Neviditelný pes
První český ryze internetový deník. Založeno 23. dubna 1996Diskuse k článku
Globální řeči o globální hrozbě
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M. Prokop 19.5.2016 22:00Za ten překlad na Prima Zoom by se mělo trestat. Překládá zřejmě každý, kdo má do prdele díru a nechce moc peněz. |
J. Mráz 19.5.2016 21:52Co se těch sovětských aut týče Když jsem po škole nastoupil do práce, byla tam ještě Volha GAZ-21. Nám mladým nechtěl dát ředitel jiné auto než toto, prý na doježdění, případně rozbití. Žádný jiný takový držák už jsem v práci nezažil. A to jsem tam zažil něco aut. Počínaje Favority přes Felicie, Octavie, Chrysler Stratus, Renaulty Mégane, Lagunu , Fiaty i Mercedesy. Na tu Volhu jsme často vzpomínali, co všechno od nás zkusila a co všechno vydržela. Si třeba vzpomínám, jak jsme s ní jednou byli v Praze a nocovali v Průhonicích, kde se ubytovávali za socíka všelijací zahraniční potentáti. Do rána mráz jako prase, auta na parkovišti totál zamrzlá. My Volhu 21, ostatní Mercedesy, BMV, Fordy atp. Vlezem do auta, brnk, auto okamžitě naskočilo, akorát jsme museli oškrabat okna. Na parkovišti cizinci mučili Mercedesy, Fordy, nic platno. Kolega Berka povídá: "Vidíte čurá+i, měli jste si také koupit pořádné auto!" |
M. Prokop 19.5.2016 22:02Re: Co se těch sovětských aut týče Kovářská (navíc pajcovaná) práce. Co jízdní vlastnosti a spotřeba? Jezdil jsem s tím také, s Gaz-21 i GAZ-24. Leninovy saně. Dtto Moskvič. |
J. Mráz 19.5.2016 22:10Re: Co se těch sovětských aut týče Vidíte, na tu bych zapomněl, na tu 24. Tu jsme tam měli taky. To už bylo něco jiného, než 21. 21 měla řadicím páku pod volantem a tři kvalty. A vydržela úplně všechno. Jednou se nám zasekla šaltrpáka na trojce, my jsme s tím jezdili i tak nejmíň týden. Přes spojku rozjeli, pak už pohoda, trojka utáhla všechno. |
F. Doušek 19.5.2016 22:14Re: Co se těch sovětských aut týče Asi v CCCP opajcli předválečnou DKW. Tu měl švára, taky 3 kvalty pod volantem, a jezdil s ní ještě počátkem 80-tých let. |
M. Prokop 19.5.2016 22:17Re: Co se těch sovětských aut týče Pajcovali předválečné ameriky a ve válce ukořistěné Opely. DKW ne, ta se změnila v Trabanta. |
M. Prokop 19.5.2016 22:18Re: Co se těch sovětských aut týče A největší sranda je, že jednu dobu ty sovětské pajcy pajcovali na druhou ještě Poláci (Warszawa). |
K. Němec 19.5.2016 22:39Re: Co se těch sovětských aut týče Warszawa byla Poběda nikoliv Carevna. |
M. Prokop 19.5.2016 22:51Re: Co se těch sovětských aut týče A Poběda byla taky ruský pajc. Nikde jsem nepsal, že GAZ-21. |
K. Němec 19.5.2016 23:37Re: Co se těch sovětských aut týče Co to tehdy pajcli taky víte? |
M. Prokop 19.5.2016 22:15Re: Co se těch sovětských aut týče Každá sranda něco stojí. V případě sovětských aut zastaralost a předimenzovanost konstrukce sice vydrží vše, ale spotřeba dost velká a jízdní vlastnosti nic moc. |
J. Fialová 19.5.2016 22:48Re: Co se těch sovětských aut týče Také jsme měli 24. Spotřeba se neřešila - krmili jsme ji technickým benzínem. Hlavní bylo že i náš bernardýnek se vešel bez problémů :) |
