Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Hodnota slov
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M. Varadinková 19.8.2011 18:50Re: Podfuk. To jsem tady tvrdila od začátku, i s odkazem, neboť ta informace byla od začátku známa. Pravdoláskové novinářské hyeny to ale nepovažovaly za vhodné vzít na vědomí. Stejně jako zdejší zmanipulovaní klausofobní tupci (raději nebudu jmenovat). |
J. Kanioková 19.8.2011 18:50A to si myslíte, že si dělali mecheche? http://www.ceskatelevize.cz/ct24/exkluzivne-na-ct24/textove-prepisy-na-ct24/10600-masinove/
|
Z. Rychlý 19.8.2011 18:49Re: Tak přátelé, dnes jsem Vás trochu zanedbal. Vypadá to impozantně ! Předpokládám, že to bude vyrábět elektriku, výkon ? |
L. Brabencová 19.8.2011 18:47Re: Jasně je vidět, jak se to naším médiím hodilo do krámu, hrátky médií. |
J. Novak 19.8.2011 18:46Mašíni kontra Černý lev 777 Nemohu si pomoci, ale bratři Mašínovi jsou pro mne stále na úrovni obyčejných vrahů, kteří se za odbojovou činnost skrývají. Jejich akce nikdy navenek nedeklarovaly boj proti komunismu, týkaly se pouze majetkové trestné činnosti a loupeží zbraní, peníze z loupeží nikdy nepoužili k financování odbojové činnosti, ale spíše pro věci osobního přepychu či spotřeby, jejich akce byly s poměrně dlouhým časovým odstupem a na veřejnost nemohly působit jako boj proti komunismu. Zkuste si jejich činnost porovnat třeba se skupinou Černý lev 777, viz http://cs.wikipedia.org/wiki/Černý_lev_777, jejichž akce byly přímo i do očí veřejnosti jako činnost proti komunistickým funkcionářům. |
Z. Rychlý 19.8.2011 18:44Re: Ještě jedna technická o pokrytectví Chvilková výjimka zde byla, na elektrofakultě v 69 a 70 zrušili katedru marxistické filosofie (haha). Mám v indexu u zkoušky zrušeno. Zaplať pánbůh. Ani závěrečná státnice z marxismu se nekonala, asi bych na toho inženýra nevystudoval. Mě tohle fakt nešlo. |
V. Hajková 19.8.2011 18:44to: p KANIOKOVÁ Díky Vám jsme tu četli rozloučení - odsouzeného- KOMUNISTICKÝM- primitivním DOBYTKEM- KTERÝ NA NĚM SPÁCHAL VRAŽDU! Všimla jste si- TOHO NEZÁJMU?? Kde máme HOFMANA - s JÍLKEM?? Chápu- i těmto křivákum- by se těžko hledali URÁŽKY! |
P. Spáčil 19.8.2011 18:44Re: Pane Johne díky, konečně názor, se kterým souhlasím absolutně, já to popisuji podobně Nebylo to přibrzdění náhodou tím, že v roce 53 zemřel Stalin a ČR již tolik do procesů nebyla tlačena? |
J. Kanioková 19.8.2011 18:42Jasně je vidět, jak se to naším médiím hodilo do krámu, aby to hodili do souvislostí a přes Hájka a Bátoru si plivli na Klause.. to je in.. No a u Drtinové to zas hájil "expert" jako "zvyklost" vůči "zaostalým ... " :))) |
P. Vandas 19.8.2011 18:40Re: Určitě, Ano, i hasiči přibrzdili. |
E. Heusinger 19.8.2011 18:38Určitě, a nejvíc přibrzdili hasiči. Přece si kvůli nějakému zapálenému stohu nenechají vystřelit oko. |
S. Netzer 19.8.2011 18:37Re: Shodou okolností se po válce, v červenci 1946, dostal do rukou Zdeny Mašínové kus složeného toaletního papíru, což byl poslední dopis od jejího manžela, který ukryl do škvíry ve stěně své cely. Liguére! |
M. Varadinková 19.8.2011 18:36Re: Pane Johne díky, konečně názor, se kterým souhlasím absolutně, já to popisuji podobně Tak to si tedy vůbec nemyslím. Za prvé, komunistické vraždy se neodehrávaly tak, že by policajti nebo milicionáři stříleli lidi na potkání. Většinou je umučili ve vězení nebo v lágrech a tam se mučitelé žádné odvety obávat nemuseli. Za druhé byl čin Mašínů vodou na mlýn komunistické propagandě a dával komunistům legitimaci právě k tomu, aby bez milosti zatočili se všemi odpůrci s poukazem na to, že jde přece o vrahy a zločince. |
P. Vandas 19.8.2011 18:36Re: Pane Johne díky, konečně názor, se kterým souhlasím absolutně, já to popisuji podobně To, že nemohu z důvodů vyznání schvalovat vraždu, je jedna věc, ale Mašíny jsem nikdy neodsuzoval. |
