28.6.2024 | Svátek má Lubomír


Diskuse k článku

Hlava k potrestání

Tragedie, k níž došlo při lehkoatletických závodech dětí ve škole ve Volarech na Prachaticku, nám připomíná, jak strašnou zodpovědnost mají všichni lidé, kteří mají na starosti děti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Aleš 28.11.2006 0:57

Re: Re: Re: co se týče Dalíkovské lapálie

Ale houbeles, agent w4c má pravdu. Když vám postaví firma lešení, tak nemůžete nijak zjistit, jestli je provedení v pořádku. Od toho je skutečně ta smlouva a plnou zodpovědnost nese ta firma. Odskákat ředitel by to mohl jedině v případě, že smlouva nebyla formálně v pořádku.

NevericiTomas 28.11.2006 0:51

Re: Re: Re: co se týče Dalíkovské lapálie

A az vam to leseni spadne vinou šizeného materialu použitého na trubky, tak se taky nechate zavrit misto ocelare?Mezi riditelem a obrubnikem stoji - projektant, dodavatel, stavebni dozor, a stavebni urad.Logika podle ktere zabasli zrovna riditele me zcela unika....

Jinak je s podivem, ze kdyz padaji napriklad strechy obchodaku tak pokud se nezjisti, ze majitel domu vedel o zavade a nedstranil ji, zcela logicky se vybira mezi projektantem a dodavatelem...

AndyO 28.11.2006 0:50

Re: co Cech to muzikant

R^

AndyO 28.11.2006 0:49

Re: Re: co se týče Dalíkovské lapálie

o tom hřišti vím kulový, to máte pravdu, ale o zodpovědnostech ředitelů toho vím opravdu hodně. Ovšem chápu, vykecat se ze všech průšvihů je tak sladké. Vždyť to slyšíme denně: " já nevěděl, co je v tom daňovém přiznání, jen jsem to podepsal". " jo, pacient ochrnul, protože elektrický nůž byl rozbitý, ale jak se v tom mám vyznat, nejsem elektrikář ", " zedník spadl z lešení ožralej jak slíva, ale já jsem jen stavbyvedoucí, přeci je nemůžu pořád kontrolovat ".... ble ble.

Toho ředitele školy je mi docela líto, ale sakryš, jeho věc je mít k dispozici lidi, kteří znají svou práci. Například tělocvikáře, který ví, jak má vypadat hřiště.

Mimochodem, tu smlouvu bych chtěla vidět. Zda vůbec někoho napadlo se nad otázkou norem a bezpečnosti zabývat. Dost pochybuji. Pokud ano, tak je ředitel z obliga. Pokud ne, proč ji podepisoval ?

mrak 28.11.2006 0:42

co Cech to muzikant

nejdrive nekdo z ODS podepsal dary, ale za svuj podpis nerucil, pak nejakej prej direktooor v Africe se taky upsal, ale to byla jen euforie a nakonec nejvetsi lhar a menic nazoru parouberk dela pul roku z cely kotliny blbce, ale to je znak statotvorneho politika. Nikdo za nic nemuze, co Cech to muzikant, tak snad abychom je zacli vyvazet, treba do Brusele (Y)

V. Hoffman 28.11.2006 0:40

Re: Re: co se týče Dalíkovské lapálie

Hele, ked pre vas externa firma postavi lesenie, vy ho podla protokolu prevezmete, poslete na neho ludi a cele lesenie sa s nimi zosype, tak je to /aspon vo vztahu k vasim ludom/ aj vasa zodpovednost. Samozrejme, prislusna firma by si to mala odskakat tiez, rovnako ako v pripade nekvalitneho lesenia. 

Bolsevik 28.11.2006 0:40

Jeste ze tu je Paroubek

Vazeny a vsemi milovany Astone, delajice zavery a panu Paroubkovi, vzal jste v potaz take neschopnost pana Topolanka a pitomost pana Dalika? Nenavist je spatny radce a fundamentalizmus Vam neslusi. Zkuste zase zacit objektivne myslet. Kdyz chcete, tak to dokazete. Alespon v minulosti jste byval docela dobry novinar.

Srdeny pozdrav

AndyO 28.11.2006 0:38

Re: Re: co se týče Dalíkovské lapálie

já to chápu. Ale nepomůžu vám:)) Jen snad, že to remcání stejně nepomůže. Co se týče zmršeného způsobu voleb, pokud tohle chce někdo z voličů opravdu změnit, musí pro to něco udělat. Jenže, bohužel, my jen remcáme a ti, co jsou ochotní bubnovat na poplach jsou zhusta označeni za blázny, podplacené nebo aspoň podezřelé. Viz Hučín, Šinágl atd. Kdo se zastal starých protikomunistických bojovníků, kriminalizovaných v padesátých letech, když je nedávno Kojzar znectil a označil za zloděje a vrahy jen proto, že si dovolili jít na demonstraci proti podivným praktikám vlády ? 

