1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

Jak dál a kdo co zavinil

Odpověď na první otázku je jednoduchá – to nikdo neví, jak dál. Vyskytují se pošetilé nápady, jako například že si prezident Zeman něco vymyslí. Určitě si něco vymyslí, ale bude to asi nějaká fantasmagorie, jako když měl nápad, že by měla sociální demokracie jít do Babišovy vlády a obsadit posty náměstků ministrů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Matuška 7.4.2018 14:51

Re: Je konec konfekčním politikům,

Jaroslavu Foldynovi ke zvolení místopředsedou ČSSD BLAHOPŘEJI. /Už jenom za jeho postoj ke Kosovu a Srbsku.../

K. Berka 7.4.2018 14:55

Re: Je konec konfekčním politikům,

A taky je charakter, když Allbrightové řekl, když podepisovala v knihkupectví svou knihu, že je KRVAVÁ BǍBA. (je to na youtube)

J. Matuška 7.4.2018 15:02

Re: Je konec konfekčním politikům,

To měli Srbové za to, že této dámě za války pomáhali...

J. Franke 7.4.2018 17:26

Re: Je konec konfekčním politikům,

A hlavně jeho postoj ke KSČ. V roce 1989 se stal kandidátem členství, to je borec, co?

J. Matuška 7.4.2018 17:45

Re: Je konec konfekčním politikům,

Jaroslave, ze socialistů /dnešních soc. demokratů a komunistů/ nedostávám osýpky. Když sleduji jejich vystoupení v médiích, jsou přijatelnější než např. někteří rozeštvávači ze zavedených demokratických stran - jde v podstatě o bolševické myšlení! Kdo nejde s námi, jde proti nám a následují nálepky fašistů, neonacistů, xenofobů atd.

M. Kolář 7.4.2018 14:56

Re: Je konec konfekčním politikům,

Pokud Foldyna hovoří o národním zájmu, má zřejmě na mysli zájem ruský, nebo srbský .. Rozhodně ne český ..

J. Schořík 7.4.2018 14:57

Re: Je konec konfekčním politikům,

Je panslavista, ve správném významu toho slova. A to nežertuju..

M. Kolář 7.4.2018 15:02

Re: Je konec konfekčním politikům,

Ano, ano.. To je možné . Panslavismus je ovšem jenom forma podpory ruských mocenských ambicí .. Nedisponuje žádnou přijatelnou státní ideou, že ..

My jsme (částečně) Západní Slované a nemáme s Rusy ani Srby nic společného .. .

A. Trick 7.4.2018 15:11

Re: Je konec konfekčním politikům,

Jaké je Vaše hodnocení pangermanismu?

M. Kolář 7.4.2018 15:27

Re: Je konec konfekčním politikům,

Pangermanismus je podobně debilní nacionalismus jako je tomu u panslavismu .. U panslavismu je proti pangermanismu akorát zde u Čechů rozdíl v tom, že český panslavismus podráží i svuj vlastní národ..

J. Schořík 7.4.2018 15:12

Re: Je konec konfekčním politikům,

To pré skutečného panslavistu nehraje roli. Jsme součástí vyvoleného "čistého" Slovanstva, poslední baště odporu proti zkaženým. Vlastně mi to přípomíná Hájka :).

M. Kolář 7.4.2018 15:28

Re: Je konec konfekčním politikům,

Asi dobrý postřeh :::)))

J. Matuška 7.4.2018 15:07

Re: Je konec konfekčním politikům,

Ano, v našem národním zájmu byl vznik Kosova, ŽE. /Který havloid to odsouhlasil?/

A. Trick 7.4.2018 15:16

Re: Je konec konfekčním politikům,

To ráčila navrhnout k odsouhlasení Jeho Jasnost. Ráčila to přišoupnout k mnoha běžným záležitostem, aby to nevzbudilo mnoho pozornosti.

Jeho Jasnost je na Srbsko naštvaná, neboť jeho děd v roce 1915 padl na srbské frontě za císaře pána. Nikoliv smrtí hrdinnou, ale na úplavici.

J. Matuška 7.4.2018 15:22

Re: Je konec konfekčním politikům,

Hm, na úplavici...

J. Pospíšil 7.4.2018 15:47

Re: Je konec konfekčním politikům,

No ale ty obrazy by vrátit mohla. Chápu, odjížděli narychlo, v tom kalupu si neuvědomili, že obrazy na velvyslanectví nejsou jejich nebo je chtěli zachránit před okupanty.

