26.6.2024 | Svátek má Adriana


Diskuse k článku

Hlasování coby fitko

Hned po svátcích se dočkáme hlasování o nedůvěře vládě, jak ho navrhla sociální demokracie. Ne snad, že by tato vláda byla důvěryhodná v tom složení, v jakém je. Ne snad, že by Radek John v roli vicepremiéra pro věci korupční nebyl figura komická.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Fryš 26.4.2011 15:21

Re: Na tn.cz. živě ze sněmovny.

Je to jediný pořad "kesl buntes" Palcátovy televize, který po nocích sleduji. :-))) 

L. Severa 26.4.2011 14:33

Promiňte odbočení od tématu - sdělení pro ty kteří nesledovali

Včera přinesla ČT hned v úvodu večerních zpráv upozornění na novou praktiku prodejců bot, kterou sem zavál vítr z EU.  Jestliže jsou boty označeny jako módní výrobek je neradno s nimi chodit  po nerovném terénu a vůbec  ne v mokru, při čemž je nutné jen krátkodobé používání.  Na  uvedené výrobky se nevztahuje dvouletá záruka ani žádné reklamace.  Označení  není povinné a pokud prodavač  neupozorní o jaký výrobek se jedná zjistí to zákazník až na paragonu, kde to musí být uvedeno.

L. Brabencová 26.4.2011 14:45

Re: Promiňte odbočení od tématu - sdělení pro ty kteří nesledovali

Je jaro, po drobných deštích a lehkém ochlazení nastane normální letní období.Navrhuji, chodit bez bot.Je to zdravé, otužováním předcházíme nemocem. A navíc levné.

M. Prokop 26.4.2011 14:51

Re: Promiňte odbočení od tématu - sdělení pro ty kteří nesledovali

Jo, po ztvrdnutí kůže chodidla nevadí ani šlápnout na vajgla.

Což ovšem nic nemění na tom, že zase někdo vynalezl lumpárnu, nejspíš posvěcenou oním početným kočovným tělesem a hordou bruselního úřednictva.

Tvrdím to už dlouho, že nakonec ti Vietnamci u stánků šidí (zákazníka) nejméně.

L. Brabencová 26.4.2011 14:55

Re: Promiňte odbočení od tématu - sdělení pro ty kteří nesledovali

Jiné obchodníky neuznávám. Kvalita jimi prodávaných bot je stejná,jako v kamenných obchodech našich prodejců.

M. Prokop 26.4.2011 14:57

Re: Promiňte odbočení od tématu - sdělení pro ty kteří nesledovali

Tak stejná úplně ne, možná každý kupujeme jiné boty, ale ochota vyměnit a poměr cena/užitek jednoznačně nejlepší.

L. Brabencová 26.4.2011 15:01

Re: Promiňte odbočení od tématu - sdělení pro ty kteří nesledovali

Já jsem u Vietnamců spokojená. Nemám s nimi žádné problémy.

M. Prokop 26.4.2011 15:07

Re: Promiňte odbočení od tématu - sdělení pro ty kteří nesledovali

Já také ne, jen určitou kvalitu a úroveň tam prostě neočekávám. Pro tu jdu jednoduše jinam a nejsem zklamán tam ani tam.

P. Vandas 26.4.2011 14:54

Re: Promiňte odbočení od tématu - sdělení pro ty kteří nesledovali

Myslím, že je to jen reakce na úplnou hloupost, to jest zákonem stanovená záruka na obuv 2roky. Vžijte se do role výrobce obuvi, či prodejce a bude se Vám problém jevit jinak. Musel by totiž vyrábět boty železné.

M. Prokop 26.4.2011 14:59

Re: Promiňte odbočení od tématu - sdělení pro ty kteří nesledovali

Ta lhůta pochopitelně pitomost je.

Ale je rozdíl, když mi nevymění boty z důvodu ochození a když mi nevymění neochozené boty, kterým praskla podrážka, což se u těch litých stává docela často.

S. Ševeček 26.4.2011 15:08

Re: Promiňte odbočení od tématu - sdělení pro ty kteří nesledovali

Taky jsem si v rámci přípravy své urnisace zakoupil pár elegantních lakýrek ... snad jedno nazutí snesou.

P. Fryš 26.4.2011 15:15

Re: Promiňte odbočení od tématu - sdělení pro ty kteří nesledovali

Mám na chatě mokasíny v kterých šmatlám po lese a nebráním se občasnému ponoření do potoka. Jsou z roku 1965, stály tehdy 70,- Kčs. Zhurvení komunisti, ať žije kapitalismus a EU! :o)

O. Uživatel 26.4.2011 15:31

Uživatel požádal o vymazání
J. Anděl 26.4.2011 15:32

Re: Promiňte odbočení od tématu - sdělení pro ty kteří nesledovali

Nevím, jak to s tím přesně souvisí, ale zhurvení komunisti, přesně tak. S tou EU si nejsem tak jistej, ale ta myslím s vašima botama na chatě taky moc nesouvisí.

P. Fryš 26.4.2011 16:15

Re: Promiňte odbočení od tématu - sdělení pro ty kteří nesledovali

Jde přece o nedokonalý výrobek ze socialstické šmejdvýroby v divné kvalitě z bonexu a sprosté gumovémechové podrážky za neuvěřitelnou cenu. Jasné ?

