30.4.2024 | Svátek má Blahoslav


Diskuse k článku

Hučínův zápas

Vladimír Hučín asi netušil v listopadu 1989, že ho nejtěžší zápas s komunismem teprve čeká. Třináct let to trvalo, než se dočkal naděje na plnou rehabilitaci: zabetonované české soudnictví se pokusilo Hučína zdeptat a vnutit mu absurdní a amorální takzvané zbytkové tresty.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Béda, medvěd sežratelný 25.5.2006 10:40

Re: Re: Re: Výslech na NP :-) Vyšetřovatel Tramtarák v akci :-)

Já také reaguji jen na "ty moje pitbully". Žádní nejsou...

Jarda Musil 25.5.2006 10:39

Bédo medvěde :-))

Honza™ ještě zapoměl přidat, že osoba, na níž píše kádrový posudek, chodí do kostela a po bratrské pomoci byla pomýlená ;-D

Béda, medvěd sežratelný 25.5.2006 10:42

Re: Bédo medvěde :-))

Zdravím. Honza argumentovat umí, když se mu chce. Dneska má možnost to dokázat...

Jinak zdravím na určitě prosluněnou Moravu. Zde to začíná být na pršení.

Jarda Musil 25.5.2006 10:49

Re: Re: Bédo medvěde :-))

počasí jste určil správně ... ale mok ještě nezkapalňuje ... ještě je ve stavu několika listů ... kdepak ještě do květů ... :-)  ... mě také jednou kvádrovali ... že se prý často směji při nevhodných příležitostech - no ale posuďte sám - na vojně - to bylo srandovní všechno ;-D ... a pak ještě přidali (teda ono to vlastně bylo před), že mám negativní vztah k socialismu a SSSR ... a vidíte kam jsem to dneska dopracoval - že prej se tlačím doleva R^

AeroKarel 25.5.2006 10:39

Re: Výslech na NP :-) Vyšetřovatel Tramtarák v akci :-)

"Jelikož tu smrdíš od rána do noci, tak se ptám, co děláš, čím se zaměstnáváš, "

Na to by byla zajímavá odpověď od mistra všudypřítomných bezobsažných připomínek Bedy.

Béda, medvěd sežratelný 25.5.2006 10:44

Re: Re: Výslech na NP :-) Vyšetřovatel Tramtarák v akci :-)

Tož, aerobní /tedy na kyslíku závislý/ Karle, krom toho copy and paste sem ve Vaší připomínce obsah nenašel...

AeroKarel 25.5.2006 11:01

Re: Re: Re: Výslech na NP :-) Vyšetřovatel Tramtarák v akci :-)

Ano, je to nemyšlenka o neobsahu .......

Béda, medvěd sežratelný 25.5.2006 10:45

Re: Re: Výslech na NP :-) Vyšetřovatel Tramtarák v akci :-)

A navíc, já nikdy nic takového nezplodil. Žádám o link. Rv

NoName 25.5.2006 10:51

Re: Re: Re: Výslech na NP :-) Vyšetřovatel Tramtarák v akci :-)

Musíte ty komentáře číst, než napíšete reakci. To je na Tramtaráka ;-P

AeroKarel 25.5.2006 10:31

"Není válka. Kdežto v době atentátu na Heydricha válka byla, "

Ano, teď není, za Heydricha byla. A za Mašínů?

Sch.glosátor 25.5.2006 10:40

A co je to ta "válka" ?

To jako že se pošle nějaké lejstro, že se vyhlašuje a pak se podepíše nějaké lejstro, že skončila ? A když není takové lejstro tak je mír ?

AeroKarel 25.5.2006 10:43

Re: A co je to ta "válka" ?

Ano, to je to, co mne zajímá .......

Jura 25.5.2006 10:42

Re: "Není válka. Kdežto v době atentátu na Heydricha válka byla, "

Heydrich byl ztělesněním fašistické zvůle, který nechal popravit spoustů lidí. Mašínové zavraždili lidi,kteří  nic nespáchali a tto je zločin. Nebo si myslíte, že ti lidé co Mašíni zabili si to zasloužili?  

NoName 25.5.2006 10:45

Re: Re: "Není válka. Kdežto v době atentátu na Heydricha válka byla, "

Zaslouží si být zabitý americký voják v Iráku, který přiletel včera a ještě na nikoho nevystřelil ? Zasloužil si zabít starý Grebeníček nebo Urválek za to, co udělali ?

Jura 25.5.2006 11:10

Re: Re: Re: "Není válka. Kdežto v době atentátu na Heydricha válka byla, "

Zabitý americký voják je obětí. Heydrich nebyl obětí. Americký voják v Iráku patří k okupantům Iráckého státu  Padlýmu vojákovi vzdávám čest.,

Jura 25.5.2006 11:21

Zasloužil si zabít starý Grebeníček nebo Urválek za to, co udělali ?

O těch dvou jsem slyšel několik poznámek, ale pořádně ty případy neznám . Vím, že v minulém režimu se tu děly opravdu zvěrstva. A za těmi činy jsou konkrétní osoby, které je nutné vyhodnotit a odsoudit  aktéry..

AeroKarel 25.5.2006 10:48

Re: Re: "Není válka. Kdežto v době atentátu na Heydricha válka byla, "

Někteří více, jiní méně. Je v době komunismu ozbrojený strážce této ideologie nevinný nebo ne? Úplně nezúčastněný nebyl ze zabitých nikdo.

