9.6.2024 | Svátek má Stanislava


Diskuse k článku

Filip soukromník

Energický zásah poslanecké sněmovny zabránil další ostudě, která by naznačovala, že se po pětadvaceti letech mermo mocí vracíme do ruské ohlávky. Komunistický předák a místopředseda sněmovny Vojtěch Filip spěchá do Moskvy na pozvání místopředsedy Dumy Železňaka, muže ze seznamu osob nežádoucích v EU a USA kvůli anexi Krymu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Vítek 6.11.2014 10:23

Re: Paulczynski 2

Proti Benedektovi je tohle temer komunista.Proto musel byt stary dobry papez vymenen-ta levicova ofenziva je opravdu dukladna ve vsech oblastech.Jen Putin,Orban,Klaus a sever jim to narusuji.Ale volby v usa jsou nadeje

S. Netzer 6.11.2014 10:26

Re: Paulczynski 2

"Putin,Orban,Klaus"

:-))))

J. Slanina 6.11.2014 10:59

Re: Paulczynski 2

To jsou věci, to jsou věci. Tak Benedek to nedotáhl jenom na maršála, ale dokonce i na papeže.

Ty jsi opravdu debilnější než by kdo na světě vůbec mohl doufat.

A. Alda 6.11.2014 10:29

Pane Vítku,

vy asi vůbec nevíte, že teorie velkého třesku je dílem katolickým. Autor byl jezuita. A kvůli tomu byla jeho teorie dlouho vysmívaná a posměšně nazvaná "velkým třeskem". Ateistům se samozřejmě nelíbilo, že by snad vesmír měl mít počátek, když to tvrdí všechna náboženství Knihy již po tisíce let.

S. Lazárek 6.11.2014 10:31

Re: Pane Vítku,

Jak jste přišel na to, že by se ateistům nelíbilo, že by měl Vesmír mít nějaký počátek, je mi opravdu záhadou.

A. Alda 6.11.2014 10:33

Tož šíleli z toho.

A dodnes se snaží mnozí z nich nahradit teorii velkého třesku nějakou jinou teorií, nebo ji aspoň nějak doplnit, aby z ní nebyl ten Boží stvořitelský zásah tak zjevný.

S. Lazárek 6.11.2014 10:34

Re: Tož šíleli z toho.

Jistě můžete být konkrétní a doložit, to co tu píšete.

A. Alda 6.11.2014 10:46

Samozřejmě.

Dlouhou studií a výčtem pramenů. I kdyby se to ale vešlo do diskusního příspěvku, nemám podklady u sebe.  Vzhledem k Vaší reakci si je však připravím, abych mohl odkazy na literaturu příště při jiné podobné diskusi ihned okopírovat.

S. Lazárek 6.11.2014 10:49

Re: Samozřejmě.

Pane Aldo to neřešte, taková diskuze sem asi nepatří, ale vězte, že z kosmologické literatury, která tu vyšla, mi v mé nihovně nechybí nic zásadního a ani v jedné knize jsem nic podobného nikdy nečetl. Já Vám doporučuji třeba knihu Briana Clegga Před velkým třeskem a jestli tam najdete něco aspoň trošku podobného tomu, co tu tvrdíte, tak sním svůj slamák.

P. Vandas 6.11.2014 10:49

Re: Tož šíleli z toho.

Též jsem překvapen informací pana Alda, že "Velký třesk" formuloval katolický kněz. Ve wiki jsem skutečně nalezl, že to byl Georges Edouard Lemaître. :-):-)

A. Alda 6.11.2014 10:51

No a to byl jezuita.

Člen Societas Jesu, vysvěcený kněz.

P. Vítek 6.11.2014 10:35

Re: Tož šíleli z toho.

7 dni je neco jineho nez Tresk

O. Uživatel 6.11.2014 10:39

Uživatel požádal o vymazání
P. Vítek 6.11.2014 11:15

Re: Tož šíleli z toho.

Asi ne.Ale kdysi jsem cetl neco,co ted nemuzu najit.Jestli to dokonce nebyl Benediktuv Jezis Nazaretsky(?)fantasticka kniha

A. Alda 6.11.2014 10:50

Nikoliv.

Báseň, kterou Bible začíná, uvádí velký třesk hned na počátku prvého dne: Na počátku Bůh stvořil nebe a zemi.

Tato báseň ovšem není vědeckým popisem stvoření světe, ale poetickým vyjádřením mravního soudu o dobrém a zlém: A Bůh viděl, že je to dobré.

