28.4.2024 | Svátek má Vlastislav


Diskuse k článku

H-systém definitivně

Ani Ústavní soud nevyhověl těm okradeným majitelům domů, kteří si na vlastní náklady dostavěli domy v Horoměřicích u Prahy. Není pochyb o tom, že zákon je na straně soudů. Ale je to krutě nespravedlivé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
I. Mertl 2.10.2019 21:10

A která je, prosím, ta druhá strana?

J. Kombercová 2.10.2019 21:12

Ach, zdá se, že v této věci asi nějaké žertíky nedojdou pochopení. Vzdejte se, nic se Vám nestane.

J. Anděl 2.10.2019 21:19

Vzdám :)

M. Prokop 2.10.2019 21:08

Já bych to na sebe ani nevztahoval, natolik Vaše komentáře za těch pár let znám.

Jen "válka s nenávistí se zalykajícími pravdoláskaři" je dost podobná tomu rychlému vyhlášení státního pohřbu. Oboje je parazitování na mrtvém.

J. Anděl 2.10.2019 21:36

Je to blízké.

Nechci vás přesvědčovat, chápu váš názor a rozumím tomu, že vám ten státní pohřeb nepřipadá správný. Mně prostě připadá, jak sleduju politiku a různé kauzy (teď mě napadá akorát Zemanův Kájínek, ale nerad bych, aby to kdokoliv bral jako srovnávání těch dvou), že se to vysloveně nabízí. A kdyby to nenapadlo Babiše, napadlo by to někoho, kdo by to, že to Babiše nenapadlo, použil proti němu. A víte, že mu nefandím.

Pořád tu máme v Čechách nějaká ta národní specifika. Zase neřešíme, zda náhodou není dojení krav sexuální zneužívání.

M. Prokop 2.10.2019 21:51

"A kdyby to nenapadlo Babiše, napadlo by to někoho, kdo by to, že to Babiše nenapadlo, použil proti němu."

Dokonalé vystižení naší politiky a našich politiků. Zásady veškeré žádné, jen obavy, aby někdo náhodou na něčem v podstatě bezvýznamném nezískal promile navíc. Něco jako ten Trudeau, který si sype popel na hlavu kvůli pitomosti. Já starej blb si proto radši vážím politiků, kteří alespoň nějaké ty zásady a mantinely mají, i když to nemusí být zrovna ty moje.

J. Anděl 2.10.2019 22:23

Ano, jako třeba Trudeau.

F. Doušek 2.10.2019 21:20

Ale no ták, pane Anděli. Neklesejte na roveň Varadinkové a jí podobných individuí.

J. Anděl 2.10.2019 21:24

Tento můj poněkud jinak míněný příspěvek odhalil nedokonalost internetových diskuzí. No co už, je to poučné :-).

I. Mertl 2.10.2019 21:37

Odpuštěno, Varadinková přece jen není Gott. Dobrou. Jdu si číst a držím palce Gottově rodině, aby zůstala střízliva.

J. Anděl 2.10.2019 21:42

Děkuji.

Nemohu slíbit, že příště použiju uvozovky. Někdy podlehnu pokušení to vynecháním uvozovek či smajlíku na správném místě potenciálnímu čtenáři trochu ztížit, přijde mi, že je to pak takové hutnější. Ale co funguje v mluvené řeči, nefunguje vždy dokonale v internetové diskuzi, která je jednak psaná (nevidíme se) a jednak tam příspěvky přiskakují tak různě napřeskáčku.

Ať se rodina rozhodne, jak chce. Jestli padne návrh na nový státní svátek, budu už na vaší straně :).

J. Venc 2.10.2019 20:59

Jágra znají i v Japonsku a Nedvěda v Číně.

Aby z toho nakonec nevyvstala nutnost postavit nový "státní" hřbitov.

:-)

J. Anděl 2.10.2019 21:03

V Letňanech?

M. Krčmář 2.10.2019 21:07

Teď jste mne předběhl, gratuluji.

J. Kombercová 2.10.2019 21:03

No a proč ne... třeba tam, kde chce Babiš postavit vládní čtvrť, to je pěkné místo.

J. Venc 2.10.2019 21:08

Není to pěkné místo, tuze tam v těch polích fouká a daleko od všeho.

Budeme vypisovat referendum koho ano a koho nikoli?

:-)

J. Kombercová 2.10.2019 21:10

Tak to bych nerada. Ale já jsem nezačala.

J. Venc 2.10.2019 21:14

Možných kritérií (tedy i adeptů koho ano) jest přehršel.

"Lidi ho měli rádi" myslím nestačí a ohledně světové proslulosti jsou zde patrně mnohem větší favoriti. Toť vše.

:-)

J. Anděl 2.10.2019 21:30

Napadlo nás totéž. Alespoň by to státníci neměli daleko a z okna by si mohli připomínat, že všechno jednou pomine... ani nevím, jestli se hodí smajlík, tak napůl, maličký.

V. Mokrý 2.10.2019 20:57

Jo, předběh je všechny, to se neodpouští.

M. Prokop 2.10.2019 21:00

Nepředběhl nikoho. On je jediný, kdo má možnost svolat vládu a nechat to odhlasovat.

V. Mokrý 2.10.2019 21:17

Jistě byli tací, co to chtěli navrhnout.

M. Prokop 2.10.2019 21:25

Možná jo, ale nemají možnosti premiéra. Já vím, když ho milujete, musí být všichni ostatní horší.

I. Mertl 2.10.2019 20:35

Jistě mimořádný popový zpěvák! Idól celé východní Evropy, zvláště té dámské poloviny. Osobnost apolitická, ale politicky zneužívaná. Celý život. A vida - i po smrti!

J. Anděl 2.10.2019 20:39

No. To ale není problém Karla Gotta. Teď už ostatně nic není, leda poslední soud, jestli je.

M. Prokop 2.10.2019 20:39

Za živa se zneužívání nijak nebránil.

J. Anděl 2.10.2019 20:47

Podle mě je to u umělců jedno.

Jejich osobní i veřejný život a na druhé straně jejich výkon a produkce jsou podle mě věci, které spolu nesouvisejí.

V míru a pokoji bych řekl, že stačí, že se výrazně aktivisticky neangažoval. Tedy - aspoň pokud vím.

I. Mertl 2.10.2019 20:51

Ale Antichartě se při svém devizovém přínosu komunistické ekonomice vyhnout mohl. Nevyhnul. Ani jindy.

J. Anděl 2.10.2019 20:53

Jestli je teď souzenej, tak za úplně jiný věci.

M. Prokop 2.10.2019 20:53

Nerozlišuji lidi na umělce a neumělce. Gott tedy alespoň neškodil, údajně snad i podporoval některé zakázané kolegy. Nevím, nesoudím.

Každopádně se na něm po smrti přiživuje spousta parazitů a to mne poněkud otravuje. Státní pohřeb mi přijde jako hrubý populismus politiků, přiživit se na Gottově slávě. Státní pohřeb pochopím u státníka, který se značně zasloužil o ten stát. Už dlouho mne nenapadá žádný, který by toho byl hoden. Politiky máme, státníky bohužel ne (on je to úzký profil i v jiných státech).