5.7.2024 | Den slovanských věrozvěstů Cyrila a Metoděje


Diskuse k článku

Hácha nebudiž vzorem

Jestliže ministr zahraničí veřejně prohlásí, že Spojené státy téměř jistě požádají Českou republiku, aby jim umožnila vybudovat na jejím území základnu pro obranný protiraketový systém, znamená to, že posel se žádostí si už čistí boty a sahá po klobouku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Jan Daniel 7.8.2006 15:03

Re: Re: Jaroušku, vím, že máte plno práce se základnou, ale co ten Kubice a ODS ?

Pro Paroubka není pravda či lež důležitá (Bůhví jestlii mezi nimi ještě rozlišuje). Couvá od svého předvolebního tvrzení protože se zoufale snaží o velkou koalici s ODS. Udělá pro ni všechno, i vleze do prdele Klausovi. Je to krystalický příklad bezpáteřníka.

Jaroušek 7.8.2006 15:09

Re: Re: Jaroušku, vím, že máte plno práce se základnou, ale co ten Kubice a ODS ?

Inkriminovaný článek Paroubkův jsem nečetl a nebudu ho proto komentovat. Ani pro NoName. Veškerou jeho "podivuhodnou" činnost v posledních dnech (příp. ano Klausovi na Hradě, odpor menšinové vládě ODS, návrhy obměny stávající vlády) přičítám pouze a výhradně Paroubkově taktice získat si od Klause pověření sestavit vládu jako jediný schopný politik, který to dokáže a nepřiměje Klause jmenovat vládu, jež ve sněmovně neprojde. Že by už toho 14.8.? Who knows? ;-P

bělopásek 7.8.2006 14:48

kontrolní otázka pro určení Ladislava N.

kdo sháněl uhlíky?

Lukas D. 7.8.2006 14:48

Rakety instalované za bolševika chránily zajisté také nás a nikoli naše rudé bratry, že?

Autora Neviditelneho psa povazuji za inteligentniho, i kdyz zdaleka ne vzdy s prispevky souhlasim. Ale takovou neinformovanost nebo manipulaci tezkeho kalibru jsem opravdu necekal. Jak jste prisel na to, ze rakety budou chranit nas??? Buduji si je Americane pro svoje v tuto chvili hodne pochybne plany. My z toho nanejvys budeme mit nejake ekonomicke prebendy, ale rozhodne ne lepsi bezpecnost. Chce-li nase politicka reprezentace prokazat odvahu, pak by ji mela sebrat vuci velmoci, ktera je nam v tuto chvili kulturne hodne vzdalena...

arrow 7.8.2006 14:45

Přečtěte si na lidofkách: Vojákům USA hrozí trest smrti

Vojákům USA hrozí trest smrti - je to hned vedle. To jsou prostě vrahouni a já je tady nechci.

Andy 7.8.2006 14:54

Re: Přečtěte si na lidofkách: Vojákům USA hrozí trest smrti

:-D:-D správně. Já tady nechci číňany, protože v Číně se popravuje ostopéro, tak jsou to taky vrahouni.

No jo, ale kde si pak bude kupovat Jaroušek boty ? No, v nejhorším uděláme sbírku, aby mohl k Baťovi.

Béda, medvěd vodní 7.8.2006 14:59

Re: Re: Přečtěte si na lidofkách: Vojákům USA hrozí trest smrti

A další sbírka bude na punčošky pro Andy. :-)

Lea 7.8.2006 15:03

Re: Re: Re: Bédo

vítám po dovolené.Už jsem si říkala,zda vás nepostihla nějaká "vodní "kalvárie.A je dobře,že ne. Bude veseleji.

Béda, medvěd vodní 7.8.2006 15:06

Re: Re: Re: Re: Bédo

Díky, jest mi nesmírnou ctí a národním svátkem. :-)

jonáš 7.8.2006 15:11

Re: Re: Re: Přečtěte si na lidofkách: Vojákům USA hrozí trest smrti

Mnojo ;-)

Ladislav N. 7.8.2006 14:43

Pozor,podvodník!

Ty ubožáku to si neumíš vymyslet nic jiného,než krást můj nick. Opakuji Ladislav N. z adresy IP 83.240.8.xxx je zamindákovaný komunistický blbec.

