19.5.2024 | Svátek má Ivo


Diskuse k článku

Evropu obchází strašidlo…

Ale ne, zapomeňme na Komunistický manifest a ono to ani není strašidlo. Spíš je to projekt ve stádiu jednání. Evropská komise navrhuje opatření, jemuž se začalo říkat digitální daň a zmínila se o tom v neděli v televizi i naše Venezuela Maláčová.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
P. Forejt 8.4.2019 18:12

Re: Sbohem pane ministře ....

dejte pokoj ...jeho Vodňanské kuře a řepkový metylester je to nejlepší, co mohlo tuto zemi potkat. Go Andrej, go .....až na 50%.

I. Kellner 8.4.2019 18:13

Re: Sbohem pane ministře ....

A koho máte místo něj..?

Aha...

F. Nekolný 8.4.2019 18:16

Re: Sbohem pane ministře ....

Kalouska s Topkou ! :-o))

M. Prokop 8.4.2019 18:21

Re: Sbohem pane ministře ....

Klidně třeba Dežo.

V. Čermák 8.4.2019 18:32

Re: Sbohem pane ministře ....

Lehkomyslná Menšina....

M. Prokop 8.4.2019 18:37

Re: Sbohem pane ministře ....

nebo většinu 376, to je ještě lepší než Dežo. :-P

K. Janyška 8.4.2019 18:01

Izrael a Židé mě začínají z pohledu celosvětového

zneklidňovat. Nejsou vyvoleným národem, tím není nikdo, a hotovo !!! Jenže oni mají tendenci se k lidskému světu tak stavět a jejich levičáctví, kterým se snaží o zorganizování lidského světa zejména prostřednictvím Bilderbergu, je alarmujcí.

Někde jsem zachytil v poslední době, že mají tendenci počítat za Žida každého, kdo se o jejich národ jen otřel a že je jich tedy na světě miliarda. K čemu je něco takového dobré ? Dzp.

M. Prokop 8.4.2019 18:07

Re: Izrael a Židé mě začínají z pohledu celosvětového

To jste zachytil pěknou pitomost.

K. Janyška 8.4.2019 18:14

Re: Izrael a Židé mě začínají z pohledu celosvětového

Já jsme ji nepsal. Myslím, že ji dohledám... Dzp.

P. Forejt 8.4.2019 18:08

Re: Izrael a Židé mě začínají z pohledu celosvětového

od té doby, co jste si zvolili Krista, aby vás vedl, to tak prostě je. Pak se přidávali další Karel Marx, Albert Einstein, Sigmund Freud a další velikáni...a už to nešlo zastavit.

K. Janyška 8.4.2019 18:13

Re: Izrael a Židé mě začínají z pohledu celosvětového

Ano, a všechny Hayek nakopal do řiti. Proto se jeho dílo nevyučuje... Dzp.

P. Jirkovský 8.4.2019 18:27

Re: Izrael a Židé mě začínají z pohledu celosvětového

Hayek, na rozdíl od vás antisemitů, byl pravděpodobně slušnej člověk, takže do řiti nikoho nekopal.

K. Janyška 8.4.2019 18:41

Re: Izrael a Židé mě začínají z pohledu celosvětového

Antisemitismus považuji za legální stejně, jako antiamerikanismus, antirusismus a jakýkoliv jiný anti v tomto smyslu... Dzp.

K. Janyška 8.4.2019 18:58

Re: Izrael a Židé mě začínají z pohledu celosvětového

Škoda, že o něm nic nevíte... Dzp.

P. Forejt 8.4.2019 18:01

Srbové nikdy nebudou v NATO ..

a jak řekli ....tak i udělali. Prostě hází bobek na ten obranný a zločinecký pakt. Je na čase, abychom též vystoupili ....n-tssss

K. Janyška 8.4.2019 18:04

Re: Srbové nikdy nebudou v NATO ..

