5.5.2024 | Svátek má Klaudie


Diskuse k článku

Hlasitý tikot hodin

V pondělí večer to vypadalo tak, že úterní schůzka ve složení Andrej Babiš, Jan Hamáček a Miloš Zeman se odloží kvůli tomu, že se fatálně protahuje bruselské jednání u nastávajícím šéfovi evropské komise. Nejsme u jednání, nevíme, jak aktivně do něho Andrej Babiš zasahuje, nicméně je třeba ocenit, že se zásadně vyslovuje proti kandidatuře levicového aktivisty Franse Timmermanse.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Forejt 2.7.2019 20:59

Re: Už mu zase hrabe

Karle kurňa, zavřete tu knížku a zkuste něco ze své hlavy. Chodíte přece na tu universitu 3.věku ???....nebo u vás v horách není ??

P. Vandas 2.7.2019 21:00

Re: Už mu zase hrabe

Není. Tam maji pořád VUML.:-):-):-)

O. Uživatel 2.7.2019 21:00

Uživatel požádal o vymazání
K. Janyška 2.7.2019 21:08

Re: Už mu zase hrabe

Já ano. Je to nas vás vidět, miliardi rudočerní... Dzp.

O. Uživatel 2.7.2019 21:18

Uživatel požádal o vymazání
K. Janyška 2.7.2019 20:53

INTEGRACE NÁRODŮ EVROPY V NÁROD JEDEN, V POSLEDKU NĚMECKÝ,

PROSTŘEDNICTVÍM EU ?

Název, jak z hororu, co ? A přesto popisující realitu. Co se tedy děje ?

Lidský svět, coby celek, se snaží zorganizovat (já vím, že marně, ono to nejde ze známých důvodů, je navždy lidmi nezorganizovatelným spontánním řádem, který řídí je, ne oni jeho) skupina nejbohatších lidí světa, tedy špičkových socialistů. Ano, bohatí mentálně propadnou dojmu, že když umějí zorganizovat tak obří a výnosné firmy a majetky, že by to mohlo jít i z celým lidským světem. A tak pilně zasedají v různých světových podivných institucích a radí se, jak to udělat.

Špičkou a centrem takového celosvětového radění, tedy socialistického řádění, je Bilderberg. Na něm se tajně, naposledy na konci minulého roku na 3 denním jednání, domlouvají. Kdo to nechce vidět - nevidí, stačí však vyhledat všechno na netu a jen ignorant si myslí, že na tajném jednání si porovnávají, kdo má dražší slipy nebo hodinky. Dohodnou se a konají. A samozřejmě, že v první řadě ovlivňují politické dění všude ve světě tak, aby to jejich záměrům vyhovovalo. A jedním z jejich hlavních zájmů je samozřejmě Evropa.

K. Janyška 2.7.2019 20:53

Re: INTEGRACE NÁRODŮ EVROPY V NÁROD JEDEN, V POSLEDKU NĚMECKÝ,

Mimochodem, Macron pracoval přímo v administrativě Bilderbergu a tak není divu, že náhle z ničeho nic získal takovou podporu Francouzů prakticky neznámý člověk, když mu Bilderberg patřičně pomohl. Totéž platí o předsedovi francouzské vlády, který byl účastníkem Bilderbergu také. Také, o podle všeho vydírané, Merkelové. Každý si pamatuje, když vypukla aféra s tím, že ji sledovala roky tajně polostátní americká agentura, jak rychle změnila názor na jí před tím tolik kritizovaný mulitikulturalismus.

Německo a Francie se dohodly pod tlakem svých mocenských choutek, tažených inspirací socialismem, který má ve Francii své "vědecké" rodné hnízdo a kterým se Němci velmi rychle nakazili už dávno. Dokonce přes linie první světové války se hádaly, řečeno s mistrem Hayekem z jeho slavné Kontrarevoluce vědy, kdo z nich lépe ovládá umění socialismu, tedy kdo umí lépe zorganizovat lidský svět. No a taková ideologická nálož v obou národech se Bilderbergu velmi hodila a hodí. Tlačí je už roky k založení jednoho evropského velkostátu, který by mohli mocní lépe svými penězi ovládat. EU ničím jiným, než takovým zárodkem, neustále se vyvíjejícím v tomto směru, není.

