17.5.2024 | Svátek má Aneta


Diskuse k článku

Jaderná pře

Média přinesla informaci o tom, že Andrej Babiš vyvolal svým postojem k jaderné energetice v Bruselu údiv. Náš premiér trval na to, aby se černé na bílém jaderná energetika zrovnoprávnila s jinými bezuhlíkovými zdroji.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Venc 15.12.2019 18:03

V týdnu mne čeká hobití cesta na Moravu, tam a zpět - zůstal vůbec nějaký (nenapovídat!) bezpečný vlakový dopravce anebo to mám protrpět v autě?

:-)

P. Spáčil 15.12.2019 18:15

Uzavírky na D1 skončily, tak pokud nenapadne sníh tak to bude v poho.:-)

J. Venc 15.12.2019 18:20

Přestal jsem sledovat. Zprůjezdněno? Vlakem jsem ostatně začal jezdit stran nadbytečných nervů ...

:-)

R. John 15.12.2019 18:39

Když vzpomenu, jak jsem autem jel z Prahy před Olomouc předloni devět a půl hodiny, dělá se mě ještě dnes špatně... jen pro představu, jak to má odsýpat, včera večer... Hamburk centrum- Praha garáž, též centrum ..krásných šest a půl hodiny i s tankováním a občerstvením pod Berlínem.. wurstl a káva....a kdyby žena tolik nepískala a neprala se semnou o volant, mohl jsem ještě něco ubrat z času...pořád to nebyla maximálka... :-)

V. Mokrý 15.12.2019 17:54

Takže už známe mistra/vítěze fotbalového ročníku 2019/20

Slavia Praha

M. Němec 15.12.2019 18:03

Myslíš půlky sezóny. emane ?

Kotas, ty si odborník na všecko.

V. Mokrý 15.12.2019 18:08

16bodů náskok, je 16bodů. Takže to 1.místo musí uhájit i kdyby nechtěli.

M. Němec 15.12.2019 18:12

Míč je kulatej, Kotas, neblbni.

J. Venc 15.12.2019 18:23

Sebrali navíc Tvrdíkovi i klíče od auta, Bůh suď co bude.

Vyloučen není ani masivní výprodej.

Páč v pražské ZOO budeme mít namísto líné a podmíněné pandy fešáckého luskouna.

:-)

M. Němec 15.12.2019 18:35

Výprodej je nabíledni - jediná investice, která Číňanům vyšla. Budou chtí slízat smetanu a nějakou Slávii berou jak fabriku. Čemuž se nedivim a je třeba to tak brát.

Poprvé v životě je Tvrdík v něčem úspěšnej. A hned může narazit. Číňani udělaj rozprodej a Tvrdíka se ptát nebudou, resp. ho k tomu přinutěj,.

Velkej boss, a tancuje, jak Číňani chtěj. Hurrrááá slávisti.

P. Spáčil 15.12.2019 19:02

No, oni ti velcí bossové většinou vždy tancují, jak majitel píská, že?

M. Kolář 15.12.2019 17:44

Mezi roky 37 až 89 jsou pouze čtyři oblasti na světě, které prodělaly srovnatelný relativní hluboký propad hospodářské síly v celkovém srovnání. Tedy míru poklesu v žebříčku ekonomik.. Je to Argentina, Uruguay, tzv. východní Německo a Čechy s Moravou ...

I. Kellner 15.12.2019 17:54

Kde je finish..?

M. Němec 15.12.2019 18:00

Hlavně to zdůrazněte takovýmu Kotasovi, i když tenhle vůl to stejně nepochopí nebo popře.

M. Mařák 15.12.2019 18:09

Někde jsem to posledně viděl a neuložil jsem si to, nemáte na to náhodou ještě odkaz?

M. Němec 15.12.2019 18:10

Já si taky vcždycky říkám, pane Koláři, následující fakr : jak schopní byli při těch všech útrapách čeští dělníci, sedláci a inženýři a doktoři, že to za těch 40 devastace nekleklo úplně na hubu, a mv rámci možností jsme zůstali normální zemí, sice zbídačelou, ale plnou chytrejch a schopných lidí. Kde jsme mohli bejt ? Ale nebrečet a vzít to zase do dlaní. A makat . Ale ne , aby nám to říkal nějakej čobol.

M. Ilsner 15.12.2019 17:40

Soukromý dopravce dotovaný ústeckým krajem. To je prča ;-D

F. Doušek 15.12.2019 17:34

K raportům dyšny Kylchapa:

Na tratích v Libereckém kraji je následující stav:

1) Na hlavní regionální lince z Liberce přes Turnov, Semily, Starou Paku do Lomnice n. P. jezdí vozy bez problémů a na čas.

2) Na lince L31 Tanvald – Železný Brod jsou, bohužel, od zhruba 8 hodin na trati výrazné problémy, které způsobují povětrnostní podmínky (husté sněžení) a jízdní doba se tak prodlužuje.