Srbové jsou pravoslavní a tak prostě mají blíže k Rusku... Dzp.

V. Pavelka 8.4.2019 19:47

Re: Srbové nikdy nebudou v NATO ..

No tak si vystup strategickej Forejt,kam je libo, zatím to jde.

S. Sidlichovsky 8.4.2019 17:47

K Brexitu ještě jednou

Už se opakuji, za což se omlouvám, ale tam, kam jsem to dal, bych se asi reakce nedočkal.

Horu času jsme tu strávili polemikou s p. Schoříkem, Lazárkem a několika dalšími o adekvátnosti EU přístupu k Británii.

Stanovisko, které jsem tu např. zastával, nyní podpořil ex-komisař pro rozšíření EU Gunther Verheugen a 3 špičkové německé think-tanky, které vyzývají EU k radikální změně přístupu.

Verhaugen: "Brusel nám poskytl lekci jak nejednat s členským státem, který chce odejít". "Problém není na britské straně", problém je na straně EU "Vyjednávací team nesprávně posoudil situaci a neměl se pokoušet diktovat Londýnu podmínky zásadně nepřijatelné". "Neztrácíme jen členský stát, ztrácíme váhu 20 členských států"

(Pro p. Koreně a p. Netzer řekl to v rozhovoru s Anne Will z ARD).

S. Sidlichovsky 8.4.2019 17:48

Re: K Brexitu ještě jednou

Verhaugen: Byla chyba snažit se Brity uzamknout do jurisdikce Evropského soudu, musíme odblokovat tento proces".

Německá ekonomika se již zastavila. Nové průmyslové zakázky klesly o 8,4 % v únoru 2019 ve srovnání s únorem 2018. Komentáře reflektují hluboké znepokojení v německých politických a ekonomických kruzích z Brexit patu a rizika, že Britové budou přinuceni vstoupit do jiných strategických bloků a to v nebezpečné chvíli. Taková snaha v klíčové chvíli tlačí eurozónu do 3. recese za dekádu. Eurozóna téměř žádné monetární nástroje k obraně nemá.

Clemens Fuest, ředitel IFO institutu: "Jaký smysl má zacházet s UK jako s Tureckem?" "EU udělala chybu, když řekla, že dlouhodobý vztah se bude projednávat, až po dohodě o "rozvodu". "Bylo to dětinské".

Prof. Fuest: EU by měla roztrhat dosavadní strategii, Británii by měla EEU nabídnout zcela jiný druh Celní Unie".

Ale p. Schoříku a Lazárku, klidně bijte Brity dál. Jde o hlasy, kterých si už málokdo v Evropě všímá.

S. Sidlichovsky 8.4.2019 17:50

Re: K Brexitu ještě jednou

Gabriel Felbermayr, šéf Kiel Institute pro světovou ekonomiku: "Brexit strategie "vykolejila" a mělo by být ukončena, než udělá ještě více škod ve vztahu s Británií". "Jakýkoliv nátlak na UK zkrachuje, EU hraje velmi nebezpečnou hru, když se pokouší uvrhnout Británii do koloniálního vztahu".

Marcel Fratzscher, šéf německého institutu pro ekonomický výzkum:

"Bylo idiotské nutit Brity podřídit se "s pistolí na jejich hrudi", Evropa je na cestě způsobit si obrovské škody v následujících dekádách kvůli způsobu, jak přistoupila k Brexitu". "Žádný suverenní stít nemůže přijmout takové podmínky, Bundestag by stěží hlasoval jinak".

Nevážení pánové Schoříku, Lazárku,Mařáku a další, nic jiného jsem vám tady po dlouhou dobu neříkal.

S. Sidlichovsky 8.4.2019 17:51

Re: K Brexitu ještě jednou

Pravda, jde o úkaz vzácný, kdy slyšíte něco rozumného od socana (bohužel ne od českého).

