4.7.2024 | Svátek má Prokop


Diskuse k článku

Expolicista nevinen, a co z toho?

Také senát Městského soudu v Praze osvobodil Tomáše Čermáka, vyhozeného od policie přičiněním poslankyně strany zelených Kateřiny Jacquesové. Také tento senát dal zapravdu znaleckému posudku, podle něhož policista dělal to, co mu bylo uloženo, totiž snažil se oddělit od sebe demonstraci anarchistů a demonstraci nacistů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
dr Turnovský 17.4.2008 11:06

Re: Re: Turnovskej, kdyby byl vopravdu sedlák, tak si povšimne komodity za cca Kč 500 za gram.

no tak je slovo do pranice, že ano......třeba takovej pan lesník a hostinský....dostává také dotace a nejen v čechách. No ale to je to Vaše selektivní myšlení, pokud vůbec nějaké máte.  To víte, když chce prodávat, musí bejt v systému.....sem moc zvědav, kdy mu to připomenete :-)))))

AndyO 17.4.2008 11:18

Re: Re: Re: Turnovskej, kdyby byl vopravdu sedlák, tak si povšimne komodity za cca Kč 500 za gram.

že to řešíte. Pokud někdo spadne to takovýho srabu , že potřebuje žaka aby za něj vymýšlel sviňárny tak snad nestojí ani za reakci.

555 17.4.2008 10:52

Klaus, který dopustil částečně rokrást a vytunelovat republiku,

začíná dávat milosti osobám stejného ražení jako je on sám.

První je Kratochvíl, druhý na řadě bude Kožený, třetí Pitr, čtvrtý Krejčíř...

Vstříc budování bolševické demokracie!!!

Dokud má tu možnost, neměl by Klaus zapomenout udělit milost především sám sobě.

libero 17.4.2008 11:05

Re: Klaus, který dopustil částečně rokrást a vytunelovat republiku,

Chocholoušek ji udělil vám?

Ladislav N. 17.4.2008 10:52

Videozáznam + komentář k policejnímu zásahu proti Kateřině "JauJau" Jacques, které kolovaly po Internetu

"Mlátí nás na Karlově náměstí" (*.avi 45,3 MB)  ... a Kateřina Jacques usvědčená ze LŽI (*wmv 11,8 MB)

Další info zde a zde....

Policistka: Jacques předvedla na služebně pěkné divadlo

pf 17.4.2008 10:51

ale to je prekvapeni ze Cermak je nevinen

samozrejme ze je nevinen, protoze takove diletantske jednani, jake predvedl, vcetne toho ze se mentalne nehodi ani k hlidani skladky odpadku, natoz aby mu nekdo dal zbran a pustil mezi lidi, je jaksi normou v kotline.

Samozrejme ze incident vzniklproto, protoze ostatyni polisi kolem nej meli krapet soudnosti a nechybel jim pud sebezachovy, a nechali tak blbecka samotneho zapasit s KJ. 3 chlapi obvykle nemusi klecet na jedne zenske, aby ji zpacifikovali.

Nadsenym zastancum toho zivcicha, kteremu nemeli nikdy ani dovolit natahnout si sluzebni spodky, uprimne preji, aby se s nekym podobnym v uniforme setkali.

Ale samozrejme, kdyz proti nackum stoji mala particka, polisi si dovoli, kdyz proti bude tisicovy dav, soudruh velitel si uz rozmysli, kterym smerem necha naprahnout pendreky. Kdyz naposled demonstrovali nackove v Mnichove, tak se na ne prislo podivat 100 000 lidi. A nackove i polisi byli radi, ze z toho vysli s kuzi vcelku.

Ladislav N. 17.4.2008 10:56

Re: pf IP: 129.11.76.xxx

Zase blbost,. jako pokaždé... ;-(

Psí vrah Čumil 17.4.2008 10:58

Re: ale to je prekvapeni ze Cermak je nevinen

No, já to nechci moc rozebírat, ale řekl bych, že pan Čermák byl na místě přesně proto, aby dělal, co dělal. Všimnete-li si jeho oděvu, jako jediný z policejních lehkooděnců na místě činu má služební kamašky a kanady - ostatní jsou v polobotkách a hrozilo by, že při zákleku nad obtížnicí by jim lezly holá lejtka na fuseklemi, nedej bože podvazky!

