3.7.2024 | Svátek má Radomír


Diskuse k článku

Hlasování coby fitko

Hned po svátcích se dočkáme hlasování o nedůvěře vládě, jak ho navrhla sociální demokracie. Ne snad, že by tato vláda byla důvěryhodná v tom složení, v jakém je. Ne snad, že by Radek John v roli vicepremiéra pro věci korupční nebyl figura komická.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
R. Sedláček 26.4.2011 9:07

Re: Italské vládní manželství svou krizi určitě přežije,

KOUKÁM, že už jste si zašel pro dnešní dávku informací za tetkama do vaší samoobsluhy.

D. Polanský 26.4.2011 8:22

VV volili hodně levičáci

Teď  tomu tak již nebude, a to bude i konec téhle strany v parlamentu. Bohužel VV zklamala na celé čáře. Poku jde o hlasování o nedůvěre současné pravicové koalici, tak to je opravdu folklór. Ale obyčejného voliče to nezajímá, spíš tak intelektuálky v Praze, aby bylo o čem psát, viz Aston.   

R. Tesařík 26.4.2011 8:43

Re: VV volili hodně levičáci

koho zklamala. Já jsem od ní nic neočekával..tedy nejsem zklamán.

M. Berka 26.4.2011 8:45

Re: VV volili hodně levičáci

Ale to byl záměr toho projektu. Museli ukousnout jak kus napravo, tak kus nalevo. Proto tam byla témata jako boj proti korupci. (Reálně s ní nikdo nikdy bojovat nechtěl...). Směs líbivých hesel fungující jak vpravo (ti co by nevolili ČSSD), tak vlevo (ti, co by ODS nikdy nevolili). To je celá pointa té manipulace. Když jsem se snažil toto prezentovat před volbami na jejich WEBu, tak mne označili za toho, "kdo nechce změnu".

R. Tesařík 26.4.2011 8:47

Re: VV volili hodně levičáci

boj proti korupci má každej. Ale vždycky zde bude  část voličů, kteří po té pomyslném volebním hřišti pobíhají jako splašení a čekají na Pelého.

J. Anděl 26.4.2011 8:50

Re: VV volili hodně levičáci

Jako každá miss boj za světový mír, že?

Stejně trapné.

O. Firtl 26.4.2011 9:08

Re: VV volili hodně levičáci

...z toho je vidět, že současný volební systém je špatně nastaven a změna je proto nutná. Přikláním se k většinovému, preferenčnímu systému ala Australie.

J. Anděl 26.4.2011 8:49

Re: VV volili hodně levičáci

A Vy jste z Prahy, pane Polanský, že o tom píšete?

Z. Bureš 26.4.2011 9:00

Re: VV volili hodně levičáci

Máte pravdu - VV volili hlavně blbci, kteří se nechali napálit kydy o vymýcení korupce a hloupoučkou postavičkou R.Johna z pořadu pravdoláskovní ČT 1 "Na vlastní oči" !!!

J. Klepal 26.4.2011 7:58

Klaus a pádTopolánkovy vlády

Při pádu Topolánkovy vlády byla  Klausova role zcela okrajová. Především, nestabilita této vlády byla založena tím, že získala důvěru pouze díky podpoře dvou podvodníků z ČSSD. K změně poměru sil v parlamentu došlo až v okamžiku, kdy se proti vládě postavil Vlastimil Tlustý s Janem Schwippelem z ODS a dva členové Strany zelených. Kdyby totiž vládní koalice měla stále podporu svých poslanců spolu se zmíněnými přeběhlíky z ČSSD, pak by jeden z dalších legitimních pokusů ČSSD o svržení vlády nemohl mít úspěch. Vládu podpořilo jen 97 poslanců. Správné tvrzení je, že Topolánkovu vládu svrhla opozice tvořená ČSSD a KSČM spolu se čtyřmi poslanci koaličních stran. Ke ztrátě důvěry měl každý ze 4 klíčových poslanců své vlastní důvody, každý z nich však svým způsobem vycházel ze lží, které se již nedaly zakamflovat.

R. Sedláček 26.4.2011 8:13

Re: Klaus a pádTopolánkovy vlády

Myslíte jak Klaus nepodpořil ČSSD na jejich sjezdu a jak Zubová neměla slíbené místečko na kandidátce ČSSD, a jak Tlustý nepřebíhal do nové pravicové strany nbepodporovcané prezidentem?

F. Doušek 26.4.2011 8:44

Re: Klaus a pádTopolánkovy vlády

řekněte mi, jaký je rozdíl mezi vládou podporovanou "přeběhlíky" a vládou svrženou "přeběhlíky".

Obé využívá levice resp. ČSSD. V prvém případě je to však terčem pranýřování, ve druhém zcela naopak.

Svědčí to o jediném.

M. Berka 26.4.2011 7:49

ODS, TOP 09 a VV

Toto vlastně skutečně je bývalý "projekt" Mirka Topolánka. Úvaha je triviální. Protože ODS by volby prohrála, vytvoříme další "nové" strany a sebereme část hlasů opozici a uděláme koalici.

To se podařilo. Problém ovšem je, že VV mají částečně levicové voliče. Je otázka, jak je udržet. To je těžší a nedaří se to. Jediné, co zbylo je "boj proti korupci" a to je už dnes taky groteska.

J. Anděl 26.4.2011 8:10

Re: ODS, TOP 09 a VV

Já pochybuji o tom, že by se strana, vzniklá na zakázku  v rámci nějakého projektu, zajímala po zvolení a po uzavření koalice  o to, co trápí její (levicové) voliče.