Ladislav N. 7.8.2006 14:49

Re: IP: 62.193.236.xxx

Oni si to čtenáři už přeberou. Tenhle blbec s IP 62.193.236.xxx zde opruzuje už několik dní, co jsem šlápl na "kuří oko" (= označil za slabý příspěvek) jistému "Martinovi"...

arrow 7.8.2006 14:39

_Nechápu, jak je možné, že americké rakety někdo propaguje -

Všichni, koho znám, jsou jasně proti. Co si to dovolujou?

whocares 7.8.2006 14:47

Re: _Nechápu, jak je možné, že americké rakety někdo propaguje -

A všichni koho znám já, jsou jasně PRO !!!!!!

redfox 7.8.2006 14:34

Kolaborante vyjebanej!

Nedělej z nás terč z důvodu lezení amíkům do prdele.

Ron 7.8.2006 14:41

Re: Kolaborante vyjebanej!

Ty malá usraná chudinko, nepleť se do diskuze, který nerozumíš! Národ složenej z takovejch ubožáků, co si nevidí ani špičku svýho rypáku, jako jsi ty, by byl odsouzenej k zániku Zalez do bažin, amébo !.  

Mike´s 7.8.2006 14:43

Re: Re: Kolaborante vyjebanej!

Rone, to bylo nádherné vyjádřeníVaší myšlenky. Jste jistě veselý a oblíbený člověk.:-)

.. 7.8.2006 16:15

Re: Kolaborante vyjebanej!

Když jste Vy tam lezl rusům a schvaloval zde jejich balistické rakety s atomovými hlavicemi, tak na Vás byl také někdo sprostý???

Jaroušek 7.8.2006 14:30

Na názorech občana nezáleží?

Čeští občané mají špatné zkušenosti s „dočasným“ rozmístěním sovětských vojsk na území své země. Není divu, že nechápou, proč by jejich území mělo znovu sloužit nekontrolovanému adventurismu nějaké supervelmoci. Pražský mediální establishment má však většinou jiný názor. Ten se domnívá (podobnost se slouhovským myšlením z doby normalizace je čistě náhodná?), že v dnešním „rozděleném světě“ musí Česká republika „někam patřit“, a musí tedy předvádět rituální tanečky, aby bylo jasné, že „patříme k demokratickému Západu“. Na „demokratický Západ“ přitom udělá daleko větší dojem, když budeme jednat svobodně a samostatně a nebudeme pořád podléhat nutkání lézt nějaké mocnosti kamsi.

Na postojích pražských novinářů vůči otázce americké raketové základny je pozoruhodná jejich přezíravost, s níž si dovolují tvrdit, že jejich názor, který je v rozporu s většinovým míněním občanů, je ten jediný správný. Občané jsou podle nich zjevně pitomci. Politikové je mají ignorovat. Například Rudolf Čásenský, šéfredaktor MfD, ve svém listě k problému americké raketové základny napsal: „(Politikové) se budou muset postavit proti většinovému mínění obyvatel. Historie zná mnoho příkladů, kdy „názor lidu“ nebyl prozíravý. Státnickým krokem by nebylo referendum.“

Je opravdu zvláštní, s jakou arogancí se stavějí pražští mediální proroci vůči názorům obyčejných lidí. Ze současných západních médií tento postoj neznám. V zažité demokracii novinář ví, moc politiků pochází z lidu, že politikové občany pouze zastupují a vykonávají jejich vůli. I když se třeba britskému komentátoru většinový názor nelíbí, vždycky ho respektuje. Svým spoluobčanům nekáže a nevnucuje jim své politické předsudky. V životě jsem neslyšel, že by britský novinový komentátor doporučoval britskému politikovi, aby ignoroval veřejné mínění, že občané jsou tupci. (pokr.)

Jan Čulík, publicista, Metro, 7.8.2006, s. 7

Jaroušek 7.8.2006 14:33

Re: Na názorech občana nezáleží?

Na názorech občana nezáleží?

(dok.)

Pozoruhodně argumentuje i Karel Hvížďala v týdeníku Respekt. Ten také pohrdá demokratickými názory svých spoluobčanů“ „Důležité ozdravné postoje (…) byly prosazeny vždy proti většině“. Dokonce si stěžuje, že zveřejněním průzkumů veřejného mínění, podle něhož se 83 % Čechů staví proti americké vojenské základně, „nahrála MfD krajní levici (komunistům)“. Co by to ale bylo za novinářskou práci, kdyby žurnalista publikoval informace podle toho, které politické straně to možná pomůže nebo kterou to snad poškodí? To by nebyla novinářská práce, ale propaganda a manipulace. Lidé jsou dospělí a svéprávní a umějí si utvořit vlastní názor sami. Tisk jim v tom může pomoci leda předložením kvalitní, objektivní analýzy. Politickou zaujatostí pražských novinářů však příliš prosvítá frustrace, že většina národa jejich osobní předsudky nesdílí. Řečeno s Bertholdem Brechtem – potřebovali by prostě jiný lid …

Jan Čulík, publicista, Metro, 7.8.2006, s. 7

Frenky na penzi 7.8.2006 14:41

Re: Re: Na názorech občana nezáleží?