3) Linka R21 Praha–Tanvald je zasažena od rána poruchou zabezpečovacího zařízení SŽDC u Prahy, nyní se provoz postupně vrací do běžného stavu.

4) Linka R22 Kolín–Šluknov: linka funguje bez vážnějších problémů, dopoledne došlo ke zpoždění z linky R21, ale postupně čas klesá.

Co se týká odbavovacích zařízení, přes noční výpadky jsou zařízení ve vlaku již funkční. Zde žádáme cestující o trpělivost, personál některých dopravců se učí praktické ovládání doslova během provozu.

Hrůza, co?

M. Kolář 15.12.2019 17:38

;-D

V. Zadák 15.12.2019 17:43

12:26 (Arriva, ČD) Rychlíky Arrivy Praha – Tanvald (R1142) a Praha – České Budějovice (R1168) mají zpoždění 18, respektive 26 minut. Zpoždění se kvůli závadám alternativních dopravců přenáší i na České dráhy.

11:22 (Arriva) Cestující, kteří jsou v rychlíku do Tanvaldu taženým brejlovcem a bez topení, pojedou podle mluvčího Arrivy Martina Faráře zdarma.

10:39 Arriva kvůli nedostatku souprav nasadila na rychlík do Tanvaldu asi nejbizarnější soupravu, kterou by mohla prodávat spíše jako retro svezení. Zpoždění rychlíku je v řádu desítek minut. Souprava netopí.

9:19 (Arriva) Problémy Arrivy pokračují. Osobní vlak ze Železného Brodu do Tanvaldu nabral hned na úvod zpoždění 36 minut, nemohl se rozjet.

8:46 (Arriva) Zatímco u Českých drah jsou cestující zvyklí na stránku ČD mimořádnosti s údaji o zpoždění či zrušení vlaků, v případě Arrivy takové informace zatím na stránkách chybí. Arriva má zatím ze všech dopravců aktuálně největší procento zpožděných vlaků.

V. Zadák 15.12.2019 17:50

Tohle se Vám Doušku moc nepovedlo. Arriva má s kraji i MD brutto smlouvy, takže může cestující vozit zadarmo až do alejujá. Otázkou je zda se to líbí objednavatelům za nimiž jdou tržby.

Tady to máte se všemi podrobnostmi a z celé Kotlinky:

https://zdopravy.cz/on-line-pet-procent-vykonu-ceskych-drah-prebiraji-jini-dopravci-sledujeme-jak-zvladaji-provoz-38910/

F. Doušek 15.12.2019 18:41

Já čerpám z KORID LK.

To vaše zpoždění přenesené i na ČD je, dle bodu 2. vinou SŽDC.

Jinak mně to nezajímá, neboť vlakem jsem jel naposledy o Vánocích 1990. Byl to vlak českých (nebo československých) drah, a měl zpoždění přes hodinu z Kryštofáku do Liberce.

F. Doušek 15.12.2019 18:41

Jo, a netopil.

P. Vandas 15.12.2019 17:18

Samozřejmě, že tu bylo tisíce "fungujících" podniků, ale z 95 % vyráběli pro neplatící trhy v Rusku a okolí, nebo pro Libyi,Syrii, Egypt či Alžír. Všechno na dluh, který nebyl splácen. V Ekonomice není rozhodující vlastnit výrobní prostředek, ale mít platící trh pro svoje výrobky. A ten trh, především v EU, je ten nejpodstatnější. Ano, byli jsme na něj připuštěni za cenu zrušení spousty výrobních kapacit a za cenu otevření vlastního trhu. Tato část transformace proběhla výtečně. Však se toho EU zalekla a tak vymyslela Lisabon, abychom si tolik nemohli vyskakovat. Že. :-):-):-)

O. Uživatel 15.12.2019 17:27

Uživatel požádal o vymazání
P. Vandas 15.12.2019 17:32

No to máš pravdu. Avšak věz, že tam už musíš velmi vážit slova, neb ti sice kriminál moc nehrozí, ale to jen proto, že tam Teo Van Gogha rovnou na ulici podřízli, jako ovci a Gert Wilders a jiní musí už 15 let žít v ilegalitě. :-):-):-)

I. Kellner 15.12.2019 17:34

Nebyl to Fortuyn? Nebo ten si uříz ucho a zabili tamtoho.. už si nejsem jist.. -)

O. Uživatel 15.12.2019 17:39

Uživatel požádal o vymazání
M. Němec 15.12.2019 17:31

Problém byl, že my, vyspělej stát , jsme se začali porovnávat s nějakejma Rumunskama nebo Bulharskama. Nedej bože Rusko, tuhle asijskou velmoc ani nechci jmenovat.

Máme se líp než v Rumunsku , to bylo heslo.

My se přece vždycky musíme poměřovat s Německem, Švýcarskem, Holandskem nebo Rakouskem, přičemž posledně jmenovaný stát nám v roce 1946 nekoukal ani na záda.

Šup, 40 let bolševismu, a jaký je pořadí ???

P. Vandas 15.12.2019 17:33

Souhlas. :-):-):-)