16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

Hlas rozumu ze Štrasburku

Akční protiteroristický plán představila Evropská komise na úterním zasedání ve Štrasburku. Plán má tři pilíře (Brusel má rád pilíře, zní to tak hezky solidně, takže se míň pozná, že zpravidla jde jen o slova). Jde především o zjištění finančních toků, poté o odříznutí od zdrojů příjmů a nakonec o spolupráci s druhými zeměmi.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Lepew 7.2.2016 19:34

Re: Znovu video o p. Nováka

Beru na vědomí jeho nabubřelosti.

K. Janyška 7.2.2016 19:43

Re: Znovu video o p. Nováka

Nejsem nebubřelý, jen odvážný. Vy posera. Mimochodem, je zákaz vstupu anonymům na NP. Vobr, Balzám, Nový, tak kopou do kotníků místní sice mnohdy přitroublé, ale odvážné, z příšeří a beztrestnosti kanálů podlých... Dzp.

P. Lepew 7.2.2016 19:49

Re: Znovu video o p. Nováka

Kdyby bylo mé jméno zaměnitelné na úrovni většiny diskutujících, neměl bych problém diskutovat stejně odkryt jako zbytek. Tak to bohužel není.

Nemyslím, že bych do někoho podle kopal - v jrednom případě je pro mne těžké se udržet, ale stále mám za to, že nicku nijak nezneužívám.

Podle mého víte že mi to neustálé připomínání mého srabství vadí a tak si jednou za čas prostě kopnete. Ok, nedá se svítit.

H. Balzám 7.2.2016 19:54

Re: Znovu video o p. Nováka

Říkejte si jako já, když nemá oponent proti vám nic jiného než vaši anonymitu, potom vedete diskusi velmi dobře :-)

P. Lepew 7.2.2016 19:55

Re: Znovu video o p. Nováka

Janyška není můj oponent. Nebo o tom nevím..

H. Balzám 7.2.2016 20:02

Re: Znovu video o p. Nováka

Asi tak. Diskutovat neumí, většinu témat nedokáže ani pochopit, tak se tu kromě mesiášské činnosti akorát utápí v napadání ostatních. Pikoška je, že když mu to jednou za čas dá někdo sežrat, hned se vyrojí nějaká dobrotivá duše, která nám to tu pak vyčte, jak ho chudáka dusíme. Ale i to patří k věci, když potom takový člověk s poruchou vnímání reality něco říká, snáze to rozkryjete...

P. Lepew 7.2.2016 20:08

Re: Znovu video o p. Nováka

Mám za to, že ho prostě baví si kopnout do odkratého místa. Každý jsme nějaký.

Pořád beru nick za fér hru - v porovnání s lidmi, kteří zde mají skutečně falešné jméno tzn. jejich nick vypadá jako skutečné jméno.

Já jsem na srabství, nedůstojnost atd. prostě háklivý a zjevně je to z mých rekací na tyto věci vidět..

:))

Příště se holt musím zaregistrovat pod falešným jménem a nikomu to zřejmě vadit nebude..

O. Kadlec 7.2.2016 19:35

Re: Znovu video o p. Nováka

Jakou mediální práci máte na mysli? Noviny vyjdou až zítra.

P. Lepew 7.2.2016 19:35

Re: Znovu video o p. Nováka

Třeba ty včerejší videa o náccích, ty fotky těch chlapců v bílých kuklách atd.

O. Kadlec 7.2.2016 19:41

Re: Znovu video o p. Nováka

Copak to je práce takových médií, o nichž stojí za to mluvit?

Já jsem to teda ani neviděl, takže nevím, proto se ptám.

P. Lepew 7.2.2016 19:44

Re: Znovu video o p. Nováka

Já jsem právě včera večer jasně "věděl" že na té demonstraci byli nácci v bílých kuklách (kouknu a vidím, že jo) a že to nejspíš byla stejná grupa co potom napadla KLiniku (kdo taky jinej žejo?). Ještě jsem tady panu Kloudovi vyvracel teorie, že to udělal někdo jiný a teď když vidím tohle video vážně přemýšlím jestli jsem tak navní, nebo je takové režírování na podobných akcí obvyklé..

