19.6.2024 | Svátek má Leoš


Diskuse k článku

Hlavolam se zamotává

Výzkumy voličských preferencí nám předestírají nečekaný pohled na politickou scénu. Převládá sympatie k novosti, jak ukázal průzkum agentury Focus pro MF Dnes. Proto tolik rostou preference nových politických stran. Zkušenost s Věcmi veřejnými je zapomenuta. Ve hře je ANO, Zeman se snaží aby SPOZ se do parlamentu nedostala, ale kdo ví, jak to dopadne.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Vondráček 11.10.2013 10:40

vykašlete se na rozpočet :-)

A konečně mi prozraďte jak je to s tím vaším sportem a hlavně běháním. Nebo jste jen takovej rozšafnej vejtaha ??

J. Ryba 11.10.2013 10:42

vykašlete se na jeho identitu, stejně vám jde jen o ni, špiclíku :-)

M. Vondráček 11.10.2013 10:44

Re: vykašlete se na jeho identitu, stejně vám jde jen o ni, špiclíku :-)

Jste dokonalý , jak přesně víte komu o co jde :-) Díváte se na sebe rád po ránu v zrcadle ??

J. Ryba 11.10.2013 10:47

Re: vykašlete se na jeho identitu, stejně vám jde jen o ni, špiclíku :-)

ale ale, ptáte se ho stále na umístění v závodu, abyste se z výsledkové listiny dozvěděl, jak se jmenuje

M. Vondráček 11.10.2013 10:59

Re: vykašlete se na jeho identitu, stejně vám jde jen o ni, špiclíku :-)

Mýlíte se, vytahoval se jak běhá, tak jsem s ním chtěl uzavřít sázku . Velkohubě souhlasil , ale nějak se té konfrontaci vyhýbá. Jinak nevím, proč zde lidé diskutují pod cizími jmény pane Jílku. Prozradíte mi proč ??

J. Ryba 11.10.2013 11:09

Re: vykašlete se na jeho identitu, stejně vám jde jen o ni, špiclíku :-)

1. nelžete, chtěl jste na něm to pořadí 2. co je vám po tom? 3. bylo tu mnohokrát vysvětleno

M. Vondráček 11.10.2013 11:13

Re: vykašlete se na jeho identitu, stejně vám jde jen o ni, špiclíku :-)

Začínáte být ve stejné kategorii tlachalů , jako je pan Láníček. Kecy , žádná odpověď.  Mimochodem, co je Vám po tom na co se ptám pana Láníčka milý všeuměle :-)

M. Prokop 11.10.2013 10:42

Re: vykašlete se na rozpočet :-)

Agitátor.

J. Ryba 11.10.2013 10:45

Re: vykašlete se na rozpočet :-)

něco jako vy....včetně ikonky. Škoda že nelze protiunijní třepetalky a alegorické vozy, že? :-)

J. Ryba 11.10.2013 10:43

...a proč vlastně "za bývalého bratra v kristu Kalouska"? On už není?

P. Vandas 11.10.2013 11:05

Re: Tak Ryba říká, že za bývalého bratra v kristu Kalouska

" Vrátit občanům?" :-):-):-) Kterým? Ostatně těm některým vybraným už to vrátil. :-):-):-)

O. Prochazka 11.10.2013 11:11

Re: Tak Ryba říká, že za bývalého bratra v kristu Kalouska

Obvyklé kecy o rozkradených miliardách. Nic víc. bez důkazů. Co to je rozkradené korupčnické miliardy? Ono se za ty státní peníze nic nepostavilo, ty peníze zmizely?

Ubohá představa, jak by ukradené peníze posloužily vědě, školství, dětičkám na svačiny atd. Pitomost. Za komoušů (údajně korupce nebyla tak veliká) peníze nebyly ani na to co máme dnes za běžné věci.

Peníze na sociální péči atd nebudou nikdy, stát to stejně lidem rozdá a ti to rozfrcají. To je největší korupce.

F. Vízek 11.10.2013 10:20

ANO, já nemám důvěru k ANO. Někdejší "VV" mně otevřely oči.

Opakované tvrzení pana Babiše, že stát bude řídit jako firmu, ve mně vzbuzuje údiv.  Vždyť stát a firma = nebe a dudy.

Stát rovná se nutný aparát + armáda + policie + soudy.  Stát rovná se až 25% předproduktivních (= děti a mládež na školách) a 25% poproduktivních občanů (= důchodci + invalidé). 

Firma a její skladba a její úkoly a cíle jsou jiné... Může mít firma takových 25% + 25% ?

A už vůbec pojem ŘÍDIT stát... je poněkud "mimo".   Parlament? Odbory? Banky? Samosprávné (=zastupitelské) orgány obcí a krajů?  Orgány činné v trestním řízení?  Vazby na EU a svět? ...

Připadá mi naivní (=nezralé)  Babišovo tvrzení, že STÁT LZE ŘÍDIT JAKO FIRMU (jejímž jsem vlastníkem).

J. Balcar 11.10.2013 10:22

I já se "zopakuji"...