Ale už by je vrátit mohla. Neprchá, okupanti u nás nejsou. Já vím, že je to dávno, že není právní nárok. Ale vrátit by je mohla. Bylo by to slušné.

P. Spáčil 7.4.2018 15:57

Re: Je konec konfekčním politikům,

Teda chlapi, že Vás to baví sledovat sjezd nějaké marginální strany.

Teď svou šanci prokoučovali, poslední naděje je zavolat: "Paroubku, vrať se! My z vedení socdem, co jsme to totálně projeli jdeme po žních k Turkovi."

K. Janyška 7.4.2018 14:31

JSME JEN JAKO KOSTKY V ŠUPLÍKU.

To je nadělení, to je nadělení. To zase budou nevzdělaní, zejména rudočerní, zkomáravolisti, kraválisti a morálisti řvát. Také by mě to urazilo, kdybych nevěděl, že to tak ve skutečnosti příměrem je a musí být. Věc se má totiž takto.

Všechno ve vesmíru, tedy obsah mikrosmu i makrokosmu, podléhá společné tendenci. Tendenci věcí, tedy všeho, řadit se ve spontánní řády, tedy ve své samovolně vzniklé řídící struktury. Vždy za předpokladu, že jsou ve vzájemném dosahu a pravidla, jimiž je řízeno jejich chování, vykazují alespoň podobnou charakteristiku nebo reagují podobně na vnější podněty například chemického, fyzikálního nebo na Zemi i biologického charakteru. Interakce takových spontánních sil, do kterých na Zemi můžeme klidně zařadit i lidskou nekoordinovanou, ale i záměrnou a koordinovanou, aktivitu a realizované, a v případě obsahu lidských myslí dokonce i nerealizované, myšlenky, je nekonečně složitá a lidským rozumem nevysvětlitelná. Jen představitelná abstraktně podle principů, za nichž k ní dochází a důsledků z ní. Samotný obsah interakcí spontánních sil je však, a navždy zůstane, lidskému rozumu utajen. Lidský rozum je totiž jejich produktem, ne autorem.

Tak to obecně platí na každém šutru a místě vesmíru, tedy na Zemi také. Na Zemi dokonce daleko "hustěji", neboť entit, o kterých je řeč a které jsou ve vzájemním dosahu je tu daleko více a spontánní řády jejich interakcí a aktivitou vzniklé tedy jsou daleko uspořádanější a přesnější. Vykazují daleko silnější, a tedy i efektivnější, sebebepořádací, sebezáchovné a seberegulační vlastnosti. To, že to samo, si všiml už koncem 17. století Giambattista Vico. Jen to neuměl popsat.

K. Janyška 7.4.2018 14:31

Re: JSME JEN JAKO KOSTKY V ŠUPLÍKU.

Jak tuhle složitost připodobnit člověku, který se s takovým výkladem, a já vím, že velmi překvapivým a složitým, setká poprve ? Například takto.

Nasypeme na polovinu dna šuplíku, aby názorný příklad byl co možná nejjednodušší a vypovídající, úplně stejné dětské dřevěné kostky na hraní. Uchopíme ho rukami a nakloníme ho k jednomu z jeho rohů. Šuplíkem budeme třást tak dlouho, až se všechny kostky krásně seřadí jedna vedle druhé svými stranami k sobě právě v onom nejnižším místě tohoto kusu nábytku, aniž by se jich přímo dotkla lidská ruka a aniž by je seřadila ona.

Co se tedy stalo ? Strany kostek při účincích a aktivitě spontánních sil, které byly ve hře, tedy zemská přitažlivost, tření, tvar kostek a šuplíku, naše svalová činnost při třepání celým pokusem a dalších, vnutily kostkám jejich pravidla chování a zařadily je do spontánního řádu, který na dně šuplíku, vznikl a který je ve finální fázi řídí. A my to tam v podobě krásně seřazených kostek jasně vidíme. To samo. Můžeme si klidně odmyslet ruční práci a dosadit za ní třeba mořské vlny, kde by se takový šuplík mohl teoreticky nacházet a výsledek bude stejný. Co takový pokus prokazuje, prezentuje a dokládá ? Nic jiného, než, že věci se řadí v řád samy. Příroda je důkazem největším.

A jak je to s lidmi a jejich lidským světem ? Úplně stejně. Jednotlivci jsou vzdáleně a příměrem oněmi kostkami v šuplíku a jsou řízeni evolučně, vývojem lidského světa, vyvinutými pravidly chování, které tvoří jejich mysl a nemají jinou šanci, než se jim podřídit, pokud nejsou kriminogenní nebo psychicky narušení nebo nechtějí dobrovolně zemřít.

