11.5.2024 | Svátek má Svatava


Diskuse k článku

Fake news? Fake television!

Budu dnes osobní, tedy mimo žánr politické glosy, kterou vždy ladím neutrálně. Když po skončení duelu Drahoš – Zeman na TV Prima, mám pocit, že jsem si omylem přepnul kanál na nějakou fake television, vyrobenou ruskou tajnou službou FSB. Zatímco na iDnes čtu o vyrovnaném souboji s převahou Drahoše v závěru, já viděl Drahoše zbitého až za hranice trapnosti. Asi redaktoři koukali na jiný kanál…

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
J. Schořík 24.1.2018 8:04

Re: PREZIDENT

Ano je to velký silák. Zejména pusou a pro jeho publikum..

D. Habina 24.1.2018 8:23

Re: PREZIDENT

Drahoš je silný a zdatný fyzicky. Už chybí jen replika z Mrazíka:

"Abys věděla, já všechno dokážu- za pluhem zdatný jsem a v boji obstojím, znám tančit i pracovat, ryby i zvěř lovím rád..."

J. Schořík 24.1.2018 8:34

Re: PREZIDENT

Fyzično a psychika souvisí pane Habino. Ani Zeman není výjimka.

M. Těhanová 24.1.2018 8:44

Re: PREZIDENT

A vidíte, já zase mám dojem, že se na něho v určitých situacích hodí obojí.

Stačí si tu jeho sebestřednost omotat kolem ruky a zobe vám z ní. Musíte ho jenom ubezpečit, že to bylo z jeho hlavy.

P. Zinga 24.1.2018 8:20

Re: PREZIDENT

Boha jeho, dejte už pokoj s "dobrým člověkem": Co o tom dobrém člověku vůbec víte? Takových dobrých jsou zde miliony! Stačí to na vysokou politickou funkci? Sám jste si odpověděl: nestačí.

A mimochodem, pochopil jsem správně, že šlo o setkání zla s dobrem? Jestli jo, tak proč myslíte, že je Zeman zlý? Bije malé děti a upaluje kočky? Nedával babkám přednost v tramvaji? Nebo-dokonce- provedl něco zlého Vám osobně?

D. Habina 24.1.2018 9:04

Re: PREZIDENT

Souhlas. Slušnou formou jsem jen poukázal jak je to absurdní dělat z někoho dobráka, když všichni víme že ve skutečnosti jenom dobro, slušnost, pravda a láska nevítězí. Tím nechci říci, že opak je pravdou.

M. Hanko 24.1.2018 7:02

Asi jsme opravdu viděli jinou debatu

Mě to v žádném případě jako Drahošovo fiasko nepřipadlo. Žádné mazání na chleba jsem neviděl. Podle mě byl duel vyrovnaný, a když započítám trapnost Zemanových útoků a to jak ho už pak Drahoš dokázal vytočit, jak se křečovitě držel svého křesílka - za mě Drahoš vyhrál.

Mimochodem, ti, kdo tu brečí, jak Drahoš nepředvedl "nic" kromě slušnosti - co pěkně prosím předvedl Zeman? Co je to TO, co vám dal Zeman a Drahošovi to chybělo?

D. Habina 24.1.2018 7:09

Re: Asi jsme opravdu viděli jinou debatu

No asi moc moc chcete Drahoše prezidentem, že jste neviděl zásadní okamžiky, kdy Drahoš mohl kontrovat a neudělal to. Střetly se dvě osobnosti a je jasné která je silnější a která slušnější. Pokud je slušnost a korektnost hlavní kvalifikací na prezidenta tak vyhrál Drahoš.

M. Hanko 24.1.2018 7:21

Re: Asi jsme opravdu viděli jinou debatu

Ale jasně že tam byly okamžiky, kdy Drahoš mohl zaútočit a neudělal to; byly ale i okamžiky, kdy mohl zaútočit a také zaútočil. I Zeman měl podle mě nevyužité příležitosti. No a co?

Nemyslím, že hlavní kvalifikací na prezidenta je slušnost a korektnost, a nemyslím ani, že hlavní kvalifikací na prezidenta je síla, agresivita a útočnost.

D. Habina 24.1.2018 7:29

Re: Asi jsme opravdu viděli jinou debatu

S tím se dá jen souhlasit.

J. Fridrich 24.1.2018 6:52

Byla to plychta, Okamura - ten z jedné strany

Byla to plychta, Okamura - ten z jedné strany pohledu prozemanovského, ale i Neff z druhé strany pohledu, pro Drahoše poraženeckého - a mnoho dalších podobných hodnotitelů nedovedou objektivně zhodnotit to, co vidí svýma vlastníma očima. Zeman ale jako obvykle skákal do řeči a nenechával druhého domluvit - on položí svému oponentovi otázku, ten mu začne na ni odpovídat - a on mu ( pokud se mu odpověd' oponenta začíná nelíbit ) skočí do řeči a nenechá ho dokončit jeho myšlenku..

To je to nejhorší vedení jakékoliv diskuze, Voříšek se trochu snažil Zemana umravnit, ale ono to prostě nejde. To by se v případě Zemana povedlo jen za pomoci té silné a široké lepící pásky na koberce.

V. Hájková 24.1.2018 7:13

Re: Byla to plychta, Okamura - ten z jedné strany

NAPROSTÝ SOUHLAS!

