1.6.2024 | Svátek má Laura


Diskuse k článku

Hra na zdrženou

Výbor sněmovny si přeje prostudovat celý policejní spis týkající se případu Čapí hnízdo, aby se mohl kvalifikovaně rozhodnout, zda zbaví Andreje Babiše imunity nebo ne. V podstatě má posoudit, zdali jde skutečně o kriminální kauzu, anebo o politickou šikanu člena parlamentu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Varadinková 22.8.2017 11:57

Re: Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

Já ho sice nemám jako první volbu, ale v případě, že ani Svobodní, ani Realisté se nezmůžou na potenciálních 5%, tak mu to hodím.

Nejde jen o to "alfa samce", ale i o to, jestli vůbec dokáže pojmenovat největší aktuální problém. Což zcela zjevně stávající strany (socani, lidovci, Topka, ODS,...) a jejich lídři nedokážou, protože mají jako prioritu zavděčit se Bruselu.

M. Těhanová 22.8.2017 15:01

Re: Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

Takže vy budete volit až po volbách, až bude jasné, kdo se tam nedostane. To je dobrá taktika. Nebo vy budete vidět do uren?

V. Hájková 22.8.2017 11:58

Re: Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

VÁŽENÝ- já víc věřím uvahám v komentáři pana TOMSKÉHO- než těm vašim šíleným plkum o osobnostech SLOVENSKÉHO FÍZLA A JAPONSKÉHO POPELÁŘE :-)))))))))))

L. Novák 22.8.2017 12:00

Re: Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

Přesně. A díky za odkaz. Výborně to shrnul.

Babišovým voličům a fanynkám zjevně imponuje, že se jedná o všehoschopného grázla.

V. Hájková 22.8.2017 12:09

Re: Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

Ano , máte pravdu jiný dojem to snad ani dělat nemuže!

P. Vandas 22.8.2017 12:11

Re: Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

Muže! :-):-):-)

P. Vandas 22.8.2017 12:03

Re: Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

Věřte! :-):-):-) Ostatně Alexandra Tomského mám ve velké oblibě. :-):-):-)

V. Hájková 22.8.2017 12:12

Re: Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

Skutečně??? Pak je zajímavé, že jste schopen se vyjadřovat ke každé ptákovině - ale k jeho skvělému komentáři děláte mrtvého brouka!

P. Vandas 22.8.2017 12:15

Re: Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

Protože ten jeho komentář je velkou politickou chybou a Realistům ubere hlasy. :-):-):-)

V. Hájková 22.8.2017 12:23

Re: Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

ŠKODA, že vás nemají REALISTÉ - mezi sebou , abyste jim mohl radit - vždyť

"" VY JSTE MĚL VŽDYCKY PRAVDU"" :-))))))))))))))

P. Vandas 22.8.2017 12:27

Re: Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

Když si to myslíte, tak na tom asi něco bude. :-):-):-)

V. Hájková 22.8.2017 12:32

Re: Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

:-))))))) co dodat :-)))))))

P. Čech 22.8.2017 12:56

Re: Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

Copak smysluplného jste ve svém životě dokázala, paní Hájková ? Tedy kromě porodu dětí, pokud nějaké máte. Ten japonský popelář vybudoval prosperující firmu, vyhrál senátní volby, založil politické občanské hnutí a s ním se dostal do poslanecké sněmovny. Nezdá se Vám že je to až dost na jednoho člověka? Asi se Vám to nezdá, Vy umíte jen nadávat a osočovat lidi, kteří v životě něco smysluplného dokázali.

O. Uživatel 22.8.2017 12:21

Uživatel požádal o vymazání
P. Vandas 22.8.2017 12:26

Re: Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

To mám z Bible. Tam je popsáno, jak charismaticky na zástupy působil Ježíš Nazaretský. Píše se tam: " Mluvil k zástupům, jako moc maje." A o tom to je i v politice. Některý to má, a jiný to nemá. :-):-):-)

O. Uživatel 22.8.2017 12:32

Uživatel požádal o vymazání
P. Vandas 22.8.2017 12:36

Re: Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

To máš jako ve lví smečce. Nejsme tolik rozdílní, jak si namlouváme. Alfa samec chodí první ke kořisti a všechny samice jsou jeho, dokud se nenajde jiný samec, co mu nabije hubu. Potom však je ze smečky vyhnán , neb ti jeho vlastní jej vyženou. :-):-):-)

M. Vondráček 22.8.2017 12:37

Re: Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

To uměl Hitler taky. To že to někdo umí, neznamená , že je správnou volbou ..

P. Vandas 22.8.2017 12:41

Re: Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

Však také netvrdím nikde, že je to dobrá volba. :-):-):-)

J. Franke 22.8.2017 12:45

Re: Naději na vítězství mají dva. Babiš a Okamura. Proč?

Tak to je... Jen nebožtík Goebbels veřejně přiznal, že NSDAP jde v první řadě o uchopení moci a přesto ji voliči vynesli do čela, i když její cíle byly veřejně známé. Co chce Babišovo ANO, je také zřejmé a přesto si voliči zvolí za premiéra odporného kariérního komunistu. Inu, kdo chce kam...