V době úplné informovanosti nelze stát vůbec řídit, natož jako firmu.

M. Prokop 11.10.2013 10:22

Re: ANO, já nemám důvěru k ANO. Někdejší "VV" mně otevřely oči.

Jistěže je to blbost.

Jenže cílí (podobně jako jiné strany, třeba KSČSSD) na voliče, kteří na to nepřijdou. Níže je hned jedna typická ukázka.

J. Balcar 11.10.2013 10:25

Re: ANO, já nemám důvěru k ANO. Někdejší "VV" mně otevřely oči.

Co si mám myslet o straně, která v prvním bodě hlásá, že vytvoří nová pracovní místa a ve druhém, že více zdaní příjmy. To je jako když Kohn konvertoval ke křesťanství a Roubíček mu v sauně povídá: "Kohn, buď si vezmou plavky, nebo sundaj ten křížek, ale takhle jsou směšnej".

J. Balcar 11.10.2013 10:26

Re: ANO, já nemám důvěru k ANO. Někdejší "VV" mně otevřely oči.

...příjmy firem...

M. Prokop 11.10.2013 10:34

Re: ANO, já nemám důvěru k ANO. Někdejší "VV" mně otevřely oči.

To je právě ten rozdíl. Vy myslíte, takže nejste voličem KSČSSD (nebo ANO, abych si vzpomněl na ten vzoreček voliče níže).

M. Prokop 11.10.2013 10:25

Re: ANO, já nemám důvěru k ANO. Někdejší "VV" mně otevřely oči.

Jo a dodatek, když vám "otevřely oči" až VV, stál jste si předtím asi na vedení. Dle vašich zdejších výkonů ne asi, ale určitě.

F. Vízek 11.10.2013 10:30

Lidé noví a neznámí...

... jsou těžko kritizovatelní, když o nich nic nevíme.

Jsou spojeni s NADĚJÍ. 

 A člověk - je-li normální, neztrácí hlavně tu naději. Proto po určitou dobu fandí novým tvářím, když ty starší tváře ho tu a tam více či  éně iritovaly.

Váš osobní útok na moje "vedení" je známka bolševického myšlení: hrrr na člověka.

J. Ryba 11.10.2013 10:38

Re: Lidé noví a neznámí...

vy jste nevěděl, co je John zač? A to je mi vás líto...

M. Prokop 11.10.2013 10:39

Re: Lidé noví a neznámí...

To je, bývalý černochu, konstatování, vysvětlující bludy, které sem neustále cpete. To,  čemu říkáte v bolševické tradici osobní útok a "hrr na člověka".

F. Vízek 11.10.2013 10:45

Ano, M.Prokope...

...když mě dva roky po promoci někdejší bolševici postavili "mimo" a označili za NO (=nepřátelskou osobu), také soudili, že mě ovanuly "bludy"...

Ještě že jsem se díky "sametu 1989" na prahu své padesátky dočkal satisfakce.

J. Ryba 11.10.2013 10:51

asi vás ovanuly, když jste k nim vlezl už za Novotného :-)

M. Prokop 11.10.2013 10:42

Re: Lidé noví a neznámí...

No a pokud by mi tu NADĚJI měl ztělesňovat Babiš, John, Bárta a lidé jim podobní, pak si sám zažádám o hospitalizaci u Chocholouška, pro naprostou neschopnost sehnat a vyhodnotit informace. Ani jeden z nich není a nebyl "nepopsaná stránka".

R. Maceček 11.10.2013 10:31

Re: ANO, já nemám důvěru k ANO. Někdejší "VV" mně otevřely oči.

Úvodník Astona jasně definuje stav.Po volbách parlamentní žvanírna se nijak nebude lišit od té předchozí.

J. Ryba 11.10.2013 10:29

Re: ANO, já nemám důvěru k ANO. Někdejší "VV" mně otevřely oči.

no vidíte....a když jste byli ve vládě, tak jste tvrdil, jak to tu řídíte k prosperitě a teď zas, jak to Kalousek řídí k recesi.... :-) Vy si odporujete už jak ten Klaus, ten taky jednou říká, že Kalousek málo proinvestoval a podruhé říká, že vládní investice mají nulový pokud ne záporný multiplikační efekt :-)

F. Vízek 11.10.2013 10:41

Pane Rybo...

...vládní garnitura stát neřídí, ale SPRAVUJE (resp. SLOUŽÍ MU).

Výsledky voleb ukazují, zda to občané vnímají jako činnost úspěšnou - neúspěšnou.

J. Ryba 11.10.2013 10:49

to jste opět jen uhnul od toho, co tvrdím

V. Novák 11.10.2013 10:30

Stát LZE řídit jako firmu.

Ovšem stát totalitní, třeba monarchistický (bez přívlastků) nebo oligarchický, ne demokratický. Stát, který je vlastnictvím jednoho nebo několika málo vlastníků.

No a co - když si přečtu diskuze na Psu, tak aspoň tady o demokracii stejně skoro nikdo nestojí...