Si proto myslím, že pan Čermák byl v pravém smyslu specialistou, jakkoli s tou skládkou smetí maj pravdu...

Psí vrah Čumil 17.4.2008 11:01

Re: Re: ale to je prekvapeni ze Cermak je nevinen

Jo, tady třeba:

http://wolf.n.cz/photo/20060501-kj/

js 17.4.2008 11:11

Re: Re: ale to je prekvapeni ze Cermak je nevinen

Co ho nutilo aby zacal jednu rvouci hysterku natloukat obuskem do auta? Mohl ji nechat vyrvat a byl v pohode.

Psí vrah Čumil 17.4.2008 11:05

Re: ale to je prekvapeni ze Cermak je nevinen

No, mimochodem, vždycky mne fascinuje, jak tam za Kanálem dovedou bobíci všelijaké obtížníky šupito presto odvést, kam je odvést potřebují, aniž se po nich musí válet...

pf 17.4.2008 11:12

mate pravdu

byl jse svedkem jak na namesticku particka fotbalove mladeze rozkopla odpadkovy kos. Za 3 minuty tam by mikrobusek polisu, za dalsi 3 minutu byla particka v mikrobusku a bylo po incidentu.

Ale ta fotodokumentace je jasna - ostatni polisi se divali na toho vola co dela spinavou praci. Rekl bych ze meli byt kazenky potrestani , ze mu nepomohli.

Psí vrah Čumil 17.4.2008 11:17

Re: mate pravdu

To nejde - voni měli práci, aby se do té strkanice a válenice nikdo cizí nemíchal a  bylo to fair - přece jeden proti jedné. A taky aby je přitom nikdo nefotil, což tedy zbabrali.

Ruda 17.4.2008 10:50

Demonstrovat proti neonacistům se holt v ČR nevyplácí, paní Jacques!

Toho by si měli být vědomi všichni občané, až je zase různí ti náhle se probudivší z letargie starostové a primátoři z ODS, hodnostáři židovských obcí či lidskoprávních "watchů" budou vyzývat veřejnost k účasti na manifestacích proti různým křišťálovonočním pochodům našich skinů, neonacistů, národních gardistů a podobné ultrapravicové pakáže! Byť Aston radí spíše zůstat doma a držet hubu a krok! Zřejmě jako arbitr našich ultras má k tomu i příkaz.  Pokud však opravdu nechcete utržit ránu od jejich běsnící ochranky s IQ pana Čermáka a jeho velitelů z ODS, pak těm výzvám klidně řekněte: Nas/rat a rozmazat! A nikdo vám to nebude moci vytknout.

Občanská společnost a její samostatné aktivity - neopírající se o výzvu vlády - nejsou v této zemí vítány! Bez příkazu ani samostatně myslit netřeba.:-(

555 17.4.2008 10:57

Re: Demonstrovat proti neonacistům se holt v ČR nevyplácí, paní Jacques!

R^R^R^

cimbal 17.4.2008 11:01

Re: Demonstrovat proti neonacistům se holt v ČR nevyplácí, paní Jacques!

Můžete mi osvětlit, proč jsou podle Vás skinheads a neonacisté tak pravicoví? Neonacisté-vývojová větev Národních Socialistů  a skinheds také táhnou spíše doleva.

libero 17.4.2008 11:08

Re: Demonstrovat proti neonacistům se holt v ČR nevyplácí, paní Jacques!

Už zase nepamatujete kdo tehdy ministerstvu a policii velel, ulhaný Goebbelsíčku?

krtek 17.4.2008 11:47

Re: Demonstrovat proti neonacistům se holt v ČR nevyplácí, paní Jacques!

Rudo, Váš názor je výstižný, protest proti zločinným organizacím je povinností ohrožených, navzdory tomu, že naši zákonodárci se tváří, že o nic nejde.  Policii je jedno, na kterou stranu se postaví, jde jen o to, aby dostali rozkaz.

