Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Hlas rozumu z ministerstva dopravy
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P. Vítek 23.4.2014 8:26Uz jsem ho dlouho nesledoval,ale tohle je pekny http://eportal.parlamentnilisty.cz/Articles/6630--ceska-spolecnost-je-hloupa-prohlasila-tato-vyznamna-ceska-osobnost-a-mela-samozrejme-pravdu-.aspx |
P. Vítek 23.4.2014 8:09Silnice bez prostredniku http://www.mises.cz/clanky/anarchokapitalismus-dil-dvanacty-silnice-a-dopravni-pravidla-1134.aspx |
V. Ondys 23.4.2014 8:07:)))))) Je třeba se na všechno koukat optimisticky v naší společensky příkladné :))))) rovnosti: http://byznys.lidovky.cz/200-tisic-takovy-dluh-brzy-pripadne-na-kazdeho-ceskeho-obcana-p4j-/statni-pokladna.aspx?c=A131216_151822_statni-pokladna_mev#utm_source=clanek.lidovky&utm_medium=text&utm_campaign=a-souvisejici.clanky.clicks |
V. Hajková 23.4.2014 7:59Re: NĚCO PRO POBAVENÍ :-)))))) Tak si motoristé pospěšte- bude to pěkná rvačka se dostak k registraci :-)))))))))))) |
V. Hajková 23.4.2014 7:58Re: NĚCO PRO POBAVENÍ :-)))))) Nabídka platí pro prvních 100 000 zájemců. Pokud se zaregistrujete na www.radekjohn.cz, a pokud bude Radek John ve volbách 23. a 24. května zvolen europoslancem, Vaše asistenční karta řidiče od Radka Johna od společnosti ACA1213 bude okamžitě aktivována. |
V. Hajková 23.4.2014 7:57NĚCO PRO POBAVENÍ :-)))))) http://www.novinky.cz/komercni-clanky/333888-john-se-vzdava-platu-europoslance-kapne-vam-z-toho-neco.html |
P. Čulík 23.4.2014 7:54Re: tak jo, Astone A máte vůbec představu, kolik stojí km dálnice, nepředražené? Ani pozemky za 500 Kč/m2 dálnici nijak výrazně neprodraží. |
E. Heusinger 23.4.2014 7:30Re: Aneb jak obrátit příčimu a následek. A kam nyní demokraticky odtéká odpadní voda? |
E. Heusinger 23.4.2014 7:27Co se týká geologických posudků jest pravda. Dále je pravda, že pokud by ŘSD vyslyšelo "ekoteroristy" ohledně tunelu Kubačka, tak by dálnice už byla hotova. Na podzim jsem si vyšlápnul na Lovoš. Ten rámus z D8 (z dosud dostavěného úseku) je odpuzující. Alternativní trasa: Praha - Louny - Most - Litvínov - krušnohorský tunel - Dippoldiswalde - Dresden. Po domluvě s Německem odbočka Louny - Chomutov - Chemnitz - Leipzig. Aspoň by se využil dopravně zbytečný čtyřproud Louny - Křimov. |
P. Hofman 23.4.2014 7:27Re: To jsou takové důkazy ...To jsou upalovači. Upálit na hranici, Pánbůh si je tam přebere. |
P. Hlosta 23.4.2014 7:17Re: Aneb jak obrátit příčimu a následek. Hlídám si doma studnu. Hladina vody, která klesla o dost hodně v ní opět stoupla k loňské úrovni. Ovšem je nižší od chvíle, kdy se u nás v obci vybudovala kanalizace pro EU direktivu. Skončila doba, kdy se platilo jen vodné. Teď se bude platit i stočné, jen co se připojí občané ke kanalizační síti. Když to odmítnou, nastanou sankce obce k nim. Tak nějak demokraticky. |
M. Šejna 23.4.2014 7:13tak jo, Astone takže za výkup pozemků pro jeden kilometr dálnice (při ceně 500 Kč/m2) bude český stát platit 25 milionů Kč. Ono je totiž dálniční těleso obvkle široké kolem 50 m (vozovka včetně okolních příkopů a valů). Zítra bys mohl napsat článek o tom, jak u nás v Česku neumíme stavět levné dálnice. |
D. Polanský 23.4.2014 7:11Re: Aneb jak obrátit příčimu a následek. Ale sucho stále je. To, co prší je jenom tak symbolicky. Spodní vody ani o tom neví. Proti klimatickým změnám asi nic nenabojujeme, ale kde tu rybníček, mokřad, tůňka, jezírko by se mohly vybudovat. |
R. Gramblička 23.4.2014 7:10Re: Kdyby jen nesmyslná dálnice okolo Jílového oprava ... prý jimi (ŘSD) navrhovanou trasu ... |
