16.5.2024 | Svátek má Přemysl


Diskuse k článku

Hašek volil hejtmanství

Michal Hašek zůstane hejtmanem Jihomoravského kraje a ve sněmovně ho nahradí znojemský starosta Vlastimil Gabrhel. Zdalipak se přítel Gabrhel vzdá starostování? Ono starostování tak velkého a významného města, jímž Znojmo je, vyžaduje plné nasazení, sedm dní v týdnu a jistě dvanáct hodin denně. To se nedá dělat levou zadní. Přítel Michal Hašek by mu to mhl vysvětlit, jako přítel příteli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
M. Ilsner 24.4.2014 19:06

Re: NEBAŽÍ PO FUNKCÍCH

Koukal celou dobu, jako když kocour sere do řezanky :-)

P. Pokorný 24.4.2014 19:06

Re: Byl jste v Osvětimi?

Na indiánech zvěrstva nebyla? Omlouváme se každý den? A co Švédové, omlouvají se našim prapraprababičkám každý den? Já jsem njikomu nic neudělal a jste li vrah, tak se omlouvejte. Ani moji předkové nevraždili. V tom mám jistotu. Tak se omlouvat nemusím.

S. Netzer 24.4.2014 19:06

Re: Pane Pokorný, mám o Vás obavy,

Vy jste odporný, Pokorný.

M. Ilsner 24.4.2014 19:05

Re: Pro J. Jílek Datum: 24.4.2014 17:38

Rozumím tomu dobře, že Jílek brutální, Slavík mručivý a Boublíková Rusalka ? :-)

J. Václavíková 24.4.2014 19:05

Re: ad humanitární nálety

Tak znova- Havel nepoužil spojení ,,humanitární bombardování".

M. Ilsner 24.4.2014 19:03

Re: Pro J. Jílek Datum: 24.4.2014 17:38

:-))

O. Slavík 24.4.2014 19:03

Re: NEBAŽÍ PO FUNKCÍCH

Je předsedou zájmového sdružení ... hlavní myslivec.

:-)

:-)

J. Franke 24.4.2014 19:03

Byl jste v Osvětimi?

Za ta zvěrstva je třeba se omlouvat bez ustání. Jeďte se tam podívat a změníte názor. Pokud ne, bude mi vás jen líto, ale o to víc budu proti vám a jim podobným.

M. Ilsner 24.4.2014 19:01

NEBAŽÍ PO FUNKCÍCH

M. Mařák 24.4.2014 19:01

Re: Pane Pokorný, mám o Vás obavy,

To ne, píšete o jakékoliv věci s cílem, abyste přešel k tomu, co je pro Vás nejdůležitější, tedy kromě Klause a Putina.

P. Boublíková 24.4.2014 19:00

Re: Pro J. Jílek Datum: 24.4.2014 17:38

Ano potvrzuji, že Jílek.bru je nejlepší. Slavík.mru ho ale dotahuje. Podepsáno vlastní prackou Boublíková.ru

O. Slavík 24.4.2014 18:59

HEJTMANISSIMUS HAŠEK

...to nemá chybu.

Tu-ááá.

M. Mařák 24.4.2014 18:58

Re: ad humanitární nálety

Připadá. Nálet je nálet a jeho povaha podle mne nemůže být humanitární, neboť jeho cílem je destrukce budov, materiálu a samozřejmě i lidských životů, i těch nevinných lidských životů.

P. Pokorný 24.4.2014 18:56

Re: Pane Pokorný, mám o Vás obavy,

Píši o 50 věcech. Ale některéfanatiky přivede do varu jakákoliv zmínka o jedné komunitě, která je každý den v tisku a čt. Každý den se omlouváme, za Osvětim, každý den pláčeme nad jejich utrpením, kdy musí ze žalu shazovat bombičky na jiné...

P. Vítek 24.4.2014 18:54

Re: Putin patří před haagský soud

Jste komicka figura

J. Václavíková 24.4.2014 18:54

Re: ad humanitární nálety

Připadá Vám tohle jako neobratné vyjádření?

,,Domnívám se, že během zásahu NATO v Kosovu existuje jeden činitel, o kterém nikdo nemůže pochybovat: nálety, bomby, nejsou vyvolány hmotným zájmem. Jejich povaha je výlučně humanitární: to, co je zde ve hře, jsou principy, lidská práva, jimž je dána taková priorita, která překračuje i státní suverenitu. A to poskytuje útoku na Jugoslávskou federaci legitimitu i bez mandátu Spojených národů. Ale na základě své osobní zkušenosti jsem stejně silně přesvědčen, že jen čas dovolí objektivně zhodnotit to, co se děje v těchto dnech v Jugoslávii a dopad na NATO."

