1.7.2024 | Svátek má Jaroslava


Diskuse k článku

J. V. Paroubek

Bývalý premiér Paroubek musel koncem minulého týdne utrpět těžký otřes.
Člověk, který rád obchází standardní situace a svými výrazovými prostředky a názorovými přemety tlačí protivníky neustále do defenzívy, byl zjevně vyveden z míry poznáním, že v jiných stranách existuje pluralita názorů a že své nezanedbatelné slovo má i stranická základna, tedy množina členů, na kterou ve své straně zapomněl okamžikem uzavření volebních místností. Úder na solar, uštědřený mu "obyčejnými" křesťanskými demokraty, musel být - soudě podle jeho několikavěté, skutečnost ignorující reakce - opravdu prudký.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Honza™ 29.8.2006 8:59

Re: Re: Re: komentář naprosto přesný

R^;-DR^

PaS 29.8.2006 9:10

Re: Re: Re: komentář naprosto přesný

Ale bude vládnout ! To je to, po čem touží, za čím jde jak buldok Na rozdíl od MirTop. Ten jen tlachá a tlachá.Z toho JirPar taky nemám žádnou radost, ale MirTop to prostě neumí. Volební vítězství mu štěstí nepřineslo. Je prázdný ! JirPara si umím představit na barikádě s puškou a praporem. MirTopa ne. K jeho škodě.

dvd 29.8.2006 9:23

Vzhledem k tomu

že vím, co to znamenalo být ekonomickým náměstkem RaJe, tak si toho JirPar-a dovedu spíše představit v jiné situaci.

PaS 29.8.2006 9:29

Re: Vzhledem k tomu

MirTop to jako podnikatel se svým VAE taky moc nevytrhl! Rv

Honza™ 29.8.2006 8:58

Re: Re: komentář naprosto přesný

Vaše cha-cha se má číst jako ča-ča?;-DLepší než JirPar je Opar;-D

PaS 29.8.2006 9:13

Re: Re: Re: komentář naprosto přesný

Jasně!

Fredy 29.8.2006 9:01

Re: Re: komentář naprosto přesný

Jmenování vlády není závislé na Paroubkovi. Tu jmenuje president. Tak v pátek je tu vláda, jak na koni. Mafiáni již dnes zadními vchody odváží, co se dá.:-/

PaS 29.8.2006 9:12

Re: Re: Re: komentář naprosto přesný

Ano, a vstoupí do dějin jako t.zv. třicetidenní !

Fredy 29.8.2006 9:20

Re: Re: Re: Re: komentář naprosto přesný

Nikoliv. Do doby, než president pověří jiného (nebo stejného) člověka sestavením vlády, tak bude Topolánkova vláda funkční. To může trvat i dost dlouho. I tak dlouho, že se odhalí všechny lumpárny předchozích šibalů za osm let.

Dag Badman 29.8.2006 9:25

Re: Re: Re: Re: Re: komentář naprosto přesný

aby k tomu ovšem nepotřebovali dalších 40 let ;-P

PaS 29.8.2006 9:27

Re: Re: Re: komentář naprosto přesný

Ano, vládu jmenuje president. Ovšem zapomněl(a) jste dodat, že na návrh předsedy vlády. Toho ovšem jmenuje president. Vládu neschvaluje nikdo, jen její programové prohlášení. Pokud ho Poslanecká sněmovna Parlamentu České republiky neschválí, pak ta vlád včetně jejího předsedy končí. A jede se na novo. Třikrát a dost !

Takže v pátek to bude poprvé !

Tonda Himl 29.8.2006 9:01

Re: Re: komentář naprosto přesný

Je to pravdepodobny, ale v cele budou jina jmena - jen podrztaska a podrzdestnik Jarda LUFTAK zustane - ten to bude jistit kazdymu.

ibn 29.8.2006 8:52

podivuhodny uvodnik

Pokud ziskate od Psa odstup a par dni jej nectete, navrat na nej neni vesely.

Honza™ 29.8.2006 8:56

Re: podivuhodny uvodnik

Tepou Vám tu do vůdce,chápu;-DDoporučuji Blicí Listy nebo Haló noviny;-D

herdekbabka 29.8.2006 8:56

Re: podivuhodny uvodnik

NO BAŤ - lidovci se snažej vládnout alespoň tady-

° 29.8.2006 9:10

IBNe,

a proč to čteš? A když čteš, proč píšeš? A když píšeš... tak se nediv! :-D

grr 29.8.2006 8:51

pro mm

Hmmm. Znáte to,  Češi, smějící se bestie. Žádnej strach, než parouba odstraní ze všech funkcí a provedou očistu strany od pomýlených kádrů, nějaký směšný blb se zase najde.........:-)))).

mm 29.8.2006 8:55

Re: pro mm

Souhlas ale čím ho odstřelíte když na něj nic nemáte;-DJo kdyby bylo to by byla pohoda;-DTak zustalo jen u špíny a ta už neni ani k zasmání;-(

grr 29.8.2006 9:01

Re: Re: pro mm

http://zpravy.idnes.cz/kul-v-plote-je-i-paroubek-086-/nazory.asp?c=A060828_202758_nazory_dp nešťastný mm, tady si přečtěte paroubova oblíbence. zrovna zase odjistil granát a hodil ......Letíííí, letííííí, práááásk...:-))).