Takže remcat samozřejmě můžete. Můžeme. Ale co musíme, to je přiznat si, že když už jsme si "vybojovali" vládu lidu, tak máme nejen práva, ale i povinnosti. Jak říkal lord Vetinari, být despotou je strašná zodpovědnost, nemáte na koho svést své chyby.  Demokracie naše vládce tohoto břemene zbavila.

agent w4c 28.11.2006 0:33

Re: co se týče Dalíkovské lapálie

O tom hřišti nejspíš víte kulový, milá dámo. Když vám firma něco postaví, tak nemáte ponětí, zda je to v normě nebo ne. Od toho je ta firma a smlouva, kterou podepíšete.

Říkáte, že je naprosto v pořádku, že si to odnese ředitel? Dejte si obklad :-P

Haf 28.11.2006 0:30

Re: "Jeho vlastní spolustraníci by ho měli vyvést z omylu. "

Bacha na podcenění "přítele" - voni StBáci nebyli všichni blbí, jako Ševčík a Konvalina z Pardubic !

Haf 28.11.2006 0:28

Re: chudak decko

Jasně, rozumím - měl skákat Potroubek. (Y)

Haf 28.11.2006 0:27

Re: co se týče Dalíkovské lapálie

Andy,Omlouvám se - nesouhlas. Součkovou nám nadělili, socany sem nevolil a ani systém těch "demokratickejch" voleb mi demokratickej nepřipadá (nejen mně - není rovná politická soutěž, není stejná váha hlasu......) Právem musím remcat.

Jan Pechanec 28.11.2006 0:23

chudak decko

Jo, jo, Dalík a Paroubek jsou naživu, ale nejspis aspon souhlasit s prvni casti clanku, kdyz uz se k ni nevyjadrujete, komentatori ;-)

AndyO 28.11.2006 0:22

co se týče Dalíkovské lapálie

už to nebudu komentovat, když ze sebe hodlají zúčastnění dělat blbce, je to jejich věc. Je to sice i má ostuda, že žiji ve státě s tak pitomými státníky, ale já se s tím nějak vyrovnám:)) Koneckonců, po všech těch Jakeších už mne těžko něco překvapí.

No a ten ředitel školy ? Astone, vy zřejmě vůbec netušíte, co znamená slovo ředitel. Od toho ten člověk má největší pravomoci a největší plat, že je nejodpovědnější. Jistě, školníka dělat nemusí, ale musí umět vybrat takového zaměstnance, který je schopen vše zajistit, včetně toho bezpečného rantlu v doskočišti. Všechny ostatné spekulace, že to přeci ředitel nemusí oblejzat sám jsou jen projevem naprosté neznalosti. Chápu sice, že ředitel školy, zavalen administrativními úkoly z ministerstva a různých inspekcí nestačí kontrolovat řádně chod toho, co mu bylo svěřeno do péče, vyplňuje lejstra a podepisuje hlášení, ale od toho je šerif, aby si s tím poradil.  Takže je naprosto v pořádku, že si to odnese on. Privilegia naprosté beztrestnosti za své činy má jen panstvo, viz blbka Součková se svým právníkem pro Diag Human atd. Takhle jsme si to demokraticky zvolili, tak holt nemůžeme remcat.

dd 28.11.2006 0:16

Astone, Astone

Už asi neexistuje mez, kterou by tvoji čtenáři nedokázani zbaštit.

mik 28.11.2006 0:12

"Jeho vlastní spolustraníci by ho měli vyvést z omylu. "

To stádo tupých či zbabělých ovcí? Toho se netřeba bát.  :-D

Martin 28.11.2006 0:10

Re: Pan Dalík je tajemník předsedy vlády a předsedy ODS

a protoze dalik rikal jen ze chce podporu prebehliku a ze s cssd vladnout nechce /nicim vic se nezabyval/, tak topolankova slova ze je to stanovisko ods leccos vysvetluji, ale astonovi to opravdu asi nedoslo nebo mu dosla tucna obalka :)

Haf 28.11.2006 0:09

Absurdní zneužívání demokratickejch principů

ukazuje, že není vada jen v lidech, kteří je zneužívaj, ale v bolševickým systému zastupitelský demokratury !

Haf 28.11.2006 0:07

Re: Aston by to asi moh vědět

Ale myslím, že chtěl napsat něco vo zodpovědnosti. Jenže neví, co to je. :-D

Halama 27.11.2006 22:05

Pan Dalík je tajemník předsedy vlády a předsedy ODS

To by měl Aston vědět.A jestli to neví / o čemž silně pochybuji/ať nepíše bludy v žoldu ODS.Topolánek jasně řekl,že je to stanovisko / oficiální/ ODS.T o nevíš Astone ???