1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

J. V. Paroubek

Bývalý premiér Paroubek musel koncem minulého týdne utrpět těžký otřes.
Člověk, který rád obchází standardní situace a svými výrazovými prostředky a názorovými přemety tlačí protivníky neustále do defenzívy, byl zjevně vyveden z míry poznáním, že v jiných stranách existuje pluralita názorů a že své nezanedbatelné slovo má i stranická základna, tedy množina členů, na kterou ve své straně zapomněl okamžikem uzavření volebních místností. Úder na solar, uštědřený mu "obyčejnými" křesťanskými demokraty, musel být - soudě podle jeho několikavěté, skutečnost ignorující reakce - opravdu prudký.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
nebe 29.8.2006 21:58

Re: "Pan Topolánek musí nyní dovést do trpkého konce "svůj" projekt vlády ODS

Agentura STEM - paroubkovská, že by udělala kvalitní výzkum?

Je to lež jako věž. Co znám lidi, co volili ČSSD - tak už dávno Paroubkovi nemohou přijít na jméno. A to co předvádí v poslední době? Slušný člověk nemůže podporovat stranu, která je demokratická pouze tak, že to má v názvu nikoli v činech.

kng 29.8.2006 21:45

Jenomže Puchejř nějak nezohledňuje...

...skutečnost, že bolševici nemaj důvod mu jít příliš na ruku - je přece jejich konkurent ve vodách levého voličského spektra !!:-/

cekon 29.8.2006 21:48

Re: Jenomže Puchejř nějak nezohledňuje...

Je tam zřejmě dohoda (viz odstoupení skalního komunisty Grebeníčka a uvolnění prostoru pro "přijatelnějšího" Filipa) a zdá se, že jsou už nyní komunisté chvílemi nervózní. Ještě se můžeme dočkat roztržky, protože až si komunisté uvědomí nebezpečí spolknutí své strany ČSSD. No bude to legrace...

dulcibelka 29.8.2006 21:51

Re: Jenomže Puchejř nějak nezohledňuje...

Ježišmarjá, aby ještě ani ti bolševici ho nechtěli?! U vousu z brady prorokovy!

Haf 29.8.2006 21:31

kdepak sou ty bolševici ?

Někdo by měl všem těm vyplašeně volajícím a zoufale vyzývajícím " nepusťte komunisty k moci" vysvětlit, že jsou se svými obavami úplně vedle. Komunisté a další "nomenklaturní kádry" přece i po listopadu 1989 zůstali plně u moci, jenom se přesunuli z KSČ do jiných politických stran a všechny "rozhodovací pravomoce" si z dřívějších stranických sekretariátů přenesli do státních institucí a úřadů.

      Přeji hezký den...................

Andy 29.8.2006 21:33

Re: kdepak sou ty bolševici ?

jak sedíš ty...a ty...a ty...tady všude byli

žaneta 29.8.2006 21:43

Re: Re: kdepak sou ty bolševici ?

i v tvojí posteli byli, dáme lysohlávku endy?

Andy 29.8.2006 21:46

Re: Re: Re: kdepak sou ty bolševici ?

trhni si, stošedesátý klone Pepka Vyskoč.

žaneta 29.8.2006 21:47

Re: Re: Re: Re: kdepak sou ty bolševici ?

;-D

žaneta 29.8.2006 21:36

Re: kdepak sou ty bolševici ?

mimikryR^

cekon 29.8.2006 21:37

Re: kdepak sou ty bolševici ?

Možná už tak nejde o lidi jako o program. Doporučuji si přečíst návnady současných komunistů: www.kscm.cz(Y)

J.V.Parubek 29.8.2006 21:40

Re: Re: kdepak sou ty bolševici ?

To si raději přečtěte náš program www.cssd.cz je to podobné, ale reálné. Nikdo vám nedá to, co my vám slíbíme.

žaneta 29.8.2006 21:45

Re: Re: Re: kdepak sou ty bolševici ?