K. Janyška 7.4.2018 14:32

Re: JSME JEN JAKO KOSTKY V ŠUPLÍKU.

Spontání řád lidské interakce a lidského světa má tytéž základy jako řád kostek v šuplíku nebo nekonečný počet spontánních řádů vesmíru, které však v součtu tvoří jeden obří a ten umožňuje jeho existenci. Spontánní řád je jedinou možností existence lidstva a nelze ho zorganizovat, tedy v lidském světě zavést lidmi organizaci, tedy socialismus. Lidé jsou jeho produktem a nikdy nebudou jeho řediteli. Je třeba se s tím smířit a naopak, naučit se dobrodiní spontánního řádu využívat. Vždyť, jak už řečeno, to on má bohulibé sebepořádací, seberegulační a sebezáchovné vlastnosti, ne lidé.

Chce-li to tak, nebo dělá-li to tak Bůh, je pro mne možné. V poměru 50 na 50... Dzp.

D. Green 7.4.2018 15:20

Re: JSME JEN JAKO KOSTKY V ŠUPLÍKU.

goo.gl/FEPTZV

J. Matuška 7.4.2018 14:31

Babiš: Couvli jsme, ale vydírání odmítám

Proč jste necouvl z vnitra?

Vždyť jsem vám řekl, že jsme couvli třikrát - v programu, počtu křesel a ve čtvrtek jsme i vylepšili nabídku dvěma silovými ministerstvy. Nechápu, proč soc. dem. záleží na vnitru. Pan Hamáček se přitom vždy profiloval jako expert na obranu, ale když nám má ukázat, jak by to dělal lépe, tak nechce. Předseda ČSSD nechce ani na zahraničí, ač k tomu jako bývalý předseda Sněmovny má blízko. https://www.novinky.cz/domaci/468441-babis-couvli-jsme-ale-vydirani-odmitam.html

J. Schořík 7.4.2018 14:37

Typický prolhaný levák Andrej..

Vysvětlete mi, proč na vnitru tak trváte?

Pane redaktore, nechte toho. To soc. dem. tak tvrdošíjně trvá na vnitru. Ministr vnitra Metnar není člen ANO, není to politik, ale profík, který se celý život pohyboval v oboru bezpečnosti. To není žádný politický nominant, jako byl pan Chovanec, o kterém dobře víme, jak na vnitru fungoval.

J. Schořík 7.4.2018 14:44

Re: Typický prolhaný levák Andrej..

Vlastně až teď mi to došlo. Andrej nemůže pustit vnitro, protože ho nemá - Metnar je Zemanův člověk. Teď už to dává smysl.

J. Matuška 7.4.2018 15:00

Re: Typický prolhaný levák Andrej..

Pane magistře, nabídky, které Hamáček se Zimolou dostal, se neodmítají /pro soc. dem.hlasovalo 368 tisíc občanů/. Jsem skutečně zvědavý, jak ta naše povolební bramboračka nakonec dopadne a pro tuto stranu zvlášť. Pochybuji, že se AB bude Hamáčka a spol. doprošovat - byl by směšný!

J. Schořík 7.4.2018 15:10

Re: Typický prolhaný levák Andrej..

Už jsem to tady psal. Vycházíte z chybné premisy, že "výhodnost" se pozná podle poměru získaných hlasů k získaným ministerstvům. Je to nesmysl - výhodnost je v očích jednajících a takhle to pro nás výhodné nebylo. Andrej ukázal že si s námi hodlá vytřít prdel a zejména teď ex post znovu dokazuje co je zač. Nepotřebujeme to nutně, teď už to ani nechceme. Po "komentářích" Andrejových médií ta varianta už neexistuje..

M. Kolář 7.4.2018 14:31

Foldyna

Bože, rusonácek Foldyna je místopředsedou ČSSD .. To je hnus.

A. Trick 7.4.2018 14:32

Re: Foldyna

Pokud nejste členem ani voličem ČSSD, tak je Vám do toho prdlajs. Je jejich věc koho si zvolili.

M. Kolář 7.4.2018 14:36

Re: Foldyna

Tak to není.. Na všech demokratických stranách záleží. A tento člověk tam nemá co dělat ..Patří spíš tak někam do spolku přátel doněcké lid. republiky, nebo mezi podobné debily ..

A. Trick 7.4.2018 14:44

Re: Foldyna

Kádrová práce především!