V. Hájková 22.8.2017 11:33

NAPROSTO

NEJLEPŠÍ - KOMENTÁŘ, který jsem kdy ke kauze BABIŠE- BUREŠE četla.

Skvělé - skvělé p. TOMSKÝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

https://www.novinky.cz/komentare/446650-komentar-babis-nepremozitelny-alexander-tomsky.html

M. Varadinková 22.8.2017 11:51

Re: NAPROSTO

Škoda. Tímto hloupým článkem (už druhým v pořadí) Tomský akorát diskredituje jak sebe, tak Realisty, za které kandiduje. Měl by raději psát o něčem, čemu rozumí, třeba o probíhající islamizaci ve Velké Británii.

L. Novák 22.8.2017 11:55

Re: NAPROSTO

Tomský to napsal velmi dobře a plně s ním souhlasím.

"...Všechny jeho (Babišovy) lži o účelovosti postupu policie před volbami byly vyvráceny, byl to on sám, kdo celou kauzu, jak potvrdilo Vrchní státní zastupitelství, bezpředmětnou stížností v březnu posunul tak, aby obžaloba padla až po volbách, ve kterých měl naději na první místo v politicky roztříštěném parlamentu. S antibabišovskou koalicí proti sobě zřejmě nepočítal. ..."

Doporučuji všem k přečtení (a díky za odkaz).

https://www.novinky.cz/komentare/446650-komentar-babis-nepremozitelny-alexander-tomsky.html

P. Vandas 22.8.2017 12:06

Re: NAPROSTO

Alexandr Tomský dělá politickou chybu tím, že se vůbec k Babišovi vyjadřuje. Tím se totiž zařazuje do houfu potrefených vedle Kalouska, Sobotky a Fialy. A to je ta chyba. :-):-):-)

M. Varadinková 22.8.2017 12:09

Re: NAPROSTO

Přesně!

L. Novák 22.8.2017 16:07

Re: NAPROSTO

Tak jo. Odporovat Zlu je politická chyba. Že mě to nenapadlo hned! :-P

D. Green 22.8.2017 12:09

Re: NAPROSTO

Taky to tak vidím, pan profesor chce do Poslanecké sněmovny. Vsadil bohužel na špatného koně, Realisté max 3%. :))))

P. Vandas 22.8.2017 12:13

Re: NAPROSTO

Ano. Jeví se mi to , jako strategická chyba vedení realistů. :-):-):-)

M. Hanko 22.8.2017 11:22

Babiš

Člověk aby se v téhle atmosféře styděl napsat něco ve prospěch Babiše. Ale co už.

Politici mlží naprosto běžně. Nevidím důvod, proč by mi tohle mělo vadit. O žádné zjevné Babišově lži nevím (něco na způsob Haškova NEBYL jsem na Hradě, nebyl a nebyl - a přitom tam byl. Drzá lež.)

O Čapím hnízdu mi chybí fakta, ale mediální smršť v novinách a milion rozhorlených komentářů novinářů, kteří o tom nevědí o moc víc, mi je vrcholně nesympatická. Jaké byly přesně podmínky té dotace? Viděl někdo ty papíry? Ó ano, naše (spíš Chovancova) neposkvrněná policie. To mě ale na rozdíl od některých, kteří velmi naivně a idealisticky (zřejmě) věří, že policie je neomylná, a kde má podezření, dotyčný jako by již byl odsouzen - tak na rozdíl od těchto lidí mě to nějakou zvláštní jistotou, že Babiš spáchal kriminální čin, opravdu nenaplňuje.

Firmě Čapí hnízdo byla státními orgány, v době, kdy na ně Babiš neměl vliv, schválena dotace, na kterou by JINÁ firma MĚLA právo. Předmět její činnosti prostě stát dotoval. I KDYBY se Babiš osobně snažil posunout svou firmu do polohy, aby měla legální nárok na dotaci (na podobné projekty přidělovanou!), na kterou za současného stavu nárok neměla - já opravdu nevím, jestli tohle je přes čáru nebo není. Zdá se mi, že snad ani ne. Silně ale cítím, že tohle není kriminální čin.

A když uvážím, jak starý ten případ je, a kdy se trestní stíhání začíná řešit - tak mě to prostě smrdí na sto honů. Babišovo vysvětlení, že z něj a jeho preferencí mají "kluci" zprava i zleva opravdu ale opravdu vítr a udělají cokoliv, aby ho z politiky vyštípali, mi přijde za těchto okolností opravdu věrohodné. MNOHEM věrohodnější, než pohádky o svaté a svými politickými šéfy neovlivnitelné policii, která začíná šetřit právě tehdy, když je to potřeba, což je jen čirou náhodičkou zrovna před volbami, že zázračně prozřeli zrovna teď, skoro po deseti letech ... kdo tomu věří, ať tam běží. A teď mě kamenujte.

J. Vobr 22.8.2017 11:31

HANKO,PÍŠI VÁM 1* !!!

Souhlas !!!