Jap 17.4.2008 10:49

Trochu mimo Astone

Astone opet jsi to " nadelal, " uplne mimo misu . Proc se tak vehementne navazis do Jacquesove. Ona delala co mohla, sla na demonstraci, provokovala policisty, vyvalela se trochu na dlazbe, mozna chytila nejakou modrinu ale vymlatila z toho dobry job poslance snemovny CR, na ktery jinak asi nemela moc nadeje. Nakonec jejim nejvetsim uspechem az do doby te osudove demonstrace, bylo to, ze "podrzela" jakemusi francouzovi. Proc se ji tak divis, job za 60.000 Kc mesicne by vzal kazdy. Nechci byt prilis cynicky ale proc se radeji neobouvas do tech , kteri ji do te funkce zvolili a nakonec v te snemovne je spousta lidi, kteri jsou jeste horsi nez ona.

. Pri podobnych incidentech na demonstracich, si asi 90% lidi mysli, jako Jacquesova, ze policejni zakrok proti nim byl nespravedlivy a stezuji si, to neni zadne prekvapeni. Proc se radeji neobouvas do politiku, kteri se o veci vyjadrovali, drive nez probehlo vysetrovani a tim pripad predem zpolitizovali.

Opravdovymi viniky jsou ale zbabeli funkcionari policie a jejich nadrizeni politici, kteri hodili sveho zamestnance, policistu Cermaka pres palubu. Policejni funkcionari udelali spatne rozhodnuti a meli by za to nest dusledky. Proto mne Astone udivuje, ze ani neuvadis jmena a funkce tech policejnich funkcionaru, kteri se pod vyhozeni Cermaka podepsali, to je v tomto pripade tvuj job, to by mela byt hlavni informace dnesniho clanku, vedle toho co rekl soud a ne jenom skuhrani o Jacquesove.

V normalni zemi, policejni funkcionari stoji za svymi zamestnanci a i obcane policii podporuji a nemeli by namitky aby policista dostal solidni kompenzaci, a sve zamestnani zpet, pokud ho chce . Jestlize byl ten policejni zakrok uznan jako primereny, ma ten policista narok na plne odskodneni, naklady na soud, usly vydelek a vsechny ostatni skody, od statu, protoze statni policejni funkcionari ho poskodili. Mimo to by se mel soudit s pani poslankyni, / Kacou, Au , Au, / protoze o nem rekla nejake nepekne ve

Jap 17.4.2008 10:51

Re: Trochu mimo Astone

nejake nepekne veci, napr. ho narkla z brutality a tim poskodila jeho dobre jmeno, protoze soud prave potvrdil, ze zadnou brutalitu nespachal. Jednoduse toto by nemel byt pripad o Jaquesove ale o dysfunkcnim policejnim aparatu, ktery se vice stara o to co pisi noviny a o cem zvani politici a ne o to co rika zakon a sluzebni predpisy . Tito policejni funkcionari ukazali, ze jsou ochotni , zbabe, sveho podrizeneho hodit vlkum .

Souhlasim s tim, ze v normalni zemi by se nekdo jako Jacquesova nemohl dostat do snemovny jen na zaklade vytrznosti na poulicni demonstraci, spise by neco chytila. Typicky, tzv. " battery " na policisu, to je jakykoli umyslny dotyk policisty, staci lehke stouchnuti prstem, nebo plivnuti, hozeni kamenu. Je to, v Kalifornii hodnoceno jako prestupek, trest do 1 roku, pokuta do 1000 dolaru, pri tvrdsim uderu, kopnuti , nebo kdyz je policista zranen, je to tresny cin maximum do 3 leti. Vzpominam si ze se Kaca Au, Au, pokousela tomu policistovi vzit jeho jmenovku, sama to priznala, v podstate se s nim poprala , tedy jasna battery a mozna i ta zhorsena. Takze v Kalifornii by Kaca namisto do snemovny sla na par mesicu do basy.

Ladislav N. 17.4.2008 10:54

Re: Jap IP: 71.132.146.xxx

 :-)R^ !!

Kajda 17.4.2008 12:03

Re: Re: Trochu mimo Astone

R^Zlatá slova. Tak to funguje v normální demokratické zemi. U nás je však Absurdistán, a tak místo do basy šla do sněmovny.Rv

pf 17.4.2008 10:53

Re: Trochu mimo Astone

zjevy typu Cerama se nepodporuji v zadne zemi, chytraku.