M. Prokop 19.5.2016 22:51Re: Co se těch sovětských aut týče Jo, ten motor si vzal ledacos. |
M. Prokop 19.5.2016 22:55Re: Co se těch sovětských aut týče Legálně se do nich dával belgický diesel Indenor, nelegálně dederonský Multicar. :-P |
J. Fialová 19.5.2016 23:01Re: Co se těch sovětských aut týče To už si přesně nevzpomínám. Dávali jsme i letecký sedmdesát a něco oktanový. A spotřeba: normálně 13 litrů, ale kdo jezdil citlivě tak 10 litrů. |
M. Prokop 19.5.2016 23:11Re: Co se těch sovětských aut týče To byla výměna motoru za diesel. Indenor byl pro Volhu homologován, Multicar ne. Letecký jsme také používali do všeho možného, ovšem, byl bez olova, tak bylo třeba ho míchat. |
K. Němec 19.5.2016 23:42Re: Co se těch sovětských aut týče Homologován byl pro Carevnu Perkins, Rover a Peugeot. To také byly motory které se do ní dávaly, když je dělali v Antverpách pro Belgii, Nizozemí a Lucembursko. |
K. Němec 19.5.2016 22:43Re: Co se těch sovětských aut týče Jízdní vlastnosti na tehdejší dobu, tehdejší rychlost a silnice docela ucházející. Nelze to brát z dnešního pohledu. Spotřeba pro soukromníka těžká, ale byl to více než dvoulitr tak to tak prostě bylo. |
M. Prokop 19.5.2016 22:54Re: Co se těch sovětských aut týče Jistěže. Ovšem existovala už v té době auta s lepšími jízdními vlastnostmi i spotřebou, než tyhle sovětské pajcy, konstrukčně cca 30 let staré. |
P. Novák 19.5.2016 22:06Re: Co se těch sovětských aut týče :-)))) |
S. Lazárek 19.5.2016 22:12Re: Co se těch sovětských aut týče Láňovy vlhký sny.....:-) |
S. Lazárek 19.5.2016 22:15Re: Co se těch sovětských aut týče Láňo a co to je to to BMV? Pani Boublíková možná dohledá......:-)) |
J. Mráz 19.5.2016 22:22Re: Co se těch sovětských aut týče Balgovo malé vinařství ve Tvrdonicích, jestli se nepletu. A nebuďte přehnaný detailista, na to se tady snad nehraje. |
K. Berka 19.5.2016 21:41Nevím, proč nevěří jednomu generálovi Tak u Jílkové se řeší radioaktivní odpady a jejich úložiště. Je to marné, je to marné, protože : Britský generál tvrdí: Jaderný konflikt s Ruskem již letos! |
M. Prokop 19.5.2016 22:03Re: Nevím, proč nevěří jednomu generálovi Že by se Putin tak "vosekl"? |
K. Němec 19.5.2016 22:31Re: Nevím, proč nevěří jednomu generálovi Třeba to tvrdí, aby měli Britové strach a nešli do Brexitu. |
P. Novák 19.5.2016 21:06Motoristé, kteří jste toužili mít zaporožce, ozvěte se. Ať se můžu omluvit Láníčkovi. Zdejší čtyři ortodoxní sovětčíci jsou z ankety vyloučeni. |
M. Prokop 19.5.2016 21:10Re: Motoristé, Ten novější už vypadal skoro jako auto (konkrétně NSU Prinz). Ten starší, to byla fakt kuriosita. Stejně to jsou všechno Leninovy saně. :-P |
P. Vandas 19.5.2016 21:11Re: Motoristé, Jednorožce bych možná toužil spatřit. Dál bych nešel.:-):-):-) |
S. Lazárek 19.5.2016 21:24Re: Motoristé, Dá se na něj sice namontovat kulas nebo granátomet, ale kliky to má křehký, ty se trhaj....:-) |