;-(

Michal Majzner 29.8.2006 21:26

výborně napsaný článek

výstižné, stručné, jasné

Kajan 29.8.2006 21:25

Ano, tak to má být. Opravdu, antikomunismus je jediným programem

pravcice, neboť institucionalizovaným antikomunismem je jen kapitalismus bez přívlastků !!! Dzp.

vlk svojpelešník 29.8.2006 21:27

A oba svorně většina lidí nenávidí ;-)

Jirka původní 29.8.2006 21:30

Re: A oba svorně většina lidí nenávidí ;-)

bohužel vlku bohužel.

vlk svojpelešník 29.8.2006 21:34

To by bylo na moc dlouhou diskuzi.

Snad jen, že kapitalismus bez přívlastků bych si troufl absolvovat. Pravděpodobně bychom také neřešili některé palčivé otázky dneška, ale v každém případě - obě krajnosti nejsou slučitelné s demokracií. To by mi až tak nevadilo, nejsem přesvědčením demokrat...

Andy 29.8.2006 21:38

Re: To by bylo na moc dlouhou diskuzi.

můžete mi osvětlit, co si představujete pod pojmem kapitalismus bez přívlastků ? Díky

vlk svojpelešník 29.8.2006 21:41

Kapitalismus bez přívlastků je když... o všem rozhoduje kapitál :-)

Než mi začnete nadávat, zamyslete se nad touto definicí, prosím...

Andy 29.8.2006 21:45

Re: Kapitalismus bez přívlastků je když... o všem rozhoduje kapitál :-)

já vám nadávat nebudu, Vlku. Své mínění jsem napsala tady kousíček níže ( nebo výše, no prostě k vašemu příspěvku).  Tahle vaše definice je stejná, jako ta, že socialista chce 100% přerozdělování.

vlk svojpelešník 29.8.2006 21:49

Ne zcela souhlasím.

Socialista neni komunista (tam je těch 100%), stejně jako ne každý kapitalismus je kapitalismus bez přívlastků. Demokracie vždy nějaké přívlastky dodá, ke všemu...

Andy 29.8.2006 21:57

Re: Ne zcela souhlasím.

z jakého důvodu tedy ( a teď se prosím nebraňte, protože tak to prostě vypadá) tady často s kapitalismem bez přívlastků strašíte, když dobře víte, že něco takového je prostě nereálná hrozba?

vlk svojpelešník 29.8.2006 22:00

Je to stejně reálná hrozba jako komunismus.

Pokud máte pocit, že straším kapitalismem bez přívlastků, dělám něco špatně. Kapitalismu bez přívlastků by většinu našich blahorodí všech barev smetl jako podzimní listí :-)

Jirka původní 29.8.2006 21:39

Re: To by bylo na moc dlouhou diskuzi.

já si myslím , že osvícená diktatura je nejlepší forma , nebo monarchie. To je jedno, ale demokracie bylo dobrá až do zavedení všeobecného volebního práva, pak to šlo z kopce.

Andy 29.8.2006 21:43

Re: Re: To by bylo na moc dlouhou diskuzi.

to je všechno pěkné, ale mne by opravdu zajímal vlkův výklad. Domnívám se totiž, že radikalizací výkladů, které ale nemají s realitou dvacátéhoprvního století v civilizovaných zemích mnoho společného, se dostávají do sporu lidé, kteří možná původně měli stejné pohledy na věc.

Jirka původní 29.8.2006 21:51

Re: Re: Re: To by bylo na moc dlouhou diskuzi.

ale já ve sporu s Vlkem nejsem, tedy nevím o žádném zásadním. , pokud to bylo na myšleno na mne.

Andy 29.8.2006 21:56

Re: Re: Re: Re: To by bylo na moc dlouhou diskuzi.

ne, nebylo

Jirka původní 29.8.2006 21:58

Re: Re: Re: Re: Re: To by bylo na moc dlouhou diskuzi.

tak to pardon, dneska jsem vztahovačný....;-(

vlk svojpelešník 29.8.2006 21:44

Osvícená diktutara či monarchie ano,

ovšem má drobný problém s následnictvím... To samé platí i o omezené demokracii, ovšem ekonomicky již není žádný tento model udržitelný. Je nutno oddělit vlastnictví od odpovědnosti, svým způsobem je současná zastupitelská demokracie jediný možný a přitom geniální tah.