Pavla B. 25.5.2006 10:54

Re: Re: Re: "Není válka. Kdežto v době atentátu na Heydricha válka byla, "

Ježíšmarjá. Můj děda bývalý legionář, poté financ a za Hitlera bez práce, byl za komoušů průvodčí v šalině a potom noční hlídač na brněnském výstavišti. V obou těchto lukrativních profesích nosil uniformu a tak ho měli odprásknout taky.

Pro méně chápavé: úplně nezúčastněných bylo velmi málo.

AeroKarel 25.5.2006 10:58

Re: Re: Re: Re: "Není válka. Kdežto v době atentátu na Heydricha válka byla, "

Byl ozbrojen?

Pavla B. 25.5.2006 11:03

Re: Re: Re: Re: Re: "Není válka. Kdežto v době atentátu na Heydricha válka byla, "

Jo. Kleštičkama na štípání jízdenek.

Pochopte aspoň Vy, že člověk převážející velkou sumu byl ozbrojen kvůli těm penězům, nikoliv proto, že měl chránit režim. Měl chráni prachy proti loupežníkům, což se mu nepovedlo. Nebyl to cvičený zabiják a stal se obětí loupežné vraždy.

AeroKarel 25.5.2006 11:16

Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Není válka. Kdežto v době atentátu na Heydricha válka byla, "

Kontrolní otázka, komu svěřuje sakra nedemokratický režim peníze a zbraně?

Ostatně, mám dojem že tam zabití bylo neúmyslné, bylo to ve rvačce, ne?

gerontusinza 25.5.2006 11:25

Kontrolní otázka.Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Není válka. Kdežto v době atentátu na Heydricha válka byla, "

Je tohle demokratický režim, když soudce (nevolený, nesesaditelný) zbaví občanství 2 děti a ještě je toutéž institucí nechá exekučně  vyvézt za hranice? Já jej za demokratický nepovažuji. Mám právo střílet nedemokratické soudce, vy troubo? Podle vás asi ano.

gerontusinza 25.5.2006 11:28

Mimochodem ,též jsou ozbrjeni. Re: Kontrolní otázka.Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Není válka. Kdežto v době atentátu na Heydricha válka byla, "

Pavla B. 25.5.2006 11:28

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: "Není válka. Kdežto v době atentátu na Heydricha válka byla, "

Myslím, že to bylo ve rvačce, při které se napadený bránil.

Je ospravedlnitelné zabít prověřeného (k režimu loajálního) zaměstnance pošty, ačkoliv on osobně se násilí nedopustil? (A neměl ho jaksi ani v popisu práce jako dejme tomu pohraničník nebo policista?) 

Pavla B. 25.5.2006 10:44

Re: "Není válka. Kdežto v době atentátu na Heydricha válka byla, "

Zkuste mě ukecat, že byla.

IMHO: Svět byl rozdělen na základě jaltských dohod (druhý Mnichov, tentokrát s účastí USA). Obě vítězné mocnosti věděly moc dobře, jaký režim zavede na dobytém území ta druhá. V roce 1946 proběhly již částečně nesvobodné volby, ale lidé opravdu nebyli násilím nuceni volit vítěznou KSČ. Zdali byl únorový puč protiústavní, na to jsou různé názory i mezi historiky. Každopádně byl posvěcen (dejme tomu, že protiústavně) prezidentem republiky. Zkuste mi vyvráti názor, že komunisté se dostali k moci polodemokratickou cestou, nikoliv aktem hrubého násilí. Jiná věc je, že k udržení moci hrubé násilí používali. Byla to válka? A kdy skončila?

AeroKarel 25.5.2006 10:56

Re: Re: "Není válka. Kdežto v době atentátu na Heydricha válka byla, "

"Zkuste mi vyvráti názor, že komunisté se dostali k moci polodemokratickou cestou, nikoliv aktem hrubého násilí."

Nezkusím, jen podotknu, že byla-li cesta polodemokratická, mohlo být násilí dle mouky polohrubé. Jisté je že demokratickou cestou to nebylo, stanovovat procenta nemá cenu. A že komouši vraždili, zavírali, provozovali tábory nucených prací a kradli je asi nepopiratelné. Takže něco nenormálního bylo. Zda tomu říkat válka nebo ne, to nevím. Jevit jisté pochopení pro činy odporu zdá se mi logické.

A kdy to skončilo je jasné. Zrušením vedoucí uzákoněné vlády KSČ(M) a volbami.

AeroKarel 25.5.2006 10:26

"Komunismus není ideologie.. Kapitalismus není ideologie Fašismus ideologie je. "

IMHO komunismus, fašismus, nacismus ideologie je, kapitalismus ne, to je jen možný způsob hospodářství.

pižla 25.5.2006 10:24

JA BYCH TEN ČLANEK NAZVAL "HUČINUV ZÁPACH"!!!!!!

JA BYCH TEN ČLANEK NAZVAL"HUČINUV ZAPACH!!!!HUČÍN JE MEŠUGE!!!!!

Em 25.5.2006 10:42

Re: JA BYCH TEN ČLANEK NAZVAL "HUČINUV ZÁPACH"!!!!!!

Hučím měl okamžiky kdy se choval jako mešuge, ale je to sympaťák:-) a každá grupa potřebuje své hrdiny. Obzvláště ti co na nic podobného nemají.

Béda, medvěd sežratelný 25.5.2006 10:20

Chvilka Murphologie s Bédou

"Johnův nepřímý zákon: Žádáte-li o půjčku, musíte napřed doložit, že ji vůbec nepotřebujete."