Bylo to v dějinách lidstva současně první písemně zachycené vyjádření názoru, že svět, jak ho známe, vznikal postupně, od jednoduššího ke složitějšímu. Tehdy to byla velmi převratná myšlenka.

R. Langer 6.11.2014 11:10

Re: Tož šíleli z toho.

... čas je relativní... ;-)

J. Jurax 6.11.2014 18:05

Re: Tož šíleli z toho.

Bohové, ať už jacíkoliv, mohou za velký třesk? Slyšte, slyšte ...

P. Vítek 6.11.2014 10:34

Re: Pane Vítku,

Ne.Ted uz je ta debata i Velkem tresku u level vys nez pred par lety.Neni to tak prvoplanove,marxisticky zjednodusene.

V. Novák 6.11.2014 11:16

Re: Paulczynski 2

Gaz budět - až ho Poroš zaplatí.

P. Vítek 6.11.2014 9:58

Paulczynski

Co je to za režim, který má prý být svržen? To není režim Havlů, Klausů, Grossů, Paroubků, Topolánků, Kalousků... A už vůbec ne režim tunelářů, šibalů a kmotrů.

Ten režim má jméno: SVOBODA A DEMOKRACIE. A je to režim nás všech a pro nás všechny. Se všemi přednostmi a chybami, které máme a které má logicky i tento režim. Proti tomuto režimu se sešikovala široká fronta bolševiků, estébáků, aktivistů, elitářů, negativistů, povýšenců, intelektualistů, extremistů, pojašenců a revolucionářů všech barev. Ti se opírají o masy nespokojenců a deprivantů, kteří se ne a ne s onou svobodou a demokracií vyrovnat... Kdo a co vyhraje? Svoboda a demokracie, nebo demagogie a totalita?

"Stydím se za Zemana!, Nenávídím Klause!". Lidé, kteří vyplivují tyto slinty ve skutečnosti nenávidí něco jiného, nenávidí demokratický systém. Mají proč, tento systém jím totiž nedal žádné kompetence, žádnou moc, kterou si domněle zasloužili. Ve skutečnosti jsou ale jejich výkřiky důkazem toho, že demokratický systém funguje správně, protože přesně takoví lidé si nezaslouží, aby v něm hráli jakoukoli roli.

S. Lazárek 6.11.2014 9:58

Re: Paulczynski

To je ten bejvalej komouš? Pěkný, pěkný......

P. Vítek 6.11.2014 10:08

Re: Paulczynski

Ty jsi taky bejvalej komous a taky muze psat.

Taky napred ctes,kdo to napsal a az pak co?Nikdy se tim padem nikam neposunes.Jste chudaci odsouzeni k umrti u compu

O. Uživatel 6.11.2014 10:09

Uživatel požádal o vymazání
P. Vítek 6.11.2014 10:13

Re: Paulczynski

Sranec.Nekterym lidem nejde o ja,ale aby se to dostalo k lidem

O. Uživatel 6.11.2014 10:37

Uživatel požádal o vymazání
S. Lazárek 6.11.2014 10:12

Re: Paulczynski

Já jsem v KSČ na rozdíl od toho tvýho autentickýho pravičáka nikdy nebyl, milej beďare, takže klídek.  nedávnu jsi tu pastoval i něco od mějakýho estébáckýho smrada, nemáš tam od něj ještě něco?

P. Vítek 6.11.2014 10:17

Re: Paulczynski

Kdybych nasel neco zajimavyho,originakniho a pravdivyho treba od certa ,tak to sem dam.

Napadat nekoho,kdo rekne pravdu pravdouci(co se ti na jeho vyrocich nezda?),ze byl komous,umi jen komous.A hlavne-komousi kradli,takze taky lzes

S. Netzer 6.11.2014 10:24

Re: Paulczynski

Ty, hloupé hovádko, jsi asi tak ten poslední, který je schopen posoudit co je pravda a co je lež.

S. Lazárek 6.11.2014 10:25

Re: Paulczynski

Jo, to dává smysl. Najdi, jestli něco zajímavýho do svých Spisů nenasmažil třeba soudruh Gottwald, jak tě znám, určitě tě tam něco osloví.

Jestli něco Paulczinsky ukradl, to nevím, ale spíš mám pocit, že si vymejšlíš.

Pájo, ty seš fakt originál, to se hned tak nevidí. Příroda je mocná.

P. Vítek 6.11.2014 10:31

Re: Paulczynski

Zbytecna odpoved.Nema to s tebou cenu