29.4.2024 | Svátek má Robert


Diskuse k článku

Et tu mi Kmoníček?

Et tu mi fili, oslovil Caesar svého přítele Bruta, jistě roztrpčen, když viděl, jak se na něho Brutus hrne s dýkou. Kmoníček se na Zemana s dýkou nechystá, nicméně veřejně podpořil vyhoštění ruských diplomatů z Prahy v rámci odpovědi solidarizující s Británií napadenou traviči.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
D. Polanský 26.3.2018 21:19

Posledmí odhad je, že se na pochod

do Evropy cca 120 milionu migrantu z oblasti Sahelu. To pak uvidíme, co s tím udělá spontánní řád lidské interakce. Možná vás vyhodí z domu nějaká tlupa Afričanů a vy jim můžete vysvětlit, že jednají proti tomuto řádu. Jenomže jim to bude jedno, ale vám ne, neboť nebude mít kam hlavu složit.

K. Janyška 26.3.2018 20:45

JDĚTE DO HÁJE S PŘÍBĚHY, MANIPULÁTOŘI.

Hlupáci a zločinci, kteří s tím přišli, nechtějí, aby se lidé dověděli něco o principech, na kterých ve skutečnosti vyrostl a stojí lidský svět, a to bez pověr a mýtů, a zmanipulovanými tzv. příběhy, vnucují lidem to, co potřebují. Hlavně však zcela zastíní onu podstatu, kterou jsem popsal. Každý vidí, jak kdejakou blbost ve zprávách potvrzuje jakýsi Franta Novák nebo jiný aktér svým příběhem. Samozřejmě redaktory zmanipulovaným a narafičeným tak, aby potvrzoval jejich pravdu, která je však vždy určena předem.

Toho, kdo chce vědět více, informuji o tom, že existují informační směrnice EU, kterou ovládají různí Sorosové, kteří se s lidského světa snaží udělat poslušné lidské stádo, které jim bude sloužit... Dzp.

M. Mařák 26.3.2018 20:50

EU - globální kapitalismus

a tržní hospodářství bez hranic. Národovci - socialistický státní protekcionismus. Tak to zase vnímám já, no a ekonomika je prvotní jak pro tradiční liberály typu Hayeka a podobně, tak pro marxisty.

Vše ostatní je od ní odvozené, přece.

K. Janyška 26.3.2018 20:57

Re: EU - globální kapitalismus

Spontánní řád lidského světa není ničím jiným, než kapitalismem. Ale bacha, on třídí a třídí a neosobně plodí národní státy a osvobozuje neosobně menší národy od těch silnějších. Viz R-U, SSSR, Hitlerova Evropa, Afrika, Jugoslávie, ČSSR a další další nekonečné příklady. Adalší, o kterých se dne nemluví jsou na řadě. USA, Německo, Rusko, Čína, Indie a tak dále... Dzp.

M. Mařák 26.3.2018 21:00

Re: EU - globální kapitalismus

EU podporuje tržní hospodářství bez hranic, globální kapitalismus.

V EU z toho mají kopřivky nejrůznější formy komoušů a národovci.

M. Prokop 26.3.2018 21:11

Re: EU - globální kapitalismus

Hovno, hovno, slavný soude. EU podporuje nadstátem dirigovaný socík. :-P

J. Kanioková 26.3.2018 21:18

Přesně !

M. Mařák 26.3.2018 21:20

Re: EU - globální kapitalismus

Nikoliv, CETA již existuje mezi EU a Kanadou. TTIP blokuje Trump a komouši s národovci v EU.

M. Prokop 26.3.2018 21:29

Re: EU - globální kapitalismus

Mně je dost jedno, co je mezi EU a Kanadou, když se mi soudruzi z Brusele serou do každé blbiny.

M. Mařák 26.3.2018 21:38

Re: EU - globální kapitalismus

Globální kapitalismus, to by se Ti jako liberálovi mělo snad líbit, nebo co...

J. Anděl 26.3.2018 21:12

Re: EU - globální kapitalismus

Čím jsou normy jiným, než hranicemi? EU snad negeneruje normy? Co třeba gdpr?

Kapitalismus bez hranic neexistuje, jen někdo se může snažit hranice překreslit podle svých představ.

