7.5.2024 | Svátek má Stanislav


Diskuse k článku

Hlas rozumu od lidovců

Zchlaďte hlavy, tak zní stanovisko lidovců, jak vyplynulo z úterního jednání jejich předáků. Lidovci vyzývají prezidenta, aby odložil státní návštěvu do Číny a řešil krizi. Je to návrh legitimní, rozumný a nesplnitelný. Prezident si zakládá na tom, že krizi bude rozdmychávat, podporovat a násobit

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
V. Klepetko 10.5.2017 11:53

Re: Ano, tak to je...Úvaha pro pana Vandase, k dotazu pana Vobra

Vzbuzuji ve Vás ta temná podezření i já ? :-)

P. Vandas 10.5.2017 11:53

Re: Ano, tak to je...Úvaha pro pana Vandase, k dotazu pana Vobra

Tak to není. Nic takového ústava nepředpokládá a tak je to i správné. Prezident prostě ministra na návrh předsedy vlády odvolá. O osudu vlády, či o významu koaliční smlouvy rozhoduje výhradně Sněmovna, neb jedině té, je vláda zodpovědna.. Takové je rozdělení moci ve státě.

M. Prokop 10.5.2017 11:52

Re: Ano, tak to je...Úvaha pro pana Vandase, k dotazu pana Vobra

Jak píšu výše, nemám komu bych fandil.

M. Prokop 10.5.2017 11:51

Re: Sobotka jede na dva dny do Lucemburska

Což o to, upozorňovat může do alelujá a taky upozorňuje, občas i holí.

Ovšem v Ústavě má předepsáno odvolávání, ne upozorňování, to má sám z pilnosti.

Mně je to jedno, kdo kam jede, tohle utkání pro mne nemá nikoho, komu bych fandil. Všichni aktéři blbnou tak, jak si myslí, že si pomohou.

R. Neveselý 10.5.2017 11:50

Re: Klidná síla ! :-)

Já znám jedno individuum prozodoické - Sorge.

M. Moravcová 10.5.2017 11:50

Re: Sobotka jede na dva dny do Lucemburska

že by si jel k Junckerovi pro noty?

J. Vobr 10.5.2017 11:50

PANÍ VARADINKOVÁ OPĚT ZA 1** !!!

Není co dodat !!!

V. Klepetko 10.5.2017 11:50

Re: Ano, tak to je...Úvaha pro pana Vandase, k dotazu pana Vobra

Uvidíme. Možná máte pravdu.

P. Vandas 10.5.2017 11:48

Re: Ano, tak to je...Úvaha pro pana Vandase, k dotazu pana Vobra

Nebo je za tím i tlak Gazdíka u kterého není pochyb kterou rukou tleská.

J. Vobr 10.5.2017 11:48

Re: Ano, tak to je...Úvaha pro pana Vandase, k dotazu pana Vobra

Děkuji, přesně tak si to také vysvětluji .

__________________________________________________

Uź mne unavují ty zjednodušené výkřiky zdejších prý diskutérů,že MUSÍ, že ÚSTAVA !!!

Je to mnohem složitější ... Sobotkův návrh presidentovi NENÍ RELEVANTNÍ,PÁČ JE VÁZÁN,RESP.OMEZEN KOALIČNÍ SMLOUVOU.JINAK ŘEČENO,Sobotkův návrh je tím pádem NEPLATNÝ !!! Až po vypovězení koal.smlouvy může Sobotka podat návrh a president MUSÍ konat.

M. Prokop 10.5.2017 11:48

Re: Ano, tak to je...Úvaha pro pana Vandase, k dotazu pana Vobra

A to já je zase podezřívám ze všeho možného (kromě pevného a zásadového postoje). Ale nejen je.

M. Varadinková 10.5.2017 11:47

Re: Sobotka jede na dva dny do Lucemburska

Kdyby byly v řiti ryby.... Dluhoslav má řešit krizi své vlády (odvolání ministra s porušením koaliční smlouvy není řešením krize, ale jejím vyvoláním) a ne rajzovat po EU, vždyť se přece všichni potentáti z EU scházejí každou chvíli na nějakých summitech, tak co tam má teď tak neodkladného k řešení?

Do koaliční smlouvy je prezidentovi to, že na jejím základě prezident tu vládu jmenoval. On si tu smlouvu nevymyslel, ani jim ji nediktoval, přišel s ní přece sám Sobotka. A nebýt té smlouvy, zřejmě by nevznikla ani ta vláda. Takže pokud má vláda dovládnout a udržet stabilitu, měl by premiér na tu smlouvu brát ohled a je naprosto v pořádku a logické, že ho na to prezident upozorní.

P. Spáčil 10.5.2017 11:47

Re: Sobotka jede na dva dny do Lucemburska

mě spíše zaráží, jak Úřad vlády plánuje práci když ve středu vláda teprve schvaluje, jestli prezident může ve čtvrtek odcestovat.