J. Kanioková 19.8.2011 18:35Jestli média lžou? No, často i to, ale hlavně vytrhávají z kontextu aby to vyznělo co nejhůř. Čímž netvrdím, že Bátoru hájím. Byl mi prakticky egál, nebo spíš s iniciativou D.O.S.T i sympatický, s ní nemám žádný problém. Uznávám, že některé jeho výroky nejsou zrovna zcela košér, ale po téhle šaškárně a štvanici... Prostě není normální... ta štvanice... |
E. Heusinger 19.8.2011 18:34Paní Kanioková přepadením pokladníka Rošického si Mašínové přišli na 900 000,- Kčs. Můžete prosím osvětlit jak tuto částku použili na boj proti komunistům? |
P. Vandas 19.8.2011 18:34Re: Tak přátelé, dnes jsem Vás trochu zanedbal. Já mám hubaté oponenty rád, pane Matuško, to je naopak skvělá nahrávka na smeč. Ten větrný mlýn bude stát na Dobříši snad v červnu-červenci příštího roku. Já vím, že s tím zde prudím, ale když zde diskutuji, tak rád ukážu, že ty mé zdejší pindy mne ani neživí a ani nestravují moji duši. Ten mlýn stavím na památku mých pradědečků, stavitelů mlýnů. |
L. Brabencová 19.8.2011 18:32Podfuk. Reakce velvyslanců nebyla reakcí na pochod homosexuálů. |
V. Hajková 19.8.2011 18:30Re: PANE JOHN Drahoušku- - požádejte ošetřovatelku - at vám podá zklidnující lék na Altzheimra! |
P. Hofman 19.8.2011 18:29Re: Shodou okolností se po válce, v červenci 1946, dostal do rukou Zdeny Mašínové kus složeného toaletního papíru, což byl poslední dopis od jejího manžela, který ukryl do škvíry ve stěně své cely. Jo jo, chlast - slast. |
P. Hofman 19.8.2011 18:26Re: PANE JOHN Že by poslední půlhodinka a pak jdeme spinkat? |
L. Brabencová 19.8.2011 18:26Re: kruciš, asi jste to špatně přečetla určitě. |
V. Hajková 19.8.2011 18:24Re: Shodou okolností se po válce, v červenci 1946, dostal do rukou Zdeny Mašínové kus složeného toaletního papíru, což byl poslední dopis od jejího manžela, který ukryl do škvíry ve stěně své cely. Jsem štastná- že ten dobytek - HOFMAN s JÍLKEM DRŽÍ KUŠNY! |
J. Kanioková 19.8.2011 18:23kruciš, asi jste to špatně přečetla |
S. Netzer 19.8.2011 18:23Re: PANE JOHN Nestydíte se ani trochu, Vy, hrdinko odboje, anebo jste už opět ožralá? |
V. Hajková 19.8.2011 18:22Re: Pane Johne díky, konečně názor, se kterým souhlasím absolutně, já to popisuji podobně Opravdu - to tak vnímáte?? Jsem z vás dost zklamaná! |
J. Kanioková 19.8.2011 18:21Nu, co říct, jen obdiv.. |
M. Varadinková 19.8.2011 18:21Re: Ještě jedna technická o pokrytectví Jenže ti, které já kritizuji, si ten marxák vybrali jako svůj hlavní studijní obor, ba dělali v něm dokonce "vědeckou" kariéru. Pokud nevnímáte ten rozdíl mezi tím, kdo si takový obor sám vybral, a tím, komu to bylo vnuceno (ač to s jeho vybraným oborem nijak nesouviselo), tak musím jen opětovně konstatovat, že jste blbá jak troky. A blbě se to nakpírovalo Vám, ani to nedává smysl. Já jsem to nakopírovala přesně, jak se každý , kdo si to nakliká, může přesvědčit. Podstatné pro tento náš z Vaší strany nijak nepodložený spor je totiž to slovo "povinný", které Vám "záhadným" způsobem vypadlo. Ale záhadu v tom nehledám, spíš Vaši podlost a zvrácenost, která počítá s tím, že si to nikdo nebude chtít naklikat. A vůbec, už mně unavuje tato diskuse s blbcem. |
J. Matuška 19.8.2011 18:19Re: Tak přátelé, dnes jsem Vás trochu zanedbal. Vážený pane architekte, obdivuji lidi, kteří něco dokáží. Epimédia si myslí, že lidé netouží po pozitivních informacích. Hluboce se mýlí. Je to vidět i na těch nadšených příspěvcích. Dokonce i Milena to nevydržela. Až bude povětrník postavený, bude to někde na dobříšsku? Někdo z otcovy strany byl kdysi majitelem větrného mlýnu. Mám v sobě asi pár genů, protože tyhle stavby miluji. Na rozdíl od těch současných příšer, které jenom krajinu hyzdí. Moc pozdravuji, doufám, že jsem na Vás v diskusi nebyl někdy hubatej. To už by se do budoucna nestalo... |
V. Hajková 19.8.2011 18:18PANE JOHN CO BYLO - ZAVÁDĚJÍCÍ- v ČINECH bratru Mašínových?? Pane John- vy si žijete jako to prasátko v žitě po svých mrtvých příbuzných- kdy jste dědil restituce- A To ani V DUCHU BY VÁS- co jen žijete ŽRÁDÝLKEM nenapadlo - se postavit- komunistickému dobytku! TAKŽE - mluvte jen o receptech- ale kušte o politice! |