J. Kombercová 7.2.2016 20:08

Re: Znovu video o p. Nováka

K tomu videu.. na iDnes v blogu Petra Cvalína "provokace s největší pravděpodobností..." jsou kromě tohoto videa ještě fotografie policejního koordinátora v civilu ve společnosti několika skupin policistů... pak se objevil ten samý v Zámečnické ulici.

P. Lepew 7.2.2016 20:10

Re: Znovu video o p. Nováka

Mohl to být člen antikonfliktního týmu. Nácci mohli sami čekat na mediální prostor. Těžko říct.

Ale nezpochybňuji, že to takhle vypadá jako amatérské divadlo v režii policie.

J. Vobr 7.2.2016 19:38

Re: Znovu video o p. Nováka

Třeba tu vaši ... jak vás vyškolil Ransdorf !!!

:-)))

P. Klouda 7.2.2016 19:37

Re: Znovu video o p. Nováka

Ano. Zajímavé. A zajímavý byl i ten večerní Žižkov. »Zatím žádná stopa«... Po DVACETI lidech? Že by se ani jeden někde furiantsky nepochlubil?..

A dnes? O čem se píše a mluví? O narůstání agresivity našich spoluobčanů. Od půl sedmé byl na ČT24 i speciál o včerejší "Kavárně". Jedno z nejpodstatnějších slov bylo dovoleno vyslovit ustaranému Dienstbierovi... Jak že podobným tanečkům v malém říkají "zdejší" matadoři? Odklon?..

P. Lepew 7.2.2016 19:41

Re: Znovu video o p. Nováka

Dobře víte že jsem měl včera jasno, ale to video je skutečně velmi sdělné. Nakonec se může ukázat, že jste měl pravdu v tom nehodnocení předčasně Vy.

Holt u mě nácci fungují bezpečně na první singální (pořád mám např. potíže s kolenem které mi jeden takový hezoun zrušil pálkou..).

H. Balzám 7.2.2016 19:45

Re: Znovu video o p. Nováka

Já je teda taky nemám rád, ale jsem paranoik, takže si dost dobře dokážu představit, že s náma někdo hraje americkou hru, kdy je jich zneužito k posunutí veřejného mínění na tu či onu stranu.

P. Klouda 7.2.2016 19:45

Re: Znovu video o p. Nováka

Pokud jsem měl pravdu, nic se neukáže... 8) ....... To video je ovšem zaznamenáníhodné... Ten chlap v hnědé bundě to tam evidentně režíruje!.. ....... Ne, náckům, jakož jakýmkoli jiným týpkům, které mi připomínají co do atmosféry, kterou kolem sebe šíří, zásahové jednotky SNB z předlistopadových let... Násilí se mi hnusí v jakékoli podobě ~ asi bych šel pod kudlu jako jeden z prvních... 8)

H. Balzám 7.2.2016 19:42

Re: Znovu video o p. Nováka

Je to docela nářez, myslím, že to je kompletně secvičená ochotnická scénka pro média, tak, aby náhodou nějaký šulin z tisku nepřišel k úhoně a bylo večer co dát na první stranu. Nejvíc mě o tom přesvědčují ti fotografové, co si připadají jak v první linii někde v Bejrůtu, jdou do těch robinzonád a povalujou se tam na chodnících. Jsou si podle mého až příliš jistí tím, že se ti "fake nácci" rozhodně neutrhnou a nepůjdou po nich.

