20.5.2024 | Svátek má Zbyšek


Diskuse k článku

Hnusné divadlo v Praze

Recese se proměnila v hnusný akt. Paroubek a jeho lidé čelili ve středu odpoledne na mítinku v Praze na Smíchově doslova vajíčkobití. Zdálo se, že každý kretén z širokého okolí přichvátal k Andělu s vajíčkem, aby si hodil. To, co se tam dělo, připomínalo štvanici na nechráněnou zvěř.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
strejda 28.5.2009 0:42

Re: Kdeže hnusné divadlo, normální poctivej vejprask to byl.

Pletete si to s fotbalem.

chouan 28.5.2009 0:59

Re: Kdeže hnusné divadlo, normální poctivej vejprask to byl.

Ne, neplete.

Plachá Gazela 28.5.2009 0:29

Chichichichi, Astone, vy zase dostanete od svých milovaných čtenářů

Pánům se to vymklo z ruky, vaši natvrdlí čtenářové na to ještě nepřišli... Jo, Praha je hlavní město republiky,  tam je blbců nejvíc na čtvereční metr...  U nás v Serengeti se o ně starají lvi a hyeny, v Praze dělají politiku.... ;-P

L.Zálom 28.5.2009 0:29

Hnusné divadlo

Bylo to hnusné divadlo, skutečně. Předcházelo mu velehnusné divadlo v podobě lživé a špinavé kampaně socialistů. Jestliže pár lidí vyjádřilo před několika dny své znechucení vajíčky, a dnes se k tomu přidala další spousta lidí, nedá se to brát jinak, než jako sklizená bouře, kterou Paroubek a jeho tým zasel. Ano, byl bych radši, kdyby se volební kampaně skládaly jen ze soubojů idejí - jenomže socialisté degradovali volby na nechutnost a hnus. Vajíčkovou kanonádu považuji za adekvátní trest, i když dnes mi bylo Paroubka, když jsem ho viděl jak byl obalený vajíčkem, skoro až téměř líto.

Samozřejmě, druhá věc je, jestli se házení vajec nebude stupňovat, a jestli nezačne někdo házet i něco jiného než vejce. Dnes na Andělu to bylo tak akorát - ideální by bylo teď s házení vajec přestat.

strejda 28.5.2009 0:36

Re: Hnusné divadlo

Vy jste organizátor? Je to přece zcela spontánní akce. Ta se nezastaví den ze dne. Jó, kdyby byla organizovaná, bylo by to jiné. Stačil by jeden příkaz.

L.Zálom 28.5.2009 0:42

Re: Hnusné divadlo

samozřejmě nejsem organizátor, tohle ani žádného organizátora nemá :-) Jen se zamýšlím nad tím, jak by vajíčková kanonáda zůstala adekvátním protestem a nesklouzla k přehnané trapnosti.

PetrH 28.5.2009 0:43

Re: Hnusné divadlo

Vy všichni soudruzi přece tvrdíte, jak ta vajíčka pomůžou Paroubkovi a uškodí ODS. Tak buďte féroví a zastavte to, vydejte ten příkaz.;-)

Radim Špaček 28.5.2009 0:26

Hnusné divadlo předvádějí především Paroubek a Rath

Já to sem plácnu ještě jednou - a omlouvám se všem, co už před třemi dny četli:  Už je zcela evidentní, že přes všechny Paroubkovy výkřiky, jak za tím stojí ODS, je EGGING prostá lidská reakce lidí. kteří nevědí, jak jinak dát Paroubkovi najevo, že jeho sprosťáctví, hulvátství a demagogie překračují všechny meze snesitelnosti. (EGGING jsem právě vymyslel a prosím všechny, aby přip řípadném použití nezapomněli citovat zdroj;-)

Egging je projev zoufalství občanské společnosti nad tím, co jsme si to nakonec vyzvonili před dvaceti lety v těch mrazech na Václaváku a na Letné (když Paroubek vysedával se svými obchodními přáteli v nejlepších podnicích jím řízeného RaJ).

Házet vajíčky po politicky nesympatických osobách určitě není správné - ale jak jinak dát těmto normalizačním šíbrům najevo, že se chovají nesnesitelně a nepřijatelně? A prosím případné respondenty, aby vynechali variantu "Nevolit" - to je samozřejmé, ale "nevolit" budu celou řadu stran, z nichž některé jsou pro mě zcela nepřijatelné, zatímco jiné bych třeba i volil, kdybych neměl lepší variantu.