Ruda 17.4.2008 10:55

Re: Trochu mimo Astone

Když jsem včera znovu viděl čermáka mydlícího do paní Kateřiny, maně jsem si vzpoměl na toho esenbáka s dlouhým obuškem, kterým ještě před chvílí mlátil studenty na Národní třídě v listopadu 1989, ohánějícím se po kameramanovi. Pro toho byste měl stejné pochopení? Taky jen vykonával policejní zákrok uznaný režimem jako přiměřený. Má i on nárok na uznání a pochopení jako ten čermáček?  Podle vás ano!;-P

Ladislav N. 17.4.2008 10:58

Re: Jaroušek komoušek (v převleku: Gavroche, Fidrmuc, Adamovská, Lister... atd.)

Jaroušku, ty jsi sice lhář goebbelsovského ražení, ale Goebbels měl vyšší IQ... ;-P

Jap 17.4.2008 11:34

Re: Re: Trochu mimo Astone

Neni podstatne na co jste si vzpomnel, podstatne je, ze soud na zaklade dukazu uznal, ze Cermakuv zasah byl legalni a to je dulezite, neplette sem jine veci. Neuposlechnout prikazy ci klast odpor policistovi pri zasahu je velice riskantni rozhodnuti a a kazdy si musi nest nasledky sam

snílek 17.4.2008 10:48

káta

přátelé,káču nemusím,není to můj typ a zřejmě ani já její.je to zřejmě hysterka,která vytlouká politický kapitál-ale?zásah byl nepřiměřený,to jsme všichni viděli.brutalita,mlácení to není dobrá vizitka pro policii zvláště když šlo o 45kg vážící ženu. policie která má logo pomáhat a chránit musí mít více lidskosti,profesionality a úcty k lidem.ten zásah mi připomněl národní třídu a doby dávno minulé?

Jap 17.4.2008 11:24

Re: káta

To vse co rikas plati pri kontaktu s policii jenom do te doby, dokud demonstranti plni prikazy policie. V pripade, ze neuposlechnou instrukce policisty, potom se situace zmeni a policista ma duvod pouzit fyzickou silu a donucovaci prostredky ty se stupnuji se stupnem odporu, az do okamziku, kdy je odpor prekonan. Jednoduse, podle pravidel, pri konfliktu na demonstraci, policie musi vzdy vyhrat. Kladeni odporu , je samo porusenim zakona. Soudy jasne prohlasily, ze Cermakuv zakrok byl legalni a soudy maji posledni slovo. To co je na videu nemusi byt objektivni, dulezite veci se mohou stat venku ze zaberu, pred nebo po zaberu. Jednoduse soud rozhodl a to je konec diskuze, nezi normalnima lidma

Starý J. 17.4.2008 10:47

Jaroušku

Jaroušku, jak jste přišel na to, že policie byla ... běsnící ochranky s IQ pana Čermáka a jeho velitelů z ODS....???

Těch nácků bývají tak dvě stovky, běsnící levicové pakáže, složené z anarchistů, "mladých sociálních demokratů" a "mladých komunistů"  většinou desetkrát tolik. Navíc jsou to oni, kdo neváhají při té příležitosti rozmlátit kde se co dá, včetně majetku nezúčastněných občanů. Proto tam také ta policie je, aby chránila, co se zachránit dá!

Vy máte nějakou statistiku, že velitelé jsou z ODS? Nebo je to zase obvyklý výstřel pro efekt, výstřel hodný prokurátora Urválka z procesu s M.Horákovou? Ještě jste to nevyšperkoval po vzoru "Básníků" ...a jeho zločinných velitelů  z řad vrahounských ODS...Bylo by to ještě efektnější!

Rostete Jaroušku, rostete!

Ruda 17.4.2008 11:00

Re: Jaroušku

Nevím jak Jaroušek, ale já vím, že velitel Policie ČR v Praze, odpovědný za akci v r. 2006, je ve funkci i po "noci dlouhých nožů" provedené ODS a jejím ministrem po nástupu k moci. V řadě veřejných vystoupení naopak veřejně podporoval reformu policie prováděnou Langerem a bezpečnostní politiku ODS. A to mi stačí, že - byť formálně asi nestraník -kope za ODS.