P. Klouda 7.2.2016 19:52

Re: Znovu video o p. Nováka

Tak trochu mi to připomnělo historicky první filmovou adaptaci Planety opic ~ když dneska na Kchúlu dávají tu méně povedenou, ač od Tima Burtona... 8)

H. Balzám 7.2.2016 19:59

Re: Znovu video o p. Nováka

To jo, taky davy komparsistů a žádná hvězda :-) No, ještě že to neviděl nikdo z halyvůdu, česká filmová škola má u nich dobrou pověst, po tomhle bysme na nějakého Pána prstenů mohli zapomenout :-)

P. Klouda 7.2.2016 20:03

Re: Znovu video o p. Nováka

Že ještě zůstanu u těch opic ~ ještě víc mi to připomíná konfrontační scénu mezi dvěma tlupama opolidí z prologu 2001: Vesmírné Odysey. Tohle by měl někdo opravdu otevřeně medializovat ~ ať padne, komu padne.

K. Němec 7.2.2016 19:56

Re: Znovu video o p. Nováka

Ano, podle tohoto je to dobrá režie.

Aneb jak si za vlastní peníze utvoříme "správný" názor.

P. Lepew 7.2.2016 20:04

Re: Znovu video o p. Nováka

Může být. Ale já chodil na demonstrace v minulém století, nevím jestli se nerežíruje obvykle, doufal jsem v reakce těch, kteří mají více zkušeností.

Klidně i k možné úpravě materiálu..

O. Kadlec 7.2.2016 20:03

Re: Znovu video o p. Nováka

Člověk musí být švihlej, aby vážně spekuloval o tom, že ten mrakodrap si Amíci taky shodili sami.

A nemyslím to jako urážku inteligence, o té věci mne přesvědčoval argumenty bratr ve víře, člověk ve světě úspěšný, chytřejší než já. Jen je švihlej.

Myslím že ty včerejší incidenty jsou proti tomu prkotina, no le vyvolávají jak vidím podobné spekulace. Je taková jedna Čapkova povídka, o zastřeleným falešným hraběti: kriminální příhody bývají mnohem jednodušší ve skutečnosti, než co se dá o nich vymyslet a tradovat. Dneska i podpořit youtubem.

J. Václavíková 7.2.2016 20:10

Re: Znovu video o p. Nováka

Taky zírám, co jde vyspekulovat. Hlavní je, že to podpoří předem hotový předpoklad o zaprodaných zmanipulovaných médiích :-) Všechno to ústí v jediné- musíme věřit Sputniku, když ti naši nám takhle lžou!

P. Lepew 7.2.2016 20:13

Re: Znovu video o p. Nováka

Viděl jste to video? O čem teda myslíte, že to bylo?

Já nemám rád spiklenecké teorie - konenčně že by si anarchisti sami zaútočili na KLiniku mi přijde úchylné - ale to video je rpostě hodně zvláštní.

O. Kadlec 7.2.2016 20:28

Re: Znovu video o p. Nováka

Neviděl, ale já po tom ani nepasu. Jsem dost zkušenej interneťák abych věděl, že videa běžně podvádějí diváka. A nemíním ztrácet čas zkoumáním. Já si počkám.

Mimochodem - Klinika nepatří anarchistům, ale taky to není jejich cíl. Ti útočili například na jednu pražskou hospodu, nebo na policii.

Nemá smysl spekulovat o tom, kdo to byl, když je ještě nechytili. Prostě fašouni. Nějací fašouni.

P. Lepew 7.2.2016 20:33

Re: Znovu video o p. Nováka

Jsem si to myslel. Mylně jsem se domníval, že se nebudete vyjadřovat k něčemu co jste ani neviděl a nechtěl vidět. příjemný večer.

R. Brzák 7.2.2016 20:34

Re: Znovu video o p. Nováka

já jsem ke spikleneckým teoriím velmi skeptický, takže to video jsem shlédnul asi pětkrát, a stále nemám jasno. Ale to bych asi měl jen tehdy, kdybych byl na místě.

Přesto bych na to video rád četl Váš názor - to, že je tam dost podivností, přiznávám...