName ja valim bulvy 8-o

co tu porad melete?  nikdo nenamita nic proti tomu ze ti co hodili vajicka , dokonce podle zakona ti co tam moc rvou - pasi prestupek a podle toho by se mela policie zachovat.

nic mene ti co tyto lidi fyzicky  napadaji tak meli byt predvedeni  tez.

navic mi pripada celkem neumerne , ze na protestujici a na hazece vajicek jsou nasazovani tajni policiste v civilu 8-o ma to zajiste opodstatneni v braneni prestupku.

Mislead 2.6.2009 8:40

Re: A nebylo by úplně nejlepší, Pavlo,

a není pak tedy lepší místo nadávání ČSSD lát bezpečnostním složkám?

DS 2.6.2009 8:21

pane Neff,

velký podíl viny na tom,že nám tu na podzim bude vládnout KSČSSD Mmají sdělovací prostředky a lidé jako vy.Vy nemáte pro pravici slušné slovo! Jste to vy novináři,kteří by mladé generaci a lidem s krátkou pamětí měli připomínat zrůdnost komunistického režimu.Ten přeci používal stejná hesla,jako dnes socani.Komunisté také sázeli na lidskou závist a tím ,že většina národa /vyjma komunistických prominentů,veksláků a jim podobných/neměla nic  tak se socanům dnes daří tu zavist v neschopných,líných a hloupých vygradovat .Pane Neff nikdy jsem od vás nečetla o zrůdnosti komunistického režimu,ale o vaší nenávisti k ODS,a hlavně V.Klausovi je to stále dokola.Pak se nedivte následkům svého počínání

NoName 2.6.2009 8:19

Pavlo B,.

příznivci ČSSD někoho mlátili před tím, než se začela házet vejce ? Kvůli názorům ?

Pavla B. 2.6.2009 8:20

Re: Pavlo B,.

Viz dole - neexistují důkazy o tom, že by zmlácení byli totožní s vrhači vajec. Nežerto to tomu Pukavci tolik.....

Mislead 2.6.2009 8:24

Re: Pavlo B,.

ale ani opačný, že?

Tohle je tahání o slovíčka - když zakročila ochranka na začátku vaječného házení, bylo to špatně, když nezakročila u Anděla, bylo to špatně, když místo ochranky zakročí fanatici z druhé strany , je to taky špatně............

Celkem by mně zajímala reakce, pokud by došlo k opačnému gardu

Ivan Nový 2.6.2009 8:27

Mislead,

když si dojdete do obchodu něco reklamovat a budete sprostá, tak dobrý obchodník vás trpělivě vyslechne a vyřeší vaši reklamaci, ... Buran se na vás rozeřve. A taková je ČSSD.

Mislead 2.6.2009 8:31

Re: Mislead,

a vy znáte tak dobrého obchodníka? Já na naší politické scéně ne

Mimochodem - pokud jdu někdo něco reklamovat sprostě, tak holt je sprostý - a  na tom nezmění nic ani to, jestli obchodník bude nebo nebude poctivě naslouchat a vysvětlovat....Takže doporučuji jinou analogii

Pavla B. 2.6.2009 8:30

Re: Pavlo B,.

Platí presumpce neviny, nehledě na to, že nakládačka studentíkovi od cvičené gorily za vajíčko je IMHO nepřiměřená.

Zmydlili je nikoliv za vajíčka - která mimochodem nikoho netrefila, ale skončila rozbitá pod pódiem - nýbrž za to, že si dovolili rušit Jeho Veličensktvo ta´tku Falbra v jeho kydání.

NoName 2.6.2009 8:24

Re: Pavlo B,.

Atmosféru na mítincích vyhrotili vrhači vajec. Možná nechtěli, ale stalo se. Po Andělu jsou holt lidé na mítincích nervózní. Média celý týden tleskala hrdinům od plata vajec.

A možná byste to měla žrát míň vy. Být revolucionářem je sice vzrušující, ale má to své limity.

dulcibelka 2.6.2009 8:31

Re: Pavlo B,.

Houby nervózní. Žlučovití důchodci, který štve celej svět a mládež zejména (protože je mladá a oni staří) si rádi bouchnou deštníkem, zvlášť když je to beztrestně...