Ale vraťme se k tzv. integraci Evropy, tedy neustále omílanému termínu, jakoby vůbec nešlo o pohlcení malých velkými a likvidaci národních států a dokonce národů na evropském kontinentu. Ano, tzv. integrace Evropy nic jiného neznamená. Kdo si pod takovým termínem představuje něco jiného, měl by to vyložit. Já, coby znalec kompozitivní teorie, to nedokáži. Kdo potom jiný, mi není jasné.

K. Janyška 2.7.2019 20:54

Re: INTEGRACE NÁRODŮ EVROPY V NÁROD JEDEN, V POSLEDKU NĚMECKÝ,

Momentální model EU podle LS, jak jinak, byla přijata za předsednictví Německa, je skvělým nástrojem pro tak zločinný úkol. Vždyť z ní vycházející euorgány neslouží ničemu jinému, než podřízení všeho v EU Německu, coby nejsilnějšímu jeho členovi. Každý vidí, že za EU v případě skutečně velkých věcí jedná Merkelová, ne ty loutky, které Německu v čele EU slouží. Mimochodem, Německo už těží z EU a eura teď. Má největší přebytek státních financí na světě, přestože růst HDP jen průměrný.

A intergrace, tedy podřízení národních států a národů Evropské unii prostřednictvím tzv. implementace tzv. evropského práva, čti evropského, tedy vlastně novoněmeckého, příkaznického práva, postupuje. Někdy tempem až závratným. Najednou se mluví o Evropanech, o Evropě jako státu, o evropanství a populismu těch, kteří se odmítají takovému vývoji podřídit. A Macron do toho přijde na poradě se svojí rupočernou německou soudružkou s návrhem na urychlení integrace a zapojení do této nelidskosti dalších a dalších oblastí tak, aby evropský stát skutečně vznikl, a to co možná nejrychleji.

K. Janyška 2.7.2019 20:54

Re: INTEGRACE NÁRODŮ EVROPY V NÁROD JEDEN, V POSLEDKU NĚMECKÝ,

Neznikne však. Vznikne jen strašné napětí, které může skončit obřím krveprolitím při zpětném osvobozování národů a národních států z područí tohoto zločinného molochu. Návrhy na evropskou armádu a společnou policii a zdanění nejsou ničím jiným, než dalšími střípky do mozaiky euvýstavby, tedy v budoucnu podřízení Evropy tomu nejsilnějšímu, tedy v posledku právě Německu. To, že si to Francouzi a další neuvědomují, není vůbec důležité. Prostě jim chybí vzdělání stran spontánního řádu lidského světa.

Nemá cenu nikoho o takovém vývoji přesvědčovat. Pro sečtělého je však až neuvěřitelně a nápadně shodný s vývojem a koncem SSSR a pěstováním tzv. sovětského člověka, mimochodem, u nás Čechoslováka a v EU teď tzv. Evropana, které tak krutě a přirozeně selhalo. Stalo se to proto, že se to stát muselo. Spontánní řád lidského světa nic jiného nedovolí a už vůbec ne lidskou hloupost a nadutost ve věcech, které náleží jen a jen jemu, coby nezničitelné neosobní spontánní řídící struktuře všeho ve vesmíru, tedy i lidského světa. Je jedinou možností existence lidstva... Dzp.

P. Vandas 2.7.2019 20:54

Re: INTEGRACE NÁRODŮ EVROPY V NÁROD JEDEN, V POSLEDKU NĚMECKÝ,

Kdokoli. :-):-):-)

K. Janyška 2.7.2019 20:56

Re: INTEGRACE NÁRODŮ EVROPY V NÁROD JEDEN, V POSLEDKU NĚMECKÝ,

Čímkoliv, jakkoliv ? Ano, to Němci umějí. Byl jsem v Osvětimi dvakrát... Dzp.

P. Vandas 2.7.2019 20:59

Re: INTEGRACE NÁRODŮ EVROPY V NÁROD JEDEN, V POSLEDKU NĚMECKÝ,

Z Osvětimi není znám příklad, že by tam byl někdo dvakrát. Jenom ty. :-):-):-)

K. Janyška 2.7.2019 21:17

Re: INTEGRACE NÁRODŮ EVROPY V NÁROD JEDEN, V POSLEDKU NĚMECKÝ,

Ano, vždy chci vědět více, než ostatní. Je vidět, že vy ani jednou. Byli to totiž rudočerní vrazi tam... Dzp.