J. Jílek 26.4.2011 14:18

trouba Kmenta

OTÁZKA: Dobrý den, můžete mi vysvětlit, proč MF DNES neustále lže o tom, že Vít Bárta porušil zákon proti praní špinavých peněz, když půjčoval peníze v hotovosti? Podle nálezu Nejvyššího správního soudu z února 2011 (zde máte odkaz na nález: http://www.nssoud.cz/files/SOUDNI_VYKON/2010/0091_1Afs_100_20110309023101_prevedeno.pdf) pro půjčování peněz žádné omezení hotovosti neplatí. Proč českou veřejnost objektivně neinformujete o díře v zákoně proti praní špinavých peněz a nepátráte po tom, kdo ji způsobil a zda tam ta chyba není úmyslně? Místo toho akorát pokračujete v házení špíny na pana Bártu. S objektivní nezávislou žurnalistikou to nemá nic společného. Děkuji za odpověď.

JUDr. madqwert

ODPOVĚĎ: MF DNES nelže. Informujeme o stavu věcí a názorech odborníků. Mimochodem: policie ten případ šetří. 12.04.2011 14:05

M. Prokop 26.4.2011 14:52

Re: trouba Kmenta

To je ovšem jen jeho a vaše verze, že to bylo půjčování.

J. Jílek 26.4.2011 15:05

Re: trouba Kmenta

přečtěte si zákon a pak něco mantejte

M. Prokop 26.4.2011 15:08

Re: trouba Kmenta

On už byl odhlasován zákon že Bárta vždy půjčuje a nikdy nepodmazává - nebo že Babák nepere příspěvky straně?

J. Jílek 26.4.2011 15:14

Re: trouba Kmenta

ne, nevadí, že nechápete, o jaký zákon se jedná, když je řeč, že jej Bárta porušil...nemusíte přece vědět všechno....

M. Prokop 26.4.2011 15:22

Re: trouba Kmenta

Ale já jsem, (ne)milý agitátore, nikde nepsal, že Bárta porušil nějaký zákon.

Já mám jen legraci z toho, že se najde dobrá a důvěřivá duše, věřící na to, že to byly půjčky.

J. Jílek 26.4.2011 15:35

Re: trouba Kmenta

já se bavím o tom, že kdosi nezná zákon, nezná ho Kmenta, nezná ho ministr spravedlnosti. Když je řeč jen o "přestupku", tak tu přece není místo pro vaše trapácké agit-úvahy o úplatcích atd....

J. Jílek 26.4.2011 14:03

není to první případ "zmizení článku"

OTÁZKA: Dobrý den, mohl byste mi říci, proč u článku "ABL podá trestní oznámení na redaktory MF DNES kvůli sledování Dalíka" (Zdroj: http://zpravy.idnes.cz/abl-poda-trestni-oznameni-na-redaktory-mf-dnes-kvuli-sledovani-dalika-12n-/domaci.asp?c=A110408_222652_domaci_jj) bylo záměrně zfalšováno datum zveřejnění na 29.3.2012? 3x jsem psal do redakce idnes.cz, že manipulují českou veřejností a přesto nedošlo k nápravě! Proč je zfalšováním data zveřejnění data tento nepohodlný článek prakticky nedohledatelný a neobjevuje se anbi v žádných svodkách a monitorinzích? Proč místo objektivních informací manipuluje MF DNES českou veřejností? Kdo vás za to platí? Děkuji za odpověď.

K. Janyška 26.4.2011 14:13

Re: není to první případ "zmizení článku"

O tom, že tzv. česká media, jak jim říkáte, manipulují českou veřejnost  já osobně vůbec nepochybuji... Dzp.

J. Jílek 26.4.2011 14:19

Re: není to první případ "zmizení článku"

Kmenta jo: ODPOVĚĎ: Nevím o tom. Zeptám se. Přijde mi to nepravděpodobné. A zdůrazňuji: nemanipuluji. Vše u nás v redakci prochází přísnou kontrolou šéfů a právníků.

:-))))

M. Prokop 26.4.2011 14:52

Re: není to první případ "zmizení článku"

Všechna media. Z principu věci.

J. Jílek 26.4.2011 13:34

"Poslanecký klub ODS jednohlasně vyslovil podporu vládě Petra Nečase v rekonstruované podobě," řekl šéf poslanců ODS Petr Tluchoř

to je rána do exklusivní pravdoláskovní teorie pí Varadinkové... :-)

J. Jílek 26.4.2011 13:36

Re: "Poslanecký klub ODS jednohlasně vyslovil podporu vládě Petra Nečase v rekonstruované podobě," řekl šéf poslanců ODS Petr Tluchoř

Pozornost poutalo dopolední jednání poslanců ODS. Ne snad, že by váhali s podporou vládě, ale kvůli jeho šéfovi Petru Tluchořovi. O něm jako o svém spojenci mluvila rebelka vyhozená z Věcí veřejných Kristýna Kočí a čekalo se, zda dnes někdo zpochybní Tluchořovo šéfování klubu. Nakonec se tak nestalo.

K. Berka 26.4.2011 13:43

Re: "Poslanecký klub ODS jednohlasně vyslovil podporu vládě Petra Nečase v rekonstruované podobě," řekl šéf poslanců ODS Petr Tluchoř

O jednoho "prohnilého" víc, nebo míň, vždyť u ODS je to úplně jedno.

K. Janyška 26.4.2011 14:16

Re: "Poslanecký klub ODS jednohlasně vyslovil podporu vládě Petra Nečase v rekonstruované podobě," řekl šéf poslanců ODS Petr Tluchoř

Ne,   Berka, u Vás je to jedno. To se týká hloupých... Dzp.