O. Slavík 23.4.2014 7:09Za chřástala by měl být paušál-příplatek ... jinak to neprojde !!! Tu-ááá. :-) |
R. Gramblička 23.4.2014 7:07Re: Kdyby jen nesmyslná dálnice okolo Jílového a kudy by jste to táhnul vy, když napojení na Drážďany je potřeba. Podél Labe je málo místa anebo by jste dělal pořádnou okliku. Chtělo to lépe volit trasu v detailech, ale hlavní směr je zhruba správný. Mimochodem, povídal nám teďka jeden kolega geolog, který tam pro ně načas dělal. Prý jim navrženou trasu odmítal jeden posudek za druhým. Takže hledali tak dlouho, až našli někoho, kdo jim šel na ruku. Za dlouhé roky typické jednání pro vedení ŘSD |
O. Slavík 23.4.2014 7:05To jsou takové důkazy ... že to musí vzít každý soud. To je na doživotí !!! :-) :-) |
D. Polanský 23.4.2014 7:04S Astonem souhlasím půda je to nejvzácnější co máme. Ne všude za stejnou cenu, ale proč by dnes někdo prodával půdu za symbolickou cenu? Ale jak si docela dobře vzpomínám, že pravice ještě nedávno hlásala, že neexistuje nic takového jako veřejný zájem. Možná mají pravdu, pak není nic potřeba vykupovat a ani stavět silnice. Každý ať se dopraví tam, kam potřebuje, jak umí. |
O. Slavík 23.4.2014 7:00Re: "To je houba A co na to carevna ? Jo,ty vole, ten Zeman (NSZ) to je zákusek. :-) :-) |
R. Gramblička 23.4.2014 6:51Re: Tož Hafane, gratuluju, konečně si dospěl A hlavně by to chtělo omezit vliv různých aktivistů, kteří škodí taky dost |
P. Hofman 23.4.2014 6:50"To je houba ...kterou když prošlápneš, ty vole, tak tam už neni ta voda, která z toho vycákne." (Z rozhovoru politických podnikatelů Martina Ulčáka s Romanem Janouškem o Péťovi Nečasovi v době jeho vládnutí ČR.) Už to neměli vyfutrovaný!!! |
R. Gramblička 23.4.2014 6:50Tož Hafane, gratuluju, konečně si dospěl S tím 15x navíc souhlas, ale pod podmínkou vyvlastnění, pokud budou pořád dělat drahoty |
P. Maleček 23.4.2014 5:38Kdyby jen nesmyslná dálnice okolo Jílového No hezky se nám tu dnes Aston rozjel. Nezbývá než doplnit, že ze stejných důvodů je vedena i trasa dálnice přes České středohoří a to přes území, o kterém každý tamní jouda ví, že je nestabilní a hrozí rozsáhlé sesuvy. Ne však politici, ministerští úředníci a jimi najatí velezkušení (hlavně v dojení státu) odborníci. Výsledkem je dálnice, která bude díky nestabilnímu podloží požírat další a další miliardy. V důsledku pak bude mnohonásobně dražší než i ekology preferovaný dlouhý tunel. Ten kdyby byl, tak se už po posledním nedodělaném kousku dálnice Praha Berlín dávno jezdí. A k cenám pozemků. Ano to navýšení je logické. Na to už dávno přišla řada zákonodárců a jejich šíbrů, kteří se zmocnili mnoha pozemků ležících pod trasami dálnic a pražského okruhu. Těm již byly dávno a potichu vyplaceny mnohonásobky částek o kterých dnes uvažuje min. dopravy pro obyčejné sedláky. Inu být u lizu v parlamentu se opět vyplatilo. |
P. Rajman 23.4.2014 5:12Nejde jen o kvantitu lumpáren ale i kvalitu. A tahle je kvalitní dost. Pochopitelne, že velcí gauneři začínali na malých kauzách a pro spekulantský poter je přijetí podobných zákonů ideální. |
J. Vyhnalík 23.4.2014 3:14Re: Aneb jak obrátit příčimu a následek. A tomu, kdo to otevřeně kritizoval a odmítal podepsat zločinný zákon, dodnes média usilovně nasazují šaškovskou čepici kritika "zjevené pravdy" náboženství boje proti klimatickým změnám. |
V. Halašta 23.4.2014 0:06Aneb jak obrátit příčimu a následek. Takže kdo nekřičel dost nahlas, tak je větší hajzl než ten, kdo tu hajzlovinu odhlasoval. Dobré. |