Sigmar Gabriel v tomto případě všechna čest: "EU riskuje strategické bezvědomí, musí udělat vše, co je možné připoutat Brity s jejich obranou, bezpečností a finančním dosahem tak blízko, jak je to jen možné, k evropské alianci". "Měla by lákat Brity a ne je zastrašovat a nutit je vyhrožováním".

S. Lazárek 8.4.2019 18:47

Re: K Brexitu ještě jednou

Mudrujte si tu klidně dál pane Sidlichovský, ale už to prosím vás tam u vás nějak ukončete, fakt se na to nedá dívat.

S. Sidlichovsky 8.4.2019 18:57

Re: K Brexitu ještě jednou

Všichni ti pánové výše Vám říkají naprosto jasně, kdo je na vině. Zkuste si to přečíst.

S. Lazárek 8.4.2019 19:05

Re: K Brexitu ještě jednou

Já Vám zase píšu to, co si myslím já, vážený pane Sidlichovský. Buď berte nebo nechte ležet, vnucovat se nebudu, hlavně pořád nefňukejte, že za to, že neumíte slézt z kolotoče, můžou všichni kolem vás.

Je zajímavé, že jsem nevážený jen proto, že mám na věc jiný názor, je vidět, že nejste rodilý Brit.

J. Vobr 8.4.2019 19:18

DI DO PRDELE,DEBILE !!! (c)Lazárek

!!!

:-)))

S. Sidlichovsky 8.4.2019 19:18

Re: K Brexitu ještě jednou

Za rodilého Brita jsem se nikdy nikde nevydával, fňukat jste mě nikdy nemohl vidět, protože jsem si naprosto jistý dobrým koncem pro UK, ať už dříve nebo později. To Vaše "ať je mí představitelé (míněno EU) podojí, co se do nich vejde" pokládám za největší pitomost v historii NP.

Včera jsem dostal email od ex-kolegy, majitel jeho "domovského" pubu mu řekl, že už úplně zrušil objednávky Staropramenu (což můj kolega pokládá za nejlepší pivo vůbec). Kolik je takových hospod v UK nevím. Ale čtu ty komentáře na Telegraphu a žádná výjimka to nebude, bohužel ani u položek výrazně významnějších než je pivo.

Toto jste chtěli?

M. Mařák 8.4.2019 19:25

GB Fuck Off!

Bylo to včera, nebo před čtrnácti dny, jak jste to tady tehdy s tím Staropramenem pilně dával? Tehdy to byl tuším Budweiser, pokud se nepletu...

:-)

Klauni nefňukat jako malá děcka, zmužit se a konečně vypadnout z EU!

Raus!

S. Sidlichovsky 8.4.2019 19:31

Re: GB Fuck Off!

Ne, byl to Staropramen, tehdy ten majitel řekl ex-kolegovi, že objednává už jen 1/2 standardní dodávky. Kdosi tu reagoval, že Staropramen není dobré pivo.

S. Lazárek 8.4.2019 19:33

Re: GB Fuck Off!

O tom Staropramenu to tu již psal cca před třemi nedělemi, taky si tak pamatuju, tak ten mail, co dostal na stejné téma včera, byl asi druhý, jen mu mezi těmi dvěma maily blikl Will Smith do očí neuralizerem nebo tak něco. Těžko říct.....

S. Lazárek 8.4.2019 19:27

Re: K Brexitu ještě jednou

Netlačte mi slzy do očí pane Sidlichovský. Chtěli jste pryč? Chtěli, tak jděte a klidně si místo Staropramenu na protest pijte svůj London Pride, je to jen a jen vaše věc, hlavně to nějak urychlete, začínám mít pocit, že váš odchod neřídí britský parlament, ale Monty Pythoni.

A ano, nejsem na rozdíl od pana Mařáka rád že odcházíte, ale když už jste se tak rozhodli a chováte se, jak se chováte, ať vás EU podojí, co se do vás vejde. Je mi bližší moje evropská košile, než Váš britský kabát. EU first.