U akce, která se pravděpodobně připravuje minimálně 2 měsíce.

P. Vandas 10.5.2017 11:46

Re: Ano, tak to je...Úvaha pro pana Vandase, k dotazu pana Vobra

Ano. To je zajímavá inovace. Nicméně už to nejde, neb Sobotka už podal návrh na jeho odvolání a to má samozřejmě přednost. :-):-):-)

V. Klepetko 10.5.2017 11:46

Re: Ano, tak to je...Úvaha pro pana Vandase, k dotazu pana Vobra

Lidovce nepodezirám z žádných nečestných ani mocensky - roztahovačných úmyslů. Ale pro ně je zničující boj Sobotka / Babiš velmi výhodný, jejich cena jako "klidné síly" takto stoupá... Chtějí asi aby se ta krize co nejvíce prohloubila, proto podpořili mamlase, který se už zdál být KO, aby Babišův oponent předčasně politicky nechcípnul :-)))))))

M. Prokop 10.5.2017 11:42

Re: Ejhle,Telička se ujal v předstihu úlohy Plojhara. :-):-):-)

Telička je EUnijní vyžírka.

Zlatuška jo, to je typická P&L.

M. Prokop 10.5.2017 11:41

Re: Evropskou unii je třeba co nejrychleji opustit.

Konkrétně kterých postulátů? Hloupé jsou všechny.

Zemana a Dluhoslava s Burešem nám také nenadělila EU.

R. Sorge 10.5.2017 11:40

Re: Klidná síla ! :-)

Znám dva vynikající "ústavní právníky" - Semrád a Jelínek.

V. Klepetko 10.5.2017 11:39

Re: Ano, tak to je...Úvaha pro pana Vandase, k dotazu pana Vobra

Souhlas.

M. Prokop 10.5.2017 11:39

Re: Ano, tak to je...Úvaha pro pana Vandase, k dotazu pana Vobra

Nejspíš proto, že odvolání je podmínkou dalších kroků.

Možná dojde i na Vaše poněkud divoké řešení (to bych se bavil ještě více než takhle), ale já to odhaduji, že s novou pidistryní a v ovzduší hádek a obviňování to dotáhnou do konce mandátu. A to bez hlasování o důvěře, které nikdo nevyvolá.

M. Varadinková 10.5.2017 11:37

Ano, tak to je...Úvaha pro pana Vandase, k dotazu pana Vobra

Ne okamžitá, ale k 31.5. Jako Valachová:-)))) S patřičným komentářem (ten by si měl nechat napsat někým jiným, sám to moc neumí), který z něj udělá současně mučedníka a současně toho "moudřejšího, který v zájmu země ustoupil". Zeman by pak prohlásil, že by ho samozřejmě odvolal, pokud by k 31.5. neodstoupil sám. A zdůvodnil by ten odklad tím, že je to příliš důležitá funkce( náročnější než funkce ministra školství), a je ji potřeba řádně předat, což nejde ze dne na den.

J. Laták 10.5.2017 11:36

Re: Sobotka jede na dva dny do Lucemburska

Ona ta Vaše bdělost a ostražitost, která se za Vámi táhne, jako červený hadr již od pionýra, také o něčem svědčí, paní Varadínková ... :-)))

J. Jelínek 10.5.2017 11:36

Re: Ejhle,Telička se ujal v předstihu úlohy Plojhara. :-):-):-)

Takže není, nebo je?

M. Prokop 10.5.2017 11:36

Re: Sobotka jede na dva dny do Lucemburska

Kdyby Zeman podškrábnul, co podškrábnout má či musí, tak by Dluhoslav třeba nejel a řešil.

Ať si Zeman jede, i jeho třesoucí se ruce by podpis neměl trvat déle, než pár sekund. Se šablonou maximálně minutu.

Do koaliční smlouvy je Zemanovi naprosté prd.

J. Jelínek 10.5.2017 11:33

Re: Klidná síla ! :-)

A také Ovčáček

P. Vandas 10.5.2017 11:33

Re: Ano, tak to je...Úvaha pro pana Vandase, k dotazu pana Vobra

Mocenský puč to je ze strany Sobotky. i jinak souhlas. Jenom mi vrtá hlavou chování Lidovců. Proč podpořili Sobotku, vždyť jim to nic nepřinase.

J. Jelínek 10.5.2017 11:32

Re: Sobotka jede na dva dny do Lucemburska

Jasně, hajzl, jede se tam učit, jak nám zakroutit krkem. Protože na to jsou lucemburští soudruzi mistři.

M. Varadinková 10.5.2017 11:28

Ejhle,Telička se ujal v předstihu úlohy Plojhara. :-):-):-)

Netahejte mne do Vašeho primitivně černobílého uvažování.

I. Semrád 10.5.2017 11:27

Re: Klidná síla ! :-)

Jediným ústavním právníkem je Zeman.

P. Vach 10.5.2017 11:26

Re: Aston jako obvykle...

Aston je normální "KAVÁRNÍK"