Fredy 29.8.2006 9:10

Re: Re: Re: pro mm

"Paroubek sám, jako kulturní či civilizační zjev, představuje ten druh postkomunismu, pro nějž je vše komunistické přijatelné, normální, akceptovatelné - vždyť to byl celý jeho život, kariéra, zkušenost. Politika jako násilí, agrese, tlak a křik."

Tak tohle milí levičáci a pomatenci podporujete? Nebylo by třeba onoho troufalce a diverzního imperialistického zaprodance  Karla Steigerwalda zavřít, až černá. Pardon zmodrá?

mm 29.8.2006 8:45

Co přeji Grr Honzikovi Ivánkovi a td

Co přeji ODS--vudce  stylu Paroubek .Proč jim to přeji--no aby už měli klid a pohodu.Tady jde o zdravý  Chlapi neblbněte myslete na sebe .Vy už snad nic jiného neznáte.Co budete dělat až to skončí;-D:-D;-P

huhu 29.8.2006 8:54

Re: Co přeji Grr Honzikovi Ivánkovi a td

jen si svého fýrera nechte, je to lúzr. Topol je na vítězné vlně :-D

mm 29.8.2006 8:57

Re: Re: Co přeji Grr Honzikovi Ivánkovi a td

VÁŽNĚ;-D

Honza™ 29.8.2006 9:02

Není prosím přítomen překladatel z Chánovštiny?

Není mu rozimnět cikánovi;-D

PrntaPrkola 29.8.2006 8:44

Dost bylo Paroubka

Nejlepším řešením by bylo, aby se už ani v tisku, ani v televizích, ani na internetu jméno tohoto megalomanského nebezpečného diktátora neobjevilo. Většině slušných lidí by klesl adrenalin a mohli by zase žít, pracovat a sledovat zprávy bez stresu. Jediná zpráva, kterou bych o tomto bolševickém reliktu chtěla číst je, že na něj byl spáchán úspěšný atentát. Nic jiného si totiž tento veřejný škůdce nezaslouží.

Hajek z Libočan 29.8.2006 9:14

Re: Dost bylo Paroubka

Neprehanejte, ackoliv nejsem priznivcem Paroubka, musim mu priznat, ze umi bojovat, zvlada POLITICKY svoji stranu bez viditelnych problemu, zatimco ti "utrinosove" Langer, Tlusty, Necas jen stale dokazuji, ze SAMI nejsou schopni stat v cele strany a museli hledat pomoc u vojaka Topola - Paroubek mi svou zaujatosti az posedlosti ziskat moc a svym politickym talentem pripomina spis Churchilla ( ne ovsem charakterove - tam ma vyrazne slabiny, to nelze srovnavat).

Jirka původní 29.8.2006 8:41

dobré ráno...slyšel

jsem http://www.rozhlas.cz/radionaprani/archiv/?p_po=91 Petra Pitharta kde kromě svého hodnocení roku 68 a 69 taky mluvil o rozdílech socialismu ve Švédsku, Německu, Francii a socialismu budovaného u nás Paroubkem a jeho komunisty. A také mluvil o tom , což mne od něj překvapilo, o konečné socialismu protože holt už na něj nemají peníze i bohatší státy, než sme my.....takže přátelé, co s tím budete dělat? On Pithart není příliš pravicově orientovaný člověk, že ano.

A k Paroubkovi se snad ani vyjadřovat nemá cenu. Když už nebere telefony, tak už je třeba nikde od něj nechtějí koupit, nebo se bojí zkráceného soudního řízení, nebo jich má prostě plnou skříň . Tak o co jde? O jednoho zloděje telefonů méně ;-)

Fredy 29.8.2006 8:55

Re: dobré ráno...slyšel

Na to, že na socialismus nemají, přišli už před nějakým časem i v Holandsku. Jenže ouha, přistěhovalci si na něj zvykli natolik, že jinou politiku nechtějí. A je problém. Zvednout daně? Toho se bojí, protože už i tak hodně zaměstnavatelů prchá ze země. Ale jak to řešit?

Minulý týden jsem něco dělal ohledně nemovitostí u nás pro holanďany. Bude jich tu čím dál tím více, ale....... Kupodivu se začínají zajímat o naší politiku. Nějak jim začíná vadit výše našeho deficitu. Také se ptají, kdy u nás zkončí experiment socialistického kapitalismu a kdy přijde vystřízlivění? Někteří se ptají i na Polsko...............

Jirka původní 29.8.2006 9:03

Re: Re: dobré ráno...slyšel

Ano Holanďani jsou dobrý ukazatel stability ekonomiky a poměru  "má dáti dal" oni mě vždy připadali , že jsou opravdu hodně "spořiví" a tak hodně přemýšlejí co je výhodné a co už ne.....Máte pravdu, je to i moje zkušenost. Mimochodem tak se chovají všichni komu záleží na tom, aby byl balac mezi tím co odevzdajía tím co dostávají. Jistá míra solidarity je OK , ale nesmí to být přes hranici vydírání a "vyčůranosti"

Jacques the Devils Advocate 29.8.2006 9:06

Re: Re: Re: dobré ráno...slyšel

Vycuranost je dobra na mocuvku. To se ti bude hodit pri hnojeni. To jsou jednoduche pocty - ci vis mocuvky das, tim vic productu vyroste. Pak budes ale muset sekat hochu. Este ze mas teorii strunove sekacky v malicku!