Takže je prostě zapotřebí nějak odlišit ty zcela nepřijatelné od těch ostatních - a z tohoto hlediska je vajíčková intifáda docela srozumitelné sdělení.

A Klausovy obavy o ohrožení demokracie jsou - jak je u něj zvykem - spíš legrační. Hod vajíčkem opravdu nelze vydávat za násilí - to je pouze tradiční výraz zásadního nesouhlasu.

strejda 28.5.2009 0:30

Re: Hnusné divadlo předvádějí především Paroubek a Rath

Zkuste si přečíst platné zákony o veřejných shromážděních a právech na svobodný názor. Je to lepší než psát emotiní myšlenky. Tak, jaky vy se psalo 40 let. To se potlačování jiných názorů má znovu vrátit?

Radim Špaček 28.5.2009 0:42

Re: Hnusné divadlo předvádějí především Paroubek a Rath

Vy to máte opravdu hodně pomotané - takže popořadě: shromažďovací zákon znám, příslušné pasáže istiny o svodném vyjadřování názoru též.  Takže opravdu nerozumím, co jste chtěl říci. Mimochodem, hod vajíčkem ja také vyjádřením názoru (hod kamenem už ne, protože ten může zranit a je to tedy násilí. O tvrdších prostředcích samozřejmě ani nemluvě).

Potlačování názorů je problém tehdy, když se ho dpouští veřejná moc, což jsem v poslední době zaznamenal pouze ze strany vedení Středočeského kraje v čele s Rathem. Potlačováním názorů není, když obecenstvo vypíská (nebo vyvajíčkuje)  řečníka na veřejném shromáždění.

A jestli někdo chystá návrat oficiálního potlačování názorů mocenskými prostředky, pak je to Paroubek, Rath a někteří Zelení (najmě Bursík a Kocáb).

honza 28.5.2009 0:31

Re: Hnusné divadlo předvádějí především Paroubek a Rath

Podepisuji každé Vaše slovo. Ano, létající vejce jsou v podstatě projevem zoufalství obyčejných lidí nad tím, kam to dokázaly vládnoucí garnitury dotáhnout: jedna k aroganci, výhrůžkám a demagogii, za niž by se nemusel stydět ani Goebbels, druhá k tunelování, lobbyingu a dojení státní kasy jak v nějaké banánové republice.

Radim Špaček 28.5.2009 1:38

Re: Hnusné divadlo předvádějí především Paroubek a Rath

Tík!

těchňik 28.5.2009 0:36

Re: Hnusné divadlo předvádějí především Paroubek a Rath

Egging je vlastně i takový specifický lidový lobbying.;-P

EM 28.5.2009 9:51

Re: Hnusné divadlo předvádějí především Paroubek a Rath

Zlatá slova.

Když jsem se teď díval na vyjádření ministra vnitra, tak už se teším, jak bude na mítincích ČSSD ten hlouček důchodců obstoupen policejními těžkooděnci a jak budu vlečen v klepetech za to, že jsem při projevu pískal. Starý dobrý paragraf o narušování veřejného pořádku zase jistě dojde uplatnění.

BTW: Není nikomu divné, že na tom Andělu nebyli zaznamenáni žádní příznivci ČSSD ? Dle médií stáli v prvních řadách novináři - a byli následně též znečištěni...

Gaston 28.5.2009 0:26

Ale ,ale Astone

vím, že musíte psát korektně... Ale, nenapadlo Vás, že té arogance politiků je příliš? Že té jejich imunity je příliš? Že se Paroubek, Rath a spol chovají jako h....a? Jakého respektu a cti myslíte, že se  můžou dočkat politici, kteří nejednají v zájmu státu, ale v zájmu svém? Proč např. není okamžitě odvolán šéf NKÚ Dohnal za mrhání státními prostředky? Který soukromý zaměstnavatel by jej ve funkci držel? K ničemu jsou argumenty, že odhaloval podvody a divné hospodaření-vždyť je to jeho náplní práce. To mu za to máme stavět sochy? Ta naše politická (j)elita potřebuje mnohem více takových akcí, aby si uvědomila, od čeho tu je. Vaše shovívavost není rozhodně na místě. Nikdo zatím kamenem nehodil, ale jestli hodí, nebude to znamenat více, než že dozrál čas na revoluci. A toho bychom se měli bát všichni. Pochopí to ta naše politická jelita????