Naprosto souhlasím s Karlem Hvížďalou. Možná něco málo vím o emerických raketách, moje žena jen ten název, tchýně ani neví kde je emeriky a děda s babičkou ani neví, co jsou rakety (možná tak sajuz 1 .... až něco, co lítaly do kosmu). A to bychom měli podle vás (včetně levičáka Čulíka) studovat podrobně vše, abychom mohli v referendu odpovědně rozhodnout?

Chyba chlapče, od toho jsme si zvolili naše zástupce, kteří si musí opatřit podrobné informace a rozhodnout.

Béda, medvěd vodní 7.8.2006 14:58

Re: Re: Re: Na názorech občana nezáleží?

Chyba, Frenky, žádní zástupci ze žádné partaje neměli ty emerický rakety ve volebním programu.

visolaje 7.8.2006 23:25

Re: Re: Re: Na názorech občana nezáleží?

Pro Frenky(ho) na penzi! Ty klidně zůstaň na penzi a čuš! Můžeš za sebe, (zřejmě zcela nesvéprávného), rozhodovat koho chceš, já si chci rozhodovat za sebe sám! Je to moje občanské právo! Jde o práva všech občanů a ne jen hrstky řiťolezců! Kdo nechce rozhodovat v referendu ať sedí doma nebo v hospodě a nevnucuje svoji nechuť vyjádřit se jiným.

F. Čech 7.8.2006 15:41

Bolševické názory soudruha Čulíka netřeba opakovat

Plánované dvě stovky amerických specialistů by měly ( AŽ PO PŘÍPADNÉM SOUHLASU NAŠÍ DEMOKRATICKÉ VLÁDY) obsluhovat v Libavské pustině (mimochodem zplundrované komunisty, stejně jako celé pohraničí) zhruba 10 až 20 obranných antiraket (bez výbušných hlavic). Bolševický fanatik Čulík ve shodě se soudrruhem Jarouškem tuto mimořádně drahou a vysoce sofistikovanou obrannou aktivitu, placenou USA a sloužící i naší obraně,  označuje za :"nekontrolovaný adventurismus nějaké supervelmoci". Co je na tom nekontrolovatelné? co je na tom "adventuristické"? A co to je vůbec "adventurismus"? Pravděpodobně jste myslel avanturismus (tzn. dobrodružnost). Když už bolševický blb vašeho formátu chce používat cizí slova, měl by se podívat do slovníku! A srovnávat vpád stotisícových bolševických hord stisíci tanky v roce 1968, které navíc nepozvala ani naše loutková prosovětská vláda, s lokální mrňavou protiraketovou základnou pro ochranu nás a našich spojenců může jen totální bolševické hovado! A tím Čulík nesporně je. A není ani první ani poslední britský občan placený bolševiky. Připomeňme si např, Kima Philbyho a další romazlené britské aristokratické chlapce placené Stalinem a pracující proti své vlasti!

bělopásek 7.8.2006 14:28

Ladislavové N. :-))

kerej ste Lelíček a kerej ste atrapa? ;-P

Ladislav N. 7.8.2006 14:34

Re: Ladislavové N. :-))

Já jsem Ladislav N.Ten druhý začínající 83... je bolševická atrapa.

Béda, medvěd vodní 7.8.2006 14:37

Re: Re: Ladislavové N. :-))

No ale to může tvrdit i ten druhej. :-):-):-)

bělopásek 7.8.2006 14:44

Re: Re: Re: Ladislavové N. :-))

62 byl rychlejší ;-D

Ladislav N. 7.8.2006 14:46

Re: Re: Re: Ladislavové N. :-))

To jste celí Vy! Bolševíci,zloději!

Opakuji Ladislav N. z adresy IP 83.240.8.xxx je zamindákovaný komunistický blbec.

jonáš 7.8.2006 15:00

Re: Re: Re: Re: Ladislavové N. :-))

jeden jako druhej ;-D