P. Forejt 2.7.2019 20:57

Re: INTEGRACE NÁRODŮ EVROPY V NÁROD JEDEN, V POSLEDKU NĚMECKÝ,

zapomeňte na integraci ....to bude spíš 3. světová .....sionisté se už zase začínají moc roztahovat a sociální liberálové toho začínají mít plné zuby. My monarchisté zatím vyčkáváme ......kucky.

K. Janyška 2.7.2019 21:00

Re: INTEGRACE NÁRODŮ EVROPY V NÁROD JEDEN, V POSLEDKU NĚMECKÝ,

My, znalci kompozitivní teorie, tedy jen já, už se bojíme. Víme, že miliardi jsou hloupí jeden vedle druhého... Dzp.

V. Novák 2.7.2019 20:44

Paní von der L. se v Bundeswehru postarala

o uniformy pro těhotné vojačky, zatímco jí padala letadla a znehybňovala se vozidla.

Nevím jak kdo, ale já to u německého ministra války kvituji s povděkem...

M. Němec 2.7.2019 20:47

Re: Paní von der L. se v Bundeswehru postarala

Za spadlý letadlo vždycky může ministr, to je logický.

Dneska se na D1 srazilo 8 aut - za to může Kremlík, nebo ne, Novák ?

O. Uživatel 2.7.2019 20:49

Uživatel požádal o vymazání
M. Němec 2.7.2019 20:56

Re: Paní von der L. se v Bundeswehru postarala

Občas jo, ale období jeho jazzrockovýho tydlifidlišmidli ne. Začátky, s Beefheartem, Pepkova garáž, Bobby Brown a konce.

Je tolik nový dobrý muziky, že jeden nestíhá, nostalgicky brečet u pilířů.

O. Uživatel 2.7.2019 20:58

Uživatel požádal o vymazání
V. Novák 2.7.2019 20:49

Re: Paní von der L. se v Bundeswehru postarala

Kdepak!

Ministr války přece za stav armády nenese žádnou, ani tu nejmenší odpovědnost, to je ložený, Němec!

I. Kellner 2.7.2019 20:53

Re: Paní von der L. se v Bundeswehru postarala

No...voni padali, protože nemaj nacvičeno...necvičej, nelítaj, technika je v rozvalu... prděj na to, ale to je přeci dobrá zpráva, no ne..?

O. Uživatel 2.7.2019 20:55

Uživatel požádal o vymazání
V. Novák 2.7.2019 21:00

Re: Paní von der L. se v Bundeswehru postarala

Jak píšu kdesi níže, beru to pozitivně - jak ve vztahu k bojeschopnosti německé armády, tak k akceschopnosti EK...

Jenom aby teď Němci nejmenovali tím ministrem někoho, kdo se nezakecá - to by bylo na negativní hodnocení.

M. Němec 2.7.2019 21:01

Re: Paní von der L. se v Bundeswehru postarala

Zastřelit by se měl nadřízenej toho pilota , a ne ministr.

Takže když spadne dopravní letadlo, tak by měl ministr dopravy okamžitě rezignovat ?

M. Mařák 2.7.2019 20:44

To byly nervy, Wimbledon hadra,

to byl adrenalin. Třídenní EU maraton právě skončil a o jeho zásadní historické důležitosti svědčí i vášnivé komentáře zdejších diskutujících. Matička národů EU dobrotivá je prostě neustále v centru celosvětového zájmu a tak.

M. Němec 2.7.2019 20:48

Re: To byly nervy, Wimbledon hadra,

Ano, souhlas.

I pani Hayeková 383 je spokojená a to je silná káva.

K. Janyška 2.7.2019 20:49

Re: To byly nervy, Wimbledon hadra,

Mlátíte prázdnou a nevzdělanou slámu... Dzp.

M. Mařák 2.7.2019 20:53

Re: To byly nervy, Wimbledon hadra,

Komentuji zdejší mohutný EU cvrkot...

K. Janyška 2.7.2019 20:55

Re: To byly nervy, Wimbledon hadra,

Ale neukotveně... Dzp.