M. Berka 26.4.2011 8:49

Re: ODS, TOP 09 a VV

Ano, možná máte pravdu. Může to být "krátkodobý" projekt. Pak je ovšem čas přemýšlet, jaký "projekt" bude ten další, protože by se už pomalu měl začít připravovat. Jistě bude zajímavé, co zase naše "elita národa" intelektuálně vyplodí a vypotí.

O. Firtl 26.4.2011 9:18

Re: ODS, TOP 09 a VV

....ale ano. Co ty trojnásobné pokuty pro movité řidiče????????????

M. Berka 26.4.2011 7:36

Kouřové clony

Všechno je to jen divadlo, aby se pozapomnělo na reformy a lidi se věnovali blbostem. Malý finanční příklad. Např. 2 mil. nájemců bytů začne platit nájem ne zpětně, ale dopředu. Co se stane? Při ceně 5 000,- se z ničeho objeví 10 miliard. No, ale zboží je na trhu furt stejně a protože platí zákon zachování tak jsme všichni rázem o 10 miliard chudší. Za své peníze si o to nakoupíme méně. Místo tvorby hodnot jsou zde pouze "manipulace". Přesun peněz z jedněch kapes do kapes jiných.

L. Brabencová 26.4.2011 7:43

Re: Kouřové clony

Není to základ ekonomie? Přesun peněz z jedné položky do druhé, kde buď zmizí neznámo kam,neznámo kým, nebo se přesunou zase jinam, kde se ztratí tam..

R. Tesařík 26.4.2011 7:51

Re: Kouřové clony

za rohlíky taky platíte předem.

J. Anděl 26.4.2011 8:12

Re: Kouřové clony

To nic nemění na tom efektu při provedené změně platby za nájem, že?

Jinak já už bydlel a platil nájem i předem i po a neřeším to. Ovšem ani mi nepřišlo, že v tomto příspěvku toto řeší pan Berka.

R. Tesařík 26.4.2011 8:16

Re: Kouřové clony

soukromníci již dávno vybírají peníze předem.

J. Anděl 26.4.2011 8:25

Re: Kouřové clony

Vy trváte na tomto směru diskuze, že? Tedy že je správné platit předem. To jsem nepopíral, ale napíšu to ještě jednou srozumitelně a přímo: nemám nic proti platbě předem.

Mně ovšem přijde zajímavé se zamyslet vždycky, když vláda přijde s návrhem, který jí jednorázově dodá nějakou tu kačku. Jde o to, že nemá-li vláda zrovna největší důvěru lidí, je logické, že tito budou zpochybňovat vše, co alespoň na první pohled může vypadat jako posvěcené ulití si dalších pár do kapsy.

Jsou soukromníci, kteří si berou na začátku kauci tři nájmy. Až dojdou prašulky, udělá to vláda taky?

R. Tesařík 26.4.2011 8:26

Re: Kouřové clony

ne. Mně je to jedno. Jenom pan Berka se zavzdušnil.

J. Anděl 26.4.2011 8:30

Re: Kouřové clony

Vláda si nevezme tři nájmy jako kauci? Netrváte na tomto směru diskuze?

No nic. Je Vám to jedno a mně v podstatě taky. Vím o lidech, pro které to bude složité, zaplatit jednorázově dvojnásobný nájem, ale obecně s tím nic neudělám, protože na zákony a rozhodnutí v tomto státě mám nulový vliv.

J. Anděl 26.4.2011 8:15

Re: Kouřové clony

... a kromě toho, jak si s tím můžete být jistý? ;-)

M. Berka 26.4.2011 8:38

Re: Kouřové clony

Dobrá otázka!

1. Obecně dnes já už nevěřím ani sám sobě?

2. Nechce se mi věřit, že by ti lidé tam byli až tak moc hloupí, ale je možné, že jejich inteligenci přeceňuji.

J. Podhradsky 26.4.2011 8:11

Re: Kouřové clony

Nezlobte se ale to jsou hloupe pindy, cely svet plati najemne dopredu, proc by to nemohli delat i najemnici statnich bytu v CR. Mne jen zajima, jestli plati trzni cenu . Uroky na 10 miliard, pri 5% jsou 500 milionu za rok a za i mesic zpozdeni je to pres  40 milionu za rok. A daleko vice se usetri na tom, ze o propadnem neplatici, se stat dozvi o mesic drive a bude mit mensi ztraty..

M. Berka 26.4.2011 8:20

Re: Kouřové clony

Nezlobte se, ale prostě jste to nepochopil. Já mám vlastní byt a vlastní dům, takže je mi to celkem jedno, kdy kdo co platí. Snažil jsem se jenom ukázat "EFEKT" takové změny a co z toho plyne.

A to v souvislosti s připravovanými reformami. Proto, že se mi zdá, že o mnoha věcech se prostě nepřemýšlí nebo se vůbec nezveřejňují. Nějak nikdo nedopočte ty efekty do konce a nevím, jestli je to úmysl nebo hloupost dotyčných.

J. Jílek 26.4.2011 7:32

„já se vrátím, a se mnou přijde..." ne zákon, ale fízlovská agentura.

Astone, víte, že mě nepřekvapuje, že nevíte, že ABL svou detektivní divizi dávno prodala? Anebo víte - a nedbáte. To by mě také nepřekvapilo...

P. Novotný 26.4.2011 7:31

Jemelíka na úvodník NP

Je mi zle z toho tendenčního a zaujatého článku.