Převzato od pana Gellnera, je to tuším i na wiki.

J. Václavíková 24.4.2014 18:52

Re: Takhle jednají se separatisty Rusové

Ano, vyloučil hmotné zájmy a zdůraznil, že důvody, jež vedly k rozhodnutí použít bombardování, jsou čistě humanitární.

I. Gellner 24.4.2014 18:51

Re: Pro J. Jílek Datum: 24.4.2014 17:38

Pane Váňo, s koncovkou .ru už je nás tu asi patnáct, je třeba to brát od Jílka jako takové zpestření diskuze.

M. Mařák 24.4.2014 18:51

Já nerozumět Vašemu češtin,

pane Vítku...

P. Vítek 24.4.2014 18:49

Re: Tři nejdůležitější polistopadové události.

Vy tusite v moči velmi presne,ze VK je vasim nejvetsim ohrozenim soudruhu maraku

V. Váňa 24.4.2014 18:49

Re: Pro J. Jílek Datum: 24.4.2014 17:38

Á propós: kdybyste četl ve Vámi citovaném odkazu trochu níže než první odstavec, najdete tam i údaj o tom, že Ukrajina smlouvu neratifikovala.

Kdybyste měl problém s tím to najít - je to u obrázku ukrajinské vlajky pod tabulkou.

P.S. Vlajka je žlutomodrá.

M. Mařák 24.4.2014 18:49

Pane Pokorný, mám o Vás obavy,

aby Vám z toho Izraele nepraskla nějaká ta důležitá žilka. Byla by to škoda.

P. Vítek 24.4.2014 18:47

Re: Tři nejdůležitější polistopadové události.

Delas si srandu?

M. Mařák 24.4.2014 18:46

Re: ad humanitární nálety

Podle mne se jednalo o neobratné vyjádření o nutném vojenském aktu NATO, možná právě kvůli tomu nikdy nedostal Nobelovu cenu. Nikdo není dokonalý, konzervativec Klaus zase šlohl pero v přímém přenosu.

:-)

O. Slavík 24.4.2014 18:45

Re: Putin patří před haagský soud

Já to osobně zohledním ... :-)

P. Pokorný 24.4.2014 18:44

Rok 2035

Do vyšetřovací místnosti vnesli na nosítkách Ivo Ištvana, který zahájil 35695125698 výslech tří poslanců a manželů Nečasových. Paní Nečasová (Nagyová) podpírala pana Nečase, ostatní vjeli do místnosti na vozítkách. Ištvan naposledy zvolal: a přece se točí, pak byl přivezen černý penál a největší z vyšetřovatelů se odebral na ZASLOUŽENÝ odpočinek.

V ten samý okamžik byly zrušeny Izraelem 5625896236597546321 mírové rozhovory a předány klíče k dalším 50 bytovým jednotkám 50 pejzatým čepičkářům.

Úžasné století svobody a přátelství....

P. Vítek 24.4.2014 18:44

Re: Putin patří před haagský soud

Co je nam po nejakem Pitkinovi?Poserove.

http://www.klaus.cz/clanky/3556

V. Váňa 24.4.2014 18:43

Pro J. Jílek Datum: 24.4.2014 17:38

Vážený pane Jílku,

nenechte cloumat svým majestátem. Kdybyste chápal přečtené, tak víte, že Ukrajina NIKDY smlouvu neratifikovala. To, co někde níže nazýváte ratifikací v roce 1991, je vlastní založení SNS (prosinec 1991). To, jak jsem již psal, podepsaly Rusko, Bělorusko a Ukrajina.

Předsednictví s tím nemá tak moc společného. Problém je totiž v tom, že v rámci SNS bylo zakotveno jednotné velení vojensko-strategických sil a centrální kontrola nad jadernými zbraněmi. A k tomu Ukrajina prostě nepřistoupila.

Požádal bych Vás, abyste si ponechal osobní ataky, jako Váňa. ru a podobně.

Pokud o to tolik stojíte, znovu Vám dosvědčuji, že máte patent na rozum. Ten nejlepší mezi námi všemi diskutujícími na NP.

J. Jílek 24.4.2014 18:41

Re: Spolu s Benešem

ne, takto se nevyjádřila, anonyme.ru

J. Jílek 24.4.2014 18:39

ad humanitární nálety

mně ty tehdejší nálety přijdou jako humanitární i dnes...jako jakýkoliv vojenský zásah proti jasné genocidě civilního obyvatelstva