K. Janyška 26.3.2018 21:14

Re: EU - globální kapitalismus

EU nemá co podporovat. To samo. EU je čistě socialistickou zločineckou organizací a bude rozervána na kusy. Co nevidět, pokud nepřejde na negativní, tedy zákazovou, zakládací multismlouvu... Dzp.

M. Mařák 26.3.2018 21:22

EU je větší kapitalismus než USA,

neboť USA blokuje dohodu o volném trhu s EU a zavádí socialistický protekcionismus.

V. Hájková 26.3.2018 20:38

ČT 24

si pozvala jako ustřední osobu - do pořadu "90" - k dnešní situaci s Ruskem - KAVANA - KATO - že by se p. DVOŘÁK zalekl utoku z hradu na veřejno - právní televizi, které šéfuje????? To je tedy síla.

J. Václavíková 26.3.2018 20:39

Re: ČT 24

Taky na to hledím!

V. Hájková 26.3.2018 21:01

Re: ČT 24

A aby to bylo VYVÁŽENÉ- tak je s ním ve studiu - STALINISTA SKALA - z KSČM!

To je něco NEUVĚŘITELNÉHO!

K. Janyška 26.3.2018 20:39

Re: ČT 24

Máte pravdu, je to přímo odporné... Dzp.

M. Mařák 26.3.2018 20:46

Re: ČT 24

Je to naprosto logické, prostě se to láme, no. Ty stovky ruských "diplomatů" v nejzalidněnějším "diplomatickém" sboru v EU, který tady máme, to rozhodně není jen nějaká náhoda.

V. Kotas 26.3.2018 20:50

Re: ČT 24

Co ty všechno nestihneš ? Víš vůbec, jak vypadá reálný život ?

J. Kombercová 26.3.2018 20:54

Re: ČT 24

Jak? Vyprávěj! :)

M. Prokop 26.3.2018 21:14

Re: ČT 24

No to je přece ta zákonem stanovená objektivnost veřejnoprávníků!

(pak se diví, když někdo řekne, že než tohle, tak raději privatizovat)

J. Tolman 26.3.2018 20:34

Má pravdu Max Boot?

Politický analytik Max Boot v komentáři pro server Washington Post uvádí, že s Ruskem by se mělo přestat zacházet jako s legitimním státem. Putin a jeho spolupracovníci mají na Západě ukryté miliardy dolarů, takže zmrazit, stejně jako byly zmrazeny KLDR, která také použila nervový plyn k atentátu v zahraničí. Putin byl již vykázán ze summitů G8, tudíž může být vykázán i ze skupiny G20. Rusko může být vyloučeno z bankovního systému SWIFT, což tamním peněžním ústavům znemožní přístup k mezinárodním transakcím. Je třeba tvrdší akce, aby ruský autoritář zjistil, že tuto nevyhlášenou válku nemůže vyhrát bez boje.

J. Václavíková 26.3.2018 20:38

Re: Má pravdu Max Boot?

Nelze s Čínou v zádech.

J. Tolman 26.3.2018 20:48

Re: Má pravdu Max Boot?

Západ si dobře uvědomuje, že Rusko a Čína jsou stejní pobratimové

jako Klaus se Zemanem. To ale neznamená, že by se Západ nemohl aktivně bránit. Uvidíme. Od anexe Krymu se už ušel velký kus cesty k aktivní obraně.

M. Prokop 26.3.2018 21:16

Re: Má pravdu Max Boot?

Jo, za další století možná "už bude přijat záměr".

Nebo by muselo být zvoleno více Trumpů.

M. Prokop 26.3.2018 21:15

Re: Má pravdu Max Boot?

V čích zádech?

K. Janyška 26.3.2018 20:39

Re: Má pravdu Max Boot?

Myslím, že to k tomu spěje a dospěje. Já, pozemský červ, bych s tím souhlasil... Dzp.

M. Mařák 26.3.2018 20:42

Re: Má pravdu Max Boot?

Jsem pro, na Rusa stejně nic jiného neplatí.

R. Neveselý 26.3.2018 20:22

Tak prý vykostili 3 ruské diplomaty

říkal Kavan. Kůůůůwa, tohle je incident jak praséééé !!

K. Janyška 26.3.2018 20:24

Re: Tak prý vykostili 3 ruské diplomaty

Jo, agenti Stb mají svoji mluvu... Dzp.