Gaston 28.5.2009 0:31

Re: Ale ,ale Astone

A hlavně nemluvte o Klausovi, protagonistovi to nedotknutelnosti a vyjímečnosti politiků a zatracovateli občanské společnosti... To už je vrchol

auxsan 28.5.2009 1:00

Re: Ale ,ale Astone

"Ale, nenapadlo Vás, že té arogance politiků je příliš?" Astona možná ne, ale ty vrhače asi ano.

hleena 28.5.2009 0:26

"ODS ztratí vajíčkovým výtržnictím přibližně 2 až 3% volebních výsledků" :-)))))

Tak proč socbolševici furt zuříte ,místo abyste slavili ? ;-D;-D;-D

PetrH 28.5.2009 0:33

Re: "ODS ztratí vajíčkovým výtržnictím přibližně 2 až 3% volebních výsledků" :-)))))

Víte, kolik ty vejce stály?;-D

auxsan 28.5.2009 0:56

Re: "ODS ztratí vajíčkovým výtržnictím přibližně 2 až 3% volebních výsledků" :-)))))

Takže oni si je platili? Já to tušil, že to nebude práce nějaké ideodiversní centrály .

Ovo 28.5.2009 6:15

Re: "ODS ztratí vajíčkovým výtržnictím přibližně 2 až 3% volebních výsledků" :-)))))

Velice vtipne pusobi pres a po zpravach reklamni blok, kde Lidl nabizi slevu na vejce M-ka. No jestli tohle neni rovnou diverzni cinnost. Az se toho nekdo chytne, tak bude jeste obvinen Lidl z podpory vajecnych utoku :-(

honza 28.5.2009 0:23

Nesouhlasím

s dnešním masakrem, ale stejně tak jsem předtím nesouhlasil s porušováním a pohrdáním zákony všemi socdemáckými hejtmany a jejich pohůnky. To politici - jak z ODS tak z ČSSD - nastavili laťku politické kultury v ČR a ulice adekvátně reaguje. Nesouhlasím s masakrem u Anděla, ale ulice není původcem tohoto jevu.

vlasta 28.5.2009 0:55

Re: Nesouhlasím

Pane, šetřte silnými slovy. V souvislosti s rozbitým vajíčkem, byť o čelo Jiřího Paroubka, je to směšné.

Pavel Pávek 28.5.2009 0:23

Smíchov

Jsem hrdý na to, že jsem na Smíchově dlouhé roky bydlel. R^R^R^

aquagenic 28.5.2009 1:08

Pavle Pávku

Bydlel jsi Na Václavce? Pokud ano, nech mi tu vzkaz. Ondřej.

chouan 28.5.2009 0:21

Teta Kateřina by to okomentovala:

1) Kdo do tebe kamenem, ty do něho vejcem

2) Na hrubý pytel hrubá záplata

3) Koho vejce jíš, toho píseň zpívej

Sečteno a odtrženo, Paroubegg dostal - a to jen částečně- co zasluhoval. Děkuji dnešním mladým!

Ať žije Velká Květnová Vaječná Revoluce !!

strejda 28.5.2009 0:23

Re: Teta Kateřina by to okomentovala:

A zpět k totalitě, zpět k jednomu povolenému názoru. Kdo se mi nelíbí, dostane po hubě. Zákony jsou jen cárem papíru, který se může kdykoli porušit.

Realista 28.5.2009 0:25

Zákony jsou jen cárem papíru, který se může kdykoli porušit.

říkají hejtmani za ČSSD...

strejda 28.5.2009 0:28

Re: Zákony jsou jen cárem papíru, který se může kdykoli porušit.

Nejsem hejtmanen. Nemyslím si, že když v Americe bijí černochy tak se u nás mohou zákony porušovat. Určitě se neshodneme, ale já si myslím, že je špatné KAŽDÉ porušování zákona. Tím se ovšem liším od vás a modré lůzy.