T. Hraj 24.1.2018 7:45

Re: Byla to plychta, Okamura - ten z jedné strany

Pokud slušnost pana Drahoše spočívá m.j. i v tom, že nechá oponenta vždy domluvit, tak asi chyběl, když se učily soft skills. Každý obchodní zástupce ví, že kdo kontroluje průběh debaty (vede ji), ten také určuje, jaký bude závěr. Doufám, že touto "slušností" nehodlá pan Drahoš obhajovat zájmy ČR na mezinárodním poli.

J. Schořík 24.1.2018 8:03

Re: Byla to plychta, Okamura - ten z jedné strany

Vy si také myslíte, že na mezinárodním poli vyhrává ten kdo ukřičí, nenchá domluvit a pozuráží? :))

I. Hil 24.1.2018 6:45

Nevidím to tak tragicky jako Aston

Zeman měl občas mírnou převahu, ale o rozdrcení nemůže být řeč.

Je jasné, že ty zemanovce co tam byli by nepřesvědčil ani "Jan Zlatoústý" o opaku.

Al souhlasím se závěrečnými větami Astona - je třeba na Hradě vyvětrat a ten spolek tam odsud dostat...

Takže tentokrát tam jdu, i když jsem si kvůli tomu musel nechat poslat voličský lístek...

M. Těhanová 24.1.2018 6:42

Co mě připadalo hnusné,

že Zeman nemluvil se svým protivníkem, ale prakticky se svými diváky. Obracel se jen k nim při každé své odpovědi, navíc s posměšným úšklebkem.

P. Boublíková 24.1.2018 6:47

Re: Co mě připadalo hnusné,

Duel ovšem není akademická debata, kde by takové okázalé přehlížení soupeře bylo skutečně nezdvořilé, nýbrž šou pro voliče. A těm se Zeman obracel. Psychologii umí.

M. Těhanová 24.1.2018 6:51

Re: Co mě připadalo hnusné,

A já naivka jsem si myslela, že to nebyla estráda, ale debata dvou, spolu debatujících kandidátů.

P. Boublíková 24.1.2018 6:56

Re: Co mě připadalo hnusné,

Inu, účelem těch debat je získat nerozhodnuté voliče na svou stranu. Jiný význam nemají. Názory kandidátů jsou přece známé.

Čili úkol zní, překecat soupeře. Toto Drahoš neumí. Zda umí jiné věci nutné pro výkon funkce prezidenta, když nedokáže splnit ani poměrně jednoduché zadání, toť otázka.

A. Zajícová 24.1.2018 6:58

Re: Co mě připadalo hnusné,

jednoduché zadání? Že jsem tak smělá, vy byste to dokázala? Nebo lépe - kdo by to dokázal?

P. Boublíková 24.1.2018 7:01

Re: Co mě připadalo hnusné,

Překecat Zemana? Někdo s vyšším iq než má Zeman, prostě. Ty debaty opravdu nejdou nijak do hloubky. Tady na Psu by se našlo lidí :-)

J. Schořík 24.1.2018 7:07

Re: Co mě připadalo hnusné,

Pochybuji. Ten talk před publikem. Umění mluvit dlouho a nenchat se přerušit, ustát neurvalost Zemana. TO je docela úkol i pro zkušeného politika..

P. Boublíková 24.1.2018 7:22

Re: Co mě připadalo hnusné,

Vy byste to zvládl :-)

Ad publikum: také jsem chodila zpívat do sboru - koncerty, divadla - jako Drahoš. Tedy i on má stejnou zkušenost: člověk se časem naučí zbavit se trémy, publikum odfiltrovat (ostatně z divadelního pódia vidíte první řadu, zbytek je jen slyšet- kulisa, kterou se v tom sboru musel naučit nevnímat). Až do závěrečné děkovačky :-)

Ad výdrž a nenechat se vytočit: o tom se tu píše v několika příspěvcích, to je nutná kvalifikace na politickou funkci.

J. Schořík 24.1.2018 7:58

Re: Co mě připadalo hnusné,

Nemyslím..

500 lidí proti Vám je strašná síla. Akorát bych se naštval a byl útočný jak Zeman.. To by žádné body nepřineslo..

Taky jsem zpíval, dokonce v kapele, ale tohle je něco jiného..

T. Hraj 24.1.2018 7:48

Re: Co mě připadalo hnusné,

Tak to přeji dobré jitro! Paní Boublíková to řekla zcela přesně. Pokud to pan Drahoš nepochopil, tak o politice mnoho neví.

V. Hájková 24.1.2018 6:48

Re: Co mě připadalo hnusné,

Toto jste vystihla naprosto - na rozdíl od všech profesionálu , kteří dnes tento trapný cirkus hodnotili!

Chování ubohého opilce a NARCISE ZEMANA - BYLO NAPROSTO ODPORNÉ!

V. Hájková 24.1.2018 6:52

Re: Co mě připadalo hnusné,

omluvva.......vystihla naprosto PŘESNĚ ....:-)

A. Zajícová 24.1.2018 6:39

na pořad - debatu jsem se nedívala

a tak necítím potřebu měnit své rozhodnutí podle toho, kdo si co namazal na chleba v nějaké estrádě. Nejsme v Americe a bohatě mi stačí paměť toho, co Zeman prováděl v politice od devadesátých let. A celkem se divím, i když uznávám, že i Aston musí platit složenky, že se vůbec někdo zabývá takovými pořady.

D. Polanský 24.1.2018 6:39

Spíš to byl malý cirkus

jaképak hodnocení, někteří lidé se i pobavili, já ale ne. Volím Zemana jenom proto, že jaksi s Drahošem mám jeden problém, nevěřím mu.

A. Zajícová 24.1.2018 6:40

Re: Spíš to byl malý cirkus

je prima, že věříte